Montako NHL-matsia meinaat katsoa kaudella?

  • 11 032
  • 67

Montako peliä katsot NHL:ää tällä kaudella?


  • Äänestäjiä
    216

Joghey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vastasin 20-30 ottelua. Mikäli koulunkäynti vaihtuu työntekoon niin arkiyöt jäävät valitettavasti väliin ja pelien katsominen jää viikonlopulle. Parhaimmillaan tulee varmaan katsottua neljä ottelua (pe-la -yö, lauantai-ilta ja -yö sekä sunnuntai-ilta) viikossa. 2.00 on minulla se myöhäisin ottelun alkamisaika milloin jaksan alkaa vielä peliä katsomaan, jos Stanley Cup -finaaleja ja joitan muita tärkeitä pudotuspelimatseja ei lasketa mukaan. Sääli, että muutamat mielenkiintoiset joukkueet (esim. Blues ja Wild) aloittavat pelinsä usein niin myöhään.

Joku puhui aikaisemmin, että pelit eivät jaksa kiinnostaa tunnesiteen puuttumisen takia. Minä katson NHL-otteluita nimenomaan sen takia, että siellä pelataan hyvää jääkiekkoa. Suurimman tunteen puuttuessa on kiva katsoa peliä, mitä voi katsoa hieman objektiivisemmin, vaikka joitain joukkueita symppaakin enemmän kuin muita. TPS:aa tulee seurattua paikan päältä, tv:stä, radiosta ja vaikka twitterissä ja TUTO kiinnostaa kotiotteluiden verran. Muuten SM-liigan ja Mestiksen aktiivinen seuraaminen on aika vähäistä ja näiden joukkueiden kauden päättyessä alankin seuraamaan lähes ainoastaan NHL:ää.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Kaikki Leafsin pelit suorana, eli varmaan se 48. Lisäksi sitten muita kiinnostavia, lähinnä idästä ja tietysti sitten pudotuspelit. Päälle sadan mennään varmaan, en vielä tiedä miten aika antaa periksi ja miten jaksaa innostua.
 

viikst

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Washington Capitals
12 ottelua katsottuna jo nyt, varmaan menee tuonne päälle 200 pelin. Ei varsinaisesti suosikkijoukkuetta ole mutta lähinnä idän pelejä tulee katsottua. Capitals, Flyers, Lightning, Bruins ja Penguins kiinnostavimpina. Lännestä tulee katsottua varmasti muutama Ducksin peli katsottua etenkin jos Vatanen pääsee pelaamaan.
 

#25 Primeau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Yleensä tulee yövuorossa katsottua 2peliä. Uskon että tällä kaudella päästään taas sinne n.80-100 peliin.
 

Baldrick

Jäsen
Äänestin 20-30, mutta valehtelin. Olen nyt katsonut jo viisi ottelua, eikä taida ainakaan vauhti hidastua.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Itsekin taisin valehdella, sillä kuvittelin etten löydä ilmaisia striimejä netistä. Arvelin ennen kauden alkua, ettei tule katsottua kuin 1-5 matsia sen johdosta ettei ole nähtävillä, mutta pikaisella laskutoimituksella olen seitsemän peliä katsonut. PHI-PIT, BUF-PHI, NYI-TBL, NSH-STL, ANA-VAN, SJS-COL ja WSH-BUF ovat nuo matsit. Jos on hyvään aikaan NHL:ää tarjolla niin katsottava on.
 

Aln

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tuskin kovin montaa kokonaista, mutta noita tuppaa täällä UTC +7 aikavyöhykkeellä alkaan mukavaan aikaan 7oo-12oo välillä. Jos riittää, että kattelee sivusilmällä matseista muutamia eriä niin pirusti.
 
Yrittänyt katsella NYR-PIT -uusintaa kun kerran ilmaiseksi näkyy. On vain ihan järkyttävää paskaa. Mikäköhän tässä on parempaa kuin SM-liigassa?
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Yrittänyt katsella NYR-PIT -uusintaa kun kerran ilmaiseksi näkyy. On vain ihan järkyttävää paskaa. Mikäköhän tässä on parempaa kuin SM-liigassa?

Toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä jne..

Oma tavoite voisi olla jossain 40-50 haarukassa. Tällä hetkellä nähtynä 5 peliä ja aina kun mahdollista niin pyritään virittämään striimit kuntoon.
 

Eleanor

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Devils
50-70 äänestin ja tällä hetkellä 10 peliä katsotunna tahdin koventuessa. Saa nähdä missä ollaan runkosarjan loppuessa.
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Takana tällä hetkellä 18. 100-200 lupailin, eiköhän se 100 ainakin mene rikki. Detroitin matsit kaikki ensimmäistä lukuunottamatta ja Montrealia ja St. Louisia muuten koitettu katsoa. Myös Rangers ja Bruins kiinnostaa.
 

SimBLi

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers
Viaplay on käytössä ja sen välityksellä tulee kaikki Rangersin pelit, kaikki iltapäiväpelit ja muutamia kymmeniä satunnaisia muita pelejä katsottua. Rangers-pelien erätauoilla tulee aina katsottua jotain puolisen tuntia myöhemmin/aikaisemmin alkanutta. Niitä nyt en tuohon 100-200 -äänestykseen mukaan ottanut.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Vaikea arvioida montako tulee katsottua. Nykyään on tullut tavaksi hyppiä Gamecenterillä pelistä toiseen, jos otteluissa on sopiva puolella tunnilla eroava alkamisrytmitys. Ja maalit käy katsomassa vielä muistakin pikaseen. Kolmituntisen aikana pystyy siis katsomaan kahdesta pelistä ihan kevyesti 80%.

Red Wingsit tulee katsottua kokonaan, ja sitten jotain muitakin kiinnostavia kohtaamisia. Mutta yleensä se menee kahden matsin väliseksi hyppelyksi, kun niitä mainoskatkoja ja erätaukoja ei vaan kestä enää yhtään venttailla.

Mutta pakkohan se lukema on olla tuo yli 200 varsin kevyesti, kun jälkilähetyksetkin laskee mukaan.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Jos nyt olen oikein laskenut, niin tämän illan jälkeen on tullut katsottua 20 ottelua.

Tykkään tehdä listauksia ja pitää kirjaa kaikenlaisista asioista. Jos nyt käynnissä oleva Pittsburgh @ Buffalo ja kohta alkava Los Angeles @ Chicago lasketaan mukaan, niin eri joukkueilta olen nähnyt tämän verran otteluita:

San Jose, 6
Buffalo, 4
Pittsburgh, 3
Anaheim, 3
Philadelphia, 2
Tampa Bay, 2
Nashville, 2
Montreal, 2
Chicago, 2
Los Angeles, 2
NY Islanders, 1
St. Louis, 1
Vancouver, 1
Washington, 1
Ottawa, 1
Toronto, 1
Boston, 1
Phoenix, 1
Detroit, 1
Florida, 1
Colorado, 1

Eli 21 eri joukkuetta on pelannut valvovien silmieni alla. Yhdeksän joukkuetta pitää vielä "bongata".

Kiviäkin kiinnosti, tiedän.

Edit: piti muokata, virhe.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Tällä hetkellä menossa oleva Hawksin ja Kingsin välinen peli on 12. täysi peli mulle, minkä lisäksi kaksi osittaista peliä nähtynä, kun viime viikolla vaihdoin kesken kaiken ottelua. 10 iltapäiväpeliä, paikallisista iltapeleistä nähtynä Anaheim-Minnesota ja Phoenix-Chicago. Huomennakin on iltapäiväpeliä, todennäköisesti katson pari erää klo 20 alkavaa ja sitten klo 22 alkavan kokonaan.

Jos nyt ottaisi tavoitteeksi nähdä kerran kaikki joukkueet kokonaisen pelin verran. 14 joukkuetta tähän mennessä nähtynä plus kolme viime viikon pelistä osittain.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Nyt on menossa 37. matsi (Sharks-Blues), jonka katson tällä kaudella. Yllättävän paljon olen saanut katsottua. Ja koskapa tykkään pitää kirjaa erinäisistä jutuista, niin laitanpa tähän taas oman listaukseni siitä, kuinka monta matsia per jengi olen tihrustanut.

San Jose, 12
Philadelphia, 5
Buffalo, 5
Nashville, 4
Detroit, 4
Colorado, 4
Pittsburgh, 3
NY Islanders, 3
St. Louis, 3
Anaheim, 3
Chicago, 3
Los Angeles, 3
Tampa Bay, 2
Vancouver, 2
Montréal, 2
Ottawa, 2
Boston, 2
Florida, 2
Dallas, 2
Washington, 1
Toronto, 1
Phoenix, 1
Winnipeg, 1
New Jersey, 1
Calgary, 1
NY Rangers, 1
Minnesota, 0
Columbus, 0
Edmonton, 0
Carolina, 0

Tavoitteeksi olin asettanut, että katsoisin kaikki San Josen pelit jotka vain tulevat jollain lailla inhimilliseen aikaan. Toinen tavoite oli, että katsoisin jokaiselta jengiltä vähintään yhden matsin tänä kautena. Neljä on vielä bongaamatta, eli Wild, Blue Jackets, Oilers sekä Hurricanes. Katson kaikki NHL-matsit jotka näkyvät sopivaan aikaan ja jos vain pystyn.

Montako peliä muut ovat katsoneet? Täällä siis mennään lukemassa 37.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös