NHL 16: Xbox One 1vs1-turnaus

  • 11 370
  • 130

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
San Jose - NY Islanders 5-1
Islanders - Sharks 6-1

Outoja pelejä, ekassa olin aivan purjeessa eikä ollut mitään jakoa ja toisessa taas pienten ketju- ja taktiikkamuutosten ansiosta selvästi edellä.

Päivittelen tuloksia huomenna koneen ääressä ja ilmoitan virallisen sarjatilanteen tänne, Bracket Cloud ei tajua jatkoaikatappioita. Sarjataulukossa paremmuuden ratkaisee tasapisteissä maaliero, keskinäiset, voitot, tehtyjen maalien määrä tai arpa mainitussa järjestyksessä.
 
Viimeksi muokattu:

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Tänään koko päivän peleillä, samoin huomenna ja keskiviikkona. Mitä nyt huomenna katson Ilveksen pelin välissä.
 

motamoro

Jäsen
Mulla myös aikaa tänään 18-23. Pistelkää vaikka täällä viestiä tai boksilla jos olen onlinessa siellä. Voisin ainakin muutamaa vastaan pelata back to back -matsit.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Miten mä hyväksyn pelikutsun/löydän sen, jos se ilmoitus menee ohi siitä ruudulta?
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Jo ilmoitetut ottelut on merkattu taulukkoon, mutta älkää tuijotelko tuota Bracket Cloudin taulukkoa koska se ei noita jatkoaikatappioita kirjaa. Mulla on excelissä erikseen "virallinen" taulukko johon olen itse laskenut pisteet ja julkaisen sen ensimmäisen kerran kun kaikilla on pelejä alla.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ei jumalauta tätä pelleilyä EA:n kanssa taas. Miten helvetin vaikea on korjata nää ketjujen asettamiset vuodessa? Raivostuttavaa...
 

motamoro

Jäsen
St. Louis - Washington 3-2 rl
Washington - St. Louis 3-1

Aika hyviä ja tasaisia vääntöjä. Omista maaleista kyllä taisi olla 3 enemmän tai vähemmän pomppuja, mutta otetaan vastaan.

Ja ilmoiteltaa tosiaan jos jotain kiinnostaa tänään vielä pelailla niin tietää olla oikeaan aikaan oikeassa paikassa.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Dallas-STL 2-1 ja.

Toinen editoituu tähän hieman myöhemmin tänään.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Paikalla 23.15->
Miten olet keskiviikkona paikalla? Tai torstaina?

Yritän vähän jaotella näitä pelejä eri päiville, ettei koko turnausta tule pelattua kahtena päivänä ns. putkeen.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Montreal-NYI 0-4
NYI-Montreal 4-3

Hyviä vääntöjä molemmat, kiitti Aville. Toka pelattiin kahdessa osassa, kun mun yhteys pätkäisi kolmannen erän lopulla kun 12 min oli jäljellä. Otettiin uusi peli ja pelattiin ekan erän vikat 13min ja ynnättiin tulos. Tilanne katketessa mulle 4-2 ja Avi "voitti" tuon pätkän 1-0. Joten jos yhteys katkeaa kesken pelin, niin sopikaa keskenänne neppailetteko uuden pelin katkeamistilanteeseen ja pelaatte loppuun vai pelaatteko vain jäljellä olevan ajan ekaa erää ja ynnäätte tuloksen.
 
Viimeksi muokattu:

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Jahas. Vanha kunnon "EA-syncro" on sitten ilmeisesti tänäkin vuonna mukana. Ensimmäinen peli Dallasia vastaan meni täysin ongelmitta läpi, mutta nyt toisella kertaa se sama "takaisin aloituksiin" hyppivä syncro oli pelissä. Ekalla yrittämällä boottasi aina pelin alkuun ilman mitään syytä ja täysin yht´äkkiä, seuraavilla kerroilla aina edelliseen aloitukseen.

Ohan tää nyt jäätävää jos EA ei ole jaksanut edes tuota korjata vuodessa. Muilla ongelmaa? Viime vuonna syy tuolle syncrolle oli se, että jos otit scratched-pelaajista jonkun pelaamaan, peli synkrosi välillä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös