Nelonen Pro, siellä se lätkä on...

  • 2 263 321
  • 6 673

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Elisa Viihteeseen maksaa Ruutu+ Viihde & Urheilu 34,90€/kk. Toki Ruutu+ tunnarit tulee mukana mutta siitä huolimatta vähän liian tyyristä. 12kk määräaikainen 29,90€/kk mutta eihän sieltä tule mitään katsottavaa Liigan loppumisen jälkeen. Nyt ois vitutusketjuun asiaa kun lukee Soneran kaapelitarjouksia.

-Tinke
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Elisa Viihteeseen maksaa Ruutu+ Viihde & Urheilu 34,90€/kk. Toki Ruutu+ tunnarit tulee mukana mutta siitä huolimatta vähän liian tyyristä. 12kk määräaikainen 29,90€/kk mutta eihän sieltä tule mitään katsottavaa Liigan loppumisen jälkeen. Nyt ois vitutusketjuun asiaa kun lukee Soneran kaapelitarjouksia.

-Tinke
Ja DNA:llakin SportMix joka on 29,90e/kk(toistaiseksi voimassa oleva) ja Ruudun rinnalle saa Eurosportit, Fight Sportit jne, mutta ei kyllä tosiaan ole tuollaista tarjousta mitä Soneralla on. Onkohan tuo edes mikään keskittämisjuttu vai onko pelkästään ehtona se, että on Soneran kaapelissa?
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Elisa Viihteeseen maksaa Ruutu+ Viihde & Urheilu 34,90€/kk. Toki Ruutu+ tunnarit tulee mukana mutta siitä huolimatta vähän liian tyyristä. 12kk määräaikainen 29,90€/kk mutta eihän sieltä tule mitään katsottavaa Liigan loppumisen jälkeen. Nyt ois vitutusketjuun asiaa kun lukee Soneran kaapelitarjouksia.

-Tinke

Halvimmillaan suoraan Ruudun omilta sivuilta 12 kk määräaikainen 22,45 €/kk, 3 kk laskutusvälillä.

Että silleen...
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Halvimmillaan suoraan Ruudun omilta sivuilta 12 kk määräaikainen 22,45 €/kk, 3 kk laskutusvälillä.

Että silleen...

Jostain syystä Ruutu+ ei toimi kunnolla minun pöytäkone + chromecast + telkkari yhdistelmällä. Tai ainakin omasta mielestäni kuva tökkii lievästi. Samanlaista tökkimistä ei esiinny pöytäkoneen näytöllä katsottuna.

-Tinke
 

Ratikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUPLAMESTARIT 2021 & Red wings & Stevie Y
Muistaako joku soneran viihdettä käyttävä, voiko lätkämatseja katsoa puhelimen viihde-sovelluksella? Jos siis nelonen pro kanavat on hommattu...
 

topdog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Mietinnässä chromecast tai appletv. Kaikki laitteet ituotteita. Onko kenelläkään Apple tv:n uusinta versiota ja saako siihen ruutu sovelluksen?
 

Sudan1

Jäsen
Mietinnässä chromecast tai appletv. Kaikki laitteet ituotteita. Onko kenelläkään Apple tv:n uusinta versiota ja saako siihen ruutu sovelluksen?

Itse pohdin juuri samaa valintaa ja päädyin Chromecastiin vaikka kaikki muut Apple tuotteita. Ilmeisesti todella monella ongelmia kuvan pätkimisen kanssa siirrettäessä koneelta telkkariin. Tämä ei toki vastannut alkuperäiseen kysymykseesi.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
En uskalla sanoa valtakunnalliseksi kampanjaksi, mutta kyselin eilen Anvialta NelonenPro+Extra-pakettiin tarjousta.

Pyysivät saada palata viikon, parin sisällä, koska syyskuussa alkaa joku kiekkokampanja. Oletan olevan valtakunnallinen, mutta ainakin Anvian kaapelitalousalueella kärjisteleviä pyydä hieman vielä pendaamaan, ennen kuin rastittaa mitään pakettia tahi Ruutu+palvelua.

Viime kaudella Anvia teki kohdennetun kampanjan Sportin omistajille ja kausikortin omaaville ja tuolloin tarjous oli ainakin hyvä. En muista tarkalleen, mutta joku 24,90€ tai 27,90€/kk ja olikohan 9kk kiinteä diili.
 

Raimo41

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Anaheim Ducks, MUFC, Mark Lee
Taitaa olla lähin aihe tämä niin kysellään täällä. Itsellä nykyään Viaplay ja Liigakauden alkaessa täytyisi myös ostaa sitten kotimaisetkin pelit näkyviin. Mielessä kävi jos peruuttaisi Viaplayn ja ottaisi Nelonen pro+Viasat paketin (halvempaa kuin tilata Viaplay+Ruutu toistaiseksi voimassa olevana?). DNA tarjoaa 6kk sopparia joista ensimmäinen kk ilmanen, jatkossa 59,90. Elisa samaa ilman ilmaista kuukautta (en löytänyt sivuilta saatavuus tarkistusta), Sonera 54,90 mutta ei ole kämpille saatavissa kuin Sonera Viihteen muodossa. Mielellään ottaisi suoraan kortilla ettei tarvisi netin kanssa säätää, vaikka vitosen enemmän siitä ilmeisesti joutuisi pulittaan.

Onko kenellekkään tullut vastaan mitään hyvää tyrkkyä mihin nämä molemmat paketit kuuluu? Ja onko vielä muita operaattoreita mistä kannattaa vertailla? Täytyy varmaan tuolla DNA:lla mennä jos ei mitään muuta kuulu.

Ja näkyykö Viasatin kanavilta jokainen NHL matsi vai jääkö joitain pois ohjelmistosta?

E. Saako kanavapakettien mukana mahdollisesti oikeuksia Viaplayhyn/Ruutuun jotta reissun päälläkin näkisi matsit?
 
Viimeksi muokattu:

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
@Raimo41

Dnalta kotimainen liiga plus khl ja nhl 49,95 josta ensimmäinen kk ilmainen ja Dna tv sovelluksesta näet kaikki lätkämatsit, sekä Liigan että NHL:n.

Googleta SportMix Tupla, sillä pääset halvimmiten.

Toki kaikkea futista et sit tolla näe mut kaikki lätkät ja toki vähän futistakin
 

Naakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Dnalta kotimainen liiga plus khl ja nhl 49,95 josta ensimmäinen kk ilmainen ja Dna tv sovelluksesta näet kaikki lätkämatsit, sekä Liigan että NHL:n
Tästä sen verran mainittava, että itse en ainakaan pystynyt viime kaudella yhtään peliä katsomaan kokonaan Dna tv:n kautta, kuvanlaatu sitä kautta on ns. erittäin paska. Kiekkoa ei meinaa nähdä, ja pelaajien numerot erottuu huonosti jne.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Tästä sen verran mainittava, että itse en ainakaan pystynyt viime kaudella yhtään peliä katsomaan kokonaan Dna tv:n kautta, kuvanlaatu sitä kautta on ns. erittäin paska. Kiekkoa ei meinaa nähdä, ja pelaajien numerot erottuu huonosti jne.
Tähän voin yhtyä nytten täysin. Olen nämä CHL pelit katsellut DNA TVn kautta ja nuo Sport 1 ja Sport 2 kananvanlaadut ovat jotain mallia URHO-TV. Maikkari kuiteskin aika iso lafka kuten myös DNA niin luulisi saavan nuo kuntoon tuon kautta. Sen sijaan IFK peli mikä tuli MAXilta oli parempaa laatua kuin mitä Ruutu tarjoaa pitkin kautta. En lähtisi itse maksamaan mutta tämä onkin porukoiden paketissa kylkiäisenä niin kaitpa nuita ajankuluksi kahtoo melko heikolla laadullakin..
 

Raimo41

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Anaheim Ducks, MUFC, Mark Lee
Itse täytyy saada NHL, Liiga ja Valioliiga samaan niin ei taida onnistua tuolla DNA:n tuplahässäkällä. Ainoa vaihtoehto vissiinkin tuo 59,90 4Pro+Viasat kombo? Eihän tuohon liity nyt mitenkään tuo huonolaatuinen DNA tv? Vaan tulee kortti ja voi töllöstä katsoa suoraan HD kanavilta matsit?
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Itse täytyy saada NHL, Liiga ja Valioliiga samaan niin ei taida onnistua tuolla DNA:n tuplahässäkällä. Ainoa vaihtoehto vissiinkin tuo 59,90 4Pro+Viasat kombo? Eihän tuohon liity nyt mitenkään tuo huonolaatuinen DNA tv? Vaan tulee kortti ja voi töllöstä katsoa suoraan HD kanavilta matsit?
Sekä että. Kortilla toki ja sitten sovelluksesta näkee myös
 

Raimo41

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Anaheim Ducks, MUFC, Mark Lee
Jaahas, koti sijoittuukin Elisan kaapeli alueelle, vaikka DNA:n saatavuustesti tarjosi pakettia tänne.

Onko kukaan lähiaikoina saanut Elisalta mihinkään tarjoushintaan Ruutu+&Viasat Kulta/urheilu pakettia? Melko suolaiselta vaikuttais nettisivuilta katsottuna maksaa 60/65€kk, eivät näytä edes siellä tarjoavan minkäännäköistä ilmaista ensimmäistä kuukautta. Kesällä taisi olla joku tyrkky mutta se juna lienee mennyt jo?
 

Tach

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jaahas, koti sijoittuukin Elisan kaapeli alueelle, vaikka DNA:n saatavuustesti tarjosi pakettia tänne.

Onko kukaan lähiaikoina saanut Elisalta mihinkään tarjoushintaan Ruutu+&Viasat Kulta/urheilu pakettia? Melko suolaiselta vaikuttais nettisivuilta katsottuna maksaa 60/65€kk, eivät näytä edes siellä tarjoavan minkäännäköistä ilmaista ensimmäistä kuukautta. Kesällä taisi olla joku tyrkky mutta se juna lienee mennyt jo?

Olen ollut Elisan asiakas 6 vuotta ja voin kertoa että alennuksista on turha haaveilla. Kysyin itse tarjousta ja hyvä että eivät haukkuneet pystyyn kun kehtasin udella vieläkin halvempaa hintaa kun heidän hinnat ovat niin edulliset tuollaisenaan...
 

Raimo41

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Anaheim Ducks, MUFC, Mark Lee
Olen ollut Elisan asiakas 6 vuotta ja voin kertoa että alennuksista on turha haaveilla. Kysyin itse tarjousta ja hyvä että eivät haukkuneet pystyyn kun kehtasin udella vieläkin halvempaa hintaa kun heidän hinnat ovat niin edulliset tuollaisenaan...
Tämän kuvan olen itsekkin toiminnasta vähän saanut. Tuli itse myös kyseltyä edullisempaa hintaa tai edes ilmaista ensimmäistä kuukautta, niin vastasivat että no can do kun tuo Ruutu+Viasat kombo on jo niin hyvässä alennuksessa verrattaen jos erikseen ne ostaa... Täytyy nyt vähän puntaroida vielä päätyykö sittenkin Viaplay+Ruutu yhdistelmään jos Ruutuun sattuisi joku sopiva hinta tulemaan. Tosi paljon mieluummin vaan katsoisi suoraan kortilta televisiosta, koska Ruudusta nyt ei ikinä tiedä mitä häränpyllyä heittää laadun/pyörittämisen/lähetysongelmien kanssa. Viaplay sen sijaan toimii aina moitteetta.
 

Wire

Jäsen
Tämän kuvan olen itsekkin toiminnasta vähän saanut. Tuli itse myös kyseltyä edullisempaa hintaa tai edes ilmaista ensimmäistä kuukautta, niin vastasivat että no can do kun tuo Ruutu+Viasat kombo on jo niin hyvässä alennuksessa verrattaen jos erikseen ne ostaa... Täytyy nyt vähän puntaroida vielä päätyykö sittenkin Viaplay+Ruutu yhdistelmään jos Ruutuun sattuisi joku sopiva hinta tulemaan. Tosi paljon mieluummin vaan katsoisi suoraan kortilta televisiosta, koska Ruudusta nyt ei ikinä tiedä mitä häränpyllyä heittää laadun/pyörittämisen/lähetysongelmien kanssa. Viaplay sen sijaan toimii aina moitteetta.

Omenatalon tuotteilla Ruutu+ on ollut pois pelistä koko Sanoma aikana 3 tai 4 kertaa. Viaplayn käyttäjät oli Helmikuun ensimmäisen viikon ihan hlvetin hiilenä kun änärit oli pois.
 

Sudan1

Jäsen
DNA:n sivuilta katsottuna Ruutu+urheilu -paketti ei näytä enää kuuluvan DNA Sport Mixiin. Kun tuo lanseeraus tehtiin se vielä kuului. Onko kellään lisätietoa tästä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös