Ilmoitukset

Nimimerkki Ultraorthdoxjew on asetettu viikon pelikieltoon useasta provosoivasta viestistä Helsinki Ice Challenge -ketjussa.

Nimimerkki keskipohja kirjoitti sisällöttömän "Joo"-viestin Sport-osioon, ja muutenkin hänen viestihistoriastaan löytyy paljon sisällöttömiä onelinereita. Koska nimimerkkiä on aiemminkin rangottu samasta syystä, kurinpitolautakunta päätti antaa tällä kertaa kuukauden pelikiellon.

Nimimerkki Zodiac vietti sunnuntain kirjoitellen lukuisia offtopic-viestejä Liigan siirtohuhut -ketjuun. Koska kyseinen nimimerkki on ollut hiljattain pelikiellossa ja viestejä oli lukuisia, olemme päättäneet antaa hänelle kahden viikon pelikiellon.

Nimimerkki 1946 saa seuraavan viikon ajan tuumia, kannattaako enteriä painaa, jollei ole mitään oikeaa asiaa ketjuun. Turhat viestit löytyvät kyseenalaiset taklaukset Liigassa 2017-2018 -ketjusta.

Nimimerkki Mazoo78 on asetettu viikon pelikieltoon, sillä pelkkä "huhhuh" kiekkokeskustelun puolella ei tuo uutta sisältöä keskustelulle.

NHL Legacy Edition

Viestiketju osiossa 'Peliluola' , aloittajana julkki, 07.11.2015 klo 19.12.

1. ZayWest Jäsen

Suosikkijoukkue:
    JYP, Käännettävät rotsit,
    Lainaus:
    Ei todellakaan kannata hankkia. Itse vielä reilu kk sitten pelasin ja 86ovr pelaajat olivat 15-30k hinnoissa. 87-88ovr about 60-120k. Sitten 89-90ovr ja arvokkaammat kaverit tähtitieteellisissä hinnoissa. Pelin ainoa posi on että voit saada kovan aloituspaketin. Toki et niitä myydä voi. Itse olen samasta avauspaketista saanut 90ovr ja 88ovr pelaajan sekä 85 kavereita. On myös tippunnut 2x88ovr peluria, 87ovr kaveri ja 2x86 jätkää samasta avauksesta. Eli jotain hyvää, mutta pääasiassa hirveää paskaa.

Siksi päädyin itse nelosen ja nhl17 hankintaan.

2. Noutolokku Jäsen

Suosikkijoukkue:
    KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
    Lainaus:
    Mulla on siellä joku vajaa miljoona coinssia, mikäli pelin hankkii @lake79 ni voidaan tehdä treidi tuohon legacyyn vs ps4 nhl 17 coinssikaupat :) Tai miksei @ZayWest jos kiinnostaa coinsseja ottaa jengin kasaukseen

3. lake79 Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Ilves, Suomi, Pahalampi, Penguins
    Ei ole mitään PS4 änäreitä täällä @Noutolokku

@ZayWest eli mikään ei ole muuttunut siitä kun peli julkaistiin. Pysyttelen NHL15-pelissä PS3-puolella sen vähän mitä se enää kiinnostaa.

4. olkikuukkeli Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
    Pelaakohan tätä enää kukaan. Olisi Datsyuk, Karlsson, Giroux, Tarasenko, ym. vailla hyvää kotia.