NHL-huumoria

  • 2 667 301
  • 5 175

Ralph

Jäsen
Kaimapojan Blackhawks-logolle peukku, samoin Coyotesille ja Rangersille. Muutoin vähän hakemalla haettuja mun makuun.
 

Finnish Isles

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Islanders
Bad British Commentary on viimeinkin tehnyt versionsa myös kiekosta youtubeen.

Ei ihan niin hauska kuin aiemmat, mutta olihan tuossakin hetkensä.
 

Rakettipulu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuli kyllä järkytyksenä kuinka Kingsien pelaajat vain kiljahtelevat, kun tekevät maalin. Missä äijämäinen karjunta tai yli päätänsä tunne? Tämä siis änärin Mic'd up videoista huomattu. Viimeisimmissä videoissa on siis pelkästään LA:n pelaajien tekemiä maaleja mikitettynä, joten samanlaista kiljahtelua voi olla myös muissa joukkueissa. Outoa...
 

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Tuli kyllä järkytyksenä kuinka Kingsien pelaajat vain kiljahtelevat, kun tekevät maalin. Missä äijämäinen karjunta tai yli päätänsä tunne? Tämä siis änärin Mic'd up videoista huomattu. Viimeisimmissä videoissa on siis pelkästään LA:n pelaajien tekemiä maaleja mikitettynä, joten samanlaista kiljahtelua voi olla myös muissa joukkueissa. Outoa...

Melkonen hämeväki tuo Kings loppujen lopuksi on. Se, että tekevät maalit väärin niin myös maalien jälkeiset tuuletuksetkin ovat niin ämmämäisiä, silti ne perhana vain nöyryyttää Idän parasta joukkuetta.
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Edmonton Oilers management reacts during questioning at GM m - YouTube (linkki vie youtubeen)

Ei helvetti, en tiedä onko tämä ollut täällä, mutta aika eeppistä kamaa.

En ole kyllä vähään aikaan kuunnellut yhtä epätoivoista ja säälittävää selittelyä. MacT:n mukaan Edmonton maksaa vieläkin hintaa 80-luvun ja 90-luvun alun menestysvuosista. Mitä helvettiä? En tiedä kumpi oli hauskempi, se kohta, jossa Lowe totesti puolen GM:istä vaihtavan omansa Edmontonin kokoonpanoon vai se, jossa yleisöstä tuli banaali "seven years ago". Ja sitten loppuun vielä rimanalittavat "kyllä mä ny helvetti tiedän mitä teen, onhan mulla näyttöjä".

Klassikkokamaa.

edit. Melkein unohtui mainita ehkä se oleellisin, varsinkin kun ollaan huumoriketjussa. Tuo konffihan oli siis vuosi takaperin, ja Lowe onnistui nyt jotenkin saamaan ilmeisesti ylennyksen Oilers-organisaatiossa.

Kumpi noista esilletuodoista asioista on huvittavampi, onkin kinkkinen kysymys!
 
Viimeksi muokattu:

Larsson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Jokerit

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Itse juuri mietin miten olen voinut ylläolevat videot missata! Enemmän vielä ihmetyttää, miten häijyinä ja kovaa pelaavina kavereina olen virheellisesti Bruinsin miehistöä pitänyt. Chara, Marchand, Krejci... hyi saatana. Naurettavaa pelleilyä.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
TSN sivuilta löytyi tämmöinen klippi eli hauska tarina NHL drafti historiasta. Eli tarina legendaarisesta Buffalon Taro Tsujimotosta joka varattiin vuoden 1974 draftissa.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
On kyllä tyhmää huumoria pelaajat harjottelee koko kesän tosi täysilä ja sitten joutuu lukemaan tommosia, ei varmaan tee hyvää harjottelu motivaatiolle.
Onneksi Cleary voi käydä lukemassa sun lohduttavat kommentit, niin tuntuu taas paremmalta kun panee palkintovaimoaan miljoonat pankkitilillä.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
On kyllä tyhmää huumoria pelaajat harjottelee koko kesän tosi täysilä ja sitten joutuu lukemaan tommosia, ei varmaan tee hyvää harjottelu motivaatiolle.
Totta. On ikävää jos Cleary kaikista kovista odotuksista huolimatta ei onnistu ensi kaudella Red Wingseissä ja syynä on vain se, ettei kesäharjoittelu onnistunut fanien ikävistä nettikirjoitteluista johtuen.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös