Mitä mieltä Kotipizzan mainoksista maaliverkoissa?

  • 7 065
  • 25

Miten suhtaudut Kotipizzan mainoksiin maaliverkoissa?

  • Hyvä juttu, ahmin entistä enemmän pizzaa

    Ääniä: 14 5,7%
  • Ihan sama

    Ääniä: 100 40,8%
  • Pistän Kotipizzan boikottiin

    Ääniä: 80 32,7%
  • Maaliverkon takaosaan voisi laittaa vielä Hesburgerin mainoksen.

    Ääniä: 52 21,2%

  • Äänestäjiä
    245

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Tämmöistä utelisin, kun itse en niistä tykännyt ollenkaan. Laitan tähän äänestyksen, joten odotelkaa hetki, että saan sen onnistumaan, jos saan;)

Mielestäni nuo pizzamainokset ovat typerät. Ensinnäkin maaliverkon kuuluisi olla läpinäkyvä, toisekseen nuo muovilaatat eivät ole edes hyvännäköiset. Ei mainoksia sentään jokapaikkaan voi tunkea. Vai voiko?
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Enemmän kuin maaliverkoissa roikkuvat lätkät, minua häiritsi paljon enemmän maalialueella jäässä oleva mainos, eihän sitä jumalauta kohta enää näe pelaajia ja ennenkaikkea tuomareita ja maalikameraa paremmin, onko kiekko maalissa vai ei!

Äänestää en nyt voinut, koska puuttuu vaihtoehto: "Poistakaa mainokset välittömästi"
 

Syötä!

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool ja England
TV:stä olen nähnyt ne mainokset maalissa, ja ne häiritsi siellä. Pois pois. Äänestin "Pistän Kotipizzan boikottiin" -vaihtoehtoa. Jos en nyt kuitenkaan boikotoisi, joskus Kotipizza -ape on paikallaan, mutta mainokset häiritsi.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Minua ei taas häirinnyt ollenkaan tuo jäässä ollut mainos, koska se on kuitenkin maalin sisällä. Lisäksi siiihen päälle tulee melko nopeasti jäähilettä, joten se muuttuu kokoajan erän edetessä entistä valkoisemmaksi. Sen sijaan nuo lätkät verkoissa ottivat silmään, varsinkaan kun ei muista aikaisemmin mitään vastaavaa nähneensä. Tottumiskysymys sekin varmasti on, ja kun muutaman matsin on noita verkkoja katsonut, niin entistä vähemmän ne häiritsevät, kun osaa katsoa ohi noista lätkistä.

Äänestyksestä pitää sanoa sen verran, että mukana ei ole yhtään vaihtoehtoa, joka kuvaisi omia tuntoja parhaiten, mutta painan silti "ihan sama".
 

scholl

Jäsen
Miksi kysytään pelkkiä maaliverkkomainoksia? Minua ne eivät häiritse yhtään, mutta jäässä oleva mainos häiritsee, koska välillä voi olla vaikea nähdä onko kiekko maalissa ja jos on niin missä siellä.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Kotipizzaa boikotoin jo ennen näitä mainoksiakin, koska pizzat ovat luvalla sanoen onnettomia. Jos pizzan päällä olevat kebabsuikaleet voi laskea yhden käden sormilla, niin kertokoon tuo kaiken olennaisen.

Mainokset eivät minua sinänsä häiritse, on meikäläisen elämässä isompiakin murheita, eli aivan sama.
 
En äänestä, sillä vaihtoehdot ovat sitä itseään. Mielipiteeni on kuitenkin se, että nuo mainokset sekä verkoissa että jäässä ovat kamalat. Ei niitä nyt kuitenkaan poiskaan saa, vaikka joku dorka perustaisi sata nettiadressia. Paska veto SM-liigan markkinamiehiltä, mutta minkäs teet. Kärsittävä se vain on koko kausi. Kotipizzaa on turha boikotoida ainakaan tämän asian takia. Tämähän on heille mitä parhainta mainosta. Boikotoikaa mielummin vaikka liigaa, jos on pakko jotain boikotoida.

PS. Niin Kotipizzaa saa toki boikotoida lafkan tuotteiden vuoksi jos siltä tuntuu.

Aeroman kirjoitti:
Minua ei taas häirinnyt ollenkaan tuo jäässä ollut mainos, koska se on kuitenkin maalin sisällä. Lisäksi siiihen päälle tulee melko nopeasti jäähilettä, joten se muuttuu kokoajan erän edetessä entistä valkoisemmaksi.

Maalin sisälle vähemmän tota hilettä tulee. Huomaa hyvin erätauoilla kun jäätä ajetaan. Tuo yksi kohta on lähes järjestäen yhtä puhdas ennen ja jälkeen erän.
 

scholl

Jäsen
Kotipizzaa boikotoin jo ennen näitä mainoksiakin, koska pizzat ovat luvalla sanoen onnettomia. Jos pizzan päällä olevat kebabsuikaleet voi laskea yhden käden sormilla, niin kertokoon tuo kaiken olennaisen.

Puhumattakaan siitä, jos pizza ja kebab sotketaan keskenään tai pizza ja hampurilaiset tms.
 

Mane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Tampereella nuo verkkomainokset olivat maalin alaosassa, joten ne peittivät kiekon maalin takaa katsomosta, jos se niiden kohdalle jäi lepäämään. Näin kävi esimerkiksi voittomaalissa. Nostakaa ne nyt hyvänen aika ainakin keskelle maalia, kuten näytti ainakin Helsingissä olevan, jos moisia on pakko edes pitää, että kiekon näkee maalissa sen syntyessä.

Jäässä oleva mainos sen sijaan on mielestäni melko merkityksetön
 
Edelliseen liittyen sanoisin vielä odottani sitä päivää milloin itse peliväline maalataan Kotipizzan väreihin. Nythän kiekko on tuollainen tylsän musta ja yksivärinen.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Maalin sisälle vähemmän tota hilettä tulee. Huomaa hyvin erätauoilla kun jäätä ajetaan. Tuo yksi kohta on lähes järjestäen yhtä puhdas ennen ja jälkeen erän.
Vähemmän maaliin kertyy kuin sinne maalin kulmien taakse toki, mutta ainakin Raumalla eilen sitä oli maalin sisälläkin sen verran, että tuo mainos muuttui kokoajan haalemmaksi. Tämäkin riippuu tietysti maalivahdista, mihin se sitä hilettä siitä maalin edestä enimmäkseen lapioi.

Anyway, ei häirinnyt ainakaan minua, tosin katsoin peliä suhteellisen alhaalta, ja keskiviivan kohdalta, joten kuvakulmakin mainoksen näkemiseen oli minulle suhteellisen huono.
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Miksi kysytään pelkkiä maaliverkkomainoksia? Minua ne eivät häiritse yhtään, mutta jäässä oleva mainos häiritsee, koska välillä voi olla vaikea nähdä onko kiekko maalissa ja jos on niin missä siellä.

Itse olen samaa mieltä. Ei minuakaan niin hirveästi häiritse nuo pienet kotipizzan mainokset verkoissa, mutta jäähän maalattu logo sai itseni melkein raivon partaalle seuratessa tuota Hifk-Jokerit matsia. Äänestin joka tapauksessa tuota boikotointi juttua vaikkei nuo verkon mainokset niin paljon häiritsekkään ja Kotipizza on jo valmiiksi boikotissa.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Boikottiin meni koko helvetin ketju. On kyllä säälittävää että kaikki on näköjään sm-liigassa kaupan ja ollaan heti peppu pystyssä jos joku tarjoaa edes vähän rahaa. Olen tässä miettinyt että paljonkohan pitäisi sm-liigalle maksaa että seurojen pomot kulkisivat koko kauden ajan vaaleanpunaisissa jakkupuvuissa? Mutta sitä olen kyllä ihmettelyt että eikö noi saatanan mainos läpyskät ole sääntöjen vastaisia? Luulis nyt jonkun säännön koskevan sitä että mitä saa kiinnittää maalin.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Sanon että "ihan sama". Kun torstaina rupesin telkkaripeliä katsomaan niin ensi alkuun ne mainokset maaliverkoissa ja varsinkin siellä maalin sisällä häiritsivät, mutta pikku hiljaa itse peli nousi pääosaan. Eilen kun paikan päällä olin katsomossa, niin ei noihin mainoksiin enää mitenkään tullut kiinnitettyä huomiota.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Sanon että "ihan sama". Kun torstaina rupesin telkkaripeliä katsomaan niin ensi alkuun ne mainokset maaliverkoissa ja varsinkin siellä maalin sisällä häiritsivät, mutta pikku hiljaa itse peli nousi pääosaan. Eilen kun paikan päällä olin katsomossa, niin ei noihin mainoksiin enää mitenkään tullut kiinnitettyä huomiota.

Minä istuin eilen kolmannella penkkirivillä, suoraan maaliviivan kohdalla. Kyllä pisti silmään ja häiritsi, kun sivuverkossa on näköeste.
 

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liigan tippumuspelit
Liiga voisi myydä myös ne verkon silmät yksi kerrallaan, niistä saisi varmasti tolkuttomasti hilloa.

Lisäksi erotuomareiden puusilmät voisi koristaa näillä värikkäillä Koti Pizza-piilolinsseillä.
Torstai-iltana luulin että tämä Koti Pizza-mainostus on vain Isku Areenan ilmiö mutta valokuvat Liiga-kierroksen muissa otteluraporteissa sisälsivät myös näitä Koti Pizzan maaliverkkomainoksia.
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Sen verran tulee Kotipizzaa vedettyä, että näin pienestä ei boikottiin mene. Ei nuo pelin seuraamistakaan haittaa. Toivottavasti tuo mainos ei vaan satu eteen, kun joskus kauden aikana ihmetellään hidastuksista, että ylittikö kiekko viivan, oliko potkumaali tms. Pahimmassa tapauksessa kiekko näkyy vain yhden kameran kulmasta ja jos siinä on silloin edessä tuo mainos, niin ei naurata.

Ja juu virallinen maalikamera on eri homma, mutta ihan katsojien jälkiselvittelyjä ajattelin.
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Aivan törkeän rumat. Ärsytti heti kun huomasin että sitä läiskäähän on tungettu joka liigapaikkakunnan maaliin. Kiekon maalin saaminen on tässä kuitenkin se tärkein juttu, ei kiekolla mainokseen osuminen. Jotain pitäisi pyhittää pisnekseltäkin.

Kotipitsaa en ole muutenkaan suosinut kun parempaakin on tarjolla, nyt vielä vähemmän.
 

Makopide

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo FOREVER, Liverpool
Vastasin "Maaliverkon takaosaan voisi laittaa vielä Hesburgerin mainoksen"

Ja kyllähän sinne mahtuu vielä lisääkin, mikä nyt vaivaa pomoja eikä mainosraha kelpaa? HÄ!? Expertin japsiakan pläsi sinne alakulmaan mainostamaan telkkareita, sitten se rillipää kaljuäijä joka mainostaa Activiajugurttia toiseen alakulmaan.

Ylärimasta voisi pistää sitten vielä rautalangalla roikkumaan kolme mainosta. Vaikkapa R-Kioski, K-Citymarketin Mammuttimarkkinat ja Vaasan Ruispalat.
 

Deus Ex

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Maple Leafs, Packers
Entinen jyrkkä syrjintä muuttui boikotiksi. Ihan järjetön veto ripustaa tuollaiset läpyskät maaliverkkoon ja sotkea jää mainoksella. Eikö saman asian olisi ajanut kaikkiin halleihin laitamainos suoraan maalin taakse? Pienemmästäkin tv-kuvasta selviäisi mistä mainostajasta on kyse ja maaliin säilyisi kaikilla estymätön näkyvyys.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Tulipa äsken huomattua että sm-liigan sivuilta oli kaikki Kotipizzan mainokset kadoneet, joten tässä heräsi toive että ne saatanan mainokset katoaa myös niistä maaliverkoista. Täytyy vaan toivoa että uusi mainoksia ei vaan ängetä tilalle.
 

Museoesine

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja muut keskisuomalaiset
Tulipa äsken huomattua että sm-liigan sivuilta oli kaikki Kotipizzan mainokset kadoneet, joten tässä heräsi toive että ne saatanan mainokset katoaa myös niistä maaliverkoista. Täytyy vaan toivoa että uusi mainoksia ei vaan ängetä tilalle.
Ainakaan Jyväskylässä Kotipizzan mainoksia ei ole näkynyt maaliverkoissa enää Hurrikaani Cupin jälkeen. Sen sijaan Tallink on saanut nimensä maalin sisälle heti maaliviivan taakse.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Eilen huomasin, että Kotipizzan mainoksessa tuolla kadun varrella oli erilaisia uusia pizzoja. Noiden pizzojen nimet olivat Kiviniemi, Väyrynen, Pekkarinen... ja joku neljäskin vastaava nimi siinä oli. Noiden nimien alla sitten uljaita tekstejä tyyliin "oikeudenmukaisuus"...

Siis mitä vittua?!

Ihan sama se maaliverkoille mutta tuo pizzakepulaisuus menee jo minun käsityskykyni hämärän rajamaille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös