Nelonen Pro, siellä se lätkä on...

  • 2 263 469
  • 6 673

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Näin ainakin itse tein. Itselläni alkaa tuo puolen vuoden setti Liigan ekalla kierroksella 16.9.

Toivottavasti myös alkaa. Ei olisi eka eikä toka kerta kun sovittu päivämäärä ei pidä (kadonnut järjestelmässä tms) ja sitten joutuu hätäpäissään ottelun alla soittelemaan aspaan missä vika kun ei kuva nävy....
 

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Olisi tuo Mix kuitenkin parannus monen operaattorin nykyiseen tarjontaan vaikkapa nyt lätkän osalta, kyllä mä tuohon voisin jo tarttuakin, jos olisi saatavilla Elisalta. Kaikkiruokaisille urheilun ystäville tuo ei ole erityisen hyvä paketti.

Joo, kyllä minunkin mielestä SportMix on ihan varteenotettava vaihtoehto, kun näistä DNA:n vaihtoehdoista pitää joku valita.

Varmaan tuohon päädyn, vaikka aikeissa oli jatkaa Ruutu+ Viihde & Urheilu + Viasat Urheilu -paketilla. Paketin hinta kuitenkin nousi kympillä tulevaksi kaudeksi jalkapallon lisääntymisen vuoksi. Valioliiga olisi ollut mukava lisä, mutta lätkäkauden alettua futista on tulee katsottua kuitenkin kovin vähän. Joten ihan hyvältä minusta kuulostaa mahdollisuus vaihtaa liigakauden loputtua huhtikuussa Ruutu+ Viihde & Urheilu, vaikka MTV Total Sportiin MM-kisojen ajaksi. Melkein sanoisin, että tulen katsomaan noita SportMixin mukana tulevia Eurosportteja ja MotorsTV:ta enemmän, mitä tulisin Viasat Jalkapalloa katsomaan talven aikana. Viasat Sport Jääkiekkoon kuuluu näköjään myös Viasat Urheilu HD, josta tulee myös muuta urheilua, kuin jääkiekkoa.
 

Tach

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Elisalta kysyin tarjousta, ei ollut antaa muuta kuin 29,90€/kk määräaikainen 12kk. Mainitsin että sonera tarjoaisi 6kk pakettia hintaan 19,90€/kk niin vastaus oli vaan "aha"

Eipä siinä sitten, vaihdetaan soneralle.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Soneran sälli väitti, ettei onnistu niin.
Kyllä se onnistuu, ainakin DNA:lla onnistuu laittaa tilaus alkamaan n. kuukausi-puolitoista sen tilauspäivämäärän jälkeen. Eli jos tilaat tänään niin onnistuu aloitus 16.9 alkaen. Tosin ihan varmuuden vuoksi suosittelen että laittaa sen tilauksen alkamaan jo vaikka päivää aiemmin 15.9, ja jos kanavat ei silloin näy niin pikaisesti soittoa vielä Soneralle niin varmasti kyllä näkyy pelit sitten.

Suurin osa ihmisistä kun tekee niin että "minä tilaan ne sitten kun kausi alkaa" eli klo 18.25 silloin kun pelataan eka kierros, ja sitten valitetaan kun kanavat ei heti näy. Ihmiset niitä tilauksiakin käsittelee, ja joskus kanavien valtuutuksessa voi kestää se 24 tuntia joten on ihan suotavaa tilata kanavat jo vähän aiemmin kuin vasta ekana pelipäivänä.
 

Skeleton Crew

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, PHI, BMG
Joo mulla tuli myös tämä sama mieleen, että kokeilevat ns. kepillä jäätä. Voisin melkein lyödä vetoa, että niillä ei näy hyvitystä laskussa, jotka ei huomaa asiasta valittaa.
Kyllä tuosta(kin) laskutusvirheestä tuli ainakin minulle tekstari, jossa lupasivat korvata seuraavassa laskussa vaikken tuosta ollut vielä valittanut. Tämähän oli vasta kolmas kerta tämän vuoden aikana kun sössivät laskuissa
 

Tuljakov

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, PaKa
Omistan Soneran nettiliittymän, ja siihen Viihdepalvelun. Soitin juuri myyntipalveluun, ja kysyin millaista tarjousta voisivat antaa Nelonen paketti+Extrasta. Myyjä tarjosi heti suoraan tuota 19.90e kk/6kk ja laittoi vielä kylkeen 3kk HBOta ilmaiseksi kaupanpäälle. Tartuin syöttiin.
Aikasta hyvä hinta.

Onkohan tuo tarjous sitten vain nettiliittymän omistajille, kun soitin ja tuollaista ei kuulemma tällä hetkellä ollut tarjolla?
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
HBO:sta ei maininnut mitään.

Koko kesän ollut Soneralla päällä tuo tarjous, että HBO:n saa kolmen kuukauden ajaksi ilmaiseksi. Kieltäydyin useamman kerran kesän aikana tuosta, kun en yksinkertaisesti olisi kuitenkaan ehtinyt niitä kanavia katselemaan. Useammin kuin kerran jäivät jankkaamaan, että "mutta kun tää olisi ihan ilmainen". Aivan sama, en tarvitse.

Soneran sälli väitti, ettei onnistu niin.

Mulla on Sonera Viihde iptv-palvelu käytössä, oli jo viime syksynä ja silloin ainakin onnistui elokuussa tekemään sopimuksen (Viasat Sport), joka astui syyskuun alussa voimaan.
 

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
Kyllä se onnistuu, ainakin DNA:lla onnistuu laittaa tilaus alkamaan n. kuukausi-puolitoista sen tilauspäivämäärän jälkeen. Eli jos tilaat tänään niin onnistuu aloitus 16.9 alkaen. Tosin ihan varmuuden vuoksi suosittelen että laittaa sen tilauksen alkamaan jo vaikka päivää aiemmin 15.9, ja jos kanavat ei silloin näy niin pikaisesti soittoa vielä Soneralle niin varmasti kyllä näkyy pelit sitten.

Kyllä Sonera Viihteen iptv:ssä on kanavapaketit kytkeytyneet suunnilleen heti joka kerta kun olen tilannut. Luotan myyjän sanaan kun lupasi soittaa 17.9. että saadaan kanavat kytkettyä :)
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Elisalta kysyin tarjousta, ei ollut antaa muuta kuin 29,90€/kk määräaikainen 12kk. Mainitsin että sonera tarjoaisi 6kk pakettia hintaan 19,90€/kk niin vastaus oli vaan "aha"

Eipä siinä sitten, vaihdetaan soneralle.

Yllättyneet käsi ylös. Harmi vaan että itse(kin) asuu Elisan monopolialueella. Toki ruutu.fi tai nettiviihde (Sonera) on vaihtoehtoja.

Laitoin Elisalle taas kerran palautetta noista kanavapaketeista, vaikka yhtä tyhjän kanssahan se on. Vuodet vierii mutta mikään ei muutu, Elisa on kanavapakettien hinnoittelussa ym aina perässä. Ja kaapeli-tv maksukorttikin on kallis.
 

Tach

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Yllättyneet käsi ylös. Harmi vaan että itse(kin) asuu Elisan monopolialueella. Toki ruutu.fi tai nettiviihde (Sonera) on vaihtoehtoja.

Laitoin Elisalle taas kerran palautetta noista kanavapaketeista, vaikka yhtä tyhjän kanssahan se on. Vuodet vierii mutta mikään ei muutu, Elisa on kanavapakettien hinnoittelussa ym aina perässä. Ja kaapeli-tv maksukorttikin on kallis.

Jep, mielummin otan liigan Soneran nettiviihteen kautta kuin elisan paskan kautta... Viime vuonna sain toki Elisalta todella hyvän ja halvan liigapaketin mutta se oli vain siksi että suostuin uusimaan Viihteen kun sopimus oli katkolla
 

ruoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Real Madrid,Skellefteå AIK
Soneralta onnistui 6kk soppari ja kanavapaketti aukeaa liigan alkaessa.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jännä että täällä on moni joutunut ottamaan Soneralta Nelosen paketin 19.90€/kk 6kk:n määräaikaisella sopparilla.
Itse sain sillä 19.90€/kk hinnalla toistaiseksi voimassaolevan sopimuksen automaattisesti ja siihen päälle HBO 3kk.
 

Jan Koller

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät ♠, Carolina Hurricanes
Jännä että täällä on moni joutunut ottamaan Soneralta Nelosen paketin 19.90€/kk 6kk:n määräaikaisella sopparilla. Itse sain sillä 19.90€/kk hinnalla toistaiseksi voimassaolevan sopimuksen automaattisesti

Kyllähän tuo määräaikainen on parempi, kun ei hinta voi nousta kesken kauden. Vai meinaatko, että Sonera ennemmin laskee kuin nostaa hintaa kauden aikana?
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Mites onko muilla kokemusta vastaavasta. Minulla on dnan netti ja silloin kun muutin sain Soneralta jonkun 1kk paketin Sonera Viihde mobiiliin. Tuolloin oli lätkän MM kisat ja ainakin omaan silmään tuo laatu oli aivan surkeaa. Sarjojakin sain sen MTV Totalin ja HBOn kautta katsella mutta ei sillä ohjelmalla/selaimenkautta pystynyt katsomaan. Ruutu hakkasi ainakin tuolloin laadun 100-0. Eli kannattaako moiseen tarjoukseen tarttua vai tilaisiko suoran vain Ruudun kautta jonkun paketin. Silloin kun katkasin tuon sopparin niin kysyivät syytä minkä kerroin ja sanoin että voitte palata ennen Liiga kautta asiaan nii
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kyllä Sonera Viihteen iptv:ssä on kanavapaketit kytkeytyneet suunnilleen heti joka kerta kun olen tilannut. Luotan myyjän sanaan kun lupasi soittaa 17.9. että saadaan kanavat kytkettyä :)
Okei, my bad tältä osin. Jotenkin automaattisesti ymmärsin että kyseessä olisi ihan perinteinen kaapelikortti, mutta näin ei siis olekaan! IPTV-lähetykset tosiaan taitaa aktivoitua aikalailla samantien kun se tilaus vaan on laitettu voimaan.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllähän tuo määräaikainen on parempi, kun ei hinta voi nousta kesken kauden. Vai meinaatko, että Sonera ennemmin laskee kuin nostaa hintaa kauden aikana?
Hyvä pointti, en ajatellut sitä tolta kannalta. Viime vuonna kun 6kk määräaikainen loppui, jatkui se toistaiseksi olevana kalliimmalla hinnalla. Sen halusin välttää nyt.
Yleensähän ne tarjoushinnat on määräaikaisille soppareille ja toistaiseksi olevat pysyy stabiileina. Jos lähtevät sitä nostamaan, sanon irti.
 

Tach

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Soneralta onnistui 6kk soppari ja kanavapaketti aukeaa liigan alkaessa.

Mitä kautta sait? Minä kun viestillä kyselin niin tarjosivat vain 1kk 0€ ja loput 5kk 29,90€/kk..

Vähän alkaa näyttää siltä että pitää vaan ostaa ruudulta tuo 29,90€/kk aina kun perse kestää
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Puhuuko jengi täällä nyt muuten Soneran kohdalla tuosta Nelonen Paketista jonka kautta saat näkyville Pro 1 ja Pro 2 kanavat, vai sitten tuosta Nelonen Paketti + Nelonen Pro Extra -paketista johon kuuluu myös ne extra-kanavat minkä kautta voit valita haluamasi liigapelin? Kuulostaa nimittäin aika jäätävältä tarjoukselta jos hintaan 19,90/kk saat kaikki liigapelit näkyville telkkariisi.
 

ruoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Real Madrid,Skellefteå AIK
Mitä kautta sait? Minä kun viestillä kyselin niin tarjosivat vain 1kk 0€ ja loput 5kk 29,90€/kk..

Vähän alkaa näyttää siltä että pitää vaan ostaa ruudulta tuo 29,90€/kk aina kun perse kestää
Soitin Soneralle aspaan ja kysäisin paketista samalla kun irtisanoin cmore paketin. Ja kyseessä siis iptv.
 

Naalinpaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeeenlinnan Pallokerho, Jon "Nasty" Mirasty
Puhuuko jengi täällä nyt muuten Soneran kohdalla tuosta Nelonen Paketista jonka kautta saat näkyville Pro 1 ja Pro 2 kanavat, vai sitten tuosta Nelonen Paketti + Nelonen Pro Extra -paketista johon kuuluu myös ne extra-kanavat minkä kautta voit valita haluamasi liigapelin? Kuulostaa nimittäin aika jäätävältä tarjoukselta jos hintaan 19,90/kk saat kaikki liigapelit näkyville telkkariisi.

Nelonen Paketti + Nelonen Pro Extra - paketti Soneralta kaapeliin 19.90/kk, 6kk määräaikaisella sopimuksella, kyllä! Itsekkin otin kyseisen paketin. Melko halpa, eikö?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Nelonen Paketti + Nelonen Pro Extra - paketti Soneralta kaapeliin 19.90/kk, 6kk määräaikaisella sopimuksella, kyllä! Itsekkin otin kyseisen paketin. Melko halpa, eikö?
On kyllä todella hyvä tarjous, kyllähän tuolla hinnalla pitää ehdottomasti kyseinen paketti ottaa poistoon. Ei pitäisi jäädä enää kovin monelta ottamatta pakettia sen vuoksi että se on liian kallis. Liekö halvimmat kaljalavat enää tuon hintaisia?
 

Tach

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nelonen Paketti + Nelonen Pro Extra - paketti Soneralta kaapeliin 19.90/kk, 6kk määräaikaisella sopimuksella, kyllä! Itsekkin otin kyseisen paketin. Melko halpa, eikö?

No ilmankos eivät minulle tarjonneet kun ei ole soneran kaapelia :D (Elisan valokuitu joten tulee Elisan omat härpäkkeet todella halvalla mutta muista tarjouksista turha haaveilla) Olispa soneran kaapeli :(
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös