NHL 12 (xbox360 & ps3)

  • 399 061
  • 1 503
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Minä kun nyt taas olen innostunut tuohon änärinpeluuseen ja uusimman ollessa harkinnan alla, niin olen tässä paukuttanut tuota Be A GM-moodia. Olen rakentanut menestyksestä välittämättä pitkäjänteisesti mieleiseni joukkueen. Kuudes kausi menossa ja ensimmäinen selvä menestyskausi. Kaikki menee putkeen ja runkosarja simuloimalla 60 voittoon ja runkosarjavoittoon. Ensimmäinen pleijaripeli turpaan. Toisessa jatkoajalle ja toiselle, kunnes peli veti jumiin. Ei siinä, käynnistin boksin uudelleen. Toinen yritys ja samassa kohtaa tilttiin ja jopa samoissa lukemissa. Tämän jälkeen käynnistin jälleen, mutta tallennus oli mystisesti poistunut. Kuusi kautta työtä huipun saavuttaakseen ja peli tilttaa ja poistaa. Eipä siinä.

Loin sitten uuden vastaavan ja aloitin uuden uran fantasia-varauksen kanssa. Otin pari kentällistä nuorempia staroja ja loput lupaavia pelaajia max 80 kokonaisuus statuksella. Sitten napsin ylijäämä Selänteet, Gontsharit ja kumppanit. Taisin 7-8 pelaajaa vaihtaa 5-6 ykköskierroksen varaukseen. Ajatuksena oli hävitä vaan nopeasti ensimmäinen kausi, kun tuloksen tekeminen on mahdotonta. Mitä vielä! Kolmenkymmenen pelin jälkeen näyttää 21-7-2. Sanoisin, että jos tuolla mennään pleijareihin, niin on realismi kaukana pelistä. Ainoa todellinen tähti Malkin oli kaikenlisäksi viisi ensimmäistä viikkoa loukkaantuneena.

Edit. Jos tuo tuosta hyvin lähtee, niin taidan odottaa uuden ostoa kevään alennuksiin.
 

Harri2001

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Hieman hirvittää nostaa vanha ketju ylös, mutta teen sen silti, sillä uskon, että edes jotain palstaveljeä tämä kiinnostaa: Pelitutkimuksen vuoden 2012 vuosikirjassa oli artikkeli "Väärin pelattu – Epäurheilijamaisuus NHL12-nettipelissä". Jos tästä on käyty keskustelua jo jossain muualla tällä palstalla, niin pahoittelen turhaa linkitystä.

Artikkelin lähteenähän oli käytetty muun muassa Jatkoajan keskustelupalstaa (ja tätä ketjua).

Tutkimuksen johtopäätökset voin kyllä allekirjoittaa. Syö miestä online-tyypit, jotka hakevat jotain bugimaaleja tai poistuvat kesken pelin. Sekä näiden bugimaalityyppien puuttuminen keskustelupalstoilta on mielenkiintoista.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Tervehdys!

Olisiko jollakulla halua tulla ottamaan onlinen kautta parit matsit tämän pelin parissa? Hyvässä hengessä vaikka pienimuotoinen pudotuspelisarja tms.? :)

Laittakaa YV:tä jos kiinnostaa! Tänään tai huomenna!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös