NHL-huumoria

  • 2 667 433
  • 5 175

vstk

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers
Oisko tossa se hauska juttu ollut kuitenkin se mikä siinä tien vieressä törröttää ja viittaus rattijuoppouteen.. Tai hittoks sitä näitä selittämään, itse ainakin hymähdin.

Ei aukea.. Ei aukea sitten millaan. Mitahan huumoria tuosta nyt sitten pitaisi loytaa?
 
Suosikkijoukkue
Kalpa
Viimeksi muokattu:

adetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Ryan Miller, HPK
Mä oon kans vähän pihalla tän suhteen, eikä vieläkään auennut vitsi. Mut missä pelaa toi Tim Horton? Nathan Hortonin tiedän et pelas joskus Floridassa.
Et oo tosissas, vai oliks vitsi? Haha.
 
Suosikkijoukkue
Kalpa
Viimeinen vihje: auto. Jos ei vieläkään aukea niin olkoon.

Ei. Ei aukea. Mut ei hätää olin aina Kymppitonniakin katsoessa huono arvaamaan näitä sanaleikkejä. Autosta tosin tulee mieleen Teemu Selänne kun sillä on paljon autoja, mut ei varmaa oo oikee vastaus.
 
Suosikkijoukkue
Kalpa
Et oo tosissas, vai oliks vitsi? Haha.

Än Hoo Äl- huumorii. Hä-hä-hä-hää.

Vaikken oo nähny pelaavan niin ennustan et Tim Horton tekee ens kaudel 75 pojoo niinku Jori A. Lehterän piti tehä viime kaudel.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Joku yritti kiristää Jagrilta rahaa kuvalla, jossa tämä nukkuu jonkun naisen vieressä ilmeisesti kiihkeän yön jäljiltä.
Jagr vastannut vaan, että "Ihan sama".

http://www.blesk.cz/clanek/celebrit...teli-se-sexy-modelkou-fotkou-ho-vydirali.html
Siinä lopputulos.

Vanha pappa vielä vertyy!
Muija on muuten 18-vuotias ja seurustelee Tsekin u20-maajoukkueen pelaajan kanssa.
No siinä on kyllä oikea suhtautuminen asiaan. Joku luullut rikastuvansa kuvalla. Jagr toteaa "Mä olen elävä legenda, deal with it"
 

Wild-Chester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ei kyllä avaudu tuon(kaan) eukon logiikka. 43-vuotias jääkiekkolegenda joka on vieläpä sinkku, painaa 18 vuotiasta mallia. Ei nyt varsinaiselta skandaalilta haiskahda. Ja nyt kun akka meni julkaisemaan kuvan, seuraavaa kiristyksen uhria voi olla melko vaikea löytää. Unohtamatta sitä että huoran kalastelema summa on sitä luokkaa että sellainen nyt tippuu päivittäin Jagrin taskusta. Propsit kuuskasille toiminnasta!
 

mutina

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Chicago Blackhawks, Fife Flyers
Ei kyllä avaudu tuon(kaan) eukon logiikka. 43-vuotias jääkiekkolegenda joka on vieläpä sinkku, painaa 18 vuotiasta mallia. Ei nyt varsinaiselta skandaalilta haiskahda. Ja nyt kun akka meni julkaisemaan kuvan, seuraavaa kiristyksen uhria voi olla melko vaikea löytää. Unohtamatta sitä että huoran kalastelema summa on sitä luokkaa että sellainen nyt tippuu päivittäin Jagrin taskusta. Propsit kuuskasille toiminnasta!

Eukko ja huora ei kuitenkaan jutun mukaan ollut tämä kiristäjä, vaan joku kolmas osapuoli, joka kuvan oli saanut käsiinsä.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Propsit kuuskasille toiminnasta!

Ja jos Dominik Rudl on tosiaan tämän eukon puoliso, niin ehkä vähän virtuaalista yläfemmaa voi siihenkin suuntaan heittää. Siis ihan oikeasti, 19-vuotiaalla Tshekin divaria pelaavalla jätkällä on sellainen muija, että jopa Jagr itse todistetusti kiinnostuu! Tuossa ei nyt kuitenkaan mikään harrastelijaporukan nelosketjun vasen laituri käy naikkosta kairaamassa, vaan yksi kaikkien aikojen kovimmista eurokiekkoilijoista. Saunaillassa jos Dominikin täytyy puolisoa kehua, niin voi todeta naikkosen kelpaavan joka Jaromirille. "Ai sun eukko nielee ellet erikseen kiellä? Jumalauta mun muija panee Jagria vaikka kieltäisin!"

Toki jos vajaa paritonnia vaatii hiljaisuudesta, niin kannattaisi olla kyllä susiruma. Nätille tytölle tuskin heruu liikaa rahaa, varsinkin jos saaliin kannalta julkisuus ei vähintään perhesuhteita tuhoa...
 

Baldrick

Jäsen
Toki jos vajaa paritonnia vaatii hiljaisuudesta, niin kannattaisi olla kyllä susiruma. Nätille tytölle tuskin heruu liikaa rahaa, varsinkin jos saaliin kannalta julkisuus ei vähintään perhesuhteita tuhoa...

Kiristäjänä oli ilmeisesti kolmas osapuoli, joka oli saanut kuvat haltuunsa, mikäli oikein käsitin.
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Iltasanomien uutisen mukaan kiristäjä oli eukko ite. Toisaalta, ketä kiinnostaa. Ei jaakeria ainakaan

Kyllä, mutta alkuperäisessä uutisessa viitattiin nimenomaan miespuoliseen kiristäjään. Eli olisiko taas käynyt perinteiset, ja IS vaan nopeasti kääntänyt jutun, sen kummemmin perehtymättä tarkemmin...

Muoks. meni iltapulut sekaisin.
 

Hank Edmund

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CBJ

Tää oli kyllä hyvä, Jagr tylyttää nuorta tyttöä ihan huolella, kiristykset meni komeasti vituiksi ja Edmonton Sunin uutisen mukaan tällä naikkosella itsellään on poikaystävä :)

Vielä linkki uutiseen: Jaromir Jagr 'blackmail selfie' surfaces online: Report | REPORT | Hockey | Spor
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös