Nelonen Pro, siellä se lätkä on...

  • 2 263 358
  • 6 673

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Minulla on vanhakin sopimus vielä voimassa, jossa näkyi viime kaudella myös nelonen pro extra. Nyt ei näy kuin pro. En siis usko, että saan erikseen tilattua tällä hetkellä. Näin minulle kertoili viime viikolla myös DNA:n asiakaspalvelu. Näkyykö siis jollakin oikeasti ilman Sportmixiä nelosen extra-kanavat DNA:n kaapelissa?
No siis saathan sä tilattua ruutu+ paketin mutta näet vielä toistaiseksi 1-2 ennenkuin sopimusneuvottelut on käyty loppuun.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
No siis saathan sä tilattua ruutu+ paketin mutta näet vielä toistaiseksi 1-2 ennenkuin sopimusneuvottelut on käyty loppuun.
Minä olen ihan sekaisin näistä ruutu -paketeista. Eikös ne ole näitä netin välityksellä toimivia? Olen siinä käsityksessä, että kaapeli-tv:n tarjoamaa huippulaatuista kuvaa en tällä hetkellä kotiini pysty saamaan.
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Minä olen ihan sekaisin näistä ruutu -paketeista. Eikös ne ole näitä netin välityksellä toimivia? Olen siinä käsityksessä, että kaapeli-tv:n tarjoamaa huippulaatuista kuvaa en tällä hetkellä kotiini pysty saamaan.
Ruutu+ = Nelonen Pro + extra. Nimi vaan sama kuin nettipalvelulla :D.

Ja tosiaan maksukanavaa et pääse tallentamaan, tai ainakaan pääse niitä näkemään. Pystyy DNA:lla vain kovalevylle tallentamaan(digiboksi WBox)
 

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
Onkohan se täysin laillista myydä tuotetta jota yrityksellä ei ole.

Muistelen lukeneeni huijauksista, joissa netissä on myyty/vuokrattu olemattomia kesämökkejä. Kun asiakas menee paikalle mökin paikalla on pelkkää metsää. Tässä DNA:n tapauksessa on toki maksullinen peruutusoikeus jos sitä ymmärtää/jaksaa/osaa hyödyntää, mutta kusetukselta se silti tuntuu.

Toiveissa toki on, että DNA saa hankittua minullekin myymänsä tuotteen. Laatu ja luotettavuus on aiemmin ollut hyvä.
 
Viimeksi muokattu:

lahts

Jäsen
Suosikkijoukkue
La’Hest
Soitin äsken dna;lle johonkin 0800 numeroon ja asun siis dna-kaapeli taloudessa ja minulla on entuudestaan dna-tv palveluita joita käytän esim iPädillä.
No tämän dna-tv;n kautta sain viidessä minuutissa palvelut auki kun tilasin puhelimessa ruutu+ viihde ja urheilu paketin. iPädin dna-tv appissa lukko aukes lähes heti tuon soiton jälkeen ja kanavat alkoi näkyy.
Pitää streamata noita matseja sitten tuotakautta niin kauan kun sopparit on taas tehty kaapelin kautta tulevaksi ja kanavat nääkyy myös sitä kautta
Tämä palvelun aktivointi lähti kyllä nyt dna;lta toimii kun se kuuluisa junan vessa.
LIIGA KAUSI ALKAKOON. :)
Mutta sössitty siellä dna;lla nyt on pahasti kaikesta huolimatta...
 

Igor33

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
iPädin dna-tv appissa lukko aukes lähes heti tuon soiton jälkeen ja kanavat alkoi näkyy.
Pitää streamata noita matseja sitten tuotakautta niin kauan kun sopparit on taas tehty kaapelin kautta tulevaksi ja kanavat nääkyy myös sitä kautta
Tämä palvelun aktivointi lähti kyllä nyt dna;lta toimii kun se kuuluisa junan vessa.
Minulle noin puoli tuntia sitten samassa numerossa kerrottiin FAKTANA, että ko. Pro 3-8 kanavat EIVÄT näy myöskään DNA-tv:ssä toistaiseksi. Mikä on totuus?
 

PuukäsiPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Itse soitin 5 minuuttia sitten ja irtisanoin kaikki kanavat ilman irtisanomisaikaa asiakaspalvelijan todettua, ettei heillä ole käsitystä koska kanavat saataisiin näkymään tai saadaanko ollenkaan lähiaikoina. Puhui nimenomaan että sopimusneuvottelut menossa ja ne nyt sattuivat pahimpaan mahdolliseen aikaan. Ilmeisesti mistään nelosen herneen nenäänvetämisestä ei siis ole kysymys.

Annan viikon aikaa saada kanavahommat kuntoon, sitten siirryn kilpailijalle.
 

lahts

Jäsen
Suosikkijoukkue
La’Hest
^No kyllä sai näkyy testasin jo. Nyt en varmaksi muista sanoiko että muutti asiakkuuden tuon osalta antennipuolelle vaikka olen siis kaapelitaloudessa. Dna Antenniinhan tuon saa muutenkin tilattua.
14vrk irtisanomis aikahan tässä on...
 

lahts

Jäsen
Suosikkijoukkue
La’Hest
Piti vielä laittaa töllö päälle että tulee testattua ettei kaapeliin tilatut kanavapaketit lopu näkymästä nyt tuon "antenni sopparin" myötä. Ei ainakaan vielä hyytynyt kun Formulat näkyy.
 

lahts

Jäsen
Suosikkijoukkue
La’Hest
Minulle noin puoli tuntia sitten samassa numerossa kerrottiin FAKTANA, että ko. Pro 3-8 kanavat EIVÄT näy myöskään DNA-tv:ssä toistaiseksi. Mikä on totuus?
Igor nyt vaan soittaa sinne vielä kerran ja sanoo että avaa antenni asiakkuuden puolella niin dna-tv;kin aukenee.
 

Fireblade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & Baby Beast
Vajaa tunti aikaa liigakauden avaukseen, ja DNA:lla ei ole mitään tiedotettavaa. Jäänee avauskierros näkemättä. Onhan tämä iso pettymys.
 

lahts

Jäsen
Suosikkijoukkue
La’Hest
Vieläkö kävis sellainen ihme että pääsisivät sopimukseen viimetingassa ja dana ottaa salauksen pois päältä kokonaan. Voisivat tarjoavat kanavat kaikille näkyviin ilmaiseksi ettei jää paketista maksaneilta kokonaan näkymättä viime hetken tilaukset. Koska kaikki katselukortit ei kerkiä provisioitumaan.
 

Fireblade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & Baby Beast
Vieläkö kävis sellainen ihme että pääsisivät sopimukseen viimetingassa ja dana ottaa salauksen pois päältä kokonaan. Voisivat tarjoavat kanavat kaikille näkyviin ilmaiseksi ettei jää paketista maksaneilta kokonaan näkymättä viime hetken tilaukset. Koska kaikki katselukortit ei kerkiä provisioitumaan.

Tuo olisi loistava ratkaisu, mutta valitettavasti DNA:lla ei ole yhtä fiksuja ihmisiä töissä kuin sinä. :)
 

JPL

Jäsen
Ruutuhan se piti ostaa neloselta suoraan ja chromecastin kautta mennään sitten eteenpäin. Maanantaina otan wboxin, tv-kortin jne. romppeet mukaan ja lompsin DNA liikkeeseen. Samalla sanon, että saavat pyyhkiä perseensä sillä laskulla, minkä ovat jo ehtineet lähettää. Tuossa juuri mittailin, että laajakaistan nopeuskaan ei ole sillä seinälläkään. Suoraan pistokkeesta Downlink ~12Mb/s ja uppari saman verran. 100Mb pitäisi olla. Taloyhtiön sopimuksessa seisoon 10Mb vastikkeessa ja maksan tuostakin 90 Megan lisähuvista 15€/kk ylimääräistä, mitä siis en ole saanut.

Melko hyvin vetivät kyllä perseeseen itseään tällä kertaa.

Tähän muutin Soneran kuitualueelta ja täytyy kyllä sanoa, että on palikat ihan pikkuisen paremmin järjestyksessä Soneran puolella.
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Piti tässä katsoa hokia, mut DNAlla on näköjään nykyään tarkoitus vain laskuttaa ja näyttää ei mitään. Kiitos DNA. Sairasta.
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Hyvä asiakkaamme, yrityksistä huolimatta emme ole löytäneet ratkaisua sopimukseen kanavayhtiö Nelonen Median kanssa. Tästä syystä Nelonen Pro 3 - 8 -kanavat eivät toistaiseksi ole seurattavissa DNA:n kaapeliverkossa. Pahoittelemme tilannetta ja tulemme hyvittämään Ruutu+ Viihde & Urheilu -kanavapaketin tilaajille 15 e ensi kuussa lähtevällä laskulla sekä tarjoamme lisähyvitykseksi DNA Sport -kanavapaketin katsottavaksesi veloituksetta lokakuun ajaksi. Neuvottelut jatkuvat ja tiedotamme lisää, kun asia ratkeaa. Terveisin, DNA
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Naurettavinta tässä on se, että on tasan tarkkaan 100% varmaa asian selviävän ja kanavat alkavat näkyä. Miten helvetissä ei vain voinut laittaa näkymään heti tästä päivästä lähtien?
 

tzuiz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa, Manchester Broilers, IPK
Kyllähän tämä on pelkkää paskaa. Paljonkohan meitä huijattuja DNA kaapeliasiakkaita on ?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös