Miro Aaltonen

  • 12 894
  • 30

Oddee

Jäsen
Nyt kun katoin nelosen koostetta, niin huomasin käytännössä tyhjiin meni kaikki Miron maalit. Ei sinänsä vähennä niiden arvoa ja kertoo siitä, että mies osaa sijoittua oikeaan paikkaan oikeaan aikaan.

Tämän lisäksi laittoi vielä tyhjästä maalista tolppaan b-pisteen läheltä hieman pienestä kulmasta kolmannessa erässä ennen kolmatta maalia.
 

Fordél

Jäsen
En tiedä kuinka moni tiesi/ osasi odottaa tätä, mutta minä osasin, tämä on niin valmis jääkiekkoilija kuin olla ja voi! Miro on seuraava Espoolainen supertähti , jos pysyy terveenä tekee 20 häkkiä

En osannut odottaa kolmea maalia, korkeintaaon paria syöttöä. Itse olen nimittäin hypännyt viime kaudella Juuso Ikosen bandwagoniin ja odotin pikemminkin häneltä näitä kolmea maalia. Ei siinä, kyllähän Mirollekin nämä suo oikein mieluusti. Toivottavasti saa pelata ehjän kauden ja jos näin käy niin tulosta tulee varmasti hyökkäyspäässä. Toivottavasti myös pelaaminen toisessa päässä kenttää sujuu.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En tiedä kuinka moni tiesi/ osasi odottaa tätä, mutta minä osasin, tämä on niin valmis jääkiekkoilija kuin olla ja voi! Miro on seuraava Espoolainen supertähti , jos pysyy terveenä tekee 20 häkkiä

Naapurista huudellaan, mutta täällä toinen. Viime kaudella noissa maajoukkuepeleissä huomasi, että sieltä on hioutumassa todellinen timantti Bluesille. Vitutti jätkän puolesta, kun tuli tuo paha loukkaantuminen jo koko loppukausi meni aivan plörinäksi. Tosin en minäkään osannut odottaa että paukuttaa heti kauden avaukseen hattutempun.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Aaltosen potentiaalia tuskin kukaan epäilee ja viime kauden läpimurto liigajoukkueeseen kertoi tasosta paljon. Ongelma noin nuorella pelaajalla onkin lähinnä tason säilyttäminen. Jos Miro pystyy seitsenkertaistamaan tämän illan maalisaldonsa koko kauden aikana, voidaan puhua nappilaudesta ja sellaista Blues Aaltoselta tarvitseekin. Todella hieno avaus, mutta Rinkisen viime kauden lennon ja sen lyhyeen loppumisen jälkeen ei viitsi liikoja hehkuttaa. Huomenna pari maalia vaikka lisää niin voin hehkuttaakin. Stten olisikin jo neljännes koko kauden toivotusta maalikertymästä kasassa.
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Aaltosen potentiaalia tuskin kukaan epäilee ja viime kauden läpimurto liigajoukkueeseen kertoi tasosta paljon. Ongelma noin nuorella pelaajalla onkin lähinnä tason säilyttäminen. Jos Miro pystyy seitsenkertaistamaan tämän illan maalisaldonsa koko kauden aikana, voidaan puhua nappilaudesta ja sellaista Blues Aaltoselta tarvitseekin. Todella hieno avaus, mutta Rinkisen viime kauden lennon ja sen lyhyeen loppumisen jälkeen ei viitsi liikoja hehkuttaa. Huomenna pari maalia vaikka lisää niin voin hehkuttaakin. Stten olisikin jo neljännes koko kauden toivotusta maalikertymästä kasassa.

Pitää muistaa, että Aaltonen on oikeasti pelimies - toisin kuin tämä lahen rinkilä.
Hieno startti kieltämättä ja mahtava juttu, että sai pään auki samantien. Treenipelit oli vähän nihkeitä kuitenkin.
 

EEspoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko & Leijonat
Nostetaanpas tätäkin ketjua.

Aaltosen Mirosta kavereiden kesken Miro Aaltosesta on ilmestynyt haastattelu Blues.fi - Aaltosen haastattelu

Mukava että Miro näyttää ainakin saaneen miehisesti massaa, kesällä pilkun jälkeen taksitolpalla kaveriin törmätessäni kaveri vaikutti samalta hoikalta pojalta kun viime kaudella. Alkukausi on Mirolta ollut ainakin omaan mieleen pettymys ja samaa mieltä on kaveri itse haastattelussakin. Tosin ei 12 pistettä 30 peliin ole umpisurkea suoritus, mutta odotin Miron astuvan eturivin hyökkääjäksi tämän kauden Bluesissa.

Toivottavasti loppukausi sujuu nousujohteisesti niin Mirolla kuin koko jengillä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös