Munakarvat miehellä -- Kyllä vai ei ?

  • 25 397
  • 33

Savon Detroit

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Sabres
TASA-ARVON NIMISSÄ laatiessamme topikkeja naisten häpykarvoituksen olemassaolosta sekä tehdessämme tieteellisiä analyysejä erilaisten naisten karvoitusmallien käytännöllisyydestä sekä miessukupuolen miellyttävyydestä tulee meidän aito Perssuomalaisina herrasmiehinä tarjota aito vaihtoehtoinen keskustelu myös naissukupuolelle meidän miesten häpykarvoituksesta. Todellisen tasa-arvon nimissä meidän on miehisinä miehinä ja tosikarjuina kyettävä myös keskustelemaan itse oman alakertamme kuulumisista ja miehustan luonnon kasvattamasta vaatetuksesta, sen huoltamisesta ja tyylilajeista joita itse teemme.
Ohessa on perinteisiä vaihtoehtoa housuistamme löytyvän veitikan - Peniksen, gigulianos jambalos (lat)
vaatetuksesta luonnon omin vaihtoehdoin ja tyylilajeja sille, minkälaista peruukkia pidämme alakerrassamme.

Kurkista housuusi, soomen mies, sieltä löytyy yleensä seuraavia karvoituksia, tuo esille tästä listasta puuttuva omasikin:

1) James Bond- munaperuukki: Lyhyt ja tummaksi värjätty, öljyllä alaspäin kammattu trimmi,
2) Valderrama-. jalkapallomunaperuukki, eli vaaleaksi tupeerattu pullea pöheikkö jossa norsunkärsäsi keskellä iloisesti tuijottaen ja tytöllesi heilutellen tuulessa, nakurannalla peittoat tällä kampauksella eteläeuroopan rantojen suomalaisnaisia uhkaavat lipevät keikarit.
3) Kalju karju moottoripyörämies, juuresta asti partakoneenterällä silotettu , tunnetaan myös nimellä Kojak, tässä mallissa toiseen palliin on tatuoitu Motörhead - tunnus ja toiseen harley davidson
4)Skinhead- versiossa toisessa pallissa on pieni hakaristi, toisessa suomen lippu ja peniksen päässä pieni kypärää muistuttava vanhasta kortsusta tehty koriste.
5) Vihreä liitto-peruukki eli kosteiden kalsarien homesienen vihertämät karvoitukset, pölisee keväisin ja kasvaa taas syksyllä
6) In the Army now- karvoitus, viikon kusitippojen kovettamat rautalanka- karvat jotka repivät lyhyitä kalsareita,
suosittu erityisesti varusmiesten keskuudessa miksei meillä reserviläisilläkin,
7) Cyberpunk- karvoitus eli taaksepäin kammattu Billy Idol- leijonanharja harja, White wedding- kermapursote yöllisten märkien unien jälkeen,
8) Hercule Poirot iskee jälleen- kampaus eli siisti jakaus kikkelin vasemmalle ja oikealle viiksityyliin kaartuvine karvoineen.
9) Hitler- tyylinen karvoitus missä peniksen yläpuolella on vain n. 4 cm pitkä, suora viivoitus
10) Cadillac- munakarvoitus jossa hopealla värjätyt karvat vedetään kaarevasti pallipeltien taakse
11) Avaruussukkula - NASA. karvoitus jossa kaksi karvasta kovetettua siivekettä leventää kikkelin kumpaakin sivua, tämä toimii vain ns. isokaluisilla,
12) Pieni talo preerialla- karvoitus eli Sweet georgia brown - savannikarvoitus, noin 2 cm säkäkorkeus
13) Painuisin vittuun jos voisin - karvoitus eli suoraan eteenpäin vahatut karvat,
14) Tappajahai - karvoitus eli vanhat tekarit sijoitetaan kalukukkaroksi pallien ja peniksen väliin siten, että kävellessä purukalusteet lonksuvat ja pippeli kurkistaa kuin hain kidasta, sopii joulupukin vierailun sijasta lapsille jotka tarvitsevat sekä sukupuolivalistusta että merenkäyntivalmennusta samaan aikaan mutta isi on niin jurrissa jouluaattona ettei pysty hommiin äitin kanssa ja voi lainata anopin hampaita aamuun asti.
15 ) Transseksuaali arvoitus- karvoitus eli liimaa lisää haivenia pöheikköön, kunnes mitään ei näy kellekkään.

Siinäpä muutama nuoruudessani vastaantullut karvoitusmalli ja koska naiset ovat saaneet oman hienon p-karvapalstansa niin absoluuttisen tasa-arvon nimissä avasin siis tämän meidän miesten oman topikin,
antaa heittää miehisiä malleja ja ratkaisuja , bon sour! : X
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Mies, joka ajaa munakarvansa, ei ole mies. Omaa pöheikköä voi tarvittaessa hieman harventaa, mutta sitä ei pidä koskaan ajaa kokonaan pois.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Voinhan sen kertoakin, että itse suosin huomattavasti siistittyä ja lyhennettyä mallia, mutta ihan sliksiksi en lähde parturoimaan.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Tuleehan noita harvenneltua. Miellyttävämmän tuntuiset vehkeet kalsareissa, kun on väljempää eikä kutisekkaan sillä tavalla. Sitä paitsi mulkkukin näyttää suuremmalta, eiköhän sekin meillä miehillä joku alitajuinen juttu ole noita ajella tuon vuoksi.
 

Savon Detroit

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Sabres
Pitikin mainita, että oma pöheikkö on rakon toiminnan (tässäiässä) takia joskus kosteikko, jota kunnallistekniikka ei korjaa eikä korvaa ja saippuaa tuhraantuu silmittömästi oman vaimon hurmaamiseksi joka oikeuttaa kuitenkin vain nukkumaan jalkopäässä. Siinä saa sitten miettiä onko se saippua vaiko vaimon jalkahiki parempi, eli oma pöhheikkömallini on mallia jätevesipumpun pressu : X
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sitä paitsi mulkkukin näyttää suuremmalta...

Kun kerran Jatkoajassa ollaan niin mainittakoon, että mulla on niin saatanan iso kulli, että yritän parhaani mukaan saada sen näyttämään pienemmältä, etten aina sen paljastaessani pelota vaimoa. Siitä kyllä olen samaa mieltä, että siistitty ja lyhennetty karvoitus tuntuu housuissa ainakin tästä karvoituksen kantajasta huomattavasti luonnontilassa olevaa miellyttävämmältä.

Kutinan olen huomannut vähenevän, kun käy toisinaan suihkussa.

Joo joo, kyllähän kutina oikeastikin vähenee huomattavasti alaparran siistimisen jälkeen.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Pitikin mainita, että oma pöheikkö on rakon toiminnan (tässäiässä) takia joskus kosteikko, jota kunnallistekniikka ei korjaa eikä korvaa ja saippuaa tuhraantuu silmittömästi oman vaimon hurmaamiseksi joka oikeuttaa kuitenkin vain nukkumaan jalkopäässä. Siinä saa sitten miettiä onko se saippua vaiko vaimon jalkahiki parempi, eli oma pöhheikkömallini on mallia jätevesipumpun pressu : X

Ihanaa, raakaa miesenergiaa <3

Hyi hitto joku sheivattu rotanhäntä. Näyttää niinku jollain hintelällä kuikelolla olis tupee.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Pakko hattua nostaa vielä tuolle munakarvamallistolle. Irokeesi ei ollut listalla?

Joskus saa kyllä harventaa, mutta jättiläistammen (joka jatkislainenhan omistaa moisen) ympäristöön ei saa koskea, se on luonnonsuojelualueeseen kuuluva.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
En jaksanut lukea kaikkia vaihtoehtoja, mutta kyllähän miehellä kuuluu olla karvoja alapäässä. Varsi on hyvä siistiä ja tarvittaessa muutenkin hieman lyhennellä, mutta kokonaan ajeltu ei miellytä silmää.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tyttöystävä kehoitti minua sheivaamaan kivekseni koska hän tykkää niistä muttei karvoista suussaan. Voisihan ne joskus sheivata mutta kun ei partaakaan viitsi ikinä ajaa eikä parturissakaan käydä niin varmaan niitäkään karvoja ei tulisi ajettua.

(pilkut unohtuivat lisää haluamiisi väleihin tästä: , , , , , ,)
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Harventaminen ja lyhentäminen on ihan ok. Täysi sheivaus on taas outoa, enkä ymmärrä miksi naistenkaan pitäisi sellaiseen ryhtyä. Sitä paitsi ajeltu karvoitus pyrkii takaisin kasvaessaan aiheuttamaan ikävästi kutinaa, ei ole mukava juttu sekään. Kohtuulliseksi parturoitu karvoitus on kyllä miellyttävämpi kuin Brezhnevin karvalakkia muistuttava rehopusikko, samoin se on hygieenisempi ja helpompi pitää siivona.

Lisätään vielä, että perskarvojen ajelu on varmaan ihan asiallista toimintaa jos on homo, paitsi karhuhomoja tuollainen hinttailu ei kai kosketa.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Palstapoliisin ominaisuudessa haluan huomauttaa, että tälläinen ketju löytyy jo kunnianarvoisan vladin aloittamana: Miehet - munakarvoilla vai ilman

***

Mitä itse kysymykseen tulee, niin annan karvojeni olla luonnollisessa kuosissaan tuolla osastolla. Olen toki lyhentämistä sieltä alapäästä (karvojen lyhentämistä toim.huom.) kokeillut. Ei se nyt ole varsinaisesti mikään ongelma hieman siistiä alapäätukkaani, mutta kenenkään painostamana en siihen kyllä varmasti ryhdy.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Jaahas, kai sitä täytyy nyt itse korkata nämä häpykarva-keskustelut. Aiempaankaan ketjuun en ole kirjoittanut vaikka mielipide asiasta kyllä löytyy, joten menkööt nyt molemmat sukupuolet kerralla,

Vaikka juuri eilen ajoin aivan kaiken pois (teen tätä huvikseni ehkä kerran puolessa vuodessa), niin täytyy myöntää että onhan tuo aika tyhmän näköinen tällä hetkellä. Kustessa tulee jotenkin sellainen ala-aste fiilis ja tekisi mieli mennä katsomaan taas Pokemonia. Okei dicki on kyllä selvästi isomman näköinen, mutta en nyt tiedä onko se tuon kaiken väärti. Toiseksi, en tiedä olenko vain paska sheivaamaan vai onko mulla jotenkin normaalia nopeampi kasvu alakerrassa, mutta jo nyt, siis seuraavana päivänä ajelujen jälkeen on alas alkanut kasvamaan vittumaista sänkeä. Aina kun raapii muniaan niin fiilis on kun rapsuttaisi siiliä (vai onko siiltä oikea termi any way).

Kyllähän se ainoa oikea malli on täysi karvoitus. Normaalisti pyrin kyllä siistimään omaa alapäätäni, mutta vain sen verran että se ei näyttäisi siltä. Eli tarkoitus on vain "harventaa" alametsikköä käyttömukavemmaksi, eikä niinkään ulkonäön vuoksi. Mielestäni sheivattu alapää miehellä on aavistuksen "noloa", ei sellaisen kanssa oikein kehtaa mennä mihinkään julkiseen saunaan. Kuitenkin lähes kaikki meistä noin parikymppisistä ja alle miehistä tuntuu nykyään sheivaavan aivan kaiken pois. Joskus olen jopa saanut kavereiltani kuittia aiheesta että pitäiskö sunkin vaan ajaa kaikki pois eikä olla tollanen karvanen juntti. Mieluummin olen kyllä karvainen juntti kuin sosiaalisen paineen alla määkivä lammas.

Naisille vähän sama juttu, mutta sillä erotuksella että oikeastaan kaikki käy. Tosin vähän harmittaa tuo muoti-ilmiö että jokainen ajaa aivan kaiken pois. Liekö naiset sitten helpommin tekevät juuri tuon sosiaalisen paineen alla kyseisen valinnan. Kuitenkin, jos emäntä minulle joskus löytyy niin saa huoletta itse päättää missä kunnossa pitää alapäänsä. Pillukarvojen kaikki olomuodot käyvät minulle, en ole siitä niin nuuka. Oikeastaan ihmettelen tätä joidenkin nuorien janarien uhoa "jos pillussa on yksikin karva niin minä en siihen koske". Jos alapää on vain suihkun puhdas niin mikä siinä nyt sitten oksettaa niin paljon? Se on kyllä jännä ilmiö että juuri suihkusta tullut karvainen majavanpesä on aina automaattisesti oksettava, mutta sitten samat kaverit ihan kikseissä juoksevat festareilla jonkun viikonlopun yli muhineen posliinin perässä.

Liian pitkä, en jaksa lukea: munakarvoille "huomaamaton siistiminen" ja nuoret naiset saisivat kasvatella enemmän siistejä pusikkoja kiiltävän posliinin sijasta.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ajaakohan homon poikaystävä tai äiti homon perskarvat? Jompi kumpi ja voi siitä tulla kinaakin, mökötyksiä, tavaroiden lentelyä.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Ajaakohan homon poikaystävä tai äiti homon perskarvat? Jompi kumpi ja voi siitä tulla kinaakin, mökötyksiä, tavaroiden lentelyä.
Mielenkiintoinen kysymys. Jäin pohtimaan myös sellaista mahdollisuutta, että homo ajelisi perskarvansa itse, siis peilin tai kenties kahden peilin avulla. Kätevä apuväline tähän toimitukseen olisi partakoneelle sovitettu selfie- tai tässä tapauksessa belfie- tai, funktionaalisesti, shelfie-keppi.
 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joskus tein empiiristä tutkimusta aiheesta ja mietin että onko naisen kannalta mielyttävämpi harrastaa suuseksiä karvojen kanssa vai ilman... Innoitus tutkimukseen juolahti mieleen nuollessani naiseni kevyesti siistittyä kumpua ja kun tutkimuksessani huomasin suuseksin lisääntyneen potenssiin(keukeu) päättelin että nai(nen)setkin suosivat hieman siistittyä karvoitusta. Toki kohtuudella siistittyä...
 

A Siente

Jäsen
Varresta leikkaan karvat pois, mutta taustaseinän jätän melkein koskematta. Muutaman kerran vuodessa harvennan ettei pallit peity kokonaan viidakon alle. Vittumaista kun kasvaa sellaisia yli 20cm pituisia karvoja, jos ei muista siistiä.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Hyväksyttävä syy miesten karvoituksen kokonaan pois ajamiseen ovat lääketieteelliset perusteet, muut syyt ovat tekosyitä. Kuten @alwahla totesi:
Mies, joka ajaa munakarvansa, ei ole mies.

Lääketieteellisistä syistä olen kerran joutunut tämänkin kokemaan sairaalassa, jossa piti tehdä tutkimus nivustaipeen valtimon kautta. Lopulta se tehtiinkin sitten rannevaltimon kautta, joten hukkaan menivät nekin karvat.
 

Jeffrey

Jäsen
Yleensä menee kaikki pois ihan sen takia, että se on helpompaa kuin taiteilu, ja urheilu taas on mukavampaa karvattomana. Eikä mulla nyt varsinaisesti ole mitään peiteltävää..
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Jos nyt tämä nainen sortuu yhden kommentin antamaan. En toki osaa asettua mukavuus- ja ylpeystilaanne, mutta tälle kelpaa hieman siistitty. Seikkaileehan kieli alueella mieluusti, kun ei kutittele.
 

Scipio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panthers
Koskaan en ole karvoihini koskenut. Tosin sen jälkeen kun niille kerran miesten saunaillassa naureskeltiin (saatanan sheivatut turkulaiset), niin pieni harvennus on käynyt mielessä. Tämä ketju tuli tarpeeseen, kun mietin seuraavan kerran pimeässä vessassa sakset kädessä ratkaisuani. Tähän asti itsekurini on pitänyt!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös