Nettilähetykset

  • 1 566 838
  • 2 390

Mipi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tuolta soneran omien sivujenko kautta olette tuon ilmaisen kuukauden tilaamisen tehneet? Itse en sieltä millään onnistu sellaista löytämään.
 

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Mistä on hyvä katsella toi Venäjän peli? YV:llä jos joku viitsisi laittaa linkkiä!
 

Petri1981

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, NFL, NBA, Valioliiga, UCL
Itse tilasin tuon sonera viihteen, mutta lähettävät tunnukset "kahden arkipäivän kuluessa" eli kyllä tässä joka tapauksessa striimeillä mennään ensimmäinen Suomen matsi vähintään.
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Katsot MTV Sportin tarjousta. Kyseessä on MTV Totalin tarjous.
MTV Totalin alla on valittavissa vain tämä:

Valitse sopimuskausi
6 kk sopimus
19,95 €/kk
    • Tarjous 6 kk ajan 19,95 €/kk, Tarjousehdot
    • Normaalihinta: 24,95 €/kk
    • Sopimuskauden (6 kk) kokonaishinta 119,70 €. Tarjousajan jälkeen tilaus jatkuu toistaiseksi voimassa olevana sen hetkisen hinnaston mukaisin hinnoin.
Varmaan kädetän nyt jotain. Kuten minulla tapana on. Kiitos kuitenkin vinkistä.
 

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Millä kielellä tuolla Hockeystreamissa on selostukset, vai onko ollenkaan? Hyvä laatu ainakin pitäisi olla. Minkä hintainen?
 

Wire

Jäsen
Millä kielellä tuolla Hockeystreamissa on selostukset, vai onko ollenkaan? Hyvä laatu ainakin pitäisi olla. Minkä hintainen?

Riippuu lähteestä, venäjä-tanska tulee TSN3:lta eli jenkkiselostus.

Tulee kylläkin TSN kanavalta 3, joka löytyy tuolta channel kakkosesta, jos löytyy.

Joo sori mun moka. Venakot tarjoaa sopcastia 720p ja 3000kbps.
 

Andersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Ducks
Sonera Viihteen kautta itse tuon tilasin ilmatteeks, vaati siis Soneran netin ja (ilmaisen) Sonera Viihteen.

Linkissä luki: "Tarjouksen saatavuus voi vaihdella alueittain. Tarkista tarjouksen saatavuus osoitteeseesi.". Ilmeisesti pk-seutu ei kuulu alueeseen, sillä itse löysin ainoastaan 6 kk:n tarjouksen, jossa ei ollut edes ensimmäinen kuukausi ilmaiseksi.
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Joku löytänyt toimivaa striimiä Suomi-peliin? Saa laittaa vaikka yv:llä.
 

Vatso

Jäsen
n. 1 kuukausi sitten tuli 100 megaisen liittymän kylkiäisenä Sonera Viihde. Eipä tuolle ollut ennen tätä päivää mitään tarvetta, mutta nyt kun yritän laittaa sen tulille tuota ilmaista pakettia varten, ilmoittaa vain, ettei saa yhteyttä palveluun. Eipä sitten oteta ainakaan tuohon Suomen peliin tätä ilmaista kuukautta käyttöön.

Tuo hockeystreamin paketti vaikuttaa mielenkiintoiselta, onko siitä täällä kokemuksia ja uskaltaako tuon ottaa kisojen ajaksi (kuvan laatu, selostus, jne.)?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös