NHL-lähetykset netissä

  • 3 713 141
  • 9 692

Vilpurni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Manchester United
Kyllä ne on sieltä ollut katsottavissa, nimittäin tuossa tiistain aikana katsoin jälkilähetyksenä Rangers-Devils ja Capitals-Hurricanes -ottelut maanantain kierrokselta. Nyt kun kirjaudun Gamecenteriin, alkaa Penguins-Hurricanes peli näkymään. Jos yritän valita esim. Habs-Leafs, Jets-Wild tai Canucks-Sharks, ilmoittaa GC että voin katsoa koosteen rajoituksetta. Eilisen kierrokselta tulee sama ilmoitus jokaisen pelin kohdalla, poislukien Lightning-Predators, josta ei pysty katsomaan edes koostetta. Joukkueiden perusteella tuota peliä on tuskin edes televisioitu, joten eipä siitä silloin mitään koostettakaan ole tuota kautta tarjolla.

Itse siis luulen, että ikävä kyllä nuo blackou ilmoitukset tulevat ihan tarkoituksella, ei muuten käy järkeen että osaa peleistä pystyn katsomaan ja osaa taas en.

Joo olen itse toki myös katsonut pelejä nyt preseasonilla, joten osan Gamecenter näyttää (niinkuin on tehnyt jo useamman vuoden), vaikkei virallisesti kuulukaan tarjontaan. Noista kahdesta ensiksi mainitsemistasi otteluissa ei missään vaiheessa edes ole ainakaan itselle tullut mitään blackout ilmoituksia.

Mutuilin siis noista peleistä joista tulee blackout ilmoitus, että niitä ei alunperinkään Gamecenteristä ole ollut katseltavissa. Sama homma oli viime kaudellakin preseasonilla, vaikkei edes blackoutteja ollut. Mulla on ollut Unotellykin käytössä viimeiset 3-4 vuotta, joten ei ole yhtä ainoaa blackout ilmoitusta näkynyt kausienkaan aikana. AInoastaan preseasonilla.

Se sitten taas miten blackoutit vaikuttaa tänne Pohjolaan runkosarjassa ei pysty mitään sanomaan, ennen kuin ensimmäinen kierros pyörähtää käyntiin.
 
Viimeksi muokattu:

lasaleiko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jees, tulkitsin siis väärin tuota ensimmäistä viestiäsi, hyvä että selvensit.

Alkaa tulla kyllä jo änärin katsomiselle hintaa GC:n kauttakin, jos kerran koko kausi on tuon $130. No aika näyttää, pärjääkö ihan selaimen proxy-asetuksilla temppuilemalla noiden blackoutien ohitse kuten tähän asti, vai pitääkö itsekin turvautua esim. tuohon Unotellyyn. Onko @Vilpurni lla ollut käytössään tuosta Unotellysta premium plan vai gold plan? Tuossa vertailin pakettien sisältöä, enkä ihan varmuuteen päässyt, että riittääkö Premium plan NHL:n katseluun? Toisaalta eipä tuo dollarin tai parin ero kuukausihinnassa enää ole kovin merkityksellinen, ja tulee tämä yhdistelmä vielä kuitenkin halvemmaksi kuin Viaplay.
 

Vilpurni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Manchester United
Jees, tulkitsin siis väärin tuota ensimmäistä viestiäsi, hyvä että selvensit.

Alkaa tulla kyllä jo änärin katsomiselle hintaa GC:n kauttakin, jos kerran koko kausi on tuon $130. No aika näyttää, pärjääkö ihan selaimen proxy-asetuksilla temppuilemalla noiden blackoutien ohitse kuten tähän asti, vai pitääkö itsekin turvautua esim. tuohon Unotellyyn. Onko @Vilpurni lla ollut käytössään tuosta Unotellysta premium plan vai gold plan? Tuossa vertailin pakettien sisältöä, enkä ihan varmuuteen päässyt, että riittääkö Premium plan NHL:n katseluun? Toisaalta eipä tuo dollarin tai parin ero kuukausihinnassa enää ole kovin merkityksellinen, ja tulee tämä yhdistelmä vielä kuitenkin halvemmaksi kuin Viaplay.

Ihan pelkkä premium plan on ollut käytössä ja ainakin tähän mennessä on kaikki toiminut moitteetta. Gold ilmeisesti mahdollistaa pääsyn joihinkin geo-blokatuille nettisivuille, joihin ei premiumilla ole pääsyä.
 

Larsson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Jokerit
Eikös kukaan muu saanut tällaista sähköpostia:

Dear NHL GameCenter LIVE™ subscriber,

NHL GameCenter LIVE™ is back for the 2015-2016 season. The first game streamed online will be on October 7, 2015 (Full Schedule). We are pleased to notify you of the annual automatic renewal of your subscription to the NHL GameCenter LIVE All Access Yearly Package. Your NHL GameCenter LIVE All Access Yearly Package is priced at the prior regular full yearly price - only USD $74.99 for the entire year (over 30% lower than the 2015-2016 regular full yearly price). Watch every regular season game, PLUS select Stanley Cup Playoffs games online or on your favorite supported smartphones, tablets and connected devices (subject to blackout restrictions).

Mulle tuollainen tuli. Lisäksi luki että 1. lokakuuta menee tuo maksu. Blackouteistahan tuossa lukee, mutta oli ne toissavuonnakin ja Unblock Us hoiti nämä.
 

Vilpurni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Manchester United
Itsellä lähtee vissiin 5. kausi nyt Gamecenterin tilausta ja yhtä ainoaa sähköpostia ei sieltä ole tännepäin tullut.
 

lasaleiko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Sama täällä, useampi vuosi on tilattu GCL eikä ole tainnut kertaakaan tuollaista viestiä tulla. Olishan tuo alennus tietysti kelvannut mullekin, mutta minkäs teet, jos ei edes tuota sähköpostia tule perille. :D

Oletko @Larsson muuten laittanut tuonne NHL.comiin tietoihisi oikean osoitteesi vai jonkun random osoitteen P-Amerikasta? Mietin vaan että olisiko tuolla merkitystä, että kun kerrot olevasi P-Amerikasta niin olet heidät silmissään "oikea" asiakas ja kuten esim. itselläni on ollut tuo oikea osoite käytössä, niin minulle ei sähköpostia tullut, koska minun ei tuota palvelua kuuluisi edes käyttää. En tiedä onko tässä ajatuksessa mitään perää, mutta ei kai ne ihan satunnaisesti voi tällaisia ilmoituksia lähetellä?
 

Larsson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Jokerit
Enpäs muuten osaa varmaksi sanoa. Muistaakseni luottokorttitietojen syöttövaiheessa laitoin osoitteeksi hotellin jossa asuin Miamissa. Taitaa olla edelleen se sama osoite siellä. Tällä hetkellä tuonne billing infoon ei pääse kun pakettia ei ole myynnissä, voin sitten tarkistaa jahka pääsee. Noissa profiilini tiedoissa ei ole merkitty yhtäkään osoitetta. Mulle tuli viime vuonnakin tuo sama "early bird" tarjous jota en ottanut, kun viime vuonna hommasin venäjän proxylla sen 79$ paketin. "early bird" olisi ollut huomattavasti kalliimpi. Tänä vuonna ilmeisesti huomattavasti halvempi. Mulla näköjään jäänyt automatic renewal ruksatuksi. Ota nyt näistä selvää.
 
Mullekaan ei ole tullut yhtäkään sähköpostia GCL:stä, vaikka heti ESPN playerin jälkeen siirryin käyttämään GCL:ää. Ja tiedoissa on jenkkiosoite ja auto-renewal ruksittu.
 

Boltning

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning
Kellään heittää linkkiä streamiin tuohon Penguins - Lightning preseason peliin tänään? Näyttääkö esim Viaplayn kautta Gamecenter näitä preseason pelejä?
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Pääseekös kukaan kirjautumaan tuonne "oikeaan" gamecenterliveen?Itse en ainakaan pääse,tunnarit kun laittaa ja painaa log in niin sivu vaan latautuu uudelleen ja kysyy uudestaan tunnareita.
 

Wire

Jäsen
Pääseekös kukaan kirjautumaan tuonne "oikeaan" gamecenterliveen?Itse en ainakaan pääse,tunnarit kun laittaa ja painaa log in niin sivu vaan latautuu uudelleen ja kysyy uudestaan tunnareita.

Lienee geoblockattu kun muualla näkyy.

Hinta on sit 114,99$/kausi tai 19,99$/kk
Uusi sovellus tammikuussa mutta chromecast toimii jo nyt.
 
Viimeksi muokattu:
Pääseekös kukaan kirjautumaan tuonne "oikeaan" gamecenterliveen?Itse en ainakaan pääse,tunnarit kun laittaa ja painaa log in niin sivu vaan latautuu uudelleen ja kysyy uudestaan tunnareita.

Minä pääsen kirjautumaan. Mutta kun olen kirjautunut sisään niin näkyy vain alla oleva teksti... En tiedä muutenkaan mistä pääsisin käsin GCL asetuksiin, esim luottokorttitietoihin, automaattinen uusinta tilauksesta ym. Niitä en löydä mistään...?

LOWEST FULL-SEASON PRICE EVER!
Watch out-of-market regular season games of all 30 teams LIVE from around the league on your favorite supported devices

New for 2015-2016 - Lowest full-season price
New app and media player coming in January,
PLUS now available on Chromecast

SAVE OVER $25 OFF OF LAST YEAR'S FULL YEARLY PRICE
 
Ei löydy ei mutta tässä suora linkki tilaussivulle
All-Access | NHL GAMECENTER LIVE

Siis en ole uusi asiakas. Tuolla linkillä pääsee valitsemaan paketin / vuosi tai / kk nimen, luottokortin tiedot ym. Näyttäisi siis uuden asiakkaan tilaukselta...

Mutta jos on asiakas ennestään niin mistä pääsee tilitietoihin? Ja uusiutuuko tuo paketti automaattisesti kun ostin sen viime vuonna? En viittisi ruveta tilaamaan uudestaan turhaan.
 
Viimeksi muokattu:

TomiT14

Jäsen
Mutta jos on asiakas ennestään niin mistä pääsee tilitietoihin? Ja uusiutuuko tuo paketti automaattisesti kun ostin sen viime vuonna? En viittisi ruveta tilaamaan uudestaan turhaan.

Samaa mieltä. Osalle lähetetty sähköpostia $75 hinnasta, mutta itse kolme vuotta GC:n asiakkaana eikä yhtään sähköpostia ole tullut. Turhauttaa maksaa enempää kuin mihin olisi "oikeutettu".
 

Wire

Jäsen
Samaa mieltä. Osalle lähetetty sähköpostia $75 hinnasta, mutta itse kolme vuotta GC:n asiakkaana eikä yhtään sähköpostia ole tullut. Turhauttaa maksaa enempää kuin mihin olisi "oikeutettu".

Eli huutelet palvelua väärin käyttämällä saatuja etuja takaisin? Hehe

Onneksi tässä on melkein viikko aikaa niin eiköhän se vielä selviä. Ymmärsin että kukaan muukaan ei pääse tällä hetkellä laskutustietoihin käsiksi.
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Hyvä olisi kyllä saada selville, missä mennään. Ei viitsisi maksaa yli sataa dollaria kaudesta, mikäli pelejä on vaikea katsoa...
 
Suosikkijoukkue
Dallas Stars
Hyvä olisi kyllä saada selville, missä mennään. Ei viitsisi maksaa yli sataa dollaria kaudesta, mikäli pelejä on vaikea katsoa...
Samoilla linjoilla. Kyllähän varmasti joku näistä tilauksensa automaattisesti uusineista on sitten kertomassa täällä pitääkö hääriä ulkomaalaisella IP:llä myös peliä katsoessa, vai toimiiko sekään.
 
Löytyisköhän Blackhawks @ Blues peliin linkkejä ? Eka pre-season matsi minkä kerkiää kattomaan niin olisi kiva saada hyvällä laadulla...
 

Artturenos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, NHL, Blackhawks. sympatiat Lightning.
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös