Myönteisten asioiden Kerho

  • 669 262
  • 3 359

Hamu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tänne on nyt pakko ilmoittautua. Jos noin noustaan ja saadaan 2 pistettä vieraspelissä, niin on se Myönteistä isolla ämmällä.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Innala on muuten aika kova jätkä pelaamaan. Hirvittävä taistelu kokoajan päällänsä ja hakeutuu hyvin paikkoihin. Pelaajatyypiltään kuuluu ehdottomasti hyökkääviin ketjuihin. Jos ei roolia ihan vielä Kerhosta löydy, kun loukkaantuneet palaavat kokoonpanoon, niin toivottavasti on tarpeeksi nöyrää poikaa pelaamaan junioreissa tai Mestiksessä ja miksei olisi, sillä kova asenne tuntuu olevan kaverilla, Takatukasta plussaa.
 

Ralph

Jäsen
Hirveästi ei ole peliä kommentoitu, joten mainitaan ensimmäisenä sekin, että yli 4000 katsojaa oli katsomassa Ilves-matsia. Perhepeli toki ja vapaapäivä, mutta silti, kun ei vastustajakaan ihan mielenkiintoisin ole.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Ainakin jossain jutussa mielestäni oli maininta, että noita aitioita oli myyty hyvin ja ajatuksenahan tuo on hauska. Perheitä tulee viettämään joulua, niin mikäs sen mukavampaa kuin antaa joululahjaksi koko aitio perheelle, missä voi katsoa peliä.

Muutenkin erittäin hienoa, että populaa oli. Itse pelissä ainakin Kerhon pelaajat tuntui innostuneen kun kuuluttaja ilmoitti katsojamäärän. Palve ainakin hakkasi innostuneesti mailaa vaihtoaitiossa tuolloin.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Muutenkin erittäin hienoa, että populaa oli. Itse pelissä ainakin Kerhon pelaajat tuntui innostuneen kun kuuluttaja ilmoitti katsojamäärän. Palve ainakin hakkasi innostuneesti mailaa vaihtoaitiossa tuolloin.
Se on hienoa että pelaajatkin tajuaa, ketä sen palkan maksaa. Vielä kun se näkyisi suorituksissa. No ei, mutta ihan oikeasti joskus tuntuu, että se katsoja on se pakollinen paha siellä hallilla.
 

Ben_D

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chris Simon
Vielä kun se näkyisi suorituksissa. No ei, mutta ihan oikeasti joskus tuntuu, että se katsoja on se pakollinen paha siellä hallilla.

Vitsihän tämä olikin, mutta mun mielestä se on näkyny aika hyvin Kerhon suorituksissa. Liigan neljänneksi paras kotijoukkue 35:llä pisteellä kun Tappara kerännyt 40 pistettä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Vitsihän tämä olikin, mutta mun mielestä se on näkyny aika hyvin Kerhon suorituksissa. Liigan neljänneksi paras kotijoukkue 35:llä pisteellä kun Tappara kerännyt 40 pistettä.
Kyllä, hyvin on Kerho pelannut kotona, toki on tehnyt niin myös vieraissa. 3 pinnan voittoja tietysti toivoisi enemmän. Mutta pinnoja vain lasketaan. Enempi juuri vitsillä heitin tuota "näkyisi pelaamisessa juttua".

Tuo toinen on ollut valitettavan pitkään se karu tosiasia. Mutta kuten ketjun aiheeseen kuuluu, niin tässä on nähty erittäin myönteistä muutosta uuden johdon aikana. Hienoa, että sieltä se on tarttunut myös niin valmennukseen, kuin pelaajiinkin se sama ilmapiiri. Tai tiedä häntä, voihan se olla vaikka Pendosta peräisin, mulle on ihan se ja sama. Sen verran hienoa on, että vihdoin se yleisö ei ole enää se pelkkä pakollinen, jolla on velvollisuus, vaan sitä myös palvellaan, kuten tuotteeseen kuuluu. Mitä ilmeisimminkin se ei myöskään ole mikään väkipakolla tehty asia, vaan se ymmärretään osaksi sitä oman tekemisen ydintä. Sen kun tulisi olla siellä keskiössä, ihan joka joukkueella, sen urheilullisuuden, pelaajien kehityksen jne. kanssa.
 
Viimeksi muokattu:

Gibraltar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kerho saanut kuulemma kaksi isoa sponsoria ens kaudelle. Muutenkin ei tarvitse paljon markkinoida. Sponssit ottaa itse yhteyttä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Kerho saanut kuulemma kaksi isoa sponsoria ens kaudelle. Muutenkin ei tarvitse paljon markkinoida. Sponssit ottaa itse yhteyttä.
Loistavaa! Vielä kun saataisiin se Patria takaisin areenan nimeen. En pistäisi pahakseni, en vaikka olisivat kuinka muka korruptoituneita, asekaupat on asekauppoja ja se on bisnes mikä kannattaa. Siinä vaan oli munaa, siinä nimessä.
 

Tattari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kanta- ja Päijät-Häme "täältä jostakin" käsin...
Jätän tämän vain tähän: Tuulolan tuuletus. :)
 

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Olisi myös vihdoin aika saada se hallin nimi myytyä.
 

Ralph

Jäsen
Joku rikas arabimaan lentoyhtiö tai vastaava on käynyt ostoksilla ja Kerhosta tulee ostojoukkue? Emirates Areena?
 

Ralph

Jäsen
Jätän tämän vain tähän: Tuulolan tuuletus. :)
Totta kai tuo tuuletuskin, mutta haastattelu. Siinä parin päivän päästä 21 vuotta täyttävä puhuu selkästi ja asiantuntevasti yhtään kangertelematta kuin joku kommentaattori parinkymmenen vuoden tv-kokemuksella. On kyllä harvinaisen mukavaa kuunneltavaa, kun yleensä pelaajat on vähän hankalampia puhumaan.

Pennanen on samanlainen valmentajana. Valmentaako Tuulolaa myös tuossa asiassa?
 

Tattari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kanta- ja Päijät-Häme "täältä jostakin" käsin...
Totta kai tuo tuuletuskin, mutta haastattelu. Siinä parin päivän päästä 21 vuotta täyttävä puhuu selkästi ja asiantuntevasti yhtään kangertelematta kuin joku kommentaattori parinkymmenen vuoden tv-kokemuksella. On kyllä harvinaisen mukavaa kuunneltavaa, kun yleensä pelaajat on vähän hankalampia puhumaan.

Pennanen on samanlainen valmentajana. Valmentaako Tuulolaa myös tuossa asiassa?
Hyvä huomio. Kun omaan pelaamisen osa-alueisiin tulee rutiinia, siitä on helpompi keskustellakin. Muutama haastattelu rakentaa tuttuutta haastattelutilanteeseen. Voisi kuvitella, että peliä myös "sanoitetaan" joukkueessa, sillä aikapaljon yhteistä viestiä välittyy eri pelaajilta.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Mä oon niin onnellinen, nykyään. Lähetän kohta Anteille Toivanen ja Pennanen rakkaussähköpostia.
 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mä oon niin onnellinen, nykyään. Lähetän kohta Anteille Toivanen ja Pennanen rakkaussähköpostia.

Ko. kavereille patsas. Ja viereen patsas myös Turuselle, Porselle ja Larmille. Ja sitten joku modernin taiteen hökötys viereen, aiheena "Kerhon ryhtiliike kaudella 2016-17". Ja sitten vielä jonon jatkoksi "one more year, Lalli"-patsas. Oikeesti, me halutaan tämä loistava sentterinelikko ensi kaudeksikin. Ja sehän on Lallin optiota vailla.
 

AIV30

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk ja Pata Pori´see myös.
Hei te näytätte hyvältä ja todellakin pelaatte hyvin. Hienosti mennyt tää vuosi, kun otetaan huomioon Salonkin kausi alkuvuodesta. Kiitos Kerho ja hyvää ja vielä parempaa uutta vuotta! Juna menee päätyyn asti!
 

#76Sally

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Hienosti menee. Kahdelta kärkijoukkueelta täydet pisteet ja vielä vieraissa. Lisäksi hienoa, että HIFK:ta vastaan ei puppeloitu johtoa viime minuuteilla, kuten yleensä on tapana.
 

Hamu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
HPK:n tämän kauden muutos on ollut suorastaan häkellyttävä. Ennen kauden alkua HPK jäi asiantuntijoiden veikkauksissa 10:n sakin ulkopuolelle ja yleisötavoite oli 3300 / peli. Tavoite oli maltillisesti rakentaa tulevaisuutta.

Nyt, muutama kuukausi myöhemmin, tulevaisuus on jo. Joukkue on sarjassa neljäntenä ja pelaa todella hienoa peliä. Mahdollisuuksia jopa mitaleille on ihan oikeasti. Yleisökeskiarvotavoite on ylitetty jo nyt reilusti yli 300:lla, ja loppukausi nostanee vain keskiarvoa. Fanit ovat liikkeellä muutenkin. Lahden valloitus on hyvä esimerkki siitä. Monilla tärkeillä pelaajilla ja loistavalla valmennuksella on jo jatkosopimukset. Lisäksi toimisto on osoittanut kykyä reagoida. Pelaajia on jonkin verran tullut ja mennyt, mutta oikeat miehet ovat jääneet. Try out -sopimusten teko on ollut viisasta. Aivan upeaa on, että uskalletaan myös satsata joukkueeseen, kuten erityisesti Porselandin ja O'Brienin hankinnat osoittavat. Osa faneista rohkeni kaivata alkukaudesta rightin pakkia, "porselandia" - jotakin samantapaista pelaajaa kuin Porseland viime visiitillään. Saatiin itse Porseland - ja vielä parempana kuin aiemmin. Kaivattiin mörköä ja jääkaappi-pakastinta, joka ehkä pystyy rakentamaan peliäkin. Saatiin yli 500 NHL-pelin pakki, josta voi tulla kaikkea tuota.

Lisäksi - mikä on ehkä kaikkein tärkeintä - tästä kaikesta seurauksena on, että nyt HPK:lla on taas todellista imua.

Kohta alan kaivata Hietasta, Porselandin jatkosopimusta, mestaruutta, isompaa hallia ja maailmanrauhaa. Pitäisiköhän käydä laittamassa lottokin sisään?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös