NHL 11 (X360) SM-Liiga

  • 3 706
  • 29

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tänään voisi yrittää korkkailla kautta omalta kohdalta tuossa iltapäivän ja illan aikana. Voiko tuossa muuten jotenkin muuttaa ketjuja "pysyvästi", ettei siis tarvitsisi aina vaihtaa uudelleen siinä ennen peliin menemistä?

Ei kai niitä pysty, kun nyt ei ole treiditkään päällä -> ei voi muokata ketjuja sieltä liigan valikosta. Korjatkaa joku jos olen väärässä. :)

Ilveksen kausi alkanut murheellisesti ja Hurme on vaan paska. HPK:lta tuli kuokkaan muistaakseni 8-1 eikä ollut mitään jakoja. Pelikaaneja vastaan oli tasaisempi peli mutta en saanut kuin yhden maalin aikaiseksi kaverin kolmea vastaan, Hurmeen antaessa ainakin yhden lahjan. Toki omakin ainokainen upposi varsin helposti.

Tänään vois iltasella ehkä pelin tai pari vääntää.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Surkean alun jälkeen Ilves teki sentään pienen ryhtiliikkeen, tuloksena neljästä pelistä kolme voittoa:

KalPa-Ilves 4-5 ja.
Ilves-KalPa 2-1 ja.
Ilves-Blues 3-4
Blues-Ilves 4-3

Eka KalPa-peli oli kyllä kunnon hawaiji-vääntöä ja maaleja mätettiin vuoron perään, hyvää hokia. ;)

Ekaa Blues-matsia johdin muistaakseni 3-0 mutta niin vaan kaveri tuli tasoihin ja lopulta joku 20s ennen pelin loppua ohi ja voittoon. Viltzulla oli noissa kahdessa pelissä varmaan 10 rankkaria, kertoo vähän mun riskaabelista keskialueen "sumppupelistä"... :D

edit: Tambereen paikallisväännössä kuokkaan Kahvaralta. Hurme on paska, ei mulla muuta.

edit2: Vielä illan päätteeksi semmonen perus melkein-hävettää-voitto TPS:stä, taisi päättyä Ipan hyväksi 3-1. Kaverilla riitti paikkoja ja välillä hirveää myllyä mun päässä, mutta tällä kertaa Hurme olikin sitten liekeissä. Kerran näinkin päin...
 
Viimeksi muokattu:

Navy

Jäsen
Ilves-Blues 3-4
Blues-Ilves 4-3

Ekaa Blues-matsia johdin muistaakseni 3-0 mutta niin vaan kaveri tuli tasoihin ja lopulta joku 20s ennen pelin loppua ohi ja voittoon. Viltzulla oli noissa kahdessa pelissä varmaan 10 rankkaria, kertoo vähän mun riskaabelista keskialueen "sumppupelistä"... :D

No ei niitä rankkareita ollut kuin 6. Olen niissä kyllä aivan surkea ja sain vain 2 sisään. Hyvät pelit oli kuitenkin.


Bluesin ottelut ovat menneet ihan hyvin. 7-6-0 on saldo.
 
Jahas, Peteliuz järjesti varsinaisen ilotulituksen ja oppitunnin Jokereille. 1. erän jälkeen katkesi kyllä kamelin ja manaatin selkä, jonka takia peli meni ns. pelailuksi. Pahoittelut siitä. Kolmannen erän puolivälissä katkesi ainakin mun osalta yhteys EA:n palvelimiin. Ei kovin hyvä homma, ja kyllä tuosta TPS ansaitsisi voiton.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Ei kai niitä pysty, kun nyt ei ole treiditkään päällä -> ei voi muokata ketjuja sieltä liigan valikosta.

On muuten hauskaa, että edes pistepörssiä ei näe, jos treidit eivät ole päällä. Muutaman kerran on tullu tätäkin ihmeteltyä.

Mistähän moinen johtuu? Ei luulisi olevan ylivoimainen temppu. Taino, näköjään on.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös