Minun Kerho?

  • 844
  • 5

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Tuossa pohdiskelin ketjuja sellaillessa kun osa tuntuu kehuvan, aiheestakin, KalPan pelitapaa ja tyyliä, niin minkälaisen Kerhon kukin haluaisi?

Millainen pelitapa? Millainen ikärakenne? Äärimmäisen fyysinen?

Itse toivoisin sellaista, joilla mestaruudetkin on voitettu.

Kohtuullisen fyysinen, jossa molemmissa sitä santapaperia. Muutama todellinen virtuoosi ja hyvä maalivahti, pääasiassa sitä sisäistä kasvua. Nuoruutta, omia kasvatteja jokunen, muttei pakotetusti.

Hyvin liikkuva ja periksiantamaton. Yhtenäinen.
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tuossa pohdiskelin ketjuja sellaillessa kun osa tuntuu kehuvan, aiheestakin, KalPan pelitapaa ja tyyliä, niin minkälaisen Kerhon kukin haluaisi?

Millainen pelitapa? Millainen ikärakenne? Äärimmäisen fyysinen?

Itse toivoisin sellaista, joilla mestaruudetkin on voitettu.

Kohtuullisen fyysinen, jossa molemmissa sitä santapaperia. Muutama todellinen virtuoosi ja hyvä maalivahti, pääasiassa sitä sisäistä kasvua. Nuoruutta, omia kasvatteja jokunen, muttei pakotetusti.

Hyvin liikkuva ja periksiantamaton. Yhtenäinen.
Hyvä kirjoitus! Etenkin kun mietin tässä parin päivän sisään aivan samoinm jopa piti tänne asiasta kirjoittaa. Mutta sinänsä juuri tuonne KalPa suuntaan pitää painottaa hieman enemmän, koska nykyään luistelunopeus ja -taito on kyllä todella olennainen osa tätä peliä. Edelliset mestarijoukkueemme olivat kyllä pelinopeita, mutta ei taitaisi nykypäivänä enää riittää.

Pennasen Ilves saattoi osin kaatua tähän.
 

_beerheart

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Tiikerit, Leijonat
Sellanen "Charlestown Chiefs" -tyylinen olisi mun makuun. Kovuutta ja taitoa sopiva sekoitus.
Kaikin puolin viihdyttävä Kerho...ei kuitenkaan mikään pitsinnypläyskerho.

Nyt ollaan pari kautta vedelty melko hienolla santapaperilla ja tuloskin on ollut sitä heijasteleva. Perkele, karheampaa santapaperia kaivataan ja sellasia äijiä jotka pelaavat joukkueelle.
 
Viimeksi muokattu:

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kyllä se mullakin lähtisi siitä, että vittumainen vastus pitäisi olla. Eikä pelkästään siis siten osataan antaa isku iskusta, vaan noin yleisestikin joukkue jota vastaan ei tekisi mieli olla palaamassa.

Vauhdikas, hyvin organisoitu, tunteita herättävä.

Olis kiva nähdä niitä kasvutarinoita taas, olis kiva nähdä jonkun pelaajan yllättävän sellaiseen "ei jumalauta" Mikko Laineen tavoin.

En halua "Kerhoni" olevan joku ostomiesten palkka-armeija, vaan logolle pelaava torahampainen kollektiivi. Rapatessa saa roiskua, kunhan pelataan sydämellä.

Sitä se silloin joskus oli, kun kannattajaksi ryhdyin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös