NHL-lähetykset netissä

  • 3 719 507
  • 9 699

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Ainakin minulla maarajoitukset näkyvät olevan käytössä. Unblock-us + Mozilla toimii, pleikkaria en unblock-usilla koskaan saanut toimimaan. Toisaalta tuo uusi PS3-sovellus on niin paska, ettei haittaa.
 

Numero66

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Kärpät
Nyt kun yrittää katsoa nhl.com kautta mitä tahansa jo viime yönä pelattua matsia tai esim vielä käynnissä olevaa Sharks vs Kings matsia niin error viesti on muuttunut, nyt se on minulla Chromessa muotoa:

Media Error: Video not available

Eikä ole NHL vastannut vieläkään mitään support viestiini.
Ootkos kikkaillut VLC:n kautta pelit näkymään? Jos oot niit hosts tiedostosta se osoite pois alimmalta riviltä ja videot näkyy taas.
 

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
Android app ois taas päivittynyt. En ainakaan mistään vielä löytänyt paikkaa mistä sen voisi ladata. Olisi kiva tietää miksi tuo on täältä blokattu kun ainakin MLB ja NFL appit saa Suomeenkin ladattua normaalisti.


Edit: Taisi löytä yksi ladattava paikkakin jo.
https://apkplz.com/android-apps/nhl-apk-download
 
Viimeksi muokattu:

Kolzig

Jäsen
Suosikkijoukkue
#37 Olie Kolzig, Caps, Pens, Jets
Redditissä lukee aika paljon nhlstreamsin alla tästä NHL:n perseilystä. Maksavia asiakkaita blokataan siellä sun täällä ja eivät NHL:ssä kuulemma aio poistaa sitä blokkia.

Jotain tällaista oli vastattu jollekin kysymyksiin blokista: "I called NHL.TV about an hour ago and they told me that their app would show playoff games 48 hours after the game ends, and nothing would be live."

Pitää vissiin tutustua tuohon VLC juttuun, mutta se ei kyllä auta yhtään siihen että en jaksa istua koneella toisessa huoneessa katsomassa pelejä kun aamulla haluan istua olkkarissa sohvalla ja katsoa isosta töllöstä matseja Chromecastin kautta, nhl.tv app toimi runkosarjassa loistavasti noissa loppukauden peleissä mitä ehdin nähdä kun tilauksen tein Viaplaylle ja otin nhl.tv käyttöön heidän kauttaan.

On tämä kyllä ihan naurettavaa että NHL haluaa itse tuhota oman tuotteensa niin että kukaan ei näe mitään ja vielä odottavat että ihmiset maksavat siitä.

Android appin pystyy muuten asentamaan omiin laitteisiin, tarvitsee vain tehdä ei-pohjoismaalainen google play tili. Esimerkiksi muistin että minulla oli yksi vpn:n kautta Espanjan alla tehty varatili ja kokeilin sillä kirjautua google play storeen ja siellähän se oli asennettavissa, asensin sen sitten sitä kautta ja se käynnistyy ihan normaalisti puhelimessa ja tabletissa. Tosin nhl.tv app on nyt pelkkä tilasto, uutis ja highlights ohjelma tällä hetkellä tuon käsittämättömän typerän geoblockin takia.
 
Viimeksi muokattu:

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Noiden livepelien kanssa mulla on samalla lailla mennyt. Eivät ikinä toimi VLC:llä mutta Android-puhelin pyörittää kyllä.

Sain äsken skulaamaan ainakin viime yön matsit MPC:n versiolla 1.7.10, jos puhelimella ei nappaa katsoa.
 

HockeyForLife

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wild
Nyt ainakin täällä onnistuu NHL.tv:n katselu. Jos jatkuu näin niin vahinko jäi onneksi aika pieneksi.
Jes! Niin toimii! Ja lisäksi ei näy enää ottelusarjan tilanne, kun rupeaa ottelua katsomaan eli sekin vika korjattu!

Vieläkö tuon aikajanaongelman muuttaisivat niin olisi täydellinen paketti. Muuten katsoo melkein mielummin Viaplayn kautta jälkilähetyksiä, koska ne eivät spoilaa vahingossakaan..
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Jotenkin en ihmettele, että homma toimii heti, kun vaihtoehtoisen ratkaisun sain toimimaan. Huikeeta kuitenkin, loistavaa.
 

Kolzig

Jäsen
Suosikkijoukkue
#37 Olie Kolzig, Caps, Pens, Jets
Joo, näköjään ainakin viime yön pelit lähtee yhtäkkiä nyt pyörimään eikä jää blokkiin. No, ehkäpä tässä pääsee aamulla katsomaan Anaheimin pleijarialoitusta sittenkin nhl.tv kautta.
 

Kolzig

Jäsen
Suosikkijoukkue
#37 Olie Kolzig, Caps, Pens, Jets
Yön pelit pyörivät normaalisti nhl.tv:ssä. Hyvä juttu että NHL:lle lyötiin luu kurkkuun nopeasti ja korjasivat geoblock pelleilynsä.

Nyt pystyy taas jatkamaan Chromecast seurantaa.
 

vallu12

Jäsen
Suosikkijoukkue
Passissa lukee Tampere, Blackhawks, Steelers
Mikä olisi helpoin tapa ladata NHL.tv omalla iphonelle ja ipadille? Jenkkikaupanhan kanssa siinä jotain täytyy säätää mutta olisiko jollain antaa muutaman vaiheen ohjeen asiaan?
 
Eihän tämä nyt ihan niin kuin Strömsössä mene. Nyt kun änärin paskakilke (nhltv) olisi muuten lähdössä pyörimään niin se kaataa koko Windows-virtuaalikoneen, ja m3u8-striimissä näkyy NYI-FLA Game2 -linkin tiedostonimessä kyllä ihan oikea päivämäärä, mutta itse linkistä avautuu edellispäivän pelin striimi. En siis tällä hetkellä pysty katsomaan eilistä peliä mitenkään.

Mestis-tv:kin oli parempaa kamaa kuin tämä :D
 

Tekila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Mikä olisi helpoin tapa ladata NHL.tv omalla iphonelle ja ipadille? Jenkkikaupanhan kanssa siinä jotain täytyy säätää mutta olisiko jollain antaa muutaman vaiheen ohjeen asiaan?

Tee Apple account Australiaan ja lataa sillä -> loggaa omalle tilille -> ohjelmat toimivat.
 

morukara

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Kodi toimii. Aiemmin käytin selainta ja kyhäsin selainkäyttöön apuohjelman helpottamaan katsomista ja estämään spoilaantumista. Kodi sellaisenaan on jo pelkkää selainta parempi:
- Tuki eri alustoille
- Parempi kuvanlaatu
- Helpompi katsoa pelejä jälkikäteen spoilaantumatta
- Tuki kaukosäädölle ja löytyy myös kaukosäätösovellukset mobiililaitteille

Lisäksi niitä ulkoasuskinejä ym. saa muutettua niin että spoilaantumisvaara pienenee entisestään ja hyppyajat saa sellaisiksi kuin haluaa. Tällä hetkellä katson NHL.TV:tä lähinnä Sonyn Android TV:llä, jossa pyörii Kodi, ja jonka käyttöliittymää olen modannut NHL-käyttöön paremmin sopivaksi. Tuo yhdistelmä toimii hyvin.

Päivitin oman softani sivulle tietoa siitä miten Kodin saa käyttöön. Ohjeet siihen löytyvät Kodi-välilehden takaa:
http://www.saunalahti.fi/~voas0572/robohand/fi/

Tarkoitus olisi jatkossa lisätä sinne tietoa myös hyppyaikojen muuttamisesta ja ulkoasun muuttamisesta niin, ettei striimissä hyppiessä pomppaa aikapalkkeja ym. esiin.

Edit. Kodin käyttö siis vaatii voimassaolevan NHL.TV-tilauksen
 
Viimeksi muokattu:

JTX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, HPK
Sain äsken skulaamaan ainakin viime yön matsit MPC:n versiolla 1.7.10, jos puhelimella ei nappaa katsoa.

MPC:llä tosiaan toimii, kiitos! Jostain syystä en tajunnut edes kokeilla kun ei VLC:llä toiminut. 1.7.9 versiolla siis toimii myös. Ja kohta Centralin huippuottelun kimppuun, nam.
 

mehupoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mason ego
Laiska ja tyhmä täällä huutelee avuttomana neuvoa. Tarkoituksena olisi aloittaa tulevan yön Blues - Hawks ottelun katsominen n. klo 6.00 tjsp. Voimassa oleva Viaplay-tilaus löytyy ja NHL.TV:llä tähän asti olen pärjännyt, mutta katsonut suorana. Kysymys kuuluu: onnistuuko tällainen tätä nykyä kuinka helposti, ja miten vältyn tuloksen/live-tilanteen näkemiseltä? Kiitos jo etukäteen mahdollisista vastauksista.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Laiska ja tyhmä täällä huutelee avuttomana neuvoa. Tarkoituksena olisi aloittaa tulevan yön Blues - Hawks ottelun katsominen n. klo 6.00 tjsp. Voimassa oleva Viaplay-tilaus löytyy ja NHL.TV:llä tähän asti olen pärjännyt, mutta katsonut suorana. Kysymys kuuluu: onnistuuko tällainen tätä nykyä kuinka helposti, ja miten vältyn tuloksen/live-tilanteen näkemiseltä? Kiitos jo etukäteen mahdollisista vastauksista.

Piilotat sieltä ainakin ne tulokset NHL.tv:ssä.

Kiekko putoaa jäähän kuulemma 04:42, joten voisin veikata, että sun kannattaa vähän ennen kuutta avata lähetys ja samantien viedä se lähetys alkuun. Mä runkosarjassa tein itse sillain, että jos lähetys alkoi 03:00 (puck drop 03:10), niin uskalsin avata lähetyksen neljältä. Yksi erä kestää vähintään sen 35 minuuttia, todennäkösesti enemmän nyt ja siihen päälle erätauko 18 minuuttia.
 

Shard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Tappara, Laine, Barkov
Piilotat sieltä ainakin ne tulokset NHL.tv:ssä.

Kiekko putoaa jäähän kuulemma 04:42, joten voisin veikata, että sun kannattaa vähän ennen kuutta avata lähetys ja samantien viedä se lähetys alkuun. Mä runkosarjassa tein itse sillain, että jos lähetys alkoi 03:00 (puck drop 03:10), niin uskalsin avata lähetyksen neljältä. Yksi erä kestää vähintään sen 35 minuuttia, todennäkösesti enemmän nyt ja siihen päälle erätauko 18 minuuttia.
Kyllä sen saa ihan asetuksista määritettyä että lähetys alkaa automaattisesti alusta kun käynnistää kesken pelin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös