Naisia, jotka saavat sinulta jalat alta

  • 3 357 589
  • 5 433

turo-urpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Happee
Netflixistä löysin ja koukutuin Peaky Blinders-nimisestä sarjasta ja rakastuin neitiin Annabelle Wallis. Harmi et seurustelee Colplayn laulajan kanssa..

Pikaisella googlettelulla vaikutat olevan enemmän kumitissien perään, mutta eiköhän hyvätuloiselle urheilijanuorukaiselle löydy luonnollisrmmankin näköinen kaunotar, jos sellainen kiinnostaa. No mukahassuttelut sikseen.

Nuo "maailman kaunein"-listat tuntuu aina sisältävän pelkästään kuuluisia ömeriikkalaisia näyttelijöitä, laulajia tai vastaavia. Jos joku jaksaisi nähdä vähän vaivaa listaukseen niin tuskin kukaan noista olisi top10:ssä, mutta yleensä mennään sieltä mistä aita on matalin. Tietysti kauneus on katsojan silmässä jne.
 

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
Minusta kauneuden määritteleminen pelkkien kasvojen perusteella on ihan yhtä tyhmää kuin määrittelisi kauneuden pelkästään tissien tai perseen perusteella.
Esimerkiksi Kim Kardashian on todella lyhyt (159cm). Sen mittaisen naisen paikka ei ole maailman kauneimpien top 10:ssä millään vaikka olisi muuten vaikka minkä näköinen.
Pienten naisten etuna sanottakoon vaikka eivät paljoa kättä suurempia, niin paljon parempia.
 

ErikKarlsson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Sean Gagnon, Tomi Mäki, Erik Karlsson
Pikaisella googlettelulla vaikutat olevan enemmän kumitissien perään, mutta eiköhän hyvätuloiselle urheilijanuorukaiselle löydy luonnollisrmmankin näköinen kaunotar, jos sellainen kiinnostaa. No mukahassuttelut sikseen.

Nuo "maailman kaunein"-listat tuntuu aina sisältävän pelkästään kuuluisia ömeriikkalaisia näyttelijöitä, laulajia tai vastaavia. Jos joku jaksaisi nähdä vähän vaivaa listaukseen niin tuskin kukaan noista olisi top10:ssä, mutta yleensä mennään sieltä mistä aita on matalin. Tietysti kauneus on katsojan silmässä jne.

Joo no Melinda on kaverin luona tän viikonlopun ni mulle jäi omaa vapaata. Katselen ympärilleni niin sanotusti.

Tottahan toi on, niihin listoihin on vaan helpoin ottaa kuva googlesta ja kenestä tahansa ei sieltä sitä kuvaa kovin nopeesti irtoo. Mäkin tarkotin tossa Annabellen tapauksessa lähinnä sitä sarjaa ja tällästä
 

Hukkaviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Anna-Maija Tuokko.

Tuli katottua jopa tuo Jahangirin ohjelma äsken täysin tuon vieraana olleen kaunottaren takia. Niissä kasvoissa vaan on jotain joka sulattaa meikäläisen, eikä runkokaan huono oo.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Itse ainakin lukeudun niihin jotka ihmettelee mitä jengi näkee Scarlett Johanssonissa ja Jennifer Lawrencesissa. Musta ne on ennemin nättiä taviksia kuin kauniita.

Scarlett Johansson on kyllä kaunis - ja kaukana taviksesta. En ymmärrä, miksi hän oli päässyt tuolle listalle, joka edustaa ns. virheetöntä ja samalla mitäänsanomatonta kauneutta, koska minusta Scarlett on nimenomaan persoonallisen näköinen. Suurehkot silmät, terävä nenä, aika pieni suu, terävä leuka jne. Voittaa kaikki muut tuolle listalle päässeet.

Omituinen listaus, tietokoneohjelmassa on oltava joku bugi jos Catherine Deneuve ja Grace Kelly eivät ole mukana.

Ylöjärvellä kolisee näköjään vintage-kaunottaret, ja täytyyhän se myöntää, että ainakin Catherine Deneuve oli nuorena kyllä älyttömän kaunis. Eli ei väärä tuomio.

Kyllähän kasvot on se tärkein asia, kun puhutaan nimenomaan kauneudesta.

Tämä on vaikea kysymys. On naisia, jotka ovat kasvoistaan kauniita, mutta vartalo ei sitten olekaan niin kaunis. Onko sellainen nainen kaunis? Jonkun mielestä on, jonkun mielestä ei. Itse lukeudun jälkimmäiseen koulukuntaan. Kokonaisuus ratkaisee. Jos naisella on kauniit kasvot, niin eivät ne paljon lämmitä, jos alaspäin levenee ihan helvetisti.

Niin, ja Kim Kardashianilla voi olla hyvä naama, mutta muuten muija on läskiperseinen kääpiö.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Kaikkea sitä oppii kun lukee IS:n viihdeuutisia. En esim. tiennyt että joku Kelly Brook on maailman täydellisin nainen. Tai että kaunarit Brookea näytellyt Katherine Kelly Lang on ikäsekseen ihan järkyttävän hyvässä kunnossa.

Omituinen listaus, tietokoneohjelmassa on oltava joku bugi jos Catherine Deneuve ja Grace Kelly eivät ole mukana.
Oli sikäli omituinen listaus myös että top 10 mahtui vain valkoihoisia naisia. Varmaan toi juttu oli revitty jostain jenkkiläisestä naisten lehdestä joiden lukijat ei tiedä kovin montaa julkkista viime vuosisadalta. Oikeasti jos ruvettas listaa maailman 10 kauneinta naista niin varmasti lista näyttäisi aika erillaiselta. Ainakin itsellä entisaikojen näyttelijä Jeanne Crain ois todella korkealla.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Miia Nuutila.

Tuli katsottua areenasta Vain muutaman huijarin tähden tv-sarja.
Tuo vuoden 1998 Miia Nuutila olisi voittanut tämän vuoden Kesätyttö-äänestyksen ihan pystyyn. Ja miksei myös myöhempien aikojen Miia olisi kova sana Kesämilf-kisassa.
 

sinikettu

Jäsen
Teekkarilla ei ole vielä oikeaa palkkaa. Kyllä sitä irtoaa rumemmallekin, kunhan tilinauha on kunnossa. t:kokemusta on
Kaiken tietämykseni ja kokemukseni mukaan lääketieteen puolella irtoaa vielä paremmin. Myös valmistumisen jälkeen.

Mutta toki on hyvien tapojen mukaista antaa myös poloisille insinöörinaluillekin toivoa tässä asiassa.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Chvrchesia tässä kuuntelen ja Lauren Mayberryssä on kyllä jotain - ainakin silloin kun naamassa ei ole jotain typeriä maalauksia tai ylimääräisiä meikkejä. Ei mikään varsinaisesti perinteinen kaunotar ja hyvät kuvat vaikuttavat olevan harvassa.

Johtuisiko siitä, että:
- Vanhemmillani oli 11 vuoden ikäero.
- Molemmilla isovanhemmillani oli 11 vuoden ikäero.
- Lauren Mayberry on minua 11 vuotta nuorempi.
- Lauren Mayberry viettää syntymäpäiviään samana päivänä kuin äitini.

Selvästi merkki jostain.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Laura Hokkanen. Ei mulla muuta.
 

Masentaja

Jäsen
Kukas se on? Linkkiä kuvaan?

Se on se Hokkasen Timon sisko.

Ja non-offtopic, Angelina "Lara Croft" Jolie. Menee kyllä milf-kategoriaan mutta kyllä toi vuostuhannen taitteen Angelina menis mennen tullen milloin tahansa. Voi moro. Huhuh.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ketjun sisältö on jalostunut koko ajan kauniinmpaan suuntaan. Voisiko määritellä tätä somaa hetkeä, fiilistä ja tirkistelyä sekä passiivisaktiivista persoonaa ilmaisulla: takuuvarmasti kahdesti? Kesäkokitar on jälleen nimeltään Tina Nordström.
Näyttäisin: Tina Nordström - Google-haku
Kunnoitan luonnollisesti jatkislaisia, mutta... hän on minun. Ainakin aluksi.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mun yks exä on aivan Angelinan kopio. Nenä vähän isompi, mut muuten hämmentävän saman näkönen. Nyt en vuosiin tosin ole nähnyt, mutta eiköhän se pärstä ole hapolta ainakin välttynyt, että lienee vieläkin näköinen. Kyselenkö onko sinkkuna?

Mun yks exä on aivan BIlly Bobin kopio.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mun yks exä on aivan BIlly Bobin kopio.

Mun mielestä äiti näyttää enemmän Brad Pittiltä. Jos siis Brad olisi 30 vuotta vanhempi, olisi lihonut 70 kiloa, ottanut pesäpallomailalyönnin hampaisiinsa ja sytyttänyt päänsä tuleen.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tässä on katsottu Twin Peaksia (sitä alkuperäistä) ja voi herra jumala sentään että Lara Flynn Boyle oli tuohon aikaan kaunis nainen. Sitten tuli kauneusleikkaukset ja... no, googlatkaa "Lara Flynn Boyle 2017" ja tsekatkaa itse jos uskallatte...

Ja eipä kyllä muuten myöskään Sherilyn Fenn ja Mädchen Amick juuri jää jälkeen Boylesta, aika hyvä kattaus on siis tuossa sarjassa naiskauneutta. Laura Palmerin piti olla ilmeisesti se kylän kuumin kissa mutta häviää kyllä minusta ihan pystyyn em. kolmikolle.
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Hertsikan Lidlissä työskentevä n. 25-vuotias blondi on periaatteessa tämän ketjun kamaa. Noin 170-senttinen, hoikka, kaunispiirteinen niin kasvoiltaan kuin kropaltaan (ts. b-kupit sekä kiva perse) sekä nätti hymy. Ei ainakaan sormusta, mikä on aina hyvä merkki.
Jessus mies, heh. Miten ihmeessä ehdit tsekkaamaan jopa perseen? Sanoit blondille: "katso tuonne!" ja se kääntyi. Vai kävitkö seuraavan kerran vierekkäisellä kassalla tsekkaamassa, senkin pervo. Sara Sieppi oli Tuiran Lidlissä kassalla täällä Oulussa ja useamman kerran se kosketteli meikän olut-tölkkejä ja banaania! On sekin pervo.

Aiheeseen eli kaunis nainen. Nicole Meyer, etelä-afrikkalainen malli on syntisen kaunis.

Btw, Kim Kardashian on täysin vitsi, heh.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös