NHL-työsulku

  • 405 500
  • 2 608
Valabik kirjoitti:
Onko se nyt sitten lehdistötiedotteita vaille valmis että NHL-kiekkoa nähdään ensi syksynä?

Ei kyllä haittais mua yhtään.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Se on siinä!

Done Deal!! www.tsn.ca

"And now for the words everyone has been waiting to hear: The deal is done! The NHL and NHL Players' Association have finally reached an agreement (pending ratification) Wednesday on a new six-year collective bargaining agreement that - if approved by the NHL board of governors and the rank and file membership of the NHLPA - will officially end the 301-day labour stalemate sometime next week."
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
"NHL Deal Imminent

TSN.ca Staff
7/13/2005 11:59:53 AM

The NHL is on the verge of issuing a news release that says the league has reached an agreement in principle with the NHLPA on a new CBA.

The final documents are being signed as they are completed and the deal is now imminent."

Edit. Epistä tehä diili kun joku on veskissä...
 
NHLPA:kin paljastaa jo sivuillaan.. voiko tämä olla totta?

FOR IMMEDIATE RELAEASE

NHLPA AND NHL REACH AGREEMENT IN PRINCIPLE ON NEW COLLECTIVE BARGAINING AGREEMENT

TORONTO/NEW YORK (July 13, 2005): The National Hockey League and the National Hockey League Players' Association have reached an agreement in principle on the terms of a new Collective Bargaining Agreement.

Details of the new Agreement will not be made available publicly pending the formal ratification process by NHLPA Members and the NHL Board of Governors.

It is anticipated that the ratification process will be completed next week, at which time the parties will be prepared to discuss the details of the Agreement and plans for next season. No further comment will be made until then.
 

RockTheRink

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NHL
Mun täytyy sanoa, että olen aika hönössä koska olen tyhjentänyt mäyräkoiran kohta, ja luettuani hetki sitten tämän uutisen tämä antaa lisäsyytä juhlaan. NHL alkaa!

Palkkakatto tai ei, NHL:llä on on brändi STANLEY CUP, legendat ja perinteet. Uskon että jatkossakin kaikki parhaat pelaa änärissä palkkakatosta huolimatta.

Nyt ei kun kyttäämään kohtapuoliin kuumenevia siirtomarkkinoita. _o/
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Itse myös odotan kovasti siirtomarkkinoita ja mitä sopimuksia alkaa syntymään. Mielenkiintoista nähdä millaisiksi joukkueet muodostuvat kun kausi lokakuussa alkaa.
 

Nshr

Jäsen
Vihdoinkin, sanoisin

Vuosi jo melkein tassuteltiin ilman sopua. Mutta tulihan se sielta, kun tarpeeksi kauan odoteltiin.

Pelaajasiirtoja tuskin nahdaan lahiaikoina, ensin molempien osapuolien pitanee varmistaa tieto 'suurelle yleisolle'.
Joka tapauksessa, nyt varmistui, etta allekirjoittaneen olohuoneessa komeilee ensi kaudella DigiBox Canal+:lla hoystettyna.
 

steepler

Jäsen
Suosikkijoukkue
chelsea, The Ohio State Buckeyes
SS#31 kirjoitti:
Joka tapauksessa, nyt varmistui, etta allekirjoittaneen olohuoneessa komeilee ensi kaudella DigiBox Canal+:lla hoystettyna.

Vielä ei ole varmaa näkyykö Canalilla pelejä, voimassa olevaa sopimusta ei ole.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
RockTheRink kirjoitti:
Mun täytyy sanoa, että olen aika hönössä koska olen tyhjentänyt mäyräkoiran kohta, ja luettuani hetki sitten tämän uutisen tämä antaa lisäsyytä juhlaan. NHL alkaa!

Palkkakatto tai ei, NHL:llä on on brändi STANLEY CUP, legendat ja perinteet. Uskon että jatkossakin kaikki parhaat pelaa änärissä palkkakatosta huolimatta.

Nyt ei kun kyttäämään kohtapuoliin kuumenevia siirtomarkkinoita. _o/

Loistava kirjoitus - täysin samaa mieltä! Jos nyt olisi kaapissa samppakaljaa, niin kyllä pullon korkkaisin, tätä on todellakin vuotettu!
 

SyPe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tempo
Mielenkiintoista, että änärissäkin otetaan ensi kaudeksi käyttöön rankkarit tasatilanteessa jatkoajan jälkeen aivan kuin kotoisessa Sm-liigassa..(tai ainakin todennäköisesti)

Tämä sääntö olisi pelkkää takapakkia NHL:lle.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
En välttämättä kirjoitti:
Mutta miksi NHL:ssä ei sitten suoraan anneta palkintoa "Parhaalle pelaajalle"? Sama kuin Conn Smythe Trophy, eikö sekin mene käytännössä aina finaalien parhaalle pelaajalle, vaikka pitäisi antaa pudotuspelien arvokkaimmalle?
Ehkä se pelaaja joka auttaa joukkuettaa voittamaan eniten on juuri se paras. Sama pätee Playoffseissakin.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Parempi paska sopimus kuin lihava riita.
 

RockTheRink

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NHL
Deer 017 kirjoitti:
Mielenkiintoista, että änärissäkin otetaan ensi kaudeksi käyttöön rankkarit tasatilanteessa jatkoajan jälkeen aivan kuin kotoisessa Sm-liigassa..(tai ainakin todennäköisesti)

Tämä sääntö olisi pelkkää takapakkia NHL:lle.

Tuosta en ollutkaan tietoinen. Itse en pidä ollenkaan tästä keinotekoisesta tavasta ratkaista pelejä. Mieluummin vaikka jatkoaikaa aamuun asti kunnes jompikumpi iskee "golden goalin". Mielenkiintoista on, kuinka palkkakatto tulee vaikuttamaan tämän 30 nykyisen änärijoukkueen voimasuhteisiin? Varaukset nousevat huomattavasti kovempaan arvoon. Samoin hyvät valmentajat ovat kovaa valuuttaa. Välttämättä emme näe suuria pelaajakauppoja ennen kauden alkua, mutta ruohonjuuritason pelaajat ja duunariosasto vaihtaa maisemaa aika herkästi. Tämä on tosin puhdasta mutua. Saa nähdä kuinka Suomi-poikien käy, veskarit on varmasti kovaa valuuttaa. Niittymäki & Lehtonen go-go!
 
Parker27 kirjoitti:

Korjaahan nyt jos olen väärässä. Tuo sopimusluonnos on valmis, MUTTA sitä ei ole vielä hyväksytty ja allekirjoitettu? Siis NHL:n ja NHLPA:n välillä ei vieläkään ole voimassa olevaa työehtosopimusta, mutta siitä on molempien molempien alustavasti hyväksymä luonnos. Kuitenkin "niin-paljon-hyväksymä", että pomot toivat sen julkisuuteen.

Siis teoriassa on edelleen mahdollisuus, ettei homma olekaan selvä, vaikka kyllä tuo nyt käytännössä on varma, vai?
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Kuten Lecavalier sanoi niin kuittausta vaille valmis sopimus. Kyllä tämä nyt näyttää 100% varmalta että kausi alkaa. En epäile sitä yhtään.
 

steepler

Jäsen
Suosikkijoukkue
chelsea, The Ohio State Buckeyes
En välttämättä kirjoitti:
Korjaahan nyt jos olen väärässä. Tuo sopimusluonnos on valmis, MUTTA sitä ei ole vielä hyväksytty ja allekirjoitettu? Siis NHL:n ja NHLPA:n välillä ei vieläkään ole voimassa olevaa työehtosopimusta, mutta siitä on molempien molempien alustavasti hyväksymä luonnos. Kuitenkin "niin-paljon-hyväksymä", että pomot toivat sen julkisuuteen.

Siis teoriassa on edelleen mahdollisuus, ettei homma olekaan selvä, vaikka kyllä tuo nyt käytännössä on varma, vai?


Eli homma vaatii vielä molempien puolien hyväksynnän. Neuvottelukunnat ovat kuitenkin päässeet sopimukseen ja Bettman sekä Trevor Linden tulevat omilleen suosittelemaan sopimusta mutta siitä on kuitenkin vielä äänestettävä. Omistaja puoli on selvä nakki, mutta pa voi tietenkin vielä hylätä. Hyväksymiseen tarvitaan enemmistö pelaajista joten kyllä se melko varma on, pelaajien tuskin kannattaa lähteä hommaa hylkäämään siitä tuskin heillekkään mitään hyvää seuraisi. Jotkut tiukan linjan edustajat voivat tietenkin perjaatteesta äänestää vastaan. Mutta 100% varmana ei sopimusta voi vielä pitää.
 
Vittuuuh! Olen niiiiin onnellinen tästä uutisesta. En tiedä keitä henkilöitä tästä pitäisi kiittää, mutta tervetuloa takaisin NHL!
 
Mängimies kirjoitti:
Vittuuuh! Olen niiiiin onnellinen tästä uutisesta. En tiedä keitä henkilöitä tästä pitäisi kiittää, mutta tervetuloa takaisin NHL!

En tiedä ketä tästä voisi "kiittää", mutta tässä on neljä kaveria, jotka toivottavasti tajuavat jättää NHL:n rauhaan.

- Gary Bettman
- Todd Bertuzzi
- Bob Goodenow
- Jeremy Roenick

Perusteluita kukaan tuskin tarvitsee.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
RockTheRink kirjoitti:
Itse en pidä ollenkaan tästä keinotekoisesta tavasta ratkaista pelejä. Mieluummin vaikka jatkoaikaa aamuun asti kunnes jompikumpi iskee "golden goalin".

Runkosarjassakin?
 

RockTheRink

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NHL
Master Chief kirjoitti:
Runkosarjassakin?

Kyllä. Luulisi valmentajienkin intresseissäkin olevan tärkeää päästää pelaajat lepäämään. Koska sarja on niin tiivis (82 ottelua), niin ylenmääräinen puolustusvaihteen ylläpitäminen olisi aika raskasta... mutta tämäkin on vain mutua... ehkä kuitenkin olisi järkevintä asettaa jokin järkevä raja jatkoerien suhteen. Ei sm-lligan keinotekoista mallia kiitos.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Saatanan hyvä juttu! Nyt voi aamupala pöydässä katsella jotain muutakin kuin sm-liigan tilastoja, NHL tuloksia!
 

Valabik

Jäsen
Kaudella 2004-2005 NHL:ssä pelattiin täysi 82 ottelun sarja kahdella joukkueella. Joukkueet olivat NHL ja NHLPA. Kumpi voitti?
 
Valabik kirjoitti:
Kaudella 2004-2005 NHL:ssä pelattiin täysi 82 ottelun sarja kahdella joukkueella. Joukkueet olivat NHL ja NHLPA. Kumpi voitti?

Tietysti NHL, se sai sen palkkakattonsa! Tyhmä kysymys.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös