NHL 15 (Hockey Ultimate Team)

  • 213 889
  • 1 087

motamoro

Jäsen
Pelasin pitkästä aikaa eilen HUTtia (1div) kun ei meinannut löytää vastustajaa normaalista onlinesta (next gen)

Muutamia huomioita:
- Pelinopeus tuntuu olevan HUTissa joku 2x nopeammalla kuin normipelissä.
- Vastustajat ovat ykkösdivarissa paskempia kuin 2000-3000 rankin tienoilla normipelissä.
- Pelinopeuden suuruus vaikuttaa siihen, että HUT on päätöntä koohotusta, jossa pusketaan yksin ja pommit lentelevät, normissa sitten taas hierotaan enemmän ja poke laulaa.

Tiedä sitten kumpi on mukavampaa peliä...
 

dexter__35

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks, sekä paikalliset.
Paljonko teillä on muuten palkat HUT:ssa? itsellä taitaa tällähetkellä olla 93 500 000
 

Stoat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals, Oulun Kärpät ja FC Barcelona
N. 150k alle 80 miljoonaa, enkä kauheasti tuon yli tykkää päästää yleensäkään.
Tuntuu olevan melko paljon taikauskoista porukkaa palkkojen suhteen. Itselläni palkat yli 108 miljoonaa ja voittoprosentti ykkösdivarissa selvästi yli 90.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Tuntuu olevan melko paljon taikauskoista porukkaa palkkojen suhteen. Itselläni palkat yli 108 miljoonaa ja voittoprosentti ykkösdivarissa selvästi yli 90.
No joo, osittain varmasti onkin, onhan tähän syynä jo vuosia EA:lla jatkuneet momentumit ja muut tasoituspaskat, jotka aina joskus nostavat päänsä tuolta EA:n suosta. Mutta nykypäivänä moni (mm. itse) nojautuu tähän aivan liikaa, kun onhan peli nyt myös peli jossa ihan oikeasti mokelle sattuu se hyvä päivä maalilla, etenkin jos on upgradettu. Mutta kyllä itse olen huomannut enemmän kuin kerran Next Genillä, että pelaaminen on helpompaa kun ei pidä biljoonaluokan palkkajoukkuetta kentällä, pelaaminen tuntuu selvästi... normaalimmalta.

3. divarin säilyminen varmistettu ekassa neljässä pelissä, 98 ovr Raanta ollut loistava ja suoraan neljä voittoa takana. Eipä tätä peliä silti voi yksinkertaisesti liikaa pelata lyhyen ajan sisään, hyvin jälleen huomaa miten nuo idioottimaiset pikkuasiat alkavat ärsyttää pelissä.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
View image: 1000

Pieni hörähdys pääsi, kun huomasin tuon. Ei oo EA:n poijjaat jaksaneet korjata pientä asiaa, kai tuo paska vielä kaataa koko HUT:n tai jotain?

Linkki vie postimg-sivustolle. jonne voi ladata omia kuviaan, kuvaan NHL15-pelistä.
 

Teloch

Jäsen
Njoo, heitin tuosta jutusta niille screenin joulukuun alussa. Ei taida olla ihan korkeimmalla sijalla korjauslistalla. Tai tuskin niillä on edes mitään listaa...
 
Jostain syystä tuntuu, että aina oman pelifiiliksen pilaa suomalaisjanarit. Tällä kertaa vuorossa oli HC Kahvakiekko. Pelkkää etuyläsen hakemista ja pelikokemus täysi nolla. Nämä apinat kyllä pilaavat kaiken fiiliksen tästä pelaamisesta ja kun ei tässä koko pelissä ole mitään muuta pelattavaa, niin lojukoot kaapin pohjalla seuraavan viikon. Kolmisenkymmentä peliä taas meni ilman totaalista flippaamista.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Tuli vilkaistua pitkästä aikaa Kanen ja Toewsin hintoja ja perhana noistahan on pudonnut 70-100k hintoja pois / ukko. Enää ei tarvitse keräillä rahaa ja nyt on varaa ukot vihdoin ostaa ja päätää NHL-keräilyt. Capitals ja Penguins jää keräämättä kiitos älyttömien hintojensa takia + kun tulisi turpaan aivan helvetisti EA-veron takia, niin ei mitään järkeä muutaman pussukan takia. Olen alkanut keräämään WHL/OHL/QJMH-joukkueita kasaan ja aika hyvin noita löytää halvalla ja saa myytyä jopa pienellä voitolla vielä. Pusseista sitten +2 all-kortit, sopparikortit ja kestokortit pelaajien lisäksi talteen ja noilla sitten olen upgradennut mm. OHL:n parhaita veskoja ja laitureita huippuunsa varastoon, jotta ei tuo consu-korttien varasto mene ylitäyteen.

Aika iso kivi putosi harteilta, kun Toewsin ja Kanen hintadropit huomasin. 450k Toews ja 170k Kane nyt.
 

dexter__35

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks, sekä paikalliset.
Huomasin kanssa, että Perryn hinta on 40k tippunut, eli nyt saa jo 100k. Myin oikeeseen aikaan oman pois.
 
Voin vaihtaa HUT pelaajia FIFA coinseihin / pelaajiin. Alustana PS4
 

SuperKakke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK ja New York Rangers
Huomasin kanssa, että Perryn hinta on 40k tippunut, eli nyt saa jo 100k. Myin oikeeseen aikaan oman pois.
Itse ostin n. kk sitten Perryn 97K:lla. Eli on siellä halpoja ollut jo pidemmän aikaa.

Hinnat alkavat pudota kun tarjonta lisääntyy; absoluuttinen korttien määrä kasvaa kun pakkoja avataan ja tuskin kukaan pikamyy huippupelaajia pois. Täten kortit siis jäävät kierteeseen peliin. Itse mietin koko oman joukkueen myymistä kun ei oikeen jaksa pelailla pahemmin.

Laskeskelin nykyhinnoilla saavani noin reilu miljoona pucksia.
 

Turri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, HIFK, Braehead Clan
Tänään kävi yllättävä juttu pelissä. Mun maali hylättiin potkumaalina, niin vastustaja otti seuraavassa alotuksessa molarin pois ja sain tehdä sen yhden tyhjiin. Liian kilttiä vastustajalta, voitin matsin lopulta maalilla.

Ootteko valittaneet saamatta jääneistä coinseista ja jos ootte niin mihin? Voitin pleijariturnauksen ja kolikot sain ainoastaan voitosta.

Saattaa tulla hyvinkin myohassa, mutta itse tuli valitettua taannoin kun jai divarin voiton bonukset saamatta. Valitin tuon EA:n live-chatin (EA:n nettisivuilla kun tarpeeks pyorii niin loytaa tuon support chatin) kautta ja puolisen tunnin selvittelyjen jalkeen sain 50k coinseja saman tien tilille. Tieda sitten antavatko enaa noita coinseja.
 

dexter__35

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks, sekä paikalliset.
Itse ostin n. kk sitten Perryn 97K:lla. Eli on siellä halpoja ollut jo pidemmän aikaa.

Hinnat alkavat pudota kun tarjonta lisääntyy; absoluuttinen korttien määrä kasvaa kun pakkoja avataan ja tuskin kukaan pikamyy huippupelaajia pois. Täten kortit siis jäävät kierteeseen peliin. Itse mietin koko oman joukkueen myymistä kun ei oikeen jaksa pelailla pahemmin.

Laskeskelin nykyhinnoilla saavani noin reilu miljoona pucksia.
Joo katselin äsken viestejä, niin aikalailla tasan kk sitten oon tänne ilmottanu myyneeni sen, eli varmaan vikoja 140k pucksiin myytyjä ollut sitten
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eipä minulle mitään muuta luvattu kuin ehkä tuollainen kultapaketti kortteja, kun valitin ettei ole palkintorahoja tilille tullut. Sen jälkeen ne ovat tasan yhden kerran tullut ja kuitenkin 7-8 kertaa olen vielä kausia pelannut. Tätä kyseistä kultapakettia ei kyllä ole kuulunut eikä näkynyt. Tuossa on myös yksi syy minkä takia koko pelimuoto on jäänyt unholaan. Turha sitä pelailla, kun minkäänlaista edistymistä ei tapahdu, kun kaikki pucksit menevät sopimuksien uusimiseen.

Miten muilla on tuo pelaajien eläkkeelle jääminen tapahtunut? Kaksi pelaajaa on nyt ilmoittanut asiasta ja pelejä kummallakin alla n. 200. Miten on mahdollista, että muilla näkee esimerkiksi parhaimmalla pelaajalla on yli 400 ottelua pelattuna.
 

Mayday

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres
Jos joku haluaa päästä puckseista eroon ja vaihtaa vaikka fifan coinsseihin niin privana viestiä tulemaan. Annan reilusti enemmän takaisin mitä saan ja alustana toiminee PS4.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ei täällä turhaan joku aiemmin huudellut että nuo moket ovat järkyttäviä imureita, jos niille lyö +korttia. Ainakin siis nämä "tähtivahdit". Äsken Fleurylla 2x +2all ja imi ensimmäisestää ja noin 15 vedosta 9 sisään, joista vain yksi oli oikeasti paha veto. Pelaa siinä sitten...

Edit: Seuraavassa pelissä taas 13 vetoa ja neljä sisään Andersonille. Aivan järjettömiä tuuripomppuja sai vastustaja ja omat ukot olivat kuin tervassa, vaikka rosterista löytyy mm. TOW-Yandlea ja Gaborikkia. Vedot olivat aivan tussuja noin about jokainen ja kaikki jotka olivat kovempia, menivät yli maalin. On tää huikeeta kun EA päättää välillä noi pelien voittajat.
 
Viimeksi muokattu:

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Hockey Ultimate Team - Community Team of the Year Community-TotY julkaistu, tämähän siis oli se johon kelpasi vain ne äänestetyt kortit, joilla ei ollut viikon pelaaja-korttia ennestään. 90 ovr Hagelin saa pienen innon täältä ja 86 ovr Teuvoa joutuu varmaan kokeilemaan... (kunhan hinnat rauhoittuvat tuosta)

Linkki vie EA:n sivuille, uutiseen vuoden joukkueesta HUT-pelimuodossa.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Ura maalivahtina Hutissa on lähtenyt odottamattoman hyvin. Joka vuosi muistaakseni on mestaruus kopattu ja nyt mennään kakkosdivaria. Viimeisestä 16 pelistä vain yksi tappio, enkä yhdessäkään pelissä ole kahta maalia enempää niissä päästänyt. Toki nyt ylemmissä divareissa vastustaja puolustaa paremmin ja oma joukkue ei ole kuin kertaalleen tehnyt enemmän kuin kaksi maalia ottelussa viimeisessä kuudessa ottelussa. Itse olen kuudessa matsissa onnistunut nollaamaan vastustajan neljästi ja yhteensä kolmesti antautunut niissä.

5-8 divari olI kyllä karmaisevaa mokkena. Pelit päättyi jotain 7-5 ja laukauksia hädin tuskin tuli edes kymmentä ja sitten kun tuli niin kahdeksan pompun kautta. Nelosdivarista eteenpäin jotenkin selkeämpää. Varsinkin kun bugiranten viljelijät ovat aika toivottomia kun ihmismokke ottaakin ne kiinni. Eihän ne enää tiiä miten muuten maaleja voisi tehdä.
 

Iceman88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Onko muilla vastaavaa käpyä käynyt, että ilmaispakkoja avatessa yhteydet EA:lle katkeaa? Se tapahtuu vielä aina samassa kohtaa, vaikka muuten netti ja yhteydet pelaa moitteetta. Koko pelin saa jäätymään, kun kortteja selaa kaupassa esim. tunnin eteenpäin ripeään tahtiin, kun jotakin tiettyä etsii.

Mailiin oli tullut ilmoitus, että 5.huhtikuuta asti olisi 2 ilmaispakkaa tyrkyllä. Itsellä noita ei ainakaan PS3:lla näkynyt..
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Onko muilla vastaavaa käpyä käynyt, että ilmaispakkoja avatessa yhteydet EA:lle katkeaa?
Pronssipusseja avatessa kyrvähtää ja heittää servereiltä kaksi kertaa kolmesta. Joku vanha bugi, jota YLLÄTTÄEN eivät jaksa vaan korjata, koska: vanha sukupolvi. PS3:lla nimenomaan tämä ja kai Xbox360-konsolillakin.

Ilmaisia pusseja? Vilkaistaas kauppaa Xbonella ja PS3:lla.

Edit: 500 coins + kasa paskaa + Eriksson toisen Xbox One-tilin lomapusseista, C -> RW-kortti toisen tilin pusseista ainoat maininnan arvoiset. C -> RW tuli tarpeeseen, kun upgradettu 15 kestoinen Mikke ei peliin parhaita senttereitä ole heikon aloitusarvonsa ja mikkihiirisen runkonsa takia.

Edit2: PS3 pusseista pelkkää paskaa, shokki sinänsä.
 
Viimeksi muokattu:

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Eipä nyt mennyt ihan nappiin ykkösdivarissa mokkena kun sinne noustiin:) Neljässä ottelussa peräkkäin joukkue ei tehnyt maaliakaan vaikka vetoja tuli yhteensä lähes sata. Kaksi niistä päättyi 1-0 tappioon joista toinen rankkareihin palstaveli @Navy vastaan. Nooh mennään availemaan taas hanoja kakkosdivariin.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Täällä on saatu tuo Liigan mestaruus todelliseksi apinaksi selkään. Kolmas kausi putkeen, kun olisi 3 ottelua aikaa ratkaista mestaruus, mutta aina päätynyt tappioihin nämä ottelut. Tuli myös jälleen kerran pistettyä viestiä EA:lle tuosta perkeleen bugista, kun voittokolikoita kauden jälkeen ei tilille tipahda. Luultavasti sieltä tulee jälleen sama vastaus "Olemme tietoisia ongelmasta ja pyrimme korjaamaan asian". Todellisuudessa eivät tee mitään, koska PS3 ja vanha sukupolven konsoli.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Tulipa saatua edes yksi TOTY-kortti pussista, kun pronssipalkinto-pusseista napsahti Fredrik Gauthier. Periaattessa mitään tuolla ei tosin tee, mutta 14 treenislottia oli kiva asia, kun miehen sai 99 ovr:n aikas helposti kiitos ilmaisen upgrade-korttien joita pusseista on kertynyt. Miehestä tosin tarvitsee tehdä laituri, kun aloitukset ovat EA:maiset 63...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös