Mitkä joukkueet nappaavat Itäisen konferenssin kaksi viimeistä playoff-paikkaa?

  • 535
  • 5

Idän viimeiset playoff-joukkueet?


  • Äänestäjiä
    50
  • Poll closed .
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Taistelu viimeisistä playoff-paikoista käy Idässä kuumana. Mitkä kaksi joukkuetta lunastavat paikan tosipeleihin?
 

O.K!

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, COL, sympatiat Coyotes-faneille
Oikeastaan mikä tahansa skenaario, jossa Capitals jää ulkopuolelle, kelpaa minulle. Islandersin näkisin näistä joukkueista mieluiten PlayOffeissa ja toisella joukkueella nyt ei niin väliä ole. Toiseksi pleijjari-joukkueeksi sanon vaikkapa Penguinsin.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Oikeastaan mikä tahansa skenaario, jossa Capitals jää ulkopuolelle, kelpaa minulle.
Aika lailla sama täällä. Penguins ja Islanders olisi hieno tarina, kumpikin kun julistettiin jo ainakin kertaalleen ulos koko kisasta. Itse annoin Islandersin lisäksi ääneni Wingsille, mutta en pettyisi jos pingut tai - jollain ihmeellä Flyers olisi se toinen jengi. Kunhan Putin-fanin joukkue jää rannalle.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: O.K!

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Taistelu viimeisistä playoff-paikoista käy Idässä kuumana. Mitkä kaksi joukkuetta lunastavat paikan tosipeleihin?

Islanders näyttäis olevan vahvoilla ja toinen menee Detroitille.

Lännessä Nuottijengi nousi vielä teoreettiseen taisteluun kun voittivat viime yönä ja VKG otti nekkuun.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Lännessä Nuottijengi nousi vielä teoreettiseen taisteluun kun voittivat viime yönä ja VKG otti nekkuun.
Jos jäävät St. Louisissa pisteen tai parin turvin rannalle, niin voivat katsoa peiliin, että oliko pakko hävitä San Joselle kolme kertaa kolmesta :D
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Detroitille ja Penguinsille toivon parasta. Vielä kerran, Sidney.
Capitalsille en toivo mitään hyvää.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: O.K!
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös