Mitä kautta katsot Liigapelisi?

  • 5 391
  • 30

Mitä kautta katsot liigapelisi?

  • Ruutu.fi -nettipalvelu

    Ääniä: 131 77,5%
  • Kaapelikortin kautta

    Ääniä: 20 11,8%
  • Lautasantennin kautta

    Ääniä: 1 0,6%
  • IPTV eli Elisa Viihde, Telia TV jne.

    Ääniä: 17 10,1%

  • Äänestäjiä
    169

Äksät

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Uruguay
Mieluiten katsoisin ottelut ns. perinteisesti tv:n kautta (antennitaoluden kanavapaketti). Pakotettuna joudun katsomaan valitettavasti ruutu.fi-nettipalvelun kautta (Samsung Smart-Tv).

Periaattessa on sama mitä kautta lähetys isoon tv ruutuun tulee, mutta itse olen ainakin kyllästynyt lähes joka ottelussa tapahtuviin lagailuihin (kuva,ääni, +muut jumit. Käytössani olevan mobiililaajakaistan ( DNA) nopeus on pelin olessa käynissä 28-40 megaa. Olen kokeillut myös Chromecast striimausta, ei yhtään toimivampi kuin Smart-TV.
 

Baldrick

Jäsen
Lainaan joltakulta Ruutua tai katson jotain netistä löytyvää piraattistriimiä. Aikaeron vuoksi ei arkipelejä viitsi katsoa ainakaan runkosarjassa, niin eipä sitä tohdi ostaa. Viikonloppuna yöllä saattaa olla myös muutakin tekemistä kuin pelin katselu.
 

SouthernSun76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Liverpool, Juventus, Azzuri, Leijonat
Äänestin IPTV:tä, koska pääasiassa katson Kerhon pelit Telia TV:n boksin kautta. Toki Kerhon vieraspelit Turussa tulee oltua hallilla sekä pari ottelua kaudessa Hämeenlinnassa. Silloin tällöin jos en satu olemaan kotona (esim sukulaisvierailut joulu-/talvilomien aikaan), niin pelit tulee katsottua joko tabletilla Telia TV appin kautta tai läppärillä Ruutu+-nettisivujen kautta.
 

k0l1kk0

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ruutua selaimella, joskus harvoin chrome castin kautta, mutta harvemmin.

Vehkeinä useimmiten läppäri, joskus tosiaan castilla ja erittäin harvoin hdmi:llä.

Nettinä joko puhelimen Saunalahti 4G max. 50m tai 100m DNAn kaapelia pitkin. Erittäin harvoin lagaa/pätkii, jos koskaan eikä muitakaan ongelmia.
 

iSing

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo 1969–1975, Pre-pride TPS
En katso 1ügapelejä lainkaan, sillä järjetön ja puoli-ilmainen ylitarjonta tappaisi lajista kaiken mielenkiinnon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös