NHL-pelipaidat

  • 851 850
  • 1 976

Benn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Arsenal, Stars, Hahl, Wilshere, Roussel
180 taalaa aidosta Bennin kotipaidasta. Eikö halvemmalla saa mistään? Jeesiä kaverit kun oon niin saatanan käsi ettimään sellasta..
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Tähän saatta löytyä vastaus jostain tästä ketjusta, mutta en muutamia sivua selatessani onnistunut löytämään joten kysyn, pahoittelut jos tästä aiheutuu jollekin mielipahaa.

Mistä game worn paitoja saa tilattua? Etenkin Blackhawksien paidat kiinnostaa.
 

SuperKakke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK ja New York Rangers
Tähän saatta löytyä vastaus jostain tästä ketjusta, mutta en muutamia sivua selatessani onnistunut löytämään joten kysyn, pahoittelut jos tästä aiheutuu jollekin mielipahaa.

Mistä game worn paitoja saa tilattua? Etenkin Blackhawksien paidat kiinnostaa.

Ebaysta löytyy ainakin valtavasti New York Rangers-paitoja, joita myy siis ihan yritys ,joka käyttää Ebayta myyntikanavanaan.

Nopeasti katsomalla en kyllä Blackhawksin paitoja pahemmin Ebaysta juuri tällä hetkellä löytänyt...
 

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Blackhawksien paitoja on ainakin aiemmin saanut suoraan ostettua Blackhawks storesta ja välillä niitä löytyy myös NHL Auction sivulta. Tulivat ainakin aiemmin myyntiin pari kertaa vuodessa ja kaupan sivuilla oli silloin ilmoitus paria viikkoa aiemmin.

http://www.meigray.com on pulju, joka on joidenkin NHL-joukkueiden game worn paitojen myyntikanava. Sieltä kannattaa myös kurkata, mutta Blackhawksin paitoja tuolla on todella niukasti yleensä.

(Linkki vie NHL game worn pelipaitojen kauppaan)
 

Juna

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Oon netistä katellu Toronton kotipaitaa Kesselin nimellä. Pitäisi kuluvan kuun loppuun mennessä saada se. Jos joku haluaa omansa myydä niin ilmottautukoon. Mutta lähinnä ajattelin kysästä, mistä saa paidan halvalla ja luotettavasti.

Aiemmin joku kertoikin tuosta kiinalaisesta Aliexpress-verkkokaupasta, mutta ite jotenkin vieroksun Kiinasta tilaamista. Vaikka kyseinen firma saikin kehuja. Onko joku tilannut esim. Reebok NHL Pelipaidat|Jääkiekko Pelipaidat Suomesta|Aidot NHL Pelipaidat|NHL Pelipaidat Halvalla Netistä -sivustolta? Vai kannattaako katella jostain muualta? Ehdotuksia otetaan vastaan.
 

Savon Detroit

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Sabres
Oon netistä katellu Toronton kotipaitaa Kesselin nimellä. Pitäisi kuluvan kuun loppuun mennessä saada se. Jos joku haluaa omansa myydä niin ilmottautukoon. Mutta lähinnä ajattelin kysästä, mistä saa paidan halvalla ja luotettavasti.

Aiemmin joku kertoikin tuosta kiinalaisesta Aliexpress-verkkokaupasta, mutta ite jotenkin vieroksun Kiinasta tilaamista. Vaikka kyseinen firma saikin kehuja. Onko joku tilannut esim. Reebok NHL Pelipaidat|Jääkiekko Pelipaidat Suomesta|Aidot NHL Pelipaidat|NHL Pelipaidat Halvalla Netistä -sivustolta? Vai kannattaako katella jostain muualta? Ehdotuksia otetaan vastaan.

Muuten nuo näyttää ihan asiallisilta sivuilta mutta kun katselee tuota yhteystiedot-saraketta niin siellon kyllä aika hoono soomi- käännöksiä eli itse olisin varauksellinen jos ostaa pitäisi. Ammattilaiskauppa, laillinen vaikka halpiskin yleensä on aika tarkka noissa nettimainoksissa että ne on edes vähän sinnepäin maan kielellä. Tuolta e-baysta kyllä saa 40-70 dollarilla/eurolla ihan käypiä ja vielä ilmeisen laillisia paitoja tarjouksina eri yhtiöiltä ja ns. viimeiset last one-kappaleet on väliin ihan ulosheittohintaan kaupan jos kopio aidosta riittää, ei gameworni.

Pitää vaan muistaa tsekata ettei laivaus suomeen maksa enemmän kun paita, mutta sekin yleensä jää jonnekin 15-25 dollariin lähetys.
Onhan tämä aikamoista taidetta hankkia oman suosikkinsa vaatetusta mutta kun jaksaa seurailla ja vertailla niin sopiva yleensä löytyy ilman että tarvii viedä koiraa tai vaimoa kaniin : Z
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Onko joku tilannut esim. Reebok NHL Pelipaidat|Jääkiekko Pelipaidat Suomesta|Aidot NHL Pelipaidat|NHL Pelipaidat Halvalla Netistä -sivustolta? Vai kannattaako katella jostain muualta? Ehdotuksia otetaan vastaan.

Huhhuh. Yhteystietona gmail-osoite, koko sivusto niin vasemmalla kädellä tehty ja käännökset tehty Google Kääntäjällä.

"Olemme erikoistuneet kuuma myynti koripallo pelipaidat. Meillä on kilpailukykyiset hinnat, paras palvelu ja nopein toimitus, voimme lähettää pakettisi 24 tunnin kuluessa maksat.

Odotamme teidän aikaisin tutkimus.

Toivottavasti viihdyt ostoksia täällä!"

Kuulostaako luotettavalta? Älä nyt ainakaan luottokorttia mene käyttämään.

Tilaa mielummin aito fanituote piraattipaskan sijaan, etenkin kun dollari on heikoilla.

Phil Kessel- Football Fanatics
 

Juna

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Joo, kyllähän se vähän epäilyttävältä sivustolta näytti, mutta ajattelin tiedustella, josko joku olisi sieltä paidan tilannut. Pääpointtina oli kuitenkin kysellä luotettavia, mutta samalla halpoja sivustoja. Paidan käyttötarkoitus on sellanen, että piraattiversio on ok, jopa suotava. Tämän takia jättäisin mielellään nuo 170 dollarin paidat tilaamatta. Eli edelleen ollaan sormi suussa ja ideoita otetaan vastaan.

Tämä viesti on vastaus edellisiin viesteihin.
 

Ciry

Jäsen
Suosikkijoukkue
le Club de hockey Canadien
Joo, kyllähän se vähän epäilyttävältä sivustolta näytti, mutta ajattelin tiedustella, josko joku olisi sieltä paidan tilannut. Pääpointtina oli kuitenkin kysellä luotettavia, mutta samalla halpoja sivustoja. Paidan käyttötarkoitus on sellanen, että piraattiversio on ok, jopa suotava. Tämän takia jättäisin mielellään nuo 170 dollarin paidat tilaamatta. Eli edelleen ollaan sormi suussa ja ideoita otetaan vastaan.

Tämä viesti on vastaus edellisiin viesteihin.

Kiinasta tuonkin sivun tuotteet tulee, samoin kuin ebayn halpakauppiaat tai paika,lisen huuto.netin. Kiinasta tilaamisessa, muuta haittaa ole kuin kohtuullisen pitkät kuljetusajat jos ei tuurilla heti mahdu lentokoneen kyytiin. Itse tuolta Aliexpressistä yhden paidan tilasin ja se 16 päivää kesti tulla.
 

Salami8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Oulun Kärpät

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Kysytäänpä täältä, vaikkei pelipaidasta olekaan kyse varsinaisesti. Siskoni palloilee vielä muutaman viikon Bostonin seudulla, joten pyysin sitä tuomaan Bourquen retro t-paidan mulle, mikäli eteen sattuu. Onko tuolla jotain erityisen hyvää paikkaa noille ostoksille vai onko hintataso suurinpiirtein vakio kaikkialla. Virallinen fanituote tuo taitaa olla, joten ehkei väliä aivan hirveästi ole yksittäisen paidan ostolle, vai?

Himottaisi hirveästi nuo Old Time Hockey -hupparit sekä ohuet villapaidat. Erityisesti tuo Bruinsin OTH-huppari isoilla valkoisilla teksteillä, kuten linkissä, olisi aika staili. Harmi vain, että Wildin osalta tuotteet eivät ole omaan silmääni kovin tyylikkäitä. Ja hintaahan noilla on, tosin vaikuttavat aika laadukkailta ainakin nuo hupparit.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
River city sports on näköjään pamerikkalainen ja pätevä, mutta mitä eurooppalaisia firmoja esim. aitojen takkien myyntiin löytyy?
 

KokkosEsa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vancouver Canucks
Oon muksulle tilaamassa paitaa, pelipaitaa, hupparia ja pipoa nhl.comista. Tonne loppusummaan lisätään joku FINLAND duty/tax. Tää summa on 23% tuotteiden hinnasta. Onko jollain kokemusta, tilittävätkö ne nämä rahat tullille vai jääkö NHL.comista tilatut paketit silti tullin haaviin ja joudun maksamaan verot toiseenkin kertaan?
 

Glory Hunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Club de hockey Canadien
Itse tilasin ja sain pari päivää sitten todella hyvännäköisen Paciorettyn paidan aliexpressista! Suosittelen kyllä muillekkin kyseistä nettikauppaa. Hintaa tuli 31 dollaria eli halvalla lähti ja lähimpään postiin tuli noin kolmessa viikossa.

Onhan kopio aina kopio mutta olin positiivisen yllättynyt laatuun.
 

Naakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse tilasin ja sain pari päivää sitten todella hyvännäköisen Paciorettyn paidan aliexpressista! Suosittelen kyllä muillekkin kyseistä nettikauppaa. Hintaa tuli 31 dollaria eli halvalla lähti ja lähimpään postiin tuli noin kolmessa viikossa.

Onhan kopio aina kopio mutta olin positiivisen yllättynyt laatuun.

Minkä kokoisen tilasit, ja miten koko vastasi todellisuutta? Olen jo vähän aikaa harkinnut tuolta tilaamista, mutta vielä en ole uskaltanut.
 

Mayday

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres
Itse tilasin ja sain pari päivää sitten todella hyvännäköisen Paciorettyn paidan aliexpressista! Suosittelen kyllä muillekkin kyseistä nettikauppaa. Hintaa tuli 31 dollaria eli halvalla lähti ja lähimpään postiin tuli noin kolmessa viikossa.

Onhan kopio aina kopio mutta olin positiivisen yllättynyt laatuun.
Itsekin sieltä kuukausi sitten tilasin, mutta tuote olikin jostain kumman syystä loppunut varastosta ja silti oli myynnissä. Rahat sain nopeasti takaisin kuitenkin ja positiivinen kuva jäi ainakin siitä, että rahat sain takaisin kun tuotetta ei ollutkaan. Pitänee yrittää uudelleen toiselta myyjältä joku päivä.
 

Tekila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ajattelin tilata paidan New Yorkiin kun olen siellä. Uskoisin että hotellille sopii, että tilaan heidän osoitteellaan ja he toimittavat sen sitten minulle. Mietin vain että onko ketään testannut tätä? Mitä kautta paita kannattaisi tilata?
 

vstk

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers
Ajattelin tilata paidan New Yorkiin kun olen siellä. Uskoisin että hotellille sopii, että tilaan heidän osoitteellaan ja he toimittavat sen sitten minulle. Mietin vain että onko ketään testannut tätä? Mitä kautta paita kannattaisi tilata?

Olisiko NHL Store, joka sijaitsee 6th avenuella 46th ja 47th kadun valissa, helpompi vaihtoehto ja nain valttyisit kaikelta saatamiselta? Ellei kyseessa ole jokin erikoispaita.
 

Tekila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Tuo on potentiaalinen idea. Nimellä varustetun paidan kyllä haluaisin. Täytynee googlailla löytyykö hyllystä jotain muita kun Crosbyn paitaa.
 

Petr T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks | Kärpät | SoJy
Osaiskohan täällä joku jeesata.

Eli olin laittamassa tilausta menemään Footballfanatics:sta. Aiemmin olen tuolta myös tilannut ja silloin kaikki toimi mainiosti.

Nyt kun tuota tilausta aloin maksamaan, huomasin, että tilauksen loppusummaan lisätään 23% Duty / Tax. Elikä ilmeisesti alv:a meinaa (joka on kyllä oikeasti siis 24%).

Mitäpä luulette jos tilauksen laittaa, tuleeko verot ns. tuplana maksuun? Yleensähän nuo hoidetaan Tullin kautta, kun lähetys on tullut Suomeen.
 
Tuo on potentiaalinen idea. Nimellä varustetun paidan kyllä haluaisin. Täytynee googlailla löytyykö hyllystä jotain muita kun Crosbyn paitaa.

Saattaa toki tulla myöhässä, mutta tuoltahan saa kenen vaan paidan 24h odotusajalla. Ainakin ennen on löytynyt jokaisen joukkueen fontit joita nuo sitten paidoihin painaa/brodeeraa.
 

orpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canucks, Kärpät
Saattaa toki tulla myöhässä, mutta tuoltahan saa kenen vaan paidan 24h odotusajalla. Ainakin ennen on löytynyt jokaisen joukkueen fontit joita nuo sitten paidoihin painaa/brodeeraa.

Joo, itse sain ihan odotellessa Canucksin paitaan Lindenin nimen, numeron ja C:n rintaan. Aikaa ei menny varmaan edes puolta tuntia. Tuo kauppa on kyllä semmonen karkkikauppa fanille, että. Toki miinusta siitä, että esim. retro t-paitoja ei löydy samaan tapaan kuin Storen netistä. Ei ainakaan keväällä 2010.
 

Tekila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Saattaa toki tulla myöhässä, mutta tuoltahan saa kenen vaan paidan 24h odotusajalla. Ainakin ennen on löytynyt jokaisen joukkueen fontit joita nuo sitten paidoihin painaa/brodeeraa.
Itseasiassa sain toissapäivänä Facessa NHLstoresta vastauksen, jossa sanottiin että 2 tunnissa saa minkä vaan paidan. Voi soittaa tai mailata tilauksen. Eli siis ainoa ongelma enää on Letang - Määtä nimien välillä ja koti vai 3:s paidan välillä. 1,5kk aikaa arpoa oikea vastaus!
 
Olisiko NHL Store, joka sijaitsee 6th avenuella 46th ja 47th kadun valissa, helpompi vaihtoehto ja nain valttyisit kaikelta saatamiselta?

Keväällä 2011 kävin tuolla katselemassa, saisiko sieltä kaverille ostettua Selänteen pelipaidan. Blanko Ducksin paita maksoi 250 dollaria, ja siihen olisi lisämaksusta saanut painatettua Teukan nimen ja numeron. Jäi ne ostokset sitten tekemättä. Kovia on hinnat, kun esim. TD Gardenista sai siihen aikaan Bruinsin pelipaitoja nimellä ja numerolla varustettuna muistaakseni noin 140 dollarilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös