MM-kisojen mediaoikeudet MTV Oy:lle

  • 823 001
  • 2 480
Suosikkijoukkue
Tappara

Jancky

Jäsen
Mitä vaihtoehtoja meille kuluttajille on jotka haluavat katsoa kisoja muuta kautta kuin kaapeli / satelliitti. Onnistuuko Android - tabletti +chromecast combo? Mikä järkevin vaihtoehto jos haluaa vain katsoa nämä kisat mahd. halvalla?
 

XO-konu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Toivon erittäin hartaasti, vaikka vaatisi Yle-veron nostoa, kiekon siirtyvän takaisin Ylelle.On tuo vaan niin käsittämättömän paskaa selostusta,mutta minkäs teet kun huipputiimissä Tuominen, Saukkonen ja Antsa..
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Tosiaan Maikkarin ilmaislähhetys on tosiaan niin perseestä että se vaikuttaa negatiivisesti mielikuvaan koko firmasta.
Täsmälleen samaa mieltä. Katsottiin faijan kanssa Suomen ottelu. Saukkosen kehitymättömyys/paskuus se jaksaa vain "yllättää" vuodesta toiseen. Ei pystytty Saukkosen veivaamista kuuntelmaan edes selvin päin. Mutela oli kaksi viimeistä erää. Sentinjeniä en paskalaakson tuotteista maksa. Aivan järkyttävä ero U20 kisoihin verrattuna. Kisat takaisin Ylelle ja heti.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Täsmälleen samaa mieltä. Katsottiin faijan kanssa Suomen ottelu. Saukkosen kehitymättömyys/paskuus se jaksaa vain "yllättää" vuodesta toiseen. Ei pystytty Saukkosen veivaamista kuuntelmaan edes selvin päin. Mutela oli kaksi viimeistä erää. Sentinjeniä en paskalaakson tuotteista maksa. Aivan järkyttävä ero U20 kisoihin verrattuna. Kisat takaisin Ylelle ja heti.
Eikä tuo Saukkonen pelkästään vituta, vaan se että ei käyty studiossa vissiin kertaakaan (?), ja samat mainokset pyörivät siinä kokoajan. Toki Saukkonenkin vituttaa yli kaiken, mutta ei niin paljon että laittaisin mutelle.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Eikä tuo Saukkonen pelkästään vituta, vaan se että ei käyty studiossa vissiin kertaakaan (?), ja samat mainokset pyörivät siinä kokoajan.
Ainakaan minun silmiin ei osunut yhtään studio-osuutta ilmaispuolella. Pitsamainoksia senkin edestä - vittu mitä paskaa sieltä pölhölaaksosta tulee...
 

Beergenheim20

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Jokerit, OJ
Täsmälleen samaa mieltä. Katsottiin faijan kanssa Suomen ottelu. Saukkosen kehitymättömyys/paskuus se jaksaa vain "yllättää" vuodesta toiseen. Ei pystytty Saukkosen veivaamista kuuntelmaan edes selvin päin. Mutela oli kaksi viimeistä erää. Sentinjeniä en paskalaakson tuotteista maksa. Aivan järkyttävä ero U20 kisoihin verrattuna. Kisat takaisin Ylelle ja heti.
Tehkääs niin että katsokaa ens kerralla sitä ottelua älkääkä keskittykö siihen mitä virheitä selostaja tekee missäkin kohdassa. Voitte yllättyä positiivisesti ja jopa nauttia ottelusta.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Tehkääs niin että katsokaa ens kerralla sitä ottelua älkääkä keskittykö siihen mitä virheitä selostaja tekee missäkin kohdassa. Voitte yllättyä positiivisesti ja jopa nauttia ottelusta.
Älä perkele. Anteeksi jos loukkasin idoliasi. On tullut lätkää seurattua ja kuunneltua jo 1970-luvun alusta lähtien. Horror-nitestä asti Saukkosen paskuudesta olen joutunut kärsimään. Ei vain enää pysty sitä määkimistä kuuntelemaan. Jos sinä siitä pidät, niin asia ok. Minä en.
 

Beergenheim20

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Jokerit, OJ
Älä perkele. Anteeksi jos loukkasin idoliasi. On tullut lätkää seurattua ja kuunneltua jo 1970-luvun alusta lähtien. Horror-nitestä asti Saukkosen paskuudesta olen joutunut kärsimään. Ei vain enää pysty sitä määkimistä kuuntelemaan. Jos sinä siitä pidät, niin asia ok. Minä en.
Ohhoh, älä nyt noin suutu. Ei saukkosesta tarvitse pitää, en itsekään pidä. Sen sijaan keskityn siihen ottelun katsomiseen enkä niinkään kuuntele sitä selostusta niin tarkasti, että pitäisi virheet kirjata ylös ja kirota niitä jollekkin/jossakin.
Kannattaa kokeilla, positiivisella meiningillä eteenpäin!
 

Antero Boston

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carolina Hurricanes, Huuhkajat:D
Maikkari tekee hyvää bisnestä. Saukkonen ilmaiskanavan puolella houkuttelee ihmisiä ostamaan maksupaketin. Ainaki minä vakavasti harkitsen jo paketin laittoa
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Maikkari tekee hyvää bisnestä. Saukkonen ilmaiskanavan puolella houkuttelee ihmisiä ostamaan maksupaketin. Ainaki minä vakavasti harkitsen jo paketin laittoa
Minäkin hetken harkitsin, kunnes muistin että maksupuolella selostaa Antsa, jonka parasta ennen -päiväys meni umpeen 15 vuotta sitten. Paketin ostaminen olisi vähän kuin vaihtaisi Trabantin Ladaan ja maksaisi vielä väliä.
 

Hangon keksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsi-Saksan ja Neuvostoliiton joukkueet
Maikkari tekee hyvää bisnestä. Saukkonen ilmaiskanavan puolella houkuttelee ihmisiä ostamaan maksupaketin. Ainaki minä vakavasti harkitsen jo paketin laittoa

Kuinka paljon MTV on näinä vuosina nyt myynyt näitä maksupaketteja? Onko mikään toinen mediayhtiö maailmalla lähtenyt kopioimaan tuota heidän liiketoimintamalliaan?
 

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Aika huolella vetävät ilmaispuolella vihkoon näitä kisoja,Ahonkin haastattelun pätkäisivät sitten kesken jonkun hömppäkoosteen takia. Kyllä on niin paskaa kun olla ja voi tämä Maikkarin tuotanto.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hienosti vedettiin ilmaispuolella. Minkäänlaisia tilastoja ei tainut koko pelin aikana näkyä. Olisihan se kiva edes sen verran odottaa erän jälkeen, että näkisi laukaukset, jäähyt ja aloitusvoitot. Myös tokan erän ekat n. 10 sekunttia meni ohi, kun maikkarilla näytettiin vielä vähän pizza-mainoksia.
 

Judge Dredd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Oikeastaan tämän MTV:n mukaantulon myötä koko kisat aiheuttaa lähinnä vitutusta. Kaukana on jo ne ajat, jolloin MM-kisoista pystyi oikeasti nauttimaan. Pystyi katsoon kaikki pelit laadukkailla studio-osuuksilla. Onneksi muut kisat on sentään muilla kanavilla. MTV on pilannut MM-kisat. Kiitos MTV.
 

Thombson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kyllä maikkari on vienyt kaiken kiiman MM-kisojen seuraamisesta. Nykyään tulee vaan toisella silmällä seurattua kolmoselta. Hassunhauskat kalatakit ja muut hömpät ei jaksa kiinnostaa. Toivotaan että kisat päätyy osaaviin käsiin tulevaisuudessa. Maikkarille en kanna enää senttiäkään.
 

Old referee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, tuomarit
Tänään jouduin kuuntelmaan Novalta otteluselostuksen. Enää tuon surkeimmin ei voi kuulijoita palvella. J-P Jalo selostajana ei yksinkertaisesti pysy pelissä kiinni lainkaan: toistaa tilannetta ja peliaikaa vähän väliä pelin ollessa käynnissä, ei muista tai halua kertoa maalien syöttäjiä. Lehterä hetkittäin kommentaattorina pelastaa asiaa. Teknisillä aikalisillä (ainakin Jalon käyttämä nimitys) mainokset menevät pitkiksi. Ei jumankekka, taivas varjelkoon minua, etten enää ole automatkalla Suomen pelatessa.
 
Suosikkijoukkue
TPS, Vallin-Kivi
Tänään anoppilassa oli turvauduttava pitkästä aikaan SaukkosMikaan ja ei helvetti mun päähän ei millään mahdu että kaveri joka on selostanut tätä lajia monta vuotta on niin saatanan kujalla. Kun tuomari viheltää pilliin, alkaa Mikan arvailu että mitäköhän helvettiä nyt tapahtuu. Se että toinen erä alkoi joku kymmenen sekuntia myöhässä oli myös jotain ihan vitun käsittämätöntä.

Ekan pelin katsoin maksupuolelta, ja täytyy kyllä ihmetellä että minkä takia siellä on jotain mysteeriveskareja, minkä takia kalatakkiTami piti raahata Venäjälle ( tää Tamin rooli ei oikeen avautunut mulle), mikä on se lisäarvo, mua ei ainakaa voisi vähempää kiinnostaa mysteerimaalivahdit, saati Tamin takin ostaminen.

Pitäkää tunkkinne, kyllä on ikävä YLEn tuotantoa.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Kyllä nää Maikkarin ilmaislähtykset tuntuu YLE:n lähetyksiin verattuna suorastaan vittuilulta. Siksi olen päättänyt että en missään nimessä osta sitä maksukanvaa kun en todellakaan halua olla tukemassa Maikkaria taloudellisesti ja toivon että Maikkari tekis näistä MM-kisoista turskaa. Se kun taitaa olla ainoa keino millä nää kisat palautuis YLE:lle pysyvästi.
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
En kyllä oikeasti tiedä mikä on Tammisen rooli noissa lähetyksissä. Ei nimittäin maksullisella puolellakaan hirveämmin ole onneksi äänessä, joten Tamin rooli ei kyllä ole lainkaan avatunut minulle. Ei mitään hajua mitä lisäarvoa hän tuo lähetyksiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös