Nettilähetykset

  • 1 568 117
  • 2 390

Jiggy#35

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks(#8), KalPa, Suomen Maajoukkueet
Missähän mahtaisi tänään näkyä tuon Suomi-Tshekki pelin streami? Jos siis näkyy muualta kuin MTV3 katsomosta.
 

eläin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen Maajoukkue, DIF, HIFK, Väsby Hockey
Joskus ne on näkynyt streamina Tsekkejen TV-kanavan kotisivuilta(niin kattelin edellisen EHT FIN-CZE pelin), sattuuko kukaan muistamaan kyseisen kanavan nimeä tai tietää jos he näyttävät myös nämä tsekissä pelattavat ottelut ilmaiseksi streamattuna?
 

Saksipotku

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Joskus ne on näkynyt streamina Tsekkejen TV-kanavan kotisivuilta(niin kattelin edellisen EHT FIN-CZE pelin), sattuuko kukaan muistamaan kyseisen kanavan nimeä tai tietää jos he näyttävät myös nämä tsekissä pelattavat ottelut ilmaiseksi streamattuna?

En aivan varma ole, mutta olisko ollu joku Ceska Television.
 

nataS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kavava on Tsekin telkun eli Česká televizen CT4, jolta peli tulee. Valitettavasti siitä pelistä kanavalla ei ole tällä kertaa nettistriimiä.

Kanavan päivän ohjelmat seuraavassa linkissä. Nettistriimin merkkinä olevaa telkun kuvaa ei pelin kohdalta löydy.
http://www.ceskatelevize.cz/program/
 

Ioota Rhoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Broad Street Bullies
TV-ojelman mukaan ottelu tulee Tsekin neloskanavalta. Yritän etsiä tuon kanavan kotisivuilta lähetystä.

EDIT: Just. Mitä edellä sanottiin.
 
Viimeksi muokattu:

eläin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen Maajoukkue, DIF, HIFK, Väsby Hockey
Kiitoksia. Hivenen pätkii mullakin mutta huomattavasti parempi kun ei mitään.
 

anttibg

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP , JJK , HAPPEE !
Itsekin kuumeisesti koitin etsiä streamia ja ainakaan vielä ei ole tuottanut tulosta. Myöskään kumpikaan tälle palstalle laitetuista linkeistä ei (ainakaan vielä) näytä tuota peliä. Laittakaa ihmeessä linkkiä jos löydätte toimivan.
 

Kassu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Suomi-Canada U18 pronssipeliä ei sitten ole kukaan seuraamassa, kun käsittääkseni peli on jo käynnissä? Toimivaa linkkiä siihen? Megasvenskillä ei näytä ainakaan olevan striimaus käynnissä.
 

LaCew

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Itse saan ainakin MegaSvenskiltä kuvaa, mutta pätkii tolkuttomasti.

Edit: No nyt toimii, mutta kuva ei ole kummoinen.
 
Viitsisikö joku kertoa minulle nyt vihdoin, että miten saan tuon MegaSvenskin lähetyksen näkymään? Eli mitä minun pitää tehdä SopCastissa? Yhdistän sinne, mutta mitään ei näy..
 

LaCew

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viitsisikö joku kertoa minulle nyt vihdoin, että miten saan tuon MegaSvenskin lähetyksen näkymään? Eli mitä minun pitää tehdä SopCastissa? Yhdistän sinne, mutta mitään ei näy..

Tinke-80 pisti hyvät ohjeet tämä ketjun ensimmäiselle sivulle.
 

Kaberle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Maple Leafs, Chelsea
Tinke-80 pisti hyvät ohjeet tämä ketjun ensimmäiselle sivulle.

Itse en saa toimimaan noillakaan. Tulee vaan "channel is offline now". Sain kyllä joltain toiselta kanavalta näkymään jotain helvetin lentopalloa tämän vlc:n kautta, mutta tätä MegaSvenskin kanavaa en saa näkymään...

edit. No nyt alkoi pelittämään. Viimeisen minuutin erästä näin...
 
Viimeksi muokattu:

Bluesfan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Detroit Red Wings, HJK, FC Honka, Arsenal
Miksei sopcastini avaa automaattisesti tuota kanavaa? En saa sitä päälle koska linkkiä painaessani ei sopcastilla tapahdu mitään eikä kanavaluettelosta löydy vastaavaa.
 

Vietävä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KPS
Miksei sopcastini avaa automaattisesti tuota kanavaa? En saa sitä päälle koska linkkiä painaessani ei sopcastilla tapahdu mitään eikä kanavaluettelosta löydy vastaavaa.

Kokeile kopioida linkin osoite Sopcastin Address-riville. Enpä tiedä toiminneeko, mutta on varmaankin kokeilemisen arvoista.


sop://broker1.sopcast.com:3912/48857

Ja kokeile vielä sulkea sopcast ensin, sitten painat tuota linkkiä, niin sopcast on oletusohjelmana tuon tiedon käyttämiselle, sitten pitäisi tuo kanava aueta automaattisesti ilman muita kommervenkkejä.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Löytyykö streamejä MM-kisojen otteluihin, siis muihin kuin Suomen peleihin? YLE taitaa näyttää netissä vain Suomen pelit.

Myp2p-sivustolta voi löytyä jotain, mutta siellä foorumin puolella oli todella suuri IF aiheen yllä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös