Naisasiat

  • 7 480 451
  • 26 542

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
No näinhän se menee. Mutta kun en haluaisi aiheuttaa toiselle pahaa mieltä, kun toinen on niin kiva. Ilmeisesti se on kuitenkin väistämätöntä.
@Sim_Sam sen tossa ylempänä sano hyvin. Ei se nainen varmaan sun ilmotusta hyvällä ota, mutta annat eron jälkeen ajan vähän kulua ja naisen käsitellä asiaa niin hyväksi se vielä muuttuu. (toivottavasti, koska kuitenkin kyse naisesta, niistä ei vaan vittu ikinä tiedä).
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kiitos @Sim_Sam ja @Malkkinen vähän ravistelevistakin puheenvuoroista. Kysehän on siitä, ettei haluaisi kohdata toisen pahoja tunteita ja hajoamista. Mutta se on sitten vain pakko kohdata.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Kysehän on siitä, ettei haluaisi kohdata toisen pahoja tunteita ja hajoamista. Mutta se on sitten vain pakko kohdata.
Se hajoaminen on hetkellistä. Ei me niin hyviä saaliita kuitenkaan olla etteikö meistä yli pääsis. Ja reilumpaa se on naista kohtaan pistää nopeesti poikki ku alkaa kiusaamaan sitä millään sikailulla ja dokailulla niin pitkään että sillä tulee mitta täyteen, tuhlaat vaan molempien aikaa
 

Sim_Sam

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP, Punamustat pelipaidat, 60min paine ja DDR
Joo, naiset tarvitsevat aikaa. Viimeisin exäni ei puhunut/saati kirjoittanut minulle mitään reiluun vuoteen, vaikka anteeksi pyytelin jatkuvasti tekosiani. Kunnes sitten noin 6kk sitten sain anteeksi ja nykyisin ollaan taas hyviä kavereita ja väleissä. Pitäisi ihan kuulemma tavatakkin tässä, kun aikataulut tasmää. Harmi, kun valimatkaa on se 540km. No, enköhän minä vielä sitä naista käy moikkaamassa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kyllä se nainenkin sinua ajattelee joskus, kuten sinäkin sitä.

Tästä olisi kiva saada tutkittua tietoa onko tosiaan noin ja millaisia ne ajatukset sitten ovat.

Loppuhöpinöissä kerrottiin and I quote "En mä tule sua ikinä unohtamaan."

Miettiiköhän se minua aina, kun Jussi ajelee takaapäin. Eikun niin ajattelee ehkä vain joskus eli milloin.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jos naisilla onnistutte tulkitsemaan sitä, mistä tussu tykkää, niin se on samaa kuin se kuuluisa "kemia".
 

Sim_Sam

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP, Punamustat pelipaidat, 60min paine ja DDR
Tästä olisi kiva saada tutkittua tietoa onko tosiaan noin ja millaisia ne ajatukset sitten ovat.

Loppuhöpinöissä kerrottiin and I quote "En mä tule sua ikinä unohtamaan."

Miettiiköhän se minua aina, kun Jussi ajelee takaapäin. Eikun niin ajattelee ehkä vain joskus eli milloin.

Eihän se nyt vältämättä täydellä rakkaudella ajattele, mutta postiivisesti joskus miettii menneitä. Olen 100% varma, että jokainen mennyt parisuhde käy jokaisen ihmisen mielessä ajoittain. Ihan maailman tappiin saakka. Toki jos liitossa on ollut esim. pahoinpitelyä, puukotuksia ja sun muuta, niin silloin saattaa ajatella hyvinkin negatiiviseen sävyyn. Mutta jos normaalin parisuhteen erosta on kyse, niin varmasti menneet käy aina joskus mielessä. Sitä en osaa sanoa, että milloin ja missä tilanteessa. Ja miksi minä sain sitten anteeksi 2v jälkeen, vaikka eroni oli todella "traaginen". Etsin tavaroitani pihalta räntäsateessa. Ja tämä on täysin totta. Eli, onhan se nainen silloin jotenkin ajatellut minua, kun nyt ollaan taas hyvissä väleissä. Tästä jutusta on omakohtaista kokemusta, siis jokaisesta menneestä suhteesta.
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
@nummenkallio
Kuuntele nyt. Ja tarkkaan.
Mulla oli kesällä ihan samanlainen tilanne.
Mulla oli nainen joka oli ihan Helvetin ihana ihminen. Mutta en vaan saanut sitä tunnetta mikä pitää olla. Kaiken lisäksi nainen tuli raskaaksi mulle.
Muistan erittäin hyvin sen vittumaisen ahdistavan tunteen kun olin lähdössä hänen luokseen "vähän juttelemaan". Hän siis oli kaiken lisäksi raskaana vielä. Kerroin hänelle suoraan silmiin katsoen päätökseni. Myös sen että mitä tulee raskauteen (päätös keskeytyksestä oli tehty) niin tuen kaikessa mitä voi olla.
Kuitenkin kun pystyin tämän kaiken sanomaan kasvokkain. Selvinpäin ja rehellisesti toiselle niin hän koki sen olevan kuitenkin kunniakas tapa kohdella häntä. Ei ollut pettämistä. Valehtelua tai muutakaan.

Nyt 6kk tämän kaiken jälkeen voisin sanoa hänen olevan minulle yksi rakkaimmista ihmisistä. Olemme todella hyviä ystäviä.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Kysehän on siitä, ettei haluaisi kohdata toisen pahoja tunteita ja hajoamista. Mutta se on sitten vain pakko kohdata.
Luuletko ettei tarvitse kohdata sen hajoamista, jos esim. toteutat tuon aiemmin ehdotetun ryyppyreissun ja/tai vieraiden panemisen tai jonkun muun jutun, jolla saat sen ottamaan eron sinusta?

Rohkeesti vaan asia puheeksi.
 
^ Nimenomaan just näin. Kertomalla, että haluat lopettaa suhteen aiheutat toki pahaa mieltä, mutta se väistyy lopulta ennemmin tai myöhemmin. Pettämällä ja lopettamalla suhteen sitä kautta, et pelkästään aiheuta naisellesi pahaa mieltä, vaan epävarmuutta ja luottamusongelmia mahdollisesti hyvinkin pitkälle tulevaisuuteen... Älä ole itsekäs idiootti, vaan ajattele tekojesi seurauksia.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Sano, että oot aina halunnut olla nainen. No joo, vitsailut sikseen, yllä hyvät neuvot. Ei kai noita "dokaa ja käy huorissa" -neuvoja tosissaan oltukaan sanottu.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Älä ole itsekäs idiootti, vaan ajattele tekojesi seurauksia.

Tämä ja erittäin tämä. Viimeinen viikko tytön kanssa oli aivan kummallinen, mutta umpirakastuneena en tajunnut sitä mikä on niin helppo nähdä jälkeenpäin ja voisi itkeä tai nauraa. Oltiin menossa isommalla poikaporukalla mökille ja se oli sovittu aikaisemmin.

Sunnuntaina iltapäivällä jätti sitten tekstiviestillä. Kysyin sitten suoraan tavaroita hakiessa, että aivan varmasti olit jo päättänyt jättää edellisenä viikonloppuna, kun olit tyttöjen kanssa.

"Joo, mä en halunnut pilata sun mökkiviikonloppua."

Tuo on näköjään jonkun mielestä hyvä tapa ja iso syy miksi otti todella koville ja pitkään. Sitä oloa on vaikea kuvailla, kun joutuu täydellisesti kusetetuksi.

Kiitos, kun et pilannut mökkiviikonloppua ja nyt muistelen sitä hyvänä retkenä. Olisi vain avannut suunsa silloin tiistaina, niin siitä olisi voinut tullakin hyvä viikonloppu.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Sanokaas nyt miten pitäisi toimia.. Vaihdoin työpaikkaa ja sitoidun käymään sen johdosta firman kustantamilla enkun kurseilla. Sain yksityisopettajaksi korealaisen naisen. Eka silmäyksellä ton naisen haluan.. sen verran heti vastakysymyksillä selvitin et sinkku... Monenko kerran jälkeen uskaltaa kysyä johonkin muuhun toimintaan (kahvi jne.) , mikä ei kuulu ns. pakettiin.. ko. kulttuuriista ei oikein tietoa ole.. vai jääkö viimeiseen kertaan?!?
 

Sim_Sam

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP, Punamustat pelipaidat, 60min paine ja DDR
Sanokaas nyt miten pitäisi toimia.. Vaihdoin työpaikkaa ja sitoidun käymään sen johdosta firman kustantamilla enkun kurseilla. Sain yksityisopettajaksi korealaisen naisen. Eka silmäyksellä ton naisen haluan.. sen verran heti vastakysymyksillä selvitin et sinkku... Monenko kerran jälkeen uskaltaa kysyä johonkin muuhun toimintaan (kahvi jne.) , mikä ei kuulu ns. pakettiin.. ko. kulttuuriista ei oikein tietoa ole.. vai jääkö viimeiseen kertaan?!?

Aasialaiset naiset tykkäävät eurooppalaisista miehistä, joten jos olet jo päässyt hyvään kommunikaatioon sen naisen kanssa, niin anna palaa vaan. Luulisi, että homma on aika selvä tapaus jo nyt. Siis, kun olet päässyt jo utelemaan yksityiselämään liittyvistä asioista. Katsooko se miten seksikkäästi sinua, miten se pukeutuu sinua varten, hymyileekö se paljon sinulle, katsooko se silmiin pitkään kun esim. treenaatte englantia?
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Monenko kerran jälkeen uskaltaa kysyä johonkin muuhun toimintaan (kahvi jne.) , mikä ei kuulu ns. pakettiin.. ko. kulttuuriista ei oikein tietoa ole.. vai jääkö viimeiseen kertaan?!?

Minulla ei ole laajaa oppimäärää, mutta kuitenkin omakohtaista kokemusta paristakin tapauksesta tuolta päin. Niiden kulttuuriin kuuluu ihan eri tavalla olla sillä lailla mukatyrkyllä mikä ei kuulu pakettiin.

Pidät suhteen tasan tarkkaan ammatillisena etkä tee mitään tyhmää ellet ole aivan varma kuinka nyt kannattaa. Ongelma valkoihoisena tässä on se, että tietenkin hän lähtee kahville, jos pyydät, mutta kun ei se hyväksyminen tarkoita samaa kuin pimeässä Pohjolassa.

Sitten on kyllä sekin mahdollisuus, että kaveripohjalta voisi vähän peittoa heilutella ja sen jälkeen tehdä töitä ilman mitään. Ne suhtautuu vähän eri lailla mutkattomammin näihin juttuihin.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sanokaas nyt miten pitäisi toimia.. Vaihdoin työpaikkaa ja sitoidun käymään sen johdosta firman kustantamilla enkun kurseilla. Sain yksityisopettajaksi korealaisen naisen. Eka silmäyksellä ton naisen haluan.. sen verran heti vastakysymyksillä selvitin et sinkku... Monenko kerran jälkeen uskaltaa kysyä johonkin muuhun toimintaan (kahvi jne.) , mikä ei kuulu ns. pakettiin.. ko. kulttuuriista ei oikein tietoa ole.. vai jääkö viimeiseen kertaan?!?

Ensimmäiseksi tietysti kysyt sitä sun LINE ja/tai Kakaotalk -kontaktiksi. ㅋㅋㅋ

Korealaisen "iskeminen" ei ole hirveästi erilaisempaa kuin mitä eurooppalaisen, mutta varsinaiseen seurusteluun sitten liittyykin joitakin vähän omituisempia tapoja. Kyseessä toisaalta lienee koreanamerikkalainen tai muusta syystä ulkomailla pitkään oleskellut tapaus joten kaikkea ällösöpöä koiranpentukuvien lähettämisineen ja pariskuntavaatteineen ei tarvitse tehdä.

Simpukka on muuten korealainen kiertoilmaus pillulle. Ja eikun verkot vesille!
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Luulisi, että homma on aika selvä tapaus jo nyt. Siis, kun olet päässyt jo utelemaan yksityiselämään liittyvistä asioista. Katsooko se miten seksikkäästi sinua, miten se pukeutuu sinua varten, hymyileekö se paljon sinulle, katsooko se silmiin pitkään kun esim. treenaatte englantia?
No tuo pukeutuminen selvinnee seuraavalla kerralla.. Kalenteriin sain kyllä jo puhelinnumerot ja muut sen kirjoittamaan.. taktisesti en ite kirjoittanut vaan laitoin sen merkkaan mun kalenteriin :)
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Sanokaas nyt miten pitäisi toimia.. Vaihdoin työpaikkaa ja sitoidun käymään sen johdosta firman kustantamilla enkun kurseilla. Sain yksityisopettajaksi korealaisen naisen. Eka silmäyksellä ton naisen haluan.. sen verran heti vastakysymyksillä selvitin et sinkku... Monenko kerran jälkeen uskaltaa kysyä johonkin muuhun toimintaan (kahvi jne.) , mikä ei kuulu ns. pakettiin.. ko. kulttuuriista ei oikein tietoa ole.. vai jääkö viimeiseen kertaan?!?
Ei mitään säätöä, niin kauan kuin olet "ammatillisessa suhteessa" kyseiseen naiseen. Kun kurssit ohi, tee lähempää tuttavuutta jos sille tuntuu.
 

Hangon keksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsi-Saksan ja Neuvostoliiton joukkueet
Sanokaas nyt miten pitäisi toimia.. Vaihdoin työpaikkaa ja sitoidun käymään sen johdosta firman kustantamilla enkun kurseilla. Sain yksityisopettajaksi korealaisen naisen. Eka silmäyksellä ton naisen haluan.. sen verran heti vastakysymyksillä selvitin et sinkku... Monenko kerran jälkeen uskaltaa kysyä johonkin muuhun toimintaan (kahvi jne.) , mikä ei kuulu ns. pakettiin.. ko. kulttuuriista ei oikein tietoa ole.. vai jääkö viimeiseen kertaan?!?
Ole varovainen jos ehdotat jotain ja tee ainakin hyvin selväksi että hänellä on täysi oikeus vastata kieltävästi ilman että se vaikuttaa mihinkään. Aasialaiseen kulttuuriin kuuluu aina se vahva kasvojen menettämisen häpeä ja se tarkoittaa käytännössä sitä että pakkien antaminen on todella ahdistava kokemus nimenomaan sille joka ne pakit joutuu antamaan. Saa jatkuvasti tuntea pelkoa ja syyllisyyttä siitä että tappaako hän nyt itsensä kun ei minua saanut.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mjoo. Aasialaisiakaan ei varmaan kannata niputtaa samaan ryhmään. Japanilaiset eroavat huomattavasti thaimaalaisista ja nämä molemmat varmaan sitten korealaisistakin vielä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mjoo. Aasialaisiakaan ei varmaan kannata niputtaa samaan ryhmään. Japanilaiset eroavat huomattavasti thaimaalaisista ja nämä molemmat varmaan sitten korealaisistakin vielä.

Ei tietenkään ja asiasta on puhuttu tässäkin ketjussa. Silti kuitenkin esimerkiksi länsieurooppalaisilla on aika paljon samantyyppisiä tapoja, vaikka eri passi olisikin.

Samalla lailla aasialaisissa on havaittavissa yhdenmukaisuutta.
 

Lomppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
?????????

Eikö teillä ole koskaan ollut oikeasti laadukkaita ihmissuhteita? Tämä on lähestulkoon ainut asia, joka selittää tällaiset kommentit. Kemiat vaihtelee ihan vitusti ihmisten kesken, olipa kyse ystävyydestä ja parisuhteesta.
Iän myötä turha idealismi on karissut. Eikä tilalle ole tullut katkeruutta, jos sitä epäilet. Nytkin on aivan huikea ihmissuhde päällä, kestänyt jo pian kymmenen vuotta. Silti joka muuta väittää menee lokeroon ”pienimunaisten kitinöitä”. Siteeraus suoraan vaimoltani.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös