Mitä eläimiä olet syönyt?

  • 7 873
  • 80

Rocco

Jäsen
En muista koskaan tällaista täällä nähneeni, joten laitetaan pystyyn tällainen gallup. Eli listaan kaikki erikoiset ja harvinaiset eläimet mitä olet pistänyt poskeesi. Eri kaloja kuten ahven, hauki, lahna yms. ei tarvi luetella, pannaan ne kaikki samaan kala-kategoriaan. Toki jos on syönyt jotakin erikoisempaa kalaa jota kotimaan vesistä ei saa niin se toki voi olla listalla. Itse voisin aloittaa...

- possu
- nauta
- kala
- kana
- kalkkuna
- ravut
- villisika
- biisoni
- hirvi
- poro
- jänis
- kenguru
- strutsi
- alligaattori
- tonnikala (fileenä)
- lammas
- mustekala
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kalaa en ole syönyt. Ainoastaan maistanut. Syynä allergiani. Sama pätee katkarapujen ja muiden merenelävien suhteen. Liharuokaa on syöty ainakin seuraavia:

-Sika
-Villisika
-Nauta
-Kana
-Kalkkuna
-Ankka
-Hanhi
-Jänis
-Hirvi
-Peura
-Poro
-Lammas

Suosikki on kyllä ehdottomasti lammas. Myös hanhi oli helvetin hyvää. Villisika ei juurikaan poikennut mielestäni siasta.
 

Vteich

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tää on hyvä idea! Kerrotaan kaikki vuoronperään, mitä eläimiä ollaan maistettu! Mun vuoro:

- sika
- lehmä
- hevonen
- kala
- ankka
- sammakko
- jänis
- poro
- kana
- kalkkuna
- lammas

En malta odottaa seuraavia vastauksia!
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Mazza kirjoitti:
- muurahainen
- mäkäräinen
- koppakuoriainen
- erinäinen määrä muita tunnistamattomia hyönteisiä

Kysyttiin eläimiä.

Oma erkkari:

-Supikoira
 

mazapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
- poro
- nauta
- hevonen (meetwursti)
- possu
- kala
- kana
- kalkkuna
- ravut
- hirvi/saksanhirvi
- poro
- tonnikala
- lammas
- hyttyset satunnaisesti
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
"Erikoisia":

-Mustekala
-Särki
-Ihminen (tosin vain omien kynsinauhojen yms. pureskelua, mutta onpa se ihmistä sekin)
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Tässä nyt jotain:

- Riekko

- Kyyhkynen

- Haahka!!! Joskus ollesani skidi meidän verkkoomme oli uinut haahka. Isäni oli heittämässä sitä pois, mutta isoisäni oli pakko sota-ajan ihmisenä tehdä siitä ruokaa, niinpä hän valmisti siitä ruokaa. Muistan vaan, että uskalsin maistaa ihan pienen palan------> se ei maistunut juuri miltään, mutta tulipahan maistettua haahkaakin.
 

pasil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
- Kyyhky
- Sinisorsa
- Heinätavi (en suosittele)
- Tavi
- Kauris
- Poro
- Hirvi
- Jänis
- Fasaani
- Metso
- Teeri
- Karhu

Normiruokia nyt ei jaksa luetella. Riistasta kaikki on olleet pääasiassa erinomaisia appeita, poislukien esim. heinätavi jonka ruokavalio koostuu 98% hyönteisistä. Maku oli todellakin aika kaamea.

EDIT: Lisätty otso. Pahaa oli.
 
Viimeksi muokattu:

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Syön kaikki eläimet, jotka tavoitan, mutta erikoisimpia ovat:

-kissa
-kumiankka
-fasaani (itse, laittomasti ansastettu)
-sipulirenkaat
 

wade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp ,Maple Leafs ,Blackburn Rovers
Karhu tulee erikoisemmista mieleen.
Ravut
Etanat
Mustekala
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
-Heppapimppiä
-Gurahaaraa
-Hirvihaaraa
-Lihaa
-Mätäriä
-Fjoosaa

Joskus olen vain nuollut, purrut tai hieronut ja tökkinyt sitä enkä varsinaisesti syönyt.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Valas, hai,kenguru,karhu,peura,hevonen,lammas,sika,lehmä,kana,trutsi,hirvi,poro,rämemajava,puhveli,kani,jänis,kauris,ei niitä muista millään. Kalapuolta en ottanut huomioon ollenkaan. Olen niitä itse myöskin tehnyt ruuaksi. Naisia olen syönyt myöskin erinevistä kohteista. Tosin paloja ei ole vielä irronnut.
 
Olkku kirjoitti:
Syön kaikki eläimet, jotka tavoitan, mutta erikoisimpia ovat:

-kissa
-kumiankka
-fasaani (itse, laittomasti ansastettu)
-sipulirenkaat

voitko valaista tyhmälle minkälaisia eläimi sipulirenkaat ovat? ja missä ne elää jne.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
makumiitti kirjoitti:
voitko valaista tyhmälle minkälaisia eläimi sipulirenkaat ovat? ja missä ne elää jne.

Ne elelevät kaikkien tässäketjussa mainittujen entisteneläinten päällä, tai vieressä ja syödään myös yhdessä elikon kanssa:) On ikään kuin käänteinenloinen, antaa makunsa varsinaiselle syötävälle.
 

pasil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Skeletor kirjoitti:
Joutsenenliha on ihan syötävää......

Keneltä kuulit? Moni on mulle sanonut että joutsenen liha on hyvää. Sitten kun kysäisee onko henkilö itse maistanut niin vastaus on vakio "kaveri kertoi". ;)
 

zamuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
mendieta kirjoitti:
Kysyttiin eläimiä.

Ai kuuluvatko hyönteiset kasvikuntaan? Aina oppii uutta.

hyppyantilooppi, erilaiset/maalaiset peura- ja hirvieläimet, kenguru, jänis, kani, sukustrutsaajan kasvattamaa strutsia, Nalle puh-velii, heppa, sairaan villi sika, pyy, riekko, ankka hanhi sun muut perussiivekkäät, siinäpä varmaan ne suurimmat otukset. Sit tietty kepapeissa on sikana rotan lihaa, joten sitäkin on tullut syötyä...

Paljon on siis matkaa Mad Ventures -tyyliselle kulkukoiran pistämiselle parempiin suihin tai herkullisten toukkien napostelulle.
 
Olkku kirjoitti:
Ne elelevät kaikkien tässäketjussa mainittujen entisteneläinten päällä, tai vieressä ja syödään myös yhdessä elikon kanssa:) On ikään kuin käänteinenloinen, antaa makunsa varsinaiselle syötävälle.

ai ne on niitä..

erikoisimmat eläimet mitä itse olen popsinut on varmaaan hirvi ja lammas. lammasta söin kerran mutta enää en sitä syö.
 

Skeletor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, urheilullisesti avoin sarja
pasil kirjoitti:
Keneltä kuulit? Moni on mulle sanonut että joutsenen liha on hyvää. Sitten kun kysäisee onko henkilö itse maistanut niin vastaus on vakio "kaveri kertoi". ;)

Aika jyrkkiä johtopäätöksiä. Olenhan kaikkien kaveri.

"Kaveri tarjosi".....
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
makumiitti kirjoitti:
lammasta söin kerran mutta enää en sitä syö.

Se oli siis väärin valmistettua. Lammas on ihanan maukasta, kun siitä tekee "rosvonpaistin". Kokeileppa joskus.

Omatekoisessa- ja mieleisessä marinaadissa vuorokausi, sen jälkeen sipulia, porkkanaa, omenaa, mitävaan paloiteltuna pintaan ja folioon. Päälle kuusinkertainen sanomalehtipaperi. Koko myytti upotetaan veteen, että kastuu kokonaan ja sitten monttuun. Monttu ohje. Itsellä on luonnonkivillä vuorattu kuoppa, kuopassa poltan 6 tuntia nuotiota, sitten lapiolla notski pois ja elikko tarpeineen montunpohjalle. Päälle 10cm maata ja nuotio siihen päälle takaisin, taas noin kuusi tuntia ja eikun kaivetaan makuelämys vadille, nam.

Tämän 12 tuntisen kokkioperaation aikana kuluu olutta, joten täytyy varautua.
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
- kenguru
- emu
- vesipuhveli
- härkä
- possu
- nauta
- hirvi
- poro
- lammas
- kala
- kana
- kalkkuna

Nuo tulee nyt pikaisesti mieleen.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Unohdin mainita omassa listassani, jättiläiskilpikonnan. On kaikkein helpoin valmistaa kääntämällä ympäri ja ei muuta kuin koivuhalkoa alle ja hieman länskkäriä ja tulta perään, en ole kelloa katsonut mutta sanotaan että on varma merkki kun jalat putoaa"keittopataan" niin alkaa olemaan kypsää. Hommassa menee kolme pulloa Viru valkeeta ja hieman suolaa ja pippuria. Muista hämmentää välillä. (ensin myötä päivään ja sitten vastapäivään).
 

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
veinikretski kirjoitti:
Unohdin mainita omassa listassani, jättiläiskilpikonnan. On kaikkein helpoin valmistaa kääntämällä ympäri ja ei muuta kuin koivuhalkoa alle ja hieman länskkäriä ja tulta perään, en ole kelloa katsonut mutta sanotaan että on varma merkki kun jalat putoaa"keittopataan" niin alkaa olemaan kypsää. Hommassa menee kolme pulloa Viru valkeeta ja hieman suolaa ja pippuria. Muista hämmentää välillä. (ensin myötä päivään ja sitten vastapäivään).

Tuosta kilvestä saa samalla oikein mukavan muurinpohjalettupannun, joten jälkkärikin hoituu samalla. Ei muuta kuin jättiläiskilpikonnametsälle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös