NHL Fantasy Draft 2009-10: Varaukset

  • 61 816
  • 840

Johnnie

Jäsen
Rästeillä nelosketjun ja kolmosparin täyttävät Michael Del Zotto ja Derek Armstrong.

Hei onko tässä siis nyt seiskapakkia ja kolmattatoista hyökkääjää, eli onko mun joukke sitten tällä valmis? Jäipähän siinä tapauksessa poliisi hankkimatta, kun en aikaisemmin hoksannut tuota keskustelua aiheesta...
 

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
Hei onko tässä siis nyt seiskapakkia ja kolmattatoista hyökkääjää, eli onko mun joukke sitten tällä valmis? Jäipähän siinä tapauksessa poliisi hankkimatta, kun en aikaisemmin hoksannut tuota keskustelua aiheesta...

Varataan sitten vaan 20 pelaajaa, kun tuo vaihtoehto näyttää saavan enemmän kannatusta.

Eipä ole. Aiemmin on tosin voinut muuttaa varausta, mikäli se on tapahtunut ennenkuin seuraavana vuorossa oleva on kerennyt tekemään oman varauksensa. Joten jos poliisin haluat, niin nopeasti muuta toista varaustasi.

Edit. Ja vuoro siirtyi juuri Kaberlelle.
 
Viimeksi muokattu:

Randy Marsh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat
Pitäs just lähteä liikenteeseen, kuka haluis ottaa mun ja pancorin listat? Helppo homma koska ollaan peräkkäin varausjärjestyksessä..

EDIT: Vuorot tulevat siis välille 16:00 - 16:30.. nopeasti joku, kiitos
 
Viimeksi muokattu:

Johnnie

Jäsen
Eipä ole. Aiemmin on tosin voinut muuttaa varausta, mikäli se on tapahtunut ennenkuin seuraavana vuorossa oleva on kerennyt tekemään oman varauksensa. Joten jos poliisin haluat, niin nopeasti muuta toista varaustasi.

Noo, ei tiimissä juuri mikkihiiriä ole, joten saavat itse puolustaa itseään... Minulle olisi kyllä kelvannut 13+7+2, mutta koetetaan nyt mennä näillä.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
2. mokeksi Al Montoya ja drafti on valmis osaltani. TylerDG
 

Matsku

Jäsen
Poistan siis tuon seiskapakin kokoonpanosta. Mites, teenkö nyt puuttuvan hyökkääjän rästivarauksena vai koko draftin viimeisenä, koska ite ryssin tän kun en huomannut Marwinin ilmoitusta?
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Poistan siis tuon seiskapakin kokoonpanosta. Mites, teenkö nyt puuttuvan hyökkääjän rästivarauksena vai koko draftin viimeisenä, koska ite ryssin tän kun en huomannut Marwinin ilmoitusta?

Minun puolestani voit ihan hyvin nyt napauttaa ottaa. Tosin onhan Koistinen pelannut laitaakin :)
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Jaahas, vähän epäselvyyksiä järjestyksessä. Otetaanpa kuitenkin vihonviimeinen pelaaja Islandersiin eli puolustaja Frantisek Kaberle joka pystyy vaikka ratkaisemaan Stanley Cupin.

Sitten Odonkor
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös