NHL-pelipaidat

  • 851 758
  • 1 976

Ciry

Jäsen
Suosikkijoukkue
le Club de hockey Canadien
Tämmöisen tekstin bongasin tullin nettisivuilta:

"Jos olet saanut saapumisilmoituksen, jossa edellytetään tavaran tulliselvittämistä, mutta mielestäsi kyseessä ei ole tullattava lähetys (tavaran hinta ilman lähetyskuluja on enintään 22 euroa tai lahjalähetyksen arvo enintään 45 euroa)"

Eli kyllä se tullausraja on nykyään valitettavan alhainen.

Juu kyllä se ALV:n raja on tuo 22€, mutta tuontitulli raja on sitten se 150€. Eikä ole muutoksia tapahtunut tässä suhteessa sitten 1.1.2013.
 

ElManazer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, Málaga Club de Fútbol, New York Islanders
Mistäköhän mahtaisi löytyä Chicago Blackhawksin kotipaita, jossa selässä olisi KANE #88? NHL Shopissa ja FootballFanaticsissakin on vain Toewsin, Hossan, Sharpin ja Seabrookin paitoja. Kanen nimellä varustettuja olen löytänyt vain niitä lapsille tarkoitettuja paitoja.
 

Habs#90

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Montreal Canadiens, "Suomalaisjoukkueet"
Mistäköhän mahtaisi löytyä Chicago Blackhawksin kotipaita, jossa selässä olisi KANE #88? NHL Shopissa ja FootballFanaticsissakin on vain Toewsin, Hossan, Sharpin ja Seabrookin paitoja. Kanen nimellä varustettuja olen löytänyt vain niitä lapsille tarkoitettuja paitoja.

Montrealissa Sports Crescentissä näin viime lauantaina yhden kappaleen, XXL-kokoa. Oli kuulemma viimeinen laatuaan ja siksi "alennusmyynnissä". Kenties ei kovin relevantti tieto sinulle, mutta sitähän sä kysyit :)

Lähinnä siis tulin ihmettelemään miksi tosiaan ei Kanen nimellä tahdo löytyä.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Eikös noita numeroita ja nimiä saa teetettyä suht helposti? Tilaa vain tyhjän paidan ja siihen nimi ja numerot.
 

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Mistäköhän mahtaisi löytyä Chicago Blackhawksin kotipaita, jossa selässä olisi KANE #88? NHL Shopissa ja FootballFanaticsissakin on vain Toewsin, Hossan, Sharpin ja Seabrookin paitoja. Kanen nimellä varustettuja olen löytänyt vain niitä lapsille tarkoitettuja paitoja.

Oletkos katsonut tämmöistä: http://www.rivercitysports.com

Tuolta olen jonkin verran aikoinaan tilannut ja hyvin on toiminut. Toimituskulut muistaakseni tosin hieman kalliimmat kuin fanaticsilla.

Ja tuohon tulliasiaan aiemmin, muistin tosiaan hieman väärin....
 

Jasi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kukaan tilaillut tarajerseystä viime aikoina tavaraa? Tekisi mieli laittaa paidat tilaukseen, mutta vähän hirvittää, etenkin visalla maksaminen.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Löysin kirpputorilta uudenveroisessa kunnossa olevan Mighty Ducks pelipaidan! Duck ei ole suosikkijengini, mutta Mighty Duckissa oli tyyliä. Ihan pilkkahintaankin lähti (n. 20€), mutta en valita. Mutta missäs tuon vois päälle pistää? :)

Samanlainen paita kun tässä linkissä: Reebok Anaheim Ducks CCM Classic Anniversary Throwback Jersey - Purple/Turquoise - Shop.NHL.com

EDIT: Olin muuten pirun hienoa jos tohon sais oikealla fontilla Selänne, 8. Eipä taida onnistua.
 
Viimeksi muokattu:

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
NHL:n omasta kaupasta tuli meiliä, alennetut tuotteet -40%, mainoksen uhrina tilasin Kesselin Winter Classic paidan, hintaa tuli posteineen ~110 dollaria, eli jotain 85 euroa. Onhan tuo aivan törkeän hyvän näköinen eikä hinta kovin paha ole.
 
Enpä ollut näihin paita-asioihin ollenkaan perehtynyt, mutta eilen trade deadlinen aikaan hankin heräteostoksena kolme game worn -paitaa Huuto.netistä.

Niinimaan Islanders-paita 202€
Lydmanin valkoinen Calgary 202€
Ruudun valkoinen Ottawa 220€
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK

Ralph

Jäsen

On kyllä mielenkiintoinen. Noihan siis kuvaavat, miltä kotipaita näytti milloinkin. Red Wings ei ole juuri muutosta tehnyt, välillä vaihtui koko sarjassa kotipaidan väri tummasta vaaleaan ja takaisin. Maple Leafsilla välillä oli toi vihreä, vaikkei silloin ollutkaan Maple Leafs.

Vähissä on täydelliset värimuutokset, mutta Canucks on siihen kuitenkin pystynyt. Vihreäsininen vaihtui tuohon Saksan lippuun, siitä tummansininen+punaiseen ja lopulta takaisin vihreäsiniseen.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
St. Louis Blues voisi tehdä nykyisille paidoilleen jotakin. Tuo väsynyt Reebok-kyhäelmä ei vain ole ikinä toiminut, olisi kiva jos sielläkin tuotaisiin takaisin joku vanha paitamalli. Pensin paidoissakin olisi tosiaan kiva nähdä myös sitä originaalia keltaista.

Kiinnostaisi tietää Canucksin paitahistoriasta sen verran, että mikä ihmeen aivopieru sai joukkueen muuttamaan pelipaitaansa niinkin radikaalisti?
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Onnittelut sille joka aikoinaan päätti Penguinsin paidoissa muuttaa keltaisen tuohon järkyttävään Vegas goldiin? Ei kai itse Mario sentään
Mielestäni tuo oli ihan ok muutos, hienoin pelipaita on omaan makuun tuo Lemieuxin toisen tulemisen aikainen, vaikka toki vanhoja keltaisia myös hyvinä pidän. Sitten siirtyivät tähän ihme kainalovärjäykseen, jota näkyy valitettavasti muillakin.
St. Louis Blues voisi tehdä nykyisille paidoilleen jotakin. Tuo väsynyt Reebok-kyhäelmä ei vain ole ikinä toiminut, olisi kiva jos sielläkin tuotaisiin takaisin joku vanha paitamalli.
Tähän vahva sama. Blues on jotenkin jumahtanut tylsyyteen paitojen lookkinsa kanssa, kun menneisyydessä on paljon raikkaampiakin kokonaisuuksia keltaisen voimin. Oma suosikki toki tuo hetken aikaa käytössä ollut Gretzky-ajan malli, jossa numerofontitkin oli kivasti alhaalta vinossa.

Jännää myös miten joillain noilla uusimmilla tiimeillä 90-luvulta lähtien, paidat vaihtuvat jo ennen kuin kymmenen vuottakaan tulee täyteen. Voiko sitä pitää onnistuneena suunniteluna silloin...? Lähinnä mieleen tulee, että yritetään liikaa ja sitten tullaan järkiin.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Maple Leafsilla välillä oli toi vihreä, vaikkei silloin ollutkaan Maple Leafs.

Niin, Maple Leafs on aina ollut sinivalkoinen, St. Pats luonnollisesti oli vihreä. Selke kun otti organisaation haltuunsa, nimeksi vaihtui lähes välittömästi Maple Leafs ja nykyiset värit otettiin käyttöön. Logoa on toki sitten vaihdeltu vähän vuosien mittaan, mutta aika vähän loppujen lopuksi. Maple Leafsin paidassa vaahteranlehti on ollut pidempään kuin Kanadan lipussa.
 

FourPasses

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings-mikkihiiret. #13, #71
Itse olisin kiinostunut Calgary Flamesin pelipaidoista
Jos jollakin on myynnissä niin olisin kiinnostunut ostamaan!

Katsopas tuosta. Itse tilasin Red Wingsin winter classic-paidan, täysin aitoa vastaava. Kaikki toimi hienosti. Hinnankaan ei voi sanoa päätä huimanneen.

Linkki kiinalaiseen Aliexpress-verkkokauppaan. Joitakin kiinalaisuus saattaa pelästyttää, itse kokeilin ja tuote oli loistava.
 

Salami8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Oulun Kärpät
Hellou, voisikos joku antaa ehdotuksia/vinkkejä paidan tilaukseen. Itse olen pihalla näistä hommista kuin lumiukko. Tarkoitus olisi siis saada Selänteen maajoukkuepaita sekä Ankkojen oranssi musta selänteen paita. Mahdollisimman aidon näköiset tietenkin. Mihinkä hintaan noita löytyisi ja suomesta vai ulkomailta mielummin?
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Hellou, voisikos joku antaa ehdotuksia/vinkkejä paidan tilaukseen.

Tosta maajoukkuepaita ja tosta Anaheimin paita.

Okei, maajoukkuepaita on joku ihme fanimeininki, eikä jostain syystä aidompi kuten Koivun ja Granlundin vastaavat. Ja Anaheim-paidan voi saada halvemmallakin, mutta vinkkejähän kaipasitkin ja ovat tilattavissa kotimaasta. Alaspäin skrollaamalla muutkin värit Anaheimista.
 

Salami8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Oulun Kärpät
Tosta maajoukkuepaita ja tosta Anaheimin paita.

Okei, maajoukkuepaita on joku ihme fanimeininki, eikä jostain syystä aidompi kuten Koivun ja Granlundin vastaavat. Ja Anaheim-paidan voi saada halvemmallakin, mutta vinkkejähän kaipasitkin ja ovat tilattavissa kotimaasta. Alaspäin skrollaamalla muutkin värit Anaheimista.

Kiitos paljon! On tuo Ankkojen paita kyllä hienon näköinen ja huomaahan sen heti hinnastakin ettei ole aivan pilipali paita. Mielelläni otan lisää ehdotuksia vastaan jos jollain on kokemusta esim. Ulkomailta tilaamisesta/paitojen laadusta.
 

vstk

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers
Kiitos paljon! On tuo Ankkojen paita kyllä hienon näköinen ja huomaahan sen heti hinnastakin ettei ole aivan pilipali paita. Mielelläni otan lisää ehdotuksia vastaan jos jollain on kokemusta esim. Ulkomailta tilaamisesta/paitojen laadusta.

On kylla aikamoinen hinta RBK Premier paidalle. Taitaa vastaava paita olla noin $190 rapakon talla puolen, eli noin 140 euroa. Mikali kyseessa olisi EDGE Authentic, niin hinta olisi edes jotenkin perusteltavissa.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
On kylla aikamoinen hinta RBK Premier paidalle. Taitaa vastaava paita olla noin $190 rapakon talla puolen, eli noin 140 euroa. Mikali kyseessa olisi EDGE Authentic, niin hinta olisi edes jotenkin perusteltavissa.

Onhan tuo aivan törkeän ylihinnoiteltu. Esim. Jenkeistä saa Ebayn kauttakin tilattua saman Premier-paidan 100 eurolla kuluineen, jos tietää mistä etsiä. Tosiaan jos tuo olisi Edge Authentic, silloin ymmärtäisin itsekin hinnan. Ja nuo Blank-paidatkin mitä tuolla on, ovat aivan liian ylihinnoiteltuja Premier-paidoiksi. Edes jenkeistä tilaamani Red Wingsin Indo Edge Blank-kotipaita ei maksanut noin paljoa.

Noista Indonesiassa valmistetuista Edge-paidoista puheen ollen, ainakin itse pidän niistä kovasti. Ovat hyvälaatuisia ja tyylikkään näköisiä. Monethan niitä haukkuvat, mutta minä en kyllä moitteen sijaa löydä. Lisäksi ne näyttävät Authentic-paidoiksi hämmästyttävän paljon NHL-seurojen peleissä käytettäviltä paidoilta koska niistä puuttuu se Edge Authentic-paidoille tyypillinen Reebokin sisätagi. Minulla noita kolme löytyy, Pensin kolmospaita, Habsin kotipaita ja Wingsin kotipaita.

Indo Edge-paita näyttää siis tältä:
http://i1266.photobucket.com/albums/jj534/danney99/Detroit%20Red%20Wings/IMG_1898_zps58703b93.jpg

Ja tässä siis Edge Authentic:
http://i1266.photobucket.com/albums/jj534/danney99/Ottawa%20Senators/IMG_1895_zpse69e7436.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös