NHL-lähetykset netissä

  • 3 723 065
  • 9 709

Siivu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Ilves
Onkos kenelläkään kokemuksia streamin reitittämisestä Kanadan / USAn kautta TunnelBearilla, tai muilla kilkakkeilla? Neulion-skripti ilmeisesti kaatuu kohdassa kolme syystä, että ko. streamin saatavuus on vain tietylle alueelle. Ajattelin kokeilla tuolla nallella, mitä paskaa sitten sainkaan asennettua koneelleni siinä sivussa.
 

Palsa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, STL Blues, Jymy
Olisiko mahdollista laittaa yyveellä ohjeita tuohon vlc-hommaan. Ollut usean vuoden tuo viaplay, mutta en ole tälle kaudelle hommata, kun työnkuva muuttui ja kerkeää niin harvakseltaan pelejä katsomaan. Kiinnostaa tuo tämänpäiväinen iltapäiväpeli aika täysillä.
 

aessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TBL & Elias Pettersson
Mulla tuo Gamecenter ruvennut pätkimään kun katsoo uusintoina lähetyksiä ja tulee useimmiten aika surkealla laadulla, missähän vika? Toimii ihan moitteetta kun katsoo yöllä suoraan. Koitetti ilman virustorjuntaa ja Mozzilla ja Chrome selaimilla. Sama vika myös puhelimella katsoessa..
 

UrheaT

Jäsen
DON'T TELL ME THE SCORE, jos ei ole tuttu, on ehdottomasti paras paikka katsoa edellisen yön ottelut lyhennytteinä ilman, että tulos on paljastettu heti kättelyssä. Nyt NHL on sulkemassa saittia. Käykäähän antamassa supporttia sivustolle:

"If you do not want to see DTMTS go, tweet @NHL and let them know."
 

SaucerPass

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leafs
NHL:n sivuilla on pelien yhteydessä mahdollisuus katsoa peleistä kohokohtien lisäksi myös ns. pidennetyt kohokohdat/tiivistetty peli (condensed game). Noitahan ei luonnollisestikaan saa ViaPlayn kautta näkymään.Kysyisin GCL:n käyttäjiltä, minkä tasoinen condensed game on? Eli kuinka pitkistä kohokohdista on kyse ja kuinka hyvän kuvan niistä saa pelin kulusta?

Ongelma on, että NHL.comin normaaleissa kohokohdissa (siis niissä ilmaisissa) tahti on yleensä liiankin kova. Kokonaisia pelejä ei puolestaan yleensä ehdi katsoa kuin yhden päivää kohti, jos sitäkään. Kun haluaisi seurara liigan tapahtumia kattavasti, olisi sellainen 20-30 minuutin kooste jokaisesta pelistä suhteellisen huikea. Tuolla tavalla ainakin NBA:n League Passin condensed game toimii.
 

Larsson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Jokerit
Kellään muulla lopettanut Gamecenter toimimisen? Ryhdyin tuossa katselemaan jälkilähetystä Xboxilla ja appi ilmoitti että tililläsi ei ole oikeutta katsoa peliä, upgradeaa Gamecenter Liveen katsoaksesi. Sama kun menin selaimen kautta. Normaalisti pääsee Gamecenteriin, nyt sivulla vaan Signup to Gamecenter ja sitten tuo 99,90 tai 5x 19.90 hinnat. Menin suoraan Gamecenteriin URL:in avulla ja pelit ei käynnisty vaan alareunassa sisäänkirjautumispaikka Gamecenteriin. Tähän asti toiminut moitteetta. Olen siis maksanut kertamaksulla kauden alussa tuon, eli ei pitäisi olla kiinni rahanpuutteestakaan (on siellä kortillakin rahaa).

Liekkö väliaikaista vai onkohan tili hoksattu ja peruttu, kun eipä tuo taida täysin sallittua olla tuo unblockUs:n kanssa kikkailu.
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Kellään muulla lopettanut Gamecenter toimimisen? Ryhdyin tuossa katselemaan jälkilähetystä Xboxilla ja appi ilmoitti että tililläsi ei ole oikeutta katsoa peliä, upgradeaa Gamecenter Liveen katsoaksesi. Sama kun menin selaimen kautta. Normaalisti pääsee Gamecenteriin, nyt sivulla vaan Signup to Gamecenter ja sitten tuo 99,90 tai 5x 19.90 hinnat. Menin suoraan Gamecenteriin URL:in avulla ja pelit ei käynnisty vaan alareunassa sisäänkirjautumispaikka Gamecenteriin. Tähän asti toiminut moitteetta. Olen siis maksanut kertamaksulla kauden alussa tuon, eli ei pitäisi olla kiinni rahanpuutteestakaan (on siellä kortillakin rahaa).

Liekkö väliaikaista vai onkohan tili hoksattu ja peruttu, kun eipä tuo taida täysin sallittua olla tuo unblockUs:n kanssa kikkailu.

Itsellä ainakin eiliset pelit toimivat,juuri testasin.Ja olen siis GCL asiakas.
 

morukara

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
NHL:n sivuilla on pelien yhteydessä mahdollisuus katsoa peleistä kohokohtien lisäksi myös ns. pidennetyt kohokohdat/tiivistetty peli (condensed game). Noitahan ei luonnollisestikaan saa ViaPlayn kautta näkymään.Kysyisin GCL:n käyttäjiltä, minkä tasoinen condensed game on? Eli kuinka pitkistä kohokohdista on kyse ja kuinka hyvän kuvan niistä saa pelin kulusta?

Ongelma on, että NHL.comin normaaleissa kohokohdissa (siis niissä ilmaisissa) tahti on yleensä liiankin kova. Kokonaisia pelejä ei puolestaan yleensä ehdi katsoa kuin yhden päivää kohti, jos sitäkään. Kun haluaisi seurara liigan tapahtumia kattavasti, olisi sellainen 20-30 minuutin kooste jokaisesta pelistä suhteellisen huikea. Tuolla tavalla ainakin NBA:n League Passin condensed game toimii.
Condensed-kooste on yleensä jotain 10~13 minuuttia. Se sisältää enemmän kohokohtia kuin highlights-kooste, eli enemmän taklauksia, laukauksia tai muita huomionarvoisia tilanteita. Maaleista näytetään lisäksi riittävästi hidastuksia. Eihän noista hääviä kuvaa pelin kulusta saa kun pohjimmiltaan on kyse kohokohdista, mutta pystyyhän siitä jotain päättelemään jos enimmäkseen ollaan toisen joukkueen päädyssä.

Liekkö väliaikaista vai onkohan tili hoksattu ja peruttu, kun eipä tuo taida täysin sallittua olla tuo unblockUs:n kanssa kikkailu.
Mulla toimii myös kuten aiemminkin. Eikä tällä kaudella ole edes tarvinnut mitään unblock-us:n tapaisia DNS-palveluita.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Don't tell me the score on saanut ukaasit NHL:ltä ja joutunee lopettamaan toimintansa. Harmi, olen tykännyt katsoa koosteet sieltä juuri siksi, ettei tulokset spoilaannu.
 

vallu12

Jäsen
Suosikkijoukkue
Passissa lukee Tampere, Blackhawks, Steelers
Eli Viaplay on tilauksessa ja aikaisempien ohjeiden avulla sain FINAL OT/SO ilmoitukset pois, mutta osaako kukaan sanoa saako sitä aikapalkkia tai ainakin tallenteen kokonaiskestoa piiloon mitenkään millään selaimella? Kiitokset jo mahdollisesti etukäteen.
 

lgii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Wild
Eli Viaplay on tilauksessa ja aikaisempien ohjeiden avulla sain FINAL OT/SO ilmoitukset pois, mutta osaako kukaan sanoa saako sitä aikapalkkia tai ainakin tallenteen kokonaiskestoa piiloon mitenkään millään selaimella? Kiitokset jo mahdollisesti etukäteen.

En ole itse ainakaan keksinyt ratkaisua tuohon. Yleensä katson pop-out ikkunassa jälkilähetykset (tai ainakin niillä kerroilla kun vanhempi GCRobohand ei jostain syystä toimi) ja naputtelen erätauot 10sek kerrallaan. Hiiri kovilla ja näin. Tällöin en ainakaan spoilaannu.
 

morukara

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Eli Viaplay on tilauksessa ja aikaisempien ohjeiden avulla sain FINAL OT/SO ilmoitukset pois, mutta osaako kukaan sanoa saako sitä aikapalkkia tai ainakin tallenteen kokonaiskestoa piiloon mitenkään millään selaimella? Kiitokset jo mahdollisesti etukäteen.
GCL:n käyttöliittymä on sama riippumatta selaimesta. Jos käytät Windowsia, voisi mun kyhäämästä GCRobohandista (http://www.saunalahti.fi/~voas0572/robohand/fi/) olla apua. Käytä versiota 1.4.2.

@lgii : Viaplay käyttää viime vuotista GCL:n käyttöliittymää, ja mulla on käytössä orkkis GCL. En siis pysty testaamaan toimiiko se viime kauden versio jotenkin huonommin nyt kuin aiemmin. Laita vaikka privalla lisätietoja jos ongelmat haittaavat käyttöä niin katotaan mitä on tehtävissä. Kannattaa ensiapuna kokeilla eri resoluutiota (vanhassa versiossa resot 1366x768 ja 2560x1440 ovat mun eniten käyttämät, eli eniten testaamat).
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Onko mitään toivoa @morukara saada tota ohjelmaa ikinä mac:lla käytettäväksi?Jokatapauksessa,hienon ohjelman olet tehnyt vaikka itse ei pääsekkään käyttämään!
 

morukara

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
@Bourque#77 : Valitettavasti se ei ole kovin todennäköistä kun kyse on tällaisesta ilmaisohjelmasta, eikä mulla ole Macia. Maksullista siitä taas on turha yrittää tehdä kun käyttäjämäärä lasketaan vain kymmenissä. Mac-versiolla käyttäjiä olisi luultavasti vielä vähemmän(?). Mac-käyttäjät voivat tietysti osoittaa mielenkiintonsa privana, niin tiedän sitten ainakin paljonko kysyntää on.
 

marras

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tilasin Viaplayn ja tämän kautta pitäs kai päästä nhl gamecenteristä kattomaan myös vanhoja lähetyksiä? Sain yhden eilisen pelin toimimaan, mutta enää ei kirjautuminen onnistu. Pitikö tässä mennä jotenkin viaplayn jonkun pelin kautta vai miten tuo toimii?

e: Nyt sain nuo vanhatkin pelit näkyviin kun menee tosiaan Viaplayn kautta tuonne, mutta niitä katkottomia versioita en ole löytänyt. Siis missä oli erätauot ja katkot otettu pois. Mistä ne saa?
 
Viimeksi muokattu:

vallu12

Jäsen
Suosikkijoukkue
Passissa lukee Tampere, Blackhawks, Steelers
Tilasin Viaplayn ja tämän kautta pitäs kai päästä nhl gamecenteristä kattomaan myös vanhoja lähetyksiä? Sain yhden eilisen pelin toimimaan, mutta enää ei kirjautuminen onnistu. Pitikö tässä mennä jotenkin viaplayn jonkun pelin kautta vai miten tuo toimii?

e: Nyt sain nuo vanhatkin pelit näkyviin kun menee tosiaan Viaplayn kautta tuonne, mutta niitä katkottomia versioita en ole löytänyt. Siis missä oli erätauot ja katkot otettu pois. Mistä ne saa?

Viaplayn GCL ei niitä sisällä.
 

vallu12

Jäsen
Suosikkijoukkue
Passissa lukee Tampere, Blackhawks, Steelers

morukara

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Ohjelma ei minulla ainakaan toimi ollenkaan. Aikahyppäykset heittää erroria ja mustat palkit ilmestyy milloin sattuu? Mistä voi johtua? Olen kokeillut molempia versioita
- mitä resoluutiota käytät?
- onko sulla käytössä Viaplay vai orkkis GCL?
- onko se toiminut aiemmin (tällä tai viime kaudella)?
- laita vaikka joku kuvakaappaus siitä miltä sun GC näyttää siinä koko ruudun tilassa kun kaikki GCL:n herkut ovat esillä

Jatketaan vaikka privana kun ei tämä ongelmanselvittely taida muita kiinnostaa.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Onko muilla ollut ongelmia PS4:lla Game Centerin suorien lähetysten kanssa? Mä ryhdyin eilen tuota käyttämään, eikä livet suostu näkemään millään. Jälkilähetykset, hailut yms ovat toimineet hienosti.

Jälkilähetykset tosiaan on toiminut, tosin siitäkin tosin otanta vielä aika ohut, kun alkukauden oli Apple TV käytössä, joka nyt sitten levisi. Vaikeaksi on tehty ihmisten elo, jotka haluavat katsoa HD-NHL:ää ilman mitään mäkisenantteja.

PS. Käytössä on siis mulla Unblock-US. Ainiin ja vituttaa tällä hetkellä aika roimasti.

PPS. No nyt toimii. Mitään en tehnyt varsinaisesti, muuta kuin käynnistin reitittimen uudelleen yms. Ehtihän tästä matsista näkemään viimesen kympin melkein. Onko muilla ollut vastaavia ongelmia? Vähän turhan perseestä, jos joutuu joka kerta kikkailemaan noin paljon, että alkaa näkymään.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös