MM-kisat 2010: Päivä 11 (otteluseuranta 17.5.2010)

  • 59 881
  • 304

Pardus

Jäsen
Kolmas erä sentään oli jo oikein mallikasta kiekkoa ja kunnon taistelua. Jos Latvia olisi pelannut tuollain koko ottelun, ei voitto olisi ollut mikään ihme.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Huikeaa osaamista Latvian valmennukselta. Kolme maalia pitäisi tehdä, ei mitään hävittävää koska kisojen päätös uhkaa ja kaverit arpoo maalivahdin pois ottamista viimeisen puolen minuutin aikana. Ei varmaan olisi kannattanut ottaa vaikka jo kolme minuuttia ennen loppua, aikalisäkin vasta ajassa 59:32. Mitähän mahtoi kertoa pääkoutsi pelaajilleen aikalisällä 28 sekuntia ennen loppua, "sitten kun lähdetään naisiin illalla, niin hoidatte mulle kanssa jonkun bellan, kaveria ei jätetä!"...
 

Pardus

Jäsen
Huikeaa osaamista Latvian valmennukselta. Kolme maalia pitäisi tehdä, ei mitään hävittävää koska kisojen päätös uhkaa ja kaverit arpoo maalivahdin pois ottamista viimeisen puolen minuutin aikana. Ei varmaan olisi kannattanut ottaa vaikka jo kolme minuuttia ennen loppua, aikalisäkin vasta ajassa 59:32. Mitähän mahtoi kertoa pääkoutsi pelaajilleen aikalisällä 28 sekuntia ennen loppua, "sitten kun lähdetään naisiin illalla, niin hoidatte mulle kanssa jonkun bellan, kaveria ei jätetä!"...

Totta. Edelleenkin olen sitä mieltä, että joku toinen valmentaja saisi varmasti paljon enemmän irti latvialaisten taidoista. Olkoot Znaroksin meriitit vaikka kuinka hyvät tämän kauden KHL:ssä. Välillä näyttää, että pelaajat tekevät jäällä ihan mitä sattuu vailla minkäänlaista kurinalaisuutta ja taktiikkaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös