Nelonen Pro, siellä se lätkä on...

  • 2 263 370
  • 6 673

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tänään oli CHL paketti ilmestynyt tilattavaksi sonera.fi:n omille sivuille. Minulla on siis Sonera Viihde netti- ja mobiilipalvelu.

Jep. Sieltä löytyi CHL-paketti. Eli vaati tuon Sonera Viihde netti-ja mobiilipalvelin käyttöönoton, joka on myös ilmainen. Sen jälkeen sai tilattua CHL-Totalin 6kk 0e.

Kysyin saatavuutta myös Viihteeseen, mutta siihen ei kuulemma ole minulle saatavilla, koska parempi laatuinen teräväpiirto kyseessä CHL-Total kanavissa, näin kerrottiin. Nuo Nelonen PRO HD kanavat kyllä toimivat samoin MTV Sport HD-kanavat. Itsellä 24 Mbit/s laajakaista Soneralta käytössä.
 

Sienihattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
EDIT

Olin käsi, en klikannut pakollista * merkintää koskien tarjouksia Soneralta kohdasta. Kai mä sit olen vaan palikka, mutta olis sen voinut paremmin ilmaista tuossa.
 
Viimeksi muokattu:

hcp27

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM-Liiga
Laitetaan nyt tännekkin sama minkä laitoin tuonne KHL puolelle:

HDlife - HD-elämyksiä antennikotitalouksiin!

HDlife näkyy kanavanipussa H, mikä kattaa 60% Manner-Suomen väestöstä.H-kanavanipun näkyvyysalueen voi tarkastaa Digitan karttapalvelusta.

HD-laatuisen tv-kanavan vastaanottamiseksi television tai digiboksin tulee olla Antenna Ready HD-merkillä varustettu. Television tai digiboksin HD-valmiuden voi testata kääntämällä esimerkiksi kanavalle 16. Mikäli kanava näkyy, vastaanottimella voi vastaanottaa HD-laatuisia tv-lähetyksiä. Joissakin vastaanottimissa on tehtävä kanavahaku uudelleen.

Yhteisantennikiinteistöissä HD-kanavien katsominen edellyttää kanavanipun H käyttöönottoa antenniurakoitsijan toimesta mikäli tarvittavia virityksiä antennijärjestelmään ei ole tehty.

Uusi aikakausi on täällä!
Jokerit pelaa syksystä 2014 alkaen ensimmäisenä suomalaisseurana mantereen kovimmassa kiekkoliigassa KHL:ssä.

Jokereiden Tikkurilan harjoitusottelut HDLife -kanavalta

Jokerit - Admiral Vladivostok
Torstai 7.8.2014 klo. 18.30

Jokerit - Sibir Novosibirsk
Tiistai 19.8.2014 klo. 18.30

Jokerit - Brynäs IF
Torstai 21.8.2014 klo. 18.30

Ottelut nähdään myös internetissä. Linkki jokaiseen otteluun ilmaantuu jokerit.com-sivustolle ennen jokaisen kamppailun alkua.

Ottelut alkavat klo 18.30 ja lähetys Tikkurilan Trio Areenalta starttaa joka kerta klo 18.10.
 

SjV

Jäsen
Täällä keskustellaan kotimaisen kiekon näkymisestä eri laitteilla eri operaattorien asiakkaille. Miksi näin tehdään, niin varmaan siksi koska aihe herättää keskustelua.

Niin, otsikossa mainitaan Nelonen Pro. Pöllölaaksolle (MTV) taitaa olla oma ketju. (Pädillä haku ei jostain syystä toimi, tulee vain yritä xx sekunnin päästä uudelleen).
 
Niin, otsikossa mainitaan Nelonen Pro. Pöllölaaksolle (MTV) taitaa olla oma ketju. (Pädillä haku ei jostain syystä toimi, tulee vain yritä xx sekunnin päästä uudelleen).

Niin eli meinaat sitä, että minä saisin kysyä täällä, että millä palveluntarjoajalla on oikeudet CHL:ään. Vastaus kuitenkin pitäisi laittaa toiseen ketjuun, koska oikea vastaus ei ole Nelonen Pro? Eihän tuossa nyt ole mitään järkeä. Muutenkaan se ei ole mielestäni sinun tai minun tehtävä ohjata keskustelua mihinkään tiettyyn suuntaan tai kokonaan toiseen ketjuun.

i->aa
 
Viimeksi muokattu:

euron kolikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Ensinnäkin CHL ei taida kuulua Liiga osion alle.

Viimeiset pari päivää oon päivitelly tätä topicia nelonen pro asiakkaana ihan siinä toiveessa, että olis jotain uutta informaatiota esim siitä kuka korvaa Valavuoren studiossa. Sitten saan lukea 10 valituskommenttia siitä kuinka CHL ei näy kanavalla. Kuka on ikinä missään mainostanut, että CHL näkyisi tulevalla kaudella neloselta?
 

Don Ernesto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ensinnäkin CHL ei taida kuulua Liiga osion alle.

Viimeiset pari päivää oon päivitelly tätä topicia nelonen pro asiakkaana ihan siinä toiveessa, että olis jotain uutta informaatiota esim siitä kuka korvaa Valavuoren studiossa. Sitten saan lukea 10 valituskommenttia siitä kuinka CHL ei näy kanavalla. Kuka on ikinä missään mainostanut, että CHL näkyisi tulevalla kaudella neloselta?

Olen pahoillani mielipahasta sillä taidan olla se joka tän keskustelun aloitti mutta en sillä hetkellä parempaakaan ketjua löytäny ja eihän tota otsikkoo tarvii kun vähän muokata kattamaan kaikki kanavat josta lätkä näkyy mutta joo sitä samaa itekkin oon ootellu että ketä sielä studiossa häärii ennen kun mitään tilausta edes harkitsen. Ollaan vähän suvaitsevaisempia jooko.
 

TheLazaruz

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #96, #55, #9
Pelicans - TPS ottelun aikana noin kymmenen kertaatuli vika ilmoitus.
Videon toistaminen epäonnistui. Kokeile ladata sivu uudestaan (1003)

Yritin katsoa ensin Firefoxilla ja vaihdoin jossain vaiheessa Chromeen jolla ongelma jatkui.

Pitääpä taas laittaa palautetta.

*edit Väärä ketju piti laittaa ruutu ketjuun! pahoittelut
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Kappas! Ruutuahan saa 6kk pakettina samaan kuukausihintaan kuin tuota koko vuoden tilausta. Pitää laittaa vakavaan harkintaan, varsinkin kun niitä tilauksen "pidennyspäiviä" pitäisi varmaan olla koko Liigan ekalle kuukaudelle :D

Onko tämä tarjous nyt päättynyt vai enkö vain löydä?
 

1939

Jäsen
Suosikkijoukkue
Huuhkajat
@Nelonen näyttää #NelonenPro -ottelun #Sport - #TPS vapaasti kaikille #Liiga-kauden avauksessa 13.09 lauantaina, lähetys alkaa klo 16.30

En huomannut, että olisi ollut jo. Ja onko tästä jossain jo juttua?
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Minulla on seuraavanlainen "ongelma":

Otin viime syksynä (12.9.) 12kk määräaikaisella sopimuksella Nelonen paketti + Nelonen Pro Extra + Viasat Sport -paketin ja hintaa sillä oli 39,90€/kk. No nythän 1.9. Nelonen paketin hinnat nousevat 5€/kk, mutta jos uusin nykyisen paketin 24.8. mennessä, niin saan sen vielä samaan hintaan vuodeksi eteenpäin.

Ihan reilu sopimus sinäänsä, mutta CHL:n takia haluaisin vaihtaa pakettia niin, että Viasat Sport vaihdetaan MTV Total Sportiin, mikä on samanhintainen paketti kuin tuo minulla nykyisin oleva paketti. Ongelma on siinä, että minun pitää odottaa tuohon 12.9. asti, ja sen jälkeen irtisanoa nykyinen paketti ja tilata tuo toinen paketti hintaan 44,90€/kk. Uudet tilaajat sen sijaan voivat tilata kyseisen paketin vielä ilmeisesti ennen 1.9. hintaan 39,90€/kk 12kk määräaikaisella sopimuksella.

Mielestäni ei mene nyt ihan reilusti, ja soitin asiakaspalveluun kysyäkseni, jos voisin puhelimitse vaihtaa pakettia niin että laitetaan tuo MTV Total Sportilla oleva paketti vuodeksi eteenpäin samalla hinnalla, mutta asiakaspalvelija lankojen toisessa päässä toitotti vaan sitä että pitää odottaa että määräaikainen loppuu ja uusia sitten. En tullut kysyneeksi että onko hän tietoinen hintojen noususta...

Muuten kyllä harkitsisin Ruutu+:aa, mutta haluan katsella telkkarista, enkä ole kuullut kauheasti hyvää palautetta ko. palvelusta.
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Otin viime syksynä (12.9.) 12kk määräaikaisella sopimuksella Nelonen paketti + Nelonen Pro Extra + Viasat Sport -paketin ja hintaa sillä oli 39,90€/kk. No nythän 1.9. Nelonen paketin hinnat nousevat 5€/kk, mutta jos uusin nykyisen paketin 24.8. mennessä, niin saan sen vielä samaan hintaan vuodeksi eteenpäin.

Minulla oli Mix+Nelonen Paketti+Extra samanlaisena määräaikaisena sopparina, loppumispäivänä 11.9. Laitoin aspaan sähköpostia ja sieltä tuli paluupostina ilmoitus, että saan uudet haluamani paketit 11.9. alkaen 2kk 0 € ja 10kk vanhalla hinnalla.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Minulla oli Mix+Nelonen Paketti+Extra samanlaisena määräaikaisena sopparina, loppumispäivänä 11.9. Laitoin aspaan sähköpostia ja sieltä tuli paluupostina ilmoitus, että saan uudet haluamani paketit 11.9. alkaen 2kk 0 € ja 10kk vanhalla hinnalla.

Miltä operaattorilta pakettisi on? Elisalla (jäi mainitsematta viestissäni, pahoittelut) kun ei mielestäni ole edes asiakaspalvelusähköpostia.
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Miltä operaattorilta pakettisi on? Elisalla (jäi mainitsematta viestissäni, pahoittelut) kun ei mielestäni ole edes asiakaspalvelusähköpostia.

DNA Welho. Eikä heilläkään ole varsinaisesti aspameiliä, täytin sähköisen lomakkeen jä näytti menneen perille.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En löytänyt äkkiseltään Elisan omilta sivuilta mitään tietoa (yllätys), mutta Viasatin sivuilla mainostetaan tarjouksia myös Elisan verkkoon - joka olisikin todella harvinaista herkkua.

Viasat Sport + Nelonen Paketti + Nelonen Pro Extra 2 kk 0 € + 10 kk 39,95 € / kk (ELISA)

Viasat Sport 3 kk 10€ / kk (ELISA)


Tuommoinen edullinen 3kk setti Viasatistakin siis löytyy jos esim. futis kiinnostaa. NHL ei ala vielä aikoihin eli jää ainakin minulta ottamatta, KHL kun ei juuri kiinnosta (koska lie edes alkaa).

Itse taidan tosin antaa Nelonen Extran mennä toistaiseksi voimassaolevana (34,90e/kk?) Liigan ajan ja mahdollisesti keväällä ottaa Viasatin / Viaplayn änäriä varten. Säästää kuitenkin useita kymppejä tuossakin koska kesällä en noilla kanavilla tee yksinkertaisesti mitään. Makuasioita ja jokainen tekee oman valintansa.

Kannattaa käydä tsekkaamassa Viasatin sivuilta tarkemmin, toki siellä oli tarjouksia myös esim. Soneran verkkoonkin.

edit: Nyt löytyy ainakin tuo Viasat 3kk tarjous myös Oma Elisasta.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
En löytänyt äkkiseltään Elisan omilta sivuilta mitään tietoa (yllätys), mutta Viasatin sivuilla mainostetaan tarjouksia myös Elisan verkkoon - joka olisikin todella harvinaista herkkua.

IPTV tuotteina saa näitä yhdistelmiä, kuten kaapeliinkin, mutta ei siis mitenkään nettiTVstreameina. Tätä olen kysässyt, eikä onnistu.


Kysäsin:
Jotenkin käsittämätöntä on, että pystytte paketoimaan satelliittiin Nelonen Pron ja Visat Hockeyn, mutta ette ViaPlayhyn? Ei kai se nyt sen kummempi soppari olisi? Tarve on nimenomaan Netissä seurattaville maksukanaville, ei minkään yhden ja saman töllö edessä peppu homeessa istuminen. Nykymallilla on valittava joko Nelonen Pro Ruutu palveluna TAI Viaplay NHL:n takia. Mutta teiltä ei saa molempia NETTIIN, ainoastaan Sat.

Ei luulisi olevan sen kummempi paketti kuin Sat. Ilman mitään virityksiä myydä yksiä tunnareita, jotka käy molempiin palveluihin (Ruutu ja Viaplay), niin ei tarttis tehdä mitään teknisiäkään kommervenkkeja, vain teitin ja Nelosen välillä sopia yhteishinnasta (kuten Sat jakelussakin on).

vastasivat:
Kyseinen järjestelmä ei ole mahdollista monesta eri tekijästä johtuen. Syyt liittyvät niin tekniikkaan kuin asiakastietokantahallintaan. Näiden tilanteiden yhteensovittaminen ei ole tällä hetkellä mahdollista.
Laitamme kuitenkin palautteesi eteenpäin. Palvelut laajenevat ja monipuolistuvat jatkuvasi kaikilla kanavapakettien tarjoajilla. Tästä muodostuu haaste niin asiakkaalle kuin palvelun tarjoajalle. Mutta pyrkimyksenä on sovittaa toki kaikki mahdolliset sisällöt yhteen jos vain se teknisesti on mahdollista.

Oikeesti teknisestihän ei tarvitsisi tehdä mitään. Asiakastietohallinnaskaan ei tarvitsisi tehdä mitään, kun asiakas rekisteröityy itse molempine palveluiden käyttäjäksi. Yksinkertaisesti Nelonen ja Viasat sopivat yhteisestä maksupaketista siten, että asiakas maksaa suoraan molemmille näiden osuuden, mutta siis KUN tilaa molemmat palvelut (Ruutu ja ViaPlay) maksaa pakettihinnan sellasena osina, jonka kumpikin haluais saada.

Miten varmistaa, että on molempien asiakas? Eiköhän tuon löydy helppo varmennus esim siitä, että maksut pitää suorittaa samalla luottokortilla, eikä teknisesti olisi kovin vaikeaa ViaPlayn antaa etukoodi (järjestelmä on jo rakennettu Ruutu palveluun), jolla tämä yhteishinta realisoituu Ruudussa.


Oikeasti IMO kyse on vain sopimustekninen ja riippuu halusta tehdä asiakkaiden toivomia palvelupaketteja.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Olisit tylysti vaan uhkaillut lopettavasi kaiken heti kun mahdollista, jos et saa haluamasi diiliä. Itse tein tällä tavalla, kun koin tulleeni kusetetuksi kesän alussa jolloin tyrkytettiin tuota Viasatin pakettia muiden lätkäpakettien kylkeen ja päädyin sen sitten ottamaan. Nyt kun alkuviikosta Soneralle soitin, niin sain CHL-totalin tietysti ilmaiseksi, Viasatin helvettiin koko paketista, koska en tee sillä mitään ja liigapelit kaksi ekaa kuukautta ilmaiseksi + loppuaika hintaan 29,90€.

Oli kyllä ihan mukava asiakaspalvelija. Joutui kysymään esimieheltäkin lupaa noihin juttuihin ja lopulta vielä kyseli, että olenko nyt tyytyväinen paketteihini.
 

hcp27

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM-Liiga
Mulla on ViaPlay, Ruutu ja Netflix. Teenkö jotain väärin kun maksan kaikki eri kortilla?
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Onhan tämä ollut tiedossa (käsittääkseni) jo keväästä asti. Muttei se sitä tarkoita, etteikö se olisi edelleen äärimmäisen hyvä uutinen.
Jaa? Minun mielestäni tämä on huono uutinen. Pidin Valavuoren luomasta rennosta ilmapiiristä jääkiekkolähetyksissä.
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Vielä kun saataisiin Tikkanen ja Ahomaa veke... Tosin jos tilalle ei ole heittää kuin Ville Klingan tasoisia "kiekkotietäjiä", on ehkä parempi pistää mutelle aina erätauolla...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös