Newcastle United FC 2023–2024

  • 31 593
  • 368

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Sieltä Gordon Nevillen haastattelussa Overlapissa. Harvinaisen kypsä ja fiksu kaveri, mitä en olisi sanonut kun Evertonista hommattiin. Hyvä olla väärässä! Ja hyvin sopeutunut geordieksi kun päällä vaan auki oleva huppari ja t-paita alla.



 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola

Liitteet

  • IMG_5145.jpeg
    IMG_5145.jpeg
    170,5 KB · kertaa luettu: 47

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Kyllä mä sanoisin että Newcastlella on tässä etu. Keskinäinen tietty se klassinen massiivinen ja se iso peikko Castlella nuo kolme vierasottelua.
 

Liitteet

  • EAB9C4D0-D659-487B-A281-1C7A647F7950.jpeg
    EAB9C4D0-D659-487B-A281-1C7A647F7950.jpeg
    288,3 KB · kertaa luettu: 22

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Kyllä mä sanoisin että Newcastlella on tässä etu. Keskinäinen tietty se klassinen massiivinen ja se iso peikko Castlella nuo kolme vierasottelua.
You don't say! Mä yllätyn jos United voittaa noista yhdenkin. Brighton ja Arsenal nyt ainakin laittavat niin saatanasti käkättimeen ja Palacen ja Harakoiden kanssa tasapeli olisi saavutus.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
You don't say! Mä yllätyn jos United voittaa noista yhdenkin. Brighton ja Arsenal nyt ainakin laittavat niin saatanasti käkättimeen ja Palacen ja Harakoiden kanssa tasapeli olisi saavutus.

Kunnon titaanien taistelu. Loppukauden ManU ja Newcastle vieraissa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös