NHL-lähetykset netissä

  • 3 723 740
  • 9 711

UrheaT

Jäsen
Eikös tuo Hockeystreams ole laiton palvelu? Ei sillä, valtaosa vetelee proxeja säätäen tms., mutta osalle asialla on merkitystä, jos kerran järkevään hintaan on toimivakin palvelu :)
 
Yön Habs - Hawks peliin olisi streami hakusessa, joku mukava voisi pistää linkkiä YV:llä. Kiitän. Muutaman paikan osaan toki itsekkin etsiä, mutta hyviä paikkoja on vaikea löytää silti.
 

Lätkäjope

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Armia #10, Matushkin #43

cimoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jokipo, Canucks
Tuli tuo gamecenter otettua venäjältä. Onnenpyörä vaan pyörii, mutta pelit ei näy. Missähän vika?
 

cimoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jokipo, Canucks
Niin ja pitääkö nuo zip/postal codit tuonne ilmoittaa? Ja laittaako omaksi maaksi esim. Venäjän?
 

morukara

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
cimoh: jos maksaa luottokortilla, niin osoitetietojen luultavasti pitää täsmätä korttitietojen kanssa. PayPalin kanssa osoitetietoja ei näköjään tarvitse syöttää. Kun olen aiemmin ostannut jenkki-GCL:n luottokortilla, olen syöttänyt siihen oman osoitteen ja maana on ollut Suomi. Hyvin on toiminut ainakin aiemmin.

Minua kiinnostaa että jos ottaa GCL:n venäläistä proxyä käyttäen, pitääkö myös jatkossa käyttää venäläistä proxyä/DNS-osoitteita, vai käykö esim. tavallinen unblock-us. Jenkkiproxyn kautta tilattuna GCL on $25 kalliimpi, mutta todistetusti ainakin toimii. Voiko joku "Venäjän GCL:n" ostanut kommentoida tätä?
 

cimoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jokipo, Canucks
cimoh: jos maksaa luottokortilla, niin osoitetietojen luultavasti pitää täsmätä korttitietojen kanssa. PayPalin kanssa osoitetietoja ei näköjään tarvitse syöttää. Kun olen aiemmin ostannut jenkki-GCL:n luottokortilla, olen syöttänyt siihen oman osoitteen ja maana on ollut Suomi. Hyvin on toiminut ainakin aiemmin.

Minua kiinnostaa että jos ottaa GCL:n venäläistä proxyä käyttäen, pitääkö myös jatkossa käyttää venäläistä proxyä/DNS-osoitteita, vai käykö esim. tavallinen unblock-us. Jenkkiproxyn kautta tilattuna GCL on $25 kalliimpi, mutta todistetusti ainakin toimii. Voiko joku "Venäjän GCL:n" ostanut kommentoida tätä?

Itsekin käytin Paypalia, eli ei varmaan tarvi mitään siis enää kikkailla. Ja itse tosiaan käytän kokoajan venäläistä proxyä, mutta ei ainakaan vielä nuo ole toimineet. Vai onko niin, että nämä harjoituspelit ei edes näykkään? Minulle tosin ei ole tuota ilmoitusta tullut, mikä tuossa ylhäällä lukee.
 

cimoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jokipo, Canucks
Ja nyt sanoo näin:
This game is not available due to blackout restrictions in your area.

Tais mennä 60€ hukkaan. Eli ei toimi tuo Venäjähomma kuin livepeleissä, eli tallenteita ei voi katsoa?!

Kokeilin myös Jenkki proxyllä ja silloin sanoo, että paikallinen tv välittää ottelun, joten en pysty pelejä katsomaan.
 
Viimeksi muokattu:

Naakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tais mennä 60€ hukkaan. Eli ei toimi tuo Venäjähomma kuin livepeleissä, eli tallenteita ei voi katsoa?!

Kokeilin myös Jenkki proxyllä ja silloin sanoo, että paikallinen tv välittää ottelun, joten en pysty pelejä katsomaan.

Mitä peliä yritit katsoa? Harkkapelit ei näy gamecenterissä.

Vielä tiistaina pysyin katsomaan gamecenterin kautta viime kauden pelejä ilman mitään proxyja, ja en ole vielä tilannut tälle kaudelle palvelua. Tänään en pääse enää katsomaan mitään, vaan vaatii maksua.

Eli en olisi huolissani, viimeisen parin vuorokauden sisällä tuolla on selvästi alettu laittaa asioita kuntoon kauden alkua varten, ja melko varmasti kaikki toimii pian taas ihan normaalisti.

Sillä ei pitäisi olla mitään väliä että katsooko pelejä venäläisen vai amerikkalaisen proxyn kautta, vaikka palvelun on tilannut venäläisellä proxylla. Olettaen siis että homma menee kuten aikaisempina vuosina, eli palvelu on kaikille täysin sama ja hinta on vain eri Euroopassa.
 

cimoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jokipo, Canucks
Joo eli odotellaan kauden alkua. Nhl Vaultissa tosiaan toimi ainakin vanhat lähetykset.
 

Vilpurni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Manchester United
Mitä peliä yritit katsoa? Harkkapelit ei näy gamecenterissä.

Kyllä näkyy preseason pelit Gamecenterissä tälläkin hetkellä. Perinteisesti n. viikko ennen kauden alkua on nekin ruvenneet näkymään. Venäläisenä ostin ja unotelly käytössä.
 

Liitteet

  • preseason.png
    preseason.png
    842,3 KB · kertaa luettu: 349

Lätkäjope

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Armia #10, Matushkin #43
Hieman ongelmia tuon unotellyn kanssa tällä hetkellä... Miten helvetissä tuon saa asennettua? Oon monta vuotta leikkinyt jo VPN palveluiden (hidemyass) kanssa, mutta tuo nyt jostain syystä vittuilee päin naamaa mulle. En kirveelläkään saa sitä DNS palvelua nyt asennettua, tuntuu ettei sivustolta löydy edes ohjeita mitä tässä nyt kuuluisi tehdä.

Serverilistassa ei esimerkiksi näy venäjän DNS palvelimia, kuten ymmärsin että olisi tehtävä, jos haluaa GCL:n tilata? Jos joku ottaisi kädestä kiinni ja ohjaisi oikeaan suuntaan, olisin kiitollinen.

EDIT: Nyt taisi selvitä, miten tuo asennetaan. Jäi vaan mietityttämään, että pitäisikö mun itse etsiä sieltä venäjän puolelta se primary & secondary DNS osoite? Tuossa alussahan se tyrkyttää suoraan tukholmasta tulevia DNS osoitteita, kun ovat lähimpänä. Ei ole tosiaan edes venäjää listalla.

EDIT: Taisin onnistua saamaan tuon toimimaan. En kyllä mitenkään venäjän kautta tuota GCL tiliä luonut. Laitoin unotellystä vaan ne kaksi DNS osoitetta toimintaan (ruotsista molemmat), maksoin GCL:n ja ainakin eiliset pelit näkyi normaalisti.
 
Viimeksi muokattu:

Remppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayer04
Unblock-us ja NHL GCL käytössä PC:llä. Esim. tuo MTL@CHI -matsi eiliseltä on katsottavissa, mutta lähes kaikki muut blackoutissa. Onko täällä Unblock-käyttäjiä, jotka on saaneet esim. tuon eilisen ARI@EDM näkymään? Unblock-Us:n support-sivuilla mainitaan, että NHL GCL on tälläkin kaudella tuettu, mutta olisiko sitten niin, että toimii vasta kuin varsinainen kausi alkaa?
 

Wire

Jäsen
Ja nyt sanoo näin:
This game is not available due to blackout restrictions in your area.

Tais mennä 60€ hukkaan. Eli ei toimi tuo Venäjähomma kuin livepeleissä, eli tallenteita ei voi katsoa?!

Kokeilin myös Jenkki proxyllä ja silloin sanoo, että paikallinen tv välittää ottelun, joten en pysty pelejä katsomaan.

Otat unblock-us:n niin blackoutien vaivaus loppuu siihen
 

Lätkäjope

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Armia #10, Matushkin #43
Otat unblock-us:n niin blackoutien vaivaus loppuu siihen

Itse tässä pitkin päivää koittanut säätää (kuten ylempänä käy ilmi) näiden kanssa eikä vieläkään ota onnistuakseen... Nyt kokeilen tuon unblock-us:n kautta, eikä se silti näytä onnistuvan. DNS hommelit on kunnossa, mutta GCL valittaa silti että tuosta paikallisesta teeveestä, jonka vuoksi matseja ei pysty katsomaan. Kuuluukohan mun vaihtaa tuosta "region picker" kohdasta sitten jokin muu kuin USA?

Jotku selkeät ohjeet voisivat olla paikallaan, veikkaisin että ansaitsisi stickynä ketjun tällekin alueelle.
 

Lätkäjope

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Armia #10, Matushkin #43
Matsit alkavat kohta, supportistakin olen kysellyt mutta eivätpä ole paljoa vastailleet... En vain kertakaikkisesti saa tuota GCL:ää toimimaan, en unotellyn, enkä unblock-us:n kautta... Eikö löydy ketään joka osaisi ranskalaisin viivoin nopeasti neuvoa tuon?
 

Sakarias

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
Matsit alkavat kohta, supportistakin olen kysellyt mutta eivätpä ole paljoa vastailleet... En vain kertakaikkisesti saa tuota GCL:ää toimimaan, en unotellyn, enkä unblock-us:n kautta... Eikö löydy ketään joka osaisi ranskalaisin viivoin nopeasti neuvoa tuon?

Kuulostaa nuo pre-season live-pelit olevan blokattuja Etelä-Eurooppaa ja Australiaa myöten. Eli todennäköisesti niitä ei saa näkymään livenä unotellyn, unblock-us`n tms. avullakaan tai en ainakaan itse saa näkymään. Nuo aiemmat pelit näkyy normaalisti.
 

Vilpurni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Manchester United
Matsit alkavat kohta, supportistakin olen kysellyt mutta eivätpä ole paljoa vastailleet... En vain kertakaikkisesti saa tuota GCL:ää toimimaan, en unotellyn, enkä unblock-us:n kautta... Eikö löydy ketään joka osaisi ranskalaisin viivoin nopeasti neuvoa tuon?

Ei kannata repiä pelihousuja näiden preseason pelien takia. Tosiaan jotkut näyttävät olevan blakcoutteja tällä hetkellä ja jotkut eivät. Esim. Unblock-us sivuilla jotkut ovat asiaa kyselleet ja siellä on todettu, että näin: "Pre-season games may or not be blacked out. So there is very little that we can do with regards to the pre-season games. However, we can assure you that we will be full support once the regular season commences." Esim. itsellä on nyt NYI@NJD, STL@MIN JA LAK@COL blackoutteina. En kyllä usko, että Avsin matsista tuolla edes mitään feediä on.

Jos olet noiden sivujen ohjeiden mukaisesti laittanut asetukset, käynnistänyt koneen uusiksi ja sen jälkeen mennyt takaisin sivuille ja etusivulla lukee everything is ok tms. niin silloin toimii ihan kuin pitääkin.
 
Viimeksi muokattu:

Lätkäjope

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Armia #10, Matushkin #43
Ei kannata repiä pelihousuja näiden preseason pelien takia. Tosiaan jotkut näyttävät olevan blakcoutteja tällä hetkellä ja jotkut eivät. Esim. Unblock-us sivuilla jotkut ovat asiaa kyselleet ja siellä on todettu, että näin: "Pre-season games may or not be blacked out. So there is very little that we can do with regards to the pre-season games. However, we can assure you that we will be full support once the regular season commences." Esim. itsellä on nyt NYI@NJD, STL@MIN JA LAK@COL blackoutteina. En kyllä usko, että Avsin matsista tuolla edes mitään feediä on.

Jos olet noiden sivujen ohjeiden mukaisesti laittanut asetukset, käynnistänyt koneen uusiksi ja sen jälkeen mennyt takaisin sivuille ja etusivulla lukee everything is ok tms. niin silloin toimii ihan kuin pitääkin.

Ok thanks. Sillä ei pitäisi olla mitää merkitystä minkä IP:n kautta olen sen GCL:n ottanut? Koitin sillä unotellyllä muistaakseni, maksoin myös koko hoidon jne. En oo rekisteröinyt kuitenkaan osoitetietoja tai maata esim. Toivotaan että lähtisi sitten kauden alussa rullailemaan...
 

Coladrink

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, San Jose Sharks
Kun yritin tuota GCL:ää Venäjän kautta tilata ja maksaa sen kortilla, tilausvaiheessa tulee seuraava teksti:

*** PLEASE NOTE *** There was an error processing payment using the credit card you supplied. Please check that the billing address you entered matches the address on your credit card account or use a different credit card and try again. If you need further help with your purchase, please contact the NHL Customer Support team at 866-210-6349 for North American subscribers and 407-708-1356 for International subscribers from 9am to 2am ET daily.

additional_info General decline of the card. No other information provided by the issuing bank.

Seuraavaksi sitten PayPalilla, mutta rahojen siirto kestää vähintään maanantaihin, ja houkutus on liian suuri päästä jo nyt katsomaan pelejä. Onko tähän mitään ratkaisua?
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Seuraavaksi sitten PayPalilla, mutta rahojen siirto kestää vähintään maanantaihin, ja houkutus on liian suuri päästä jo nyt katsomaan pelejä. Onko tähän mitään ratkaisua?
Kyllähän PayPaliin saa luottokortin yhdistettyä suoraan, ilmaan mitään rahan siirtoja.
 

Lätkäjope

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Armia #10, Matushkin #43
Ainakin Detroit v Toronto & Rangers v Blackhawks näkyy GCL:n kautta tänään. Sain vihdoin ja viimein toimimaan tuon unblock-us:n.. Veikkaan kylläkin ettei ollut omasta päästä eilen kiinni, ei vain näkynyt pre-season matsit.

On muuten aika jännä tuo uusi multicamera-härveli. Pääset katsomaan jopa kuudesta eri kuvakulmasta livenä matsia. Esimerkiksi tuomarin kypärästä onnistui tuossa NYRvCHI matsissa live-kuvan tapittaminen.
 

cimoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jokipo, Canucks
Kiitos jo kaikille avusta etukäteen. Nyt toimii.

Eli ensin ihan chromen holalla tein venäjältä tilauksen, Maksu paypalilla. Tällöin ei tarvistse osoitetietojaankaan antaa (tuskin edes vaikuttaa toimivuuteen). Holan servuilla ei pelit sitten näkyneetkään, joten kokeilin tuota Unblock-usia ja sillähän tämä alkoi toimimaan moitteetta! Eli noin yksinkertaisilla jutuilla saa vielä halvalla Venäjältä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös