NHL-lähetykset netissä

  • 3 713 115
  • 9 692

secord

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Pieniä, yleensä valkoisia rukseja joutuu etsimään noiden poistamiseksi. Kovin ovat kekseliäitä piilottamaan kyseiset ruksit.

Olen vanha ja huonosti näkevä + alkoholin vaikutuksen alaisena.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets

Ilmeisesti olen tottunut VLC:n huippulaatuun ja toi surkea laatu sattuu silmiin. No lisää kaljaa koneesseen niin kaipa toikin nyt menettelee. Kiitoksia kuitenkin.
 

RexHex

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Ilmeisesti olen tottunut VLC:n huippulaatuun ja toi surkea laatu sattuu silmiin. No lisää kaljaa koneesseen niin kaipa toikin nyt menettelee. Kiitoksia kuitenkin.

Draftissa menee helposti tuo heikompikin kuvanlaatu kunhan ääni tulee kivasti. Ei tässä nyt varmaan tarvitse housunprässejä katsella tai onko kraka suorassa.

...Eikä tuo kuvanlaatu ainakaan itselläni mitenkään huono ole. Teräväpiirtoa toki turha odottaa.
 

avs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Olis varmaan ilman noita mainoksia vai mitälie "ruudun" edessä. Oon ihan käpälä näitten kanssa, miten saan noi mainokset fidduun tosta?

Toi oli itse asiassa sellanen hauska "where's Waldo" a.k.a "missä Jallu luuraa" peli.
 

Uniquewn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
Tullut useampi linkki eri paikkoihin draftia ja TSN:ää varten (itse tähän asti vetänyt NHL.tv:n kanssa). Onko tietos, mikä stream olisi mahdollisimman vähän jäljessä reaaliaikaa?
 

Schröder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Augsburger Panther, Torpedo Nizhny Novgorod, JYP
Eilen oli itselläni hyvä striimi. Tuo nhl.com pätkii ja nykii kokoajan, eli mielellään jos löytyisi joku hyvä striimi jostain, niin olisin kiitollinen. Noilta muilta kanavilta taas tulee junttipalloa ja tennistä.

Tuo pätkii ainakin Chromella, mutta kun laiton linkin IE:hen niin ei pätki yhtään...
 

Numero66

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Kärpät
Itellä toi nhl.comin streami ei lähe millään selaimella pyörimään.. Onko mitään muuta mistä näkis tuota draftin kakkospäivää?
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Eilen oli itselläni hyvä striimi. Tuo nhl.com pätkii ja nykii kokoajan, eli mielellään jos löytyisi joku hyvä striimi jostain, niin olisin kiitollinen. Noilta muilta kanavilta taas tulee junttipalloa ja tennistä.

itse sain nykimisen ja pätkimisen loppumaan kun laskin laadun 540:een
 

Flusher

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Panthers
Tässä jo aika ajoissa kyselen, mutta onko kenelläkään tietoa mistään sivustosta, joka näyttäisi lähetystä vapaiden pelaajien markkinoiden avauspäivästä? Milloin markkinat aukeavat tänään?
 

Fowler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks
Tässä jo aika ajoissa kyselen, mutta onko kenelläkään tietoa mistään sivustosta, joka näyttäisi lähetystä vapaiden pelaajien markkinoiden avauspäivästä? Milloin markkinat aukeavat tänään?
Ainakin äsken tuolla ylempänä käyttäjän JTX tarjoamista linkeistä ylempi näytti TSN:n lähetystä, joskin silloin tuli tennistä ja nyt ei näy mitään, mutta luulisi että jostain jokin toimiva stream löytyy. Markkinat aukeavat Suomen aikaa kello 19. TSN:n lähetys alkaa puolta tuntia ennen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös