NHL 12 (xbox360 & ps3)

  • 399 100
  • 1 503

Nurmos_888

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Blackhawks, Ducks
Pystyykö tuota junnupelaajan junnuliigaan lähettämistä mitenkään kiertämään Be A GM:ssa, että pelaajan voisi lähettää farmiin? Yakupovin haluaisin kovasti farmiseuran ykkösketjuun.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Onko halukkaita aloittamaan EASHL-uraa? Mikäli olet, niin tervetuloa meidän kerhoon pelaamaan. Kehityt pelaamalla ja pelaajasi kehittyy siinä samalla. Laita yv:llä vain PSN-tunnuksesi ja olet tervetullut.

t. Kuubextra ja 65min

Liittymispyyntöjä on tullut, mutta eivät ilmeisesti ole jatkislaisia, mikä on ainoana vaatimuksena. Noin viitisen pelaajaa otetaan vielä.

NHL 13:ssa mennään samalla joukkueella.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
HUT:ssa jälleen pussit tarjouksessa. Ollee viimeisiä kertoja tämä nyt.

Pitänee yrittää huntata kortteja ja myydä sitten ne juuri ennen lopettamista pelaamiselle, ennen NHL13-peliä.

Kertokaas vielä tarkalleen, miten HUT-kiekot seuraavaan peliin(NHL12 -> NHL13) lasketaan?
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kertokaas vielä tarkalleen, miten HUT-kiekot seuraavaan peliin(NHL12 -> NHL13) lasketaan?
Ei ne ainakaan 11->12 muistaakseni mitenkään siirtyneet, eli ihan alusta joutui alottamaan. Demoa pelaamalla tosin taisi saada jonkun ilmasen pakan kokoversioon ja sama varmaan tänäkin vuonna kun demo tulee. Eli turha niitä kiekkoja on hamstrata kun et sä niitä saa käytettyä seuraavassa pelissä kuitenkaan, ellei EA ole pistänyt koko systeemiä uusiksi.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ei ne ainakaan 11->12 muistaakseni mitenkään siirtyneet, eli ihan alusta joutui alottamaan. Demoa pelaamalla tosin taisi saada jonkun ilmasen pakan kokoversioon ja sama varmaan tänäkin vuonna kun demo tulee. Eli turha niitä kiekkoja on hamstrata kun et sä niitä saa käytettyä seuraavassa pelissä kuitenkaan, ellei EA ole pistänyt koko systeemiä uusiksi.

Kyllä korteista ja kiekoista korvauksen sai mitä vanhaan peliin jäi, se miten tuo määräytyy, on minulle epäselvää.
 

Eskelarit

Jäsen
Kyllä korteista ja kiekoista korvauksen sai mitä vanhaan peliin jäi, se miten tuo määräytyy, on minulle epäselvää.

Kuten myös, allekirjoittaneella oli 4/5 enemmän pelejä kuin pikkuveljellä, mulle jotain 1,500kiekkoa ja pikkuveli sai joku 6,000 kiekkoa.. Eikä sillä ollut suurempi kokoelma tai parempi voittoprosenttikaan.
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä korteista ja kiekoista korvauksen sai mitä vanhaan peliin jäi, se miten tuo määräytyy, on minulle epäselvää.
Ei tuo korvaus kyllä käsittääkseni määräytynyt mitenkään kiekkomäärän tai korttien määrän/laadun perusteella, vaan jollain ihme random-generaattorilla. Ainakaan muuta syytä en sille keksi, että sain jonkun pari tuhatta kiekkoa ja paljon vähemmän ja huonommilla joukkueilla pelanneet saivat moninkertaisen määrän heti alkuun.

Mutta siis joo, sanoin väärin että mitään korvausta ei olisi. Ei niitä kiekkoja kuitenkaan pahemmin kannata hamstrata, olettaen että samalla systeemillä tulee korvaukset tänäkin syksynä.
 

Metsuri #37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kuten myös, allekirjoittaneella oli 4/5 enemmän pelejä kuin pikkuveljellä, mulle jotain 1,500kiekkoa ja pikkuveli sai joku 6,000 kiekkoa.. Eikä sillä ollut suurempi kokoelma tai parempi voittoprosenttikaan.
Oliko pikkuveljelläsi enemmän turnausvoittoja tai oikealla rahalla ostettuja pakkoja? Muistan lukeneeni, että näilläkin on merkitystä.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Aivan hienosti taas toimii HUT.

Äsken ostamassa halvalla kolmea korttia huutokaupastsa (B.Richards 500, Tyler Kennedy 250 ja Travis Hamonic 350).

Korttikaupan aika päättyy ja olen voittaja, mutta mitä. Kortti menee harmaaksi ja kiekot lähteneet multa, mutta korttia en saa.

Menen pois myyntitilasta ja takaisin ja kas, kortit kadonneet. Toki kiekot pysyvät poissa tililtäni.

Nyt kysyn että mitä VITTUA nyt taas? Muilla vastaavia ongelmia?

Imekää EA vittu paskaa. Saatanan vihainen palaute lähtee sinne, joskin tuota ne ei edes lue, miksi sitä nyt asiakasta palvelemaan. Vittu.
 

ftr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Huuhkajat, Borussia Dortmund
Löytyykö kellään kiinnostusta enää turnaukseen tässä painoksessa (PS3)? Mukavia pitkästä aikaa pelata noita 1vs1 pelejä, kun on pitänyt hieman taukoa. Mieluiten kohtuullisen pienimuotoinen turnaus (esim 10-12 pelaajaa), että saadaan varmasti vietyä läpi. Harmittaa nuo aikaisemmat, kun ikinä en ole playoffvaihetta nähnyt.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Noniin. Taas lähti kiekot hienosti kun voitin kaupankäynnin +9 SKT-kortista, 1300 kiekkoa. Aika kului loppuun ja kiekko meni valkoiseksi ja poistui.

Tällä kertaa otin kuvat ja aion olla yhteydessä myyjään, että saiko kiekkonsa.

EA Sportsin paskapalvelu sieltä jostain hevonvitun Intiasta tottakai vastailee kaikenmaailman liirumlaarumia kuinka ei hallitse myyntiä HUT:ssa ja ei näin ollen voi hyvittää minulle mitenkään menetettyjä kiekkoa, ikävää kuulemma että näin kävi.

Kyselimpä uudestaan vähän ns, voimakkaammin sanoin.

Olisi silti kiva tietää onko kellään muulla ollut vastaavaa tai kuullut vastaavasta ja onko asiaan mahdollista korjausta? Esim. palomuurissa jotain vikaa?

Saatanan ärsyttävää, kun pitäisi yrittää pelata tätä, mutta milläs pelaat kohta kun sopparit nollautuu ukoilta ja kortteja ainakaan huutokaupoista ei enää uskalla ostaa.
 

Śmierć

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders & Frans Nielsen + Karhu HT
Kuka oikeasti jaksaa ajella vastustajan pelaajia onlinessa pelikatkoilla? Lisäksi on joskus äärettömän pitkästyttävää, kun jokin kaveri katsoo ihan jokaisen maalinsa kaikki uusinnat läpi. Kolmas valittamisen aiheinen tekijä on se, että saako joku oikeasti kicksejä siitä kun tekee kaikki maalinsa samalla tavalla ja sitten ollaan niin hyvää pelaajaa.

Itse pyrin aina pelaamaan "fairplay-säännöillä". Esim. en ole viimeiseen puoleen vuoteen tehnyt kertaakaan maalia one-timerista, enkä muutenkaan käyttänyt näitä varmoja maalikikkoja. Useat vastustajat ovat myös pelanneet samalla tyylillä ja peleistä on tullut välillä ihan huikaisevia kamppailuja. Suosittelen.

Toki aina löytyy idiootteja, mutta silloin on vaan pakko antaa opetus.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Noniin. Taas lähti kiekot hienosti kun voitin kaupankäynnin +9 SKT-kortista, 1300 kiekkoa. Aika kului loppuun ja kiekko meni valkoiseksi ja poistui.

Tällä kertaa otin kuvat ja aion olla yhteydessä myyjään, että saiko kiekkonsa.

EA Sportsin paskapalvelu sieltä jostain hevonvitun Intiasta tottakai vastailee kaikenmaailman liirumlaarumia kuinka ei hallitse myyntiä HUT:ssa ja ei näin ollen voi hyvittää minulle mitenkään menetettyjä kiekkoa, ikävää kuulemma että näin kävi.

Kyselimpä uudestaan vähän ns, voimakkaammin sanoin.

Olisi silti kiva tietää onko kellään muulla ollut vastaavaa tai kuullut vastaavasta ja onko asiaan mahdollista korjausta? Esim. palomuurissa jotain vikaa?

Saatanan ärsyttävää, kun pitäisi yrittää pelata tätä, mutta milläs pelaat kohta kun sopparit nollautuu ukoilta ja kortteja ainakaan huutokaupoista ei enää uskalla ostaa.


Näihin asioihin ei auta mikään sähköposti vaan se että ihmiset jättävät seuraavan pelin tai oikeammin päivityksen ostamatta syyskuussa. Miksi EA parantaisi tuotetta, kun ei ole kilpailua ja se myy olipa se kuinka paska tahansa?
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Esim. en ole viimeiseen puoleen vuoteen tehnyt kertaakaan maalia one-timerista, enkä muutenkaan käyttänyt näitä varmoja maalikikkoja.

Nyt taisi mennä vähä yli ;) Jos esim haet 30. peräkkäistä voittoa onlinen versuspeleissä niin se maali tehdään siten miten se saadaan. Ei yksikään elite-jengi(eashl) jätä käyttämättä näitä paljon mainittuja glitchejä.

Jos one timer -maali tuleen niin kyseessä on vapaa pelaaja jolle syötetään, se on merkkausvirhe eikä todellakaan mitään glitchi tai sääntöjen vastainen millään mittapuulla.

Jokainen maalintekotapa on puolustettavissa, se pitää jokaisen valittajan muistaa.
 

Śmierć

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders & Frans Nielsen + Karhu HT
Nyt taisi mennä vähä yli ;) Jos esim haet 30. peräkkäistä voittoa onlinen versuspeleissä niin se maali tehdään siten miten se saadaan. Ei yksikään elite-jengi(eashl) jätä käyttämättä näitä paljon mainittuja glitchejä.

En ole kauheasti pelaillut näitä tosijengejä/-pelaajia vastaan ja yritän yleensä välttää viimeiseen saakka, sillä minulle pelaamisen nautinto on paljon tärkeämpää.

Ja ei edes mennyt yli. Näen punaista one-timereista, joten en itse niitä käytä. Se ei tosin haittaa, vaikka vastustaja käyttäisikin, sillä kuten sanoit, ne pystyy kyllä puolustamaan pois.
 

ftr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Huuhkajat, Borussia Dortmund
En ole kauheasti pelaillut näitä tosijengejä/-pelaajia vastaan ja yritän yleensä välttää viimeiseen saakka, sillä minulle pelaamisen nautinto on paljon tärkeämpää.

Ja ei edes mennyt yli. Näen punaista one-timereista, joten en itse niitä käytä. Se ei tosin haittaa, vaikka vastustaja käyttäisikin, sillä kuten sanoit, ne pystyy kyllä puolustamaan pois.

Miten sitten teet maalisi? Et varmaan ainakaan rannarilla tai lämärillä läheltä, koska menee usein maaliin? Mitä voit yrittää läpiajosta, että omasta mielestäsi fair play säilyy?
 

Śmierć

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders & Frans Nielsen + Karhu HT
Miten sitten teet maalisi? Et varmaan ainakaan rannarilla tai lämärillä läheltä, koska menee usein maaliin? Mitä voit yrittää läpiajosta, että omasta mielestäsi fair play säilyy?

Ja heti lähdit kärjistämään sitten kokonaan. Tottakai nyt läpiajoissa heitetään kikkaa.

Takerruit nyt vähän pahasti tuohon "fairplay"-sanaan, koska pääpointtina tässä oli nuo one-timerit, joita itse en käytä.
 

ftr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Huuhkajat, Borussia Dortmund
Ja heti lähdit kärjistämään sitten kokonaan. Tottakai nyt läpiajoissa heitetään kikkaa.

Takerruit nyt vähän pahasti tuohon "fairplay"-sanaan, koska pääpointtina tässä oli nuo one-timerit, joita itse en käytä.

En mielestäni edes kärjistänyt. Onhan läpiajossakin kikkoja, jotka usein menevät. Ihan vastaavasti mielestäni kun one timerit. En näe mitään eroa, yrittääkö one timereita vai tiettyjä kikkoja läpiajosta.
 

Śmierć

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders & Frans Nielsen + Karhu HT
En mielestäni edes kärjistänyt. Onhan läpiajossakin kikkoja, jotka usein menevät. Ihan vastaavasti mielestäni kun one timerit. En näe mitään eroa, yrittääkö one timereita vai tiettyjä kikkoja läpiajosta.

Selitän vähän tarkemmin. Omasta mielestäni one-timerit tuntuvat menevän pelissä välillä mitä ihmeellisimmistäkin paikoista. Niitä ei tarvi aina edes pelata maalipaikoiksi, välillä riittää syöttö taaksepäin viivaan ja veto, niin johan heilahtaa. Ihan sama, vaikka pelaaja menisi päin laitaa, niin sieltä lähtevä veto menee silti maaliin. Itse haluan aina pelata maalintekotilanteet siten, että olen pelaamalla järjestänyt paikan, en hakkaamalla laidan vierestä laukaisua.

Läpiajothan on kuitenkin pelattu puolutusvirheen kautta, joten mielestäni se on eri asia. Voi toki olla, että mieleni on kieroutunut :)
 

ftr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Huuhkajat, Borussia Dortmund
Selitän vähän tarkemmin. Omasta mielestäni one-timerit tuntuvat menevän pelissä välillä mitä ihmeellisimmistäkin paikoista. Niitä ei tarvi aina edes pelata maalipaikoiksi, välillä riittää syöttö taaksepäin viivaan ja veto, niin johan heilahtaa. Ihan sama, vaikka pelaaja menisi päin laitaa, niin sieltä lähtevä veto menee silti maaliin. Itse haluan aina pelata maalintekotilanteet siten, että olen pelaamalla järjestänyt paikan, en hakkaamalla laidan vierestä laukaisua.

Läpiajothan on kuitenkin pelattu puolutusvirheen kautta, joten mielestäni se on eri asia. Voi toki olla, että mieleni on kieroutunut :)

Aika harvoin nuo mielestäni todella huonoista kulmista menevät. Isoin ongelma mun mielestä tulee, että esim 2-1 hyökkäyksethän on naurettavan helppo puolustaa, jos et aio ikinä syöttää onetimeriä. Riittää, kun ottaa kiekollisen pelaajan. Itse tykkään nimenomaan yrittää liikuttaa kiekkoa mahdollisimman nopeasti pelaajalta toiselle, että onetimerpaikkoja maalilta vapautuisi. Ehkä meidän ei kannata pelata vastakkain. :)
 

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Aika harvoin nuo mielestäni todella huonoista kulmista menevät. Isoin ongelma mun mielestä tulee, että esim 2-1 hyökkäyksethän on naurettavan helppo puolustaa, jos et aio ikinä syöttää onetimeriä.

NHL 12:ssa 2-1 -hyökkäyksissä on kaksi tapaa pistää kiekko reppuun. Joko perinteinen onetimer, jos pakki heittäytyy liian aikaisin, tai sitten veivi sivuun, takaisin kämmenelle ja suora veto maaliin. Molemmat menevät lähes varmasti sisään, ainakin jos kiekollisena on joku taitava pelaaja, kuten Datsjuk. Veivin jälkeen etukulmaan on niin helppo laittaa, että onetimer ei ole mikään pakollinen. Mielestäni tätä pitäisi muuttaa NHL 13:n, että maalivahti pitääkin sen etukulman kiinni, eikä siirry sivuun, kun pelaaja vie kerran kiekon rystylle.
 
Viimeksi muokattu:

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Löytyykö kellään kiinnostusta enää turnaukseen tässä painoksessa (PS3)? Mukavia pitkästä aikaa pelata noita 1vs1 pelejä, kun on pitänyt hieman taukoa. Mieluiten kohtuullisen pienimuotoinen turnaus (esim 10-12 pelaajaa), että saadaan varmasti vietyä läpi. Harmittaa nuo aikaisemmat, kun ikinä en ole playoffvaihetta nähnyt.

Jos vaan aktiivista porukkaa löytyy niin olisin kyllä mukana. Pitkän tauon jälkeen tullut taas pelattua kavereiden kanssa peliä ja nyt kun työttömäksi jäi niin aikaakin olisi pelailla.
 

Dängleri

Jäsen
Tietääkö kukaan, mistä HUT:in "hyvitys" versiosta toiseen vaihtaessa muodostuu? Riippuneeko siitä, paljonko on puckseja edellisessä tilillä, korttien määrästä, voittojen määrästä vai mistä?

Eli kun oli HUT-joukkue NHL11-versiossa, ja siirtyi 12:seen niin aloittaessa HUT:ia 12:ssa, sai niitä puckseja jonkin verran lisää. Itselle taisi tuolloin tulla joku 30.000.
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Lisäilkääs Juzsi ystäviin ps3 puolella jos kiinnostaa pelata. Pitkästä aikaa alkanut taas pelaileen ja menoo hermot pelaajien tasoon / quittaamiseen. =D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös