NHL Legacy Edition

  • 21 227
  • 33

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Viitsitkö kertoa onko markkinoilla kortteja miten myynnissä? Saako joukkueita kerättyä tässä vielä halvalla? Jos halvalla saisi pelin jostain, voisin harkita ostamista.

Ei todellakaan kannata hankkia. Itse vielä reilu kk sitten pelasin ja 86ovr pelaajat olivat 15-30k hinnoissa. 87-88ovr about 60-120k. Sitten 89-90ovr ja arvokkaammat kaverit tähtitieteellisissä hinnoissa. Pelin ainoa posi on että voit saada kovan aloituspaketin. Toki et niitä myydä voi. Itse olen samasta avauspaketista saanut 90ovr ja 88ovr pelaajan sekä 85 kavereita. On myös tippunnut 2x88ovr peluria, 87ovr kaveri ja 2x86 jätkää samasta avauksesta. Eli jotain hyvää, mutta pääasiassa hirveää paskaa.

Siksi päädyin itse nelosen ja nhl17 hankintaan.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Ei todellakaan kannata hankkia. Itse vielä reilu kk sitten pelasin ja 86ovr pelaajat olivat 15-30k hinnoissa. 87-88ovr about 60-120k. Sitten 89-90ovr ja arvokkaammat kaverit tähtitieteellisissä hinnoissa. Pelin ainoa posi on että voit saada kovan aloituspaketin. Toki et niitä myydä voi. Itse olen samasta avauspaketista saanut 90ovr ja 88ovr pelaajan sekä 85 kavereita. On myös tippunnut 2x88ovr peluria, 87ovr kaveri ja 2x86 jätkää samasta avauksesta. Eli jotain hyvää, mutta pääasiassa hirveää paskaa.

Siksi päädyin itse nelosen ja nhl17 hankintaan.
Mulla on siellä joku vajaa miljoona coinssia, mikäli pelin hankkii @lake79 ni voidaan tehdä treidi tuohon legacyyn vs ps4 nhl 17 coinssikaupat :) Tai miksei @ZayWest jos kiinnostaa coinsseja ottaa jengin kasaukseen
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ei ole mitään PS4 änäreitä täällä @Noutolokku

@ZayWest eli mikään ei ole muuttunut siitä kun peli julkaistiin. Pysyttelen NHL15-pelissä PS3-puolella sen vähän mitä se enää kiinnostaa.
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Pelaakohan tätä enää kukaan. Olisi Datsyuk, Karlsson, Giroux, Tarasenko, ym. vailla hyvää kotia.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Pelaakohan tätä enää kukaan. Olisi Datsyuk, Karlsson, Giroux, Tarasenko, ym. vailla hyvää kotia.
Tänne vaan jos et mitään pyydä vaihdossa.

Nyt tarttis Prospektijoukkueiden paidat+logon ja Allstars-joukkueiden paidat+logot.
 

lomapäivä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins & Ilves
Onko kellään tätä peliä PS3:lle ja haluaisi luopua omastaan muutamaa euroa tai vaikka muutamaa olutta vastaan?
 
Ohhoh. Päätin kesäloman tylsyyden ratoksi kaivaa esille komerosta PS3:n ja siinä ohessa ajattelin käväistä NHL Legacy editionissa. Availin muutaman pakan ylijääneillä kolikoilla ja tutkailin markettia ja kokoelmia ja lopulta päätin huvin vuoksi hakea ykkösdivarista vastustajia. Ja olin äimistynyt kun minun ei tarvinnut yhtään odottaa. Pääsin kolmella kerralla pelaamaan ja joka kerta eri vastustajaa vastaan ja odostusaika oli nolla sekunttia. Huhhuh enpä olisi uskonut, että joku tai jotkut vielä Legacya pelaa. En tosin osannut itse enää pelata kummoisesti old-genin änäriä, mutta yhden voitin ja kaksi hävisin näistä kolmesta pelistä. Olipa hauskaa silti pelata.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Tuli kaivettua about kuukausi sitten PS3 esiin ja tämä peli. Ideana oli Be a Pron pääasiallinen pelailu jne. Mietin vähän vaihtelua nelosen 22 änäriin kun sen bap on melko paska ja hut ei niin sytyttänyt.

Tämä seuraava offlinesta enemmän kiinnostuneille. Be a Pro tai sitten managerikuvioille.

Viimeisin rosteripäivitys(kevät 2016) ja sitten vain rosterit oikein ja tekemään puuttuvia pelaajia. Tässä siis eletään aikaa kun McDavid-draft on juuri ollut.

Pienellä mielikuvituksella sitten hommaa piisasi kun teki puuttuvia pelaajia joita ei Euroopassa tai junnusarjoissa ollut. Siinä sitten makarit, heiskaset, foxit, dahlinit ja muut puuttuvat kyhäämään itse. Auttoi asiaa kun silmäili edessäpäin olleita drafteja jne.

Pelaajien iät sitten 20wee nurkille. Esimerkiksi tuoreimman draftin powerit, sillingerit, eklundit, mactavishit jne 18 ikähaarukkaan. Hughes, Kakko, Lafreniere, Stutzle jne sitten 19-20 haarukkaan. Kuitenkin niin että noita 2017-2021 draftin pelaajia meni iältään vähän päällekkäin. Makuasia.

Sitten vaan kokonaisuudet potentiaalien kanssa kohdilleen. Euroopasta ja junnuista löytyi Matthewsin 2016 draftista aina 2018 draftiin jo olemassaolevia pelaajia. Tyyliin Hischier, Patrick, Zadina, Veleno Bouchard jne. Ja tietty reilusti suomalaisia.

Toki Vegasin ja Seattlen puuttuminen sitten antaa mahdollisuuden siirtää stonet, pietrangelot jne halutessaan johonkin joukkueeseen josta kovan haluaa. Itse pistin Islandersiin.

Torontossa ei sitten Matthewsia ole ja oli helppo heittää Eichel sinne.

Kysyi jonkin verran aikaa, mutta palkitsevaa kun teki AHL:n puolelle powerit, holtzit, edvinssonit, beniersit jne kasvamaan korkoa jotta ovat sitten NHL-tasoa 1-3 vuodessa.

Ja junnusarjojen pelaajat sääti niin että draftin kärki menee aikanaan niin oikein kuin mahdollista.

Nyt voi sanoa että Be a Pro esimerkiksi maistuu helvetin hyvältä kun voi aloittaa 2000 syntyneenä tai vaikkapa sitten suoraan NHL:n puolelta ja et todellakaan pääse heti loistamaan kun bussiliiga kutsuu oman aikansa.

Luonnollisesti sliderit pitää säätää niin että itselläsi ei ole mitään etuja ja tekoälyllä sitten enemmän.

Täältä jatkoajasta löytyy nhl14 peliin tarkoitetut sliderit kyseisen pelin ketjusta sivulta 28. Ne sopivat loistavasti tähän kun alentaa omia etuja pelaajana.

Lopputuloksena kun antaa vähän mielikuvitukselle tilaa, säätää pelaajien kokonaisuudet nykypäivään ja sliderit kohdilleen, on pelattavuus mukavaa sekä haastavaa.

Vanhoille pelaajille voi sitten antaa roolia tai vetää kokonaisuudet minimiin ja dropata heidät vapaisiin pelaajiin.

Mainitaan nyt sekavan vuodatuksen loppuna että pelissä on yllättävän paljon olemassaolevia pelaajia joita siirtää oikeisiin tiimeihin. Tyyliin niinkin äärimmiltä kuin tsekkiveskareita heidän liigasta tai Sami Niku Montrealiin. Nutivaara, Kiviranta jne löytyy. Nico Hischier ei vielä varattavissa ollut ja siirsin Luca Hischierin Devilsiin. Pelin pieniä hienouksia.

Paljon tässä nyt unohdin mainita tehtyjä pelaajia, mutta helvetisti niitä saa tehtyä halutessaan.

Harmi kun enää ei tämä peli houkuttele monia jotta EA antaisi luvan jonkun päivittää tätä peliä vuoteen 2022. Luonnollisesti jonkin pienen rahastuksen ottaisivat.

Enkä tiedä miten kova säätö tuossa olisi kun löysin jonkin tyypin tekemän roster updaten tietokoneen kautta muistitikulla pleikkaan. Jotain ongelmia ollut eikä nyt enää näkynyt edes.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös