NHL 10 (Xbox360 & Ps3)

  • 274 275
  • 1 202

Disaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs
Ehdottomasti samaa mielta. Taklausta ei kannata aloittaa liian kaukaa ellei paase suoraan vastapalloon vetamaan, usein vahalla vauhdilla suoritetuissa taklauksissa kannattaa paastaa vastustaja ihan itseen kiinni ennen kuin vetaa sen taklauksen, niin eikohan se tipu.

Tietokonetta vastaan saan tehtyä ihan helposti "tappotaklauksia" (vaikka taklausvoima olisi säädetty nollille), mutta onlinessa (EASHL) ei onnistu mikään, varsinkaan laitaa vasten taklatessa. Tuskinpa riippuu ajoituksesta sanon ma. Tai eihän sitä koskaan tiedä. :D
 

bungala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ottawa Senators, sympatiat Särjille
Bungalan saa xboxlivessä lisätä jos haluaa ja kaipaa peliseuraa. Päivittäin pelailen netissä tai offlinessa.

Olisi mukava päästä tuommoiseen turnaukseen/sarjaan mukaan, nyt loppu kevääksi/kesäksi voisi vaikka järkätä.
 

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
Onko kyseessä boxi vai PS3? Boxilla tekee tuota jos ei ole kirjautunut sisään omalla gamertagilla.

Sori, joo se konsoli on Xbox. Edelleenkin mitä siinä voi tehdä, ettei se kysy sitä?

EDIT: Olisikohan tuo automaattitallennuksen (pois)päälläololla vaikutusta?

bungala kirjoitti:
Bungalan saa xboxlivessä lisätä jos haluaa ja kaipaa peliseuraa. Päivittäin pelailen netissä tai offlinessa.

Olisi mukava päästä tuommoiseen turnaukseen/sarjaan mukaan, nyt loppu kevääksi/kesäksi voisi vaikka järkätä.

Ja sama täällä. Yritin jo aikasemmin jälkijunassa tuohon sm-liigaan, mutta aikataulu ei siihen riittänyt. Kyttäilen uutta kautta tai jos se kansainvälinen sarja toteutuu...
 
Viimeksi muokattu:

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Tietokonetta vastaan saan tehtyä ihan helposti "tappotaklauksia" (vaikka taklausvoima olisi säädetty nollille), mutta onlinessa (EASHL) ei onnistu mikään, varsinkaan laitaa vasten taklatessa. Tuskinpa riippuu ajoituksesta sanon ma. Tai eihän sitä koskaan tiedä. :D

Laitaa vasten on vaikea saada vastustajaa kaatumaan, jos he halaavat laitaa niin se on oikeastaan mahdotonta ilman laitataklausjaahya. Ellei discipline ole todella korkealla, silloin paasee kuin koira verajasta.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Jatkoajan BAP-pelaajat huomio!

Mitenkäs kun pelaan BAP-kautta mokkena ja jos haluan simuloida osan pelistä ja pelata osan, niin tuleeko tuossa tilastoihin kuitenkin koko pelin tilastot mun BAP-ukolle?

Ihan kuin tilastot kohdassa olisi 3 (3 peliä kokeilin simuloida osittain ja voitin kaikki, joista yksi 0-peli) peliä joita ei ole voitto- tai muissakaan kohdissa, mutta kuitenkin "kauden odotukset"-kohdassa on nollapelit yms merkittynä myös näistä osittain simuloiduista peleistä.
 

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Tuli vaihdeltua pois muutama pelaaja, joiden kanssa olin kauden alussa solminut sopimuksen ja ammattilaisentarkkailija(vaimikäseoli?) huomautteli, että "varoitin sinua kauppaamasta heti pois pelaajia, mutta et kuunnellut."
Missäs tässä nyt on se taminappi, jolla voi vastata, että "Tämä on mun seurani ja mä teen mitä haluan, eikä mua kiinnosta mitkään oppositiot!"
 

kimmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, FC Barcelona
Onkos muilla arvon palstalaisilla esiintynyt seuraavaa ongelmaa PS3:n NHL10:ssä...?


Elikkäs peli käynnistyy ihan normaalisti kun laitan levyn sisään, menee ihan normaalisti valikoihin jne. Mutta kun haluaisin mennä pelaamaan ottelun, peli jämähtää siihen ruutuun missä välkkyy alalaidassa se Ladataan -teksti. Tämä ongelma hävisi hetkeksi kun alustin koko PS3:seni ja asensin NHL10 uudestaan. Eli tämä ilmeisesti kertoo siitä että levyssä ei ole vikaa (mulla on nyt kaksikin eri NHL10 levyä), vaan tuo peli korruptoituu jotenkin? Ongelma on nimittäin palannut. Ja moodina tosiaan yksinpeli, ei edes mikään online. Hermot menee ihan totaalisesti kohta. Auttakee tyhmää.
 

zxfg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Pittsburgh Penguins
Onkos muilla arvon palstalaisilla esiintynyt seuraavaa ongelmaa PS3:n NHL10:ssä...?


Elikkäs peli käynnistyy ihan normaalisti kun laitan levyn sisään, menee ihan normaalisti valikoihin jne. Mutta kun haluaisin mennä pelaamaan ottelun, peli jämähtää siihen ruutuun missä välkkyy alalaidassa se Ladataan -teksti. Tämä ongelma hävisi hetkeksi kun alustin koko PS3:seni ja asensin NHL10 uudestaan. Eli tämä ilmeisesti kertoo siitä että levyssä ei ole vikaa (mulla on nyt kaksikin eri NHL10 levyä), vaan tuo peli korruptoituu jotenkin? Ongelma on nimittäin palannut. Ja moodina tosiaan yksinpeli, ei edes mikään online. Hermot menee ihan totaalisesti kohta. Auttakee tyhmää.

Itselläni ei ainakaan ole mitään ongelmaa pelin kanssa. Oletko kokeillut muita pelejä, että toimivatko ne moitteettomasti? Oletko päivittänyt ohjelmistopäivitystä?

edit: lisäyksiä.
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sori, joo se konsoli on Xbox. Edelleenkin mitä siinä voi tehdä, ettei se kysy sitä?

EDIT: Olisikohan tuo automaattitallennuksen (pois)päälläololla vaikutusta?

Onko veljesi siis kirjautuneena sisään omalla gamertagillansa ennen kuin laittaa änärin latautumaan? Jos gamertagiin sidotun pelihahmon on kerran luonut, niin ei sen pitäisi sen jälkeen mitään enää kysellä. Automaattitallennus on ainakin itsellä aina päällä mutta en tiedä onko tuolla vaikutusta.
 

kimmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, FC Barcelona
Itselläni ei ainakaan ole mitään ongelmaa pelin kanssa. Oletko kokeillut muita pelejä, että toimivatko ne moitteettomasti? Oletko päivittänyt ohjelmistopäivitystä?

edit: lisäyksiä.

Muut pelit toimivat moitteetta.

Nyt pääsin jälleen pelaamaan eilen illalla yhden pelin siten, että poistin NHL10 tiedoston kohdasta Pelitiedon työkalu. Se on ilmeisesti päivitys 1.02 joka on pakko asentaa ennenkuin NHL10 voi edes pelata (koska peli sanoo tuon tiedoston poistamisen jälkeen kun yritän NHL:ää avata, että peli täytyy päivittää ks. versioon ennenkuin sitä voi pelata). Ja tänään kun avasin taas pelin, niin eipä onnistunutkaan. Uskon, että nyt jos poistan taas kyseisen tiedoston ja aloitan NHL10 uudestaan, pääsen taas pelaamaan.

Ei voi ymmärtää.
 

Teloch

Jäsen
Mahtoikos tämän vuoden versiossa olla rajoitus luotujen pelaajien määrää ajatellen? Viime vuonnahan sellainen taisi olla. Koitin pikaiseen googlata asiaa omin päin, mutta en ainakaan yhtäkkiä vastausta löytänyt, mikä nyt sinänsä ei ole ihme.
 

Teloch

Jäsen
Kiitokset vastauksesta. Parempi sitten jättää väliin suunnitelmat, että tekisin rosterit kaudelle 2000-01. Uusien pelaajien lisääminen nykyisiin joukkueisiin on jo varmaan haukannut sellaisen loven tuonne, ettei saisi edes paria joukkuetta tehtyä satunnaista näytöspeliä varten.
 

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Eikö tuolla live joukkuepelien pelaajalla voi saada noita kokonaisarvosanoja A+:ksi? Olen pelannut muutaman kymmentä peliä peräkkäin niin että sijoittuminen on A+, mutta sijoittumisen kokonaisarvosana ei tuosa A:sta liikahda mihinkään.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eikö tuolla live joukkuepelien pelaajalla voi saada noita kokonaisarvosanoja A+:ksi? Olen pelannut muutaman kymmentä peliä peräkkäin niin että sijoittuminen on A+, mutta sijoittumisen kokonaisarvosana ei tuosa A:sta liikahda mihinkään.
Kyllä voi, mielestäni helposti.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Eikö tuolla live joukkuepelien pelaajalla voi saada noita kokonaisarvosanoja A+:ksi? Olen pelannut muutaman kymmentä peliä peräkkäin niin että sijoittuminen on A+, mutta sijoittumisen kokonaisarvosana ei tuosa A:sta liikahda mihinkään.

Olisikohan joukossa otteluita jotka ovat paattyneet yhteyden katkaisuun jne? siina voisi olla syy.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Pittsburgh Penguins, PS Kemi Kings
Mikä on netin vähimmäisnopeus onlinessa pelattaessa, että peli rullaa jouhevasti? Soneran nopeustestin mukaan latausnopeus on 4.6Mbit/s ja lähetysnopeus on 0.69Mbit/s. Riittääkö?
 

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Mikä on netin vähimmäisnopeus onlinessa pelattaessa, että peli rullaa jouhevasti? Soneran nopeustestin mukaan latausnopeus on 4.6Mbit/s ja lähetysnopeus on 0.69Mbit/s. Riittääkö?

Vähimmäisnopeudesta en tiedä, mutta itsellä on suht samanlainen ja pyörii täysin häiriöittä.
 

Pelisilmä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils
Pelihaasteita otetaan vastaan niin vasta-alkajilta kuin pro-pelaajiltakin. Itse olen mätkinyt boxilla NHL10 varmaan vasta kuukauden, mutta aikaisemmat ovat hyvin tuttuja. Kyllä musta jo vastusta saa :). Gamertag on Siniverinen. Yhteys on hyvä ja harvemmin on lagannut kun kaverin kanssa ollaan pelailtu. Enkä muuten jätä kesken vaikka tappiolla oltaisiin..
 

Calgaryman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Panthers
Tulipahan hankittua tämä NHL10:kin, vaikka alunperin ajattelin odottaa tuota seuraavaa vuosikertaa. Yllätävän paljon ovat parantaneet 09:sta!

Superstarilla en vielä pärjää, joten hyvät All-Star sliderit hakusessa. Kellään ehdotuksia?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös