NFL Fantasy Football

  • 84 908
  • 955

Mont-Blanc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mets
Oma aikani ei riitä liigan pyörittämiseen joten astuisin mielelläni komisaarin roolista taka-alalle ihan vain pelaajan rooliin. Eli kaikki kiinnostuneet huutaa HEP! ja ojennan nuo komisaarin oikeudet ensimmäiselle kiinnostuneelle liigan jäsenelle. Samalla siis vahvistan osallistumiseni seuraavallekin kaudelle.
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
LiPaS mukana tänäkin vuonna. Aika ei valitettavasti riitä komissaarin hommaan, mutta rivipelaajana jatketaan.
 

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Rainbow Raiders mukana.
 

Mont-Blanc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mets
Eli tosiaan pahoittelut, että tämä ketju minulta unohtui, mutta onneksi meillä on vielä muutama viikko aikaa saada hommat rullaamaan. Kuten edellisessä viestissä sanoin, ettei minulla riitä aika liigan pyörittämiseen. Hommahan pääosin koostuu draftin järjestämisestä ja runkosarjan aikana ei tarvitse muuta tehdä kuin vastata Yes/No NFL.com kautta automaattisesti tuleviin treidi-ilmoituksiin. Komisaarin kun nuo pitää hyväksyä, että treidi menee läpi. Ja siinäpä se aikalailla on, eli jos joku jaksaa tätä hommaa tehdä, vaikka Co-Komissaarina draftia järjestäen olisin kiitollinen.

Seuraavassa siis lista viimekauden joukkueista ja JA:n käyttäjistä. Ymmärtääkseni tämä viesti nyt menee jokaiselle tuon @ merkin ansiosta, mutta olisi mukavaa jos joku tämän minulle vielä viitsii vahvistaa. Jos ei, niin laitan sitten YV:tä jokaiselle erikseen. Tämän lisäksi laitan vielä NFL.com kautta mailia. Boldatut ovat siis vahvistaneet osallistumisensa ja päivitän listaa sitä mukaan kun vastauksia tulee.

Katuterroristit -
@OutlawPuppet
Hawaii Spiders - @Spidy#29
Bahama Stars - @zaux
Gunners - @Pitbat
Freeman Loves Tacos - @Mont-Blanc
Dropped Pass - @OneBigRed
Portsan Pubin Bingojoukkue - @pancor
Dillon Panthers - @Fawkes
Rainbow Riders - @Tpip
Lehmapojat - @delete
LiPaS - @Hawk #22
Kaskenpolttajat - #76 (Ei enää jatkoajassa)
JKL Buttriots - @anticatabolic
Torn Acls - @Grand-Pierre

Uusia innokkaita ovat (järjestyksessä)
@susi
@Kiakkomies

Muistutan vielä, että liigaan tarvitaan parillinen määrä joukkueita (10,12,14), joten uudet joukkueet voidaan vahvistaa vasta kun kaikilta edellisen kauden managereilta on tullut vastaus, eli vastailkaa tähän mahdollisimman pian.
 
Viimeksi muokattu:

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Mukana edelleen.
 

Mont-Blanc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mets
Vielä odotellaan kahden viimekauden GM:n vastausta, mutta jonossa on jo kaksi uutta manageria joten eiköhän me tästä saada viime kauden tapaan täysi liiga aikaiseksi.

Sitten tuo draftin ajankohta. Koskas porukalle sopii? Itse lähtisin tuolla Su 4.9 jolloin mm. tuo Keeper-liiga varailee. Kellonaikaa sitten sitä mukaan mikä parhaiten kaikille sopii?
 

delete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Cowboys, Crocodiles, Tappara
Itse lähtisin tuolla Su 4.9 jolloin mm. tuo Keeper-liiga varailee. Kellonaikaa sitten sitä mukaan mikä parhaiten kaikille sopii?
Ei mielellään tuolle samalle päivällä mitä Keeppereidin drafti on. Suht mahdottomuus päästä kahteen draftiin samana iltana. Sitten tosiaan 3.9. lauantaina on se Vaahteramalja, joten seki vähä huonosti käy. Mulle kävis melkein parhaiten joku ilta viikolla...
 

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Tarpeeksi myöhään kun on, niin viikollakin käy (19:00 ->). Itseasiassa paremmin, kuin viikonloppuna.
 

Fawkes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Steelers, Man United
Herätellään tätä ketjua hieman. Runkosarja starttaa 8.9. joten draft olisi syytä pitää ensi viikolla. Samoin osallistuvat managerit olisi suotavaa lyödä lukkoon.

@Mont-Blanc tuossa ylempänä kertoi, että hänellä ei aika riitä komissaarina jatkamiseen. Onko tuohon tehtävään muita halukkaita? Itselläni ei ole kokemusta komissaarina toimimisesta, mutta olen valmis osallistumaan talkoisiin esimerkiksi co-komissaarina, jos siitä on apua. Esim. noiden kauden aikana tapahtuvien treidien hyväksyminen multa varmasti onnistuu, kun tulee kuitenkin koneella oltua melkein päivittäin.
 

Mont-Blanc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mets
Hei. Hyvä että täällä on päästy vähän eteenpäin. Kuten sanoin oma aikani ei ihan riitä tuohon komisaarin roolin kunnolliseen vetämiseen joten jos esim Fawkes haluaa minua jeesata, niin olisi siitä erittäin kiitollinen.

Eli @anticatabolic jatkaa, eli vielä on @zaux jonka vahvistusta odotellaan. Sanotaan nyt että, jos sunnuntaihin mennessä ei Zaux täällä mitään mainitse niin siirrytään ensimmäiseen jonossa olevaan eli @susi nousee liigaan mukaan.

Tuleva Draft-järjestys on seuraava: (Homma on tehty Random.org sivustolla)
  1. Freeman Loves Tacos - @Mont-Blanc
  2. Torn Acls - @Grand-Pierre
  3. Bahama Stars/New Team - @zaux/@susi
  4. Dropped Pass - @OneBigRed
  5. Kaskenpolttajat - #76
  6. Katuterroristit - @OutlawPuppet
  7. Gunners - @Pitbat
  8. JKL Buttriots - @anticatabolic
  9. Rainbow Riders - @Tpip
  10. Dillon Panthers - @Fawkes
  11. Hawaii Spiders - @Spidy#29
  12. LiPaS - @Hawk #22
  13. Portsan Pubin Bingojoukkue - @pancor
  14. Lehmapojat - @delete
Eli nyt vain pitää selvittää se Draftin ajankohta. Eli olemme ilmeisesti päätymässä arki-iltaan.

Laitan tuonne NFL.com puolelle, että Draft käydään keskiviikkona 7.9 klo 21.00 Suomen aikaa. Sitä voidaan vielä siis muuttaa, joten mitään ei vielä ole lyöty lukkoon, mutta onpahan nyt ainakin joku ajankohta mistä tämä prosessi voidaan aloittaa. Itselläni ei tosiaan ole päivällä tai ajankohdalla väliä. Kaikki käy.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Itse olen ensi viikon iltavuorossa eli draftiin en pysty osallistumaan, kuin sivusilmällä mutta jos tuota ei saada viikonlopulle soviteltua niin sillä mennään. Itse ehdottaisin tulevaa sunnuntaita eli 28.8. Kellonajalla ei niin väliä kunhan ei ihan aamusta ole.
 

Fawkes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Steelers, Man United
Mulle käy tämä tuleva sunnuntai 28.8. klo 16 eteenpäin. Samoin ensi viikolla loppuviikosta kaikki illat sopivat.

EDIT. Draftin ykköskierroksella 10.varausvuoro. Ihan mukavaa vaihtelua varata välillä tuolla 1.kierroksen loppupäässä, useampana vuotena peräkkäin on arpa heittänyt meikäläisen ihan tuonne 1.kierroksen kärkisijoille. Keulilla kun varaa on toki varmaa, että yksi todella kova nimi on valittavissa, mutta saman aikaisesti paineet osua tuolla ykköspickillä kasvavat, koska seuraavaan vuoroon on todella pitkä aika ja varattavien pelaajien pool on heikentynyt selvästi jo 2.kierroksen varauksen vihdoin koittaessa. Nyt kun pääsee varaamaan kahdesti top 20:ssa on lähtökohta vähän erilainen.
 
Viimeksi muokattu:

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Sunnuntai ok. Mielellään 19->, mutta aikasempikin käy
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Sunnuntai käy hyvin. Kellonajalla ei ole kauheasti väliä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös