NHL-lähetykset netissä

  • 3 723 360
  • 9 710

HockeyForLife

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wild
Miten porukka jälkilähetyksissä hoitaa spoilerien välttelemisen? Kun mainoksia/erätaukoja ei enää editoida pois, on se ainakin minulla käynyt mahdottomaksi. Esimerkiksi tänään tietty peli paljastui menneen jatkoajalle jo ensimmäisen mainoskatkon yli hypätessä (kyllä, silmä harjaantuu sen palkin pituudelle...), joten ei muuta kuin armoton vitutus ja siirtyminen koosteeseen. Miksei noita enää voi editoida? Eihän tuon nyt kovin paljoa miestyötunteja luulisi vievän.

Itse olen NHL TV:n kautta katsellessani laittanut vain ottelun pyörimään enkä ole mainoskatkoja enkä erätaukoja yrittänytkään kelailla, sillä heti siitä mainitsemastasi palkista kyllä näkee onko ottelu jatkoille mennyt, varsinkin pudotuspeleissä!

Nyt kun NHL TV ei toiminut niin Viaplaylla on se hyvä puoli, että sieltä kun alle 4h pelin aloittamisesta rupeaa ottelua katsomaan niin siellä ei vahingossakaan spoilaannu koska lähetys ei lopu heti pelin päätyttyä vaan alareunan palkissa on se koko neljätuntinen jana pyörimässä..
Hitto selitin huonosti tuon Viaplayn kautta katsomisen mutta anyway, siellä ei ole pelkoa spoilaantumisesta!

EDIT. Yritän paremmin esittää tuon Viaplayn kautta katsomisen esimerkin avulla.
Tänään 8.30 avasin Viaplaysta Blues vs Blackhawks -matsin ja kelasin lähetyksen heti sen maksimin eli 4h taaksepäin eli ottelun alkamisaikaan 4.30. Sen jälkeen vaikka janaa välillä katselikin niin siinä näkyi vain, että paljonko olen liveaikaa eli tuota klo 8.30 jäljessä :)
Toki jos ottelutapahtuma kestää sen yli 4h niin sitten on kusessa, kun lähetyksen avaa :D
 

Tekila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Meillä tehdään niin, että lopetetaan matsin kelaaminen jossain kolmannen erän puolivälissä, niin vähän säästyy jännitys. Eikä sitä alapalkkia saa vaan katsoa ajatuksella niin ei spoilaannu. Tosin kerran meni peli jatkoille ja sitten rankkareille ja lähetys loppui sopivasti vikaan rankkariin, kun pelaaja lähti vauhtiin. Mahtava tilanne sekin oli.
 

Phinor

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Miten porukka jälkilähetyksissä hoitaa spoilerien välttelemisen? Kun mainoksia/erätaukoja ei enää editoida pois, on se ainakin minulla käynyt mahdottomaksi. Esimerkiksi tänään tietty peli paljastui menneen jatkoajalle jo ensimmäisen mainoskatkon yli hypätessä (kyllä, silmä harjaantuu sen palkin pituudelle...), joten ei muuta kuin armoton vitutus ja siirtyminen koosteeseen. Miksei noita enää voi editoida? Eihän tuon nyt kovin paljoa miestyötunteja luulisi vievän.

Hockeystreamsissa (RIP) tämäkin oli hoidettu oikein. Aikajan laittoi kerran piiloon niin se pysyi piilossa pysyvästi jokaista matsia varten. Mainostaukoja varten löytyi skip 2 minutes forward nappi, erätaukoja varten 18min (muistaakseni?) skippaus. Sitten pienempää säätöä varten 30sec jne. ja toki manuaalinen vaihtoehto myös johon sai sekunteissa syöttää, kuinka paljon skipataan. Sama systeemi toimi myös ajassa taaksepäin.

Enpä ole yhtään kiekkomatsia nähnyt sen jälkeen kun Hockeystreams kaatui. Hieman himottaa hommata Viaplay vain tuon NHL.TV:n vuoksi playoffien ajaksi, mutta ilmeisesti taas on säätö alkanut ja muutenkin koko palvelun ominaisuudet puutteelliset edesmenneisiin laittomiin palveluihin nähden. Miksi se on niin vaikeaa, tekisi mieli kysyä, mutta niin se on yhtä vaikeaa kaikilla muillakin. Esim. formuloita seuraisin mielelläni, mutta MTV3/MAX tarjoaa vain negatiivisia asioita lähetyksen kylkeen.
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Hieman himottaa hommata Viaplay vain tuon NHL.TV:n vuoksi playoffien ajaksi, mutta ilmeisesti taas on säätö alkanut ja muutenkin koko palvelun ominaisuudet puutteelliset edesmenneisiin laittomiin palveluihin nähden. Miksi se on niin vaikeaa, tekisi mieli kysyä, mutta niin se on yhtä vaikeaa kaikilla muillakin.

Nii-in. Euroopasta käsin änäriä vuosia seuranneena tämä kysymys kyllä pyörähtelee mielessä aika usein. Ilmeisesti maksavat asiakkaat täällä ovat sen verran varmaa kamaa, että palveluun ei vain tarvitse panostaa. Ts. se ei sitten näy parempana myyntilukemana, että asiakastyytyväisyys nousee.
 
Hohhoijaa mitä paskaa. Ensin vievät Linux-tuen, ilman mitään muuta syytä kuin että estetäänpä nyt tästä keinotekoisesti näin. Sitten kun pleijareiden alkaessa ei enää kestä olla katsomatta, ja virittelee Windowsin paskan tulille, niin tämä! Alkaiskohan olla reklamaation paikka.

Jälleen kerran ollaan tutussa tilanteessa, että piraattina saa digituotteensa helpommin ja laadukkaampana kuin maksavana asiakkaana.
 

NIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fucking Horseshit
Onnistuin saamaan nhltv:n näkyviin Macilla: Asensin Hola!:n Chromen selaimeen ja nhltv:hen kirjauduttuani valitsin maa-asetukseksi USA, alkoi ottelut näkyä. Mitään takeita siitä, onko Hola! turvallinen tai turvaton asentaa koneelle, mulla ei ole. En myöskään tiedä, toimiiko PC:llä.
 

SVSV

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks
Onko kukaan ehtinyt kokeilla toimiiko android-appi jos käyttää Freedomea? Aikaisemmin tosiaan ei tarvinut tuota Freedomea kuin NHL-appin hakemiseen kaupasta, mutta nyt taas joutuu käyttämään. Ainoa ongelma on se, että se maksaa (kun free trial on käytetty), joten jos jollain on kokemusta niin saa jakaa.
 

MAKE #89

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Joopa joo. On kyllä melkoista puuhastelua tämä NHL:nkin toiminta. Sitä kuvitteli vuosien ajan, että NHL on ammattimainen organisaatio kotimaiseen puuhasteluun verrattuna, mutta ihan vasemmalla kädellä sitäkin hoidetaan.

Nyt sitten odotetaan kärsivällisesti kuinka saatanan kauan Viaplayn ja NHL:n kirjeenvaihto kestää että saataisiin palvelu toimimaan. Saa nähdä onnistuuko viikossa tällä kertaa.
 

morukara

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
DNS-palveluiden avulla saa kierrettyä geoblockin kuten aiemminkin kun tämä tilanne on ollut päällä. Otin nyt käyttöön YonderTV:n hintaan $3,33/kk ja taas toimii. Eiköhän se homma hoidu muillakin vastaavilla palveluilla.
 

vallu12

Jäsen
Suosikkijoukkue
Passissa lukee Tampere, Blackhawks, Steelers
Tarkoitus oli kattoa peli nyt heti aamusta jälkilähetyksenä, mutta eipä paljoa huvittanut kun NHL.tv:ssä ottelussa näkyy että StLouis johtaa sarjaa 1-0. Vaikka siis spoilertagit on päällä ja tulokset piilossa. Hittoako on hyötyä piilottaa pelin tulokset, jos siinä siitä huolimatta näkyy kumpi on pelin voittanut? Voin sanoa että nyt kyllä hieman sapettaa enkä jaksanut ruveta enää tuloksen oltua tiedossa kattomaan koko peliä.

Eli minulla oli sama ongelma kuin sinulla. Löysin ongelmaan ehkä ratkaisun:

1. Lataa uBlock Origin Chromeen
2. Vie hiiri sarjan tilanteen päälle ja paina hiiren oikeaa nappia
3. Valitse "estä elementti"
4. Oikealle alakulmaan tulee laatikko ja paina napista "Luo"

Tässä on sellainen mutta että se piilottaa eilen pelattujen sarjojen tilanteen, mutta en ole varma pysyykö piilossa huomisesti alkaen alkavat sarjat. Toistaiseksi ainakin paras vaihtoehto minkä olen löytänyt.
 

SVSV

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks
Androind-luurilla tuo geoblockin kiertäminen ei onnistu. NHL.tv appi on nyt niin fiksu, että ainakaan (maksullisen) Freedomen käyttö ei ratkaise geoblockia. Kun otin pois vaihtoehdon että app saa käyttää sijaintiani, se herjasi että sovelluksella on vaikeuksia vahvistaa sijaintiani eikä striimi auennut.

VMP.
 
Androind-luurilla tuo geoblockin kiertäminen ei onnistu. NHL.tv appi on nyt niin fiksu, että ainakaan (maksullisen) Freedomen käyttö ei ratkaise geoblockia. Kun otin pois vaihtoehdon että app saa käyttää sijaintiani, se herjasi että sovelluksella on vaikeuksia vahvistaa sijaintiani eikä striimi auennut.
Kokeilepa kiertää tuo ongelma asentamalla appi joka väärentää noita lokaatiotietoja. Googleen android location spoofer, tai jotain vastaavaa.

Onko nuo siis vain livelähetyksiä? Ja VLC:n kautta ilmeisesti?
Tällä hetkellä voi katsella eilisen pelejä, en tiedä onko suora- ja jälkilähetys teknisesti sama (joku varmaan osaa kertoa), mutta eiköhän tuon sivun linkeistä pelit suoranakin näe.
 

SVSV

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks
Kokeilepa kiertää tuo ongelma asentamalla appi joka väärentää noita lokaatiotietoja. Googleen android location spoofer, tai jotain vastaavaa.

Olen koittanut, sekä Freedomen virtuaalisijainnin että FakeGPS:n kanssa. NHL.tv appi sanoo, ettei se pysty vahvistamaan sijaintia eikä täten näytä mitään. Sovellukset kuitenkin toimivat, sillä normaalisti appi sanoo ettei pelit ole saatavilla alueellani. Joten enää tarvitaan app joka huijaa sijainnin ja vielä uudestaan huijaa tuon nhl.tv:n vaatiman varmistuksen. Eipä ole vielä löytynyt.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Tällä hetkellä voi katsella eilisen pelejä, en tiedä onko suora- ja jälkilähetys teknisesti sama (joku varmaan osaa kertoa), mutta eiköhän tuon sivun linkeistä pelit suoranakin näe.

Pahoittelut vielä ahdistelusta, mutta kysytään toivottavasti viimeinen kysymys: millä ohjelmalla nuo lähtevät käyntiin? Puhelimella aukesivat samantien, mutta esimerkiksi VLC:llä eivät lähteneet (ei 2.1.3 eikä uusimmalla versiolla) pyörimään.

Kyllä, olen kädetön näiden kanssa.
 
Olen koittanut, sekä Freedomen virtuaalisijainnin että FakeGPS:n kanssa.
Ok, käsitin että olit kokeillut vain VPN:ää. Sijaintitietojahan Android ottaa muualtakin kuin GPS:stä (wifi, radio, tms.). Toivottavasti joku keino löytyy, vaikka sitten nuo mainitut suorat stream -linkit jos ei muuta.

Pahoittelut vielä ahdistelusta, mutta kysytään toivottavasti viimeinen kysymys: millä ohjelmalla nuo lähtevät käyntiin? Puhelimella aukesivat samantien, mutta esimerkiksi VLC:llä eivät lähteneet (ei 2.1.3 eikä uusimmalla versiolla) pyörimään.
Minulla Ubuntun oletusvideosoitin (Totem?) lähti toistamaan jälkilähetystä streamin alusta ja voi kelailla vapaasti, nyt kokeilin uusimmalla VLC:llä (3.0.0) niin striimi pyöri ja kellossa näkyi 21 tuntia mutta taaksepäin ei voinut kelata. VLC:llä tosin otti aikansa ennen kuin kuva ilmestyi.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Minulla Ubuntun oletusvideosoitin (Totem?) lähti toistamaan jälkilähetystä streamin alusta ja voi kelailla vapaasti, nyt kokeilin uusimmalla VLC:llä (3.0.0) niin striimi pyöri ja kellossa näkyi 21 tuntia mutta taaksepäin ei voinut kelata. VLC:llä tosin otti aikansa ennen kuin kuva ilmestyi.
Mulla ei kyllä Windowssilla lähde noi pyörimään, VLC:n kylläkin avaa mutta siihen se sitten jääkin.
 
Mulla ei kyllä Windowssilla lähde noi pyörimään, VLC:n kylläkin avaa mutta siihen se sitten jääkin.
Yritäthän siis avata eilisen linkkejä? Tämän päivän linkitkin ovat näköjään ilmestyneet, mutta Totem ilmoittaa että "movie couldn't be found", koska eilisen striimeistä päätellen lähetys (game will begin soon -ruutu) alkaa vasta paria tuntia ennen peliä. En kuitenkaan noista Windows-ohjelmista osaa sanoa. Yksi mahdollinen ratkaisu tietysti on ladata Ubuntun sivuilta 15.10 työpöytäversio muistitikulle, käynnistää se asentamatta livenä, ja katsella sillä, kun näyttäisi toimivan.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Yritäthän siis avata eilisen linkkejä? Tämän päivän linkitkin ovat näköjään ilmestyneet, mutta Totem ilmoittaa että "movie couldn't be found", koska eilisen striimeistä päätellen lähetys (game will begin soon -ruutu) alkaa vasta paria tuntia ennen peliä. En kuitenkaan noista Windows-ohjelmista osaa sanoa. Yksi mahdollinen ratkaisu tietysti on ladata Ubuntun sivuilta 15.10 työpöytäversio muistitikulle, käynnistää se asentamatta livenä, ja katsella sillä, kun näyttäisi toimivan.
Jep, eilisen peleistä mikään ei lähtenyt mulla pyörimään. Mutta juuri nyt ei ole tarvettakaan, jos toi tuttu VLC-kikka jatkaa toimimistaan.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Jep, eilisen peleistä mikään ei lähtenyt mulla pyörimään. Mutta juuri nyt ei ole tarvettakaan, jos toi tuttu VLC-kikka jatkaa toimimistaan.

Itellä avas puhelimella eiliset matsit vielä tunti sitten, mutta tosiaan VLC aukeaa, muttei lähde käyntiin.
 

JTX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, HPK
Itellä avas puhelimella eiliset matsit vielä tunti sitten, mutta tosiaan VLC aukeaa, muttei lähde käyntiin.

Noiden livepelien kanssa mulla on samalla lailla mennyt. Eivät ikinä toimi VLC:llä mutta Android-puhelin pyörittää kyllä.
 

Kolzig

Jäsen
Suosikkijoukkue
#37 Olie Kolzig, Caps, Pens, Jets
Nyt kun yrittää katsoa nhl.com kautta mitä tahansa jo viime yönä pelattua matsia tai esim vielä käynnissä olevaa Sharks vs Kings matsia niin error viesti on muuttunut, nyt se on minulla Chromessa muotoa:

Media Error: Video not available

Eikä ole NHL vastannut vieläkään mitään support viestiini.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Tappara vs Pelicans
  • 1.92
  • 3.80
  • 3.60
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös