MM 2017 – palstalaisten keskinäiset vedonlyönnit

Tila
Viestiketju on suljettu.

Gemondo

Jäsen
Licon kanssa vedettiin viisikkoveto ja minun puolelle 100e veto pyörähti, kiitos taas luotettavalle vetokumppanille betsistä. Onnea seuraaviin ja onnea pistepörssivedosta!

Onnea myös minun puolestani!

Mites on, liikenisikö tuosta satasesta minulle se 10€ jonka olet pystyssä?
 
Hienoa! Laitan tilitietoja porukalle, kunhan jatkoaika antaisi taas lähettää yksityisviestin. Vanhoihin yksityisviestikeskusteluihin pystyin vastaamaan, mutta uutta ei anna avata, kun tarjoaa vain virheilmoituksen. Ehkä se myöhemmin taas toimii.

Error 503 Service Unavailable
Service Unavailable

Guru Meditation:
XID: 1807051719

Zohanille, Licolle ja FutureHockeylle sain nyt viestit laitettua, mutta @JeiJeieL :lle ei mennyt viesti läpi. Onko sulla tuolla asetuksissa määritetty ettei voi laittaa viestiä, kun henkilöt joita seuraat, vai bugaako meillä sivusto?
 

JeiJeieL

Jäsen
Zohanille, Licolle ja FutureHockeylle sain nyt viestit laitettua, mutta @JeiJeieL :lle ei mennyt viesti läpi. Onko sulla tuolla asetuksissa määritetty ettei voi laittaa viestiä, kun henkilöt joita seuraat, vai bugaako meillä sivusto?

Ei mulla kyllä tietääkseni pitäis mitään asetuksissa olla, ainakin aikaisemmin on kaikki yksityisviestit tulleet perille.
 
Ei mulla kyllä tietääkseni pitäis mitään asetuksissa olla, ainakin aikaisemmin on kaikki yksityisviestit tulleet perille.
Mystistä. Itselle tulee error, kun koitan lähettää yksityisviestin, sekä kun koitan kutsua toiseen yksityisviestiketjuun. Kokeillaanko jos sinä koitat avata viestiketjun jos edes vastaaminen onnistuisi valmiiseen yksityisviestiketjuun?

Menee kyllä niin pahasti offtopiciksi, että pahoittelut jos joku mielensä kerkesi pahoittamaan.
 

Lico

Jäsen
@Lico mää oon maksanut , muistaakseni eilen heti kun sain viestisi niin laitoin tulemaan.

Jees ei hätiä mitiä! Kukaan ei vain reagoinut noihin privaatteihin, niin ajattelin josko tämä olisi parempi tapa löytää jengi. Ei tässä kiirettä ole ollenkaan.

Nordea mulla on pankkina eli varmaan maanantaina tulloo sitten. Tällä hetkellä ei näy mitään.
 

Vini29

Jäsen
Jees ei hätiä mitiä! Kukaan ei vain reagoinut noihin privaatteihin, niin ajattelin josko tämä olisi parempi tapa löytää jengi. Ei tässä kiirettä ole ollenkaan.

Nordea mulla on pankkina eli varmaan maanantaina tulloo sitten. Tällä hetkellä ei näy mitään.


Joo piti laittaa kyllä, että maksettu mutta unohdin. Laita viestiä jos ei jostai syystä rupea maanantaina.näkymään.
 
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös