Mille naurat juuri nyt?

  • 13 180 492
  • 50 320
Suosikkijoukkue
HIFK
Se tuntuu etenkin tietyllä traktorista tunnetulla seuralla ja sen faneilla menevän aina erittäin pahasti tunteisiin, jos heidän tiettyä pelaajaa ei valita tai heidän kasvattiaan arvostellaan esimerkiksi maajoukkueen arvoturnauksissa.

Ilmeisesti niitä värilaseja ei vain saa pois päästä missään tilanteessa.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Enää ei tarvi Jarkko Immoselle buuata!
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Katsoin tuossa sivusilmällä brittien kuningashuonetta parodioivaa sarjaa "Windsorit", ja siinä kuningas Charlesin ja Donald Trumpin välinen tervehtiminen pisti kaikessa yksinkertaisuudessaan naurattamaan:

Charles: Mr. President
Trump: Mr. King

Ja tähän Charlesin wtf-ilmeet päälle.

Aika rajuakin huumoria heittävät kuningashuoneesta, onkohan miten paheksuttu sarja kotimaassaan?
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Katsoin tuossa sivusilmällä brittien kuningashuonetta parodioivaa sarjaa "Windsorit", ja siinä kuningas Charlesin ja Donald Trumpin välinen tervehtiminen pisti kaikessa yksinkertaisuudessaan naurattamaan:

Charles: Mr. President
Trump: Mr. King

Ja tähän Charlesin wtf-ilmeet päälle.

Aika rajuakin huumoria heittävät kuningashuoneesta, onkohan miten paheksuttu sarja kotimaassaan?

Samaa kanavaa sivusilmäilen, Trumpilla kieltäytyi esteeltä. Koskaan aiemmin niin ei ollut käynyt. Aika roisia huumoria kyllä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ja tähän Charlesin wtf-ilmeet päälle.

Aika rajuakin huumoria heittävät kuningashuoneesta, onkohan miten paheksuttu sarja kotimaassaan?

Tuskin on paheksuttu. Itseironia on se brittien juttu, mitä ei sitten mannermaalla enää tajutakaan. Brittihän vittuilee kaikille ja kaikelle. Toki mieluiten saksalaisille, kuten silloin, kun Englanti on taas hävinnyt futiksessa ja Saksan nolot voittaneet. Saksalainen: "Me voitettiin taas teijät kansallisurheilussanne." Engelsmanni: "Niin no, me voitettiin teijät kahdesti viime vuosisadalla teidän kansallisurheilussanne."
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tuskin on paheksuttu. Itseironia on se brittien juttu, mitä ei sitten mannermaalla enää tajutakaan.
Olen itse ymmärtänyt että tuo kuningashuone on kuitenkin aika pyhä asia tuolla maassa ja välttämättä sen parodiointia ei niin hyvällä katsottaisi, mutta ilmeisesti asia onkin toisin.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen itse ymmärtänyt että tuo kuningashuone on kuitenkin aika pyhä asia tuolla maassa ja välttämättä sen parodiointia ei niin hyvällä katsottaisi, mutta ilmeisesti asia onkin toisin.
Kyllä siellä on jo vuosikymmeniä osattu kuningasperheelle nauraa, vaikka suosittuja ovatkin. Googleta vaikka satiiria nimeltään Spitting Image...
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Katsoin tuossa sivusilmällä brittien kuningashuonetta parodioivaa sarjaa "Windsorit", ja siinä kuningas Charlesin ja Donald Trumpin välinen tervehtiminen pisti kaikessa yksinkertaisuudessaan naurattamaan:

Charles: Mr. President
Trump: Mr. King

Ja tähän Charlesin wtf-ilmeet päälle.

Aika rajuakin huumoria heittävät kuningashuoneesta, onkohan miten paheksuttu sarja kotimaassaan?
Mutta itse kuningatar ei ole sarjassa koskaan esiintynyt että ehkä itse "Elizabeth Rex" ei ole sopiva vitsailn kohde. Prinssi Philip on esiintynyt tosi vmäisten kirjeiden muodossa joita lähettelee erilaisiin tapahtumiin luettavaksi.
 
kun Englanti on taas hävinnyt futiksessa ja Saksan nolot voittaneet. Saksalainen: "Me voitettiin taas teijät kansallisurheilussanne." Engelsmanni: "Niin no, me voitettiin teijät kahdesti viime vuosisadalla teidän kansallisurheilussanne."

Joskus on tosin engelsmannienkin parempi pitää pienempää suuta:
MTN commercial FIFA World Cup 2010 - two world wars and one world cup - YouTube


Olen itse ymmärtänyt että tuo kuningashuone on kuitenkin aika pyhä asia tuolla maassa ja välttämättä sen parodiointia ei niin hyvällä katsottaisi, mutta ilmeisesti asia onkin toisin.

Erizabeth L - sub esp - YouTube
 
Tuskin on paheksuttu. Itseironia on se brittien juttu, mitä ei sitten mannermaalla enää tajutakaan. Brittihän vittuilee kaikille ja kaikelle. Toki mieluiten saksalaisille, kuten silloin, kun Englanti on taas hävinnyt futiksessa ja Saksan nolot voittaneet. Saksalainen: "Me voitettiin taas teijät kansallisurheilussanne." Engelsmanni: "Niin no, me voitettiin teijät kahdesti viime vuosisadalla teidän kansallisurheilussanne."
Paitsi että jenkit kävi molemmilla kerroilla voittamassa sen matsin lädien puolesta
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kirjoitin google-hakuun "Jari Kurri", ylimpänä tulee varsin houkutteleva tarjous:

"Näe Jari Kurri Viaplaylla. Ilmainen kokeilukuukausi. Ei sitoutumista"

Näkyykö Kurri paljonkin Jokereiden KHL-lähetyksissä, kannattaako sen vuoksi paketti ostaa?
 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

Nick Neim

Jäsen
No kyllä minua hymyilyttää sekin, että isot ihmiset uskoo vielä Jouluun kuin se eroaisi mistään muuten kuin kaupat ovat heikommin auki tms.
Ei kai sitä alkuperäistä tarkoitusta tarvitse tunnustaa, että tajuaa, kuinka se eroaa muista päivistä. Hyvin kapeakatseiselta näkökannalta vaikuttaa tuollainen.

On oikeastaan jopa aika dorkaa väittää, että joulu ei eroaisi muista päivistä muuten kuin kauppojen aukioloajoilla. Oli siitä alkuperästä sitten mitä tahansa mieltä. Kyllähän se eroaa, juuri esimerkiksi sukulaisten kokoontumisella, jota tavallisena tiistai arkipäivänä ei kovin usein koe.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
No kyllä minua hymyilyttää sekin, että isot ihmiset uskoo vielä Jouluun kuin se eroaisi mistään muuten kuin kaupat ovat heikommin auki tms.

Ja miten vitussa voi olla huono asia jäädä jouluksi hienoon, lämpimään keliin ulkomaille vs. vesisadetta/räntää ja ankeaa pimeyttä? Itse kyllä vetäisin jalat jakkaralle ja oluen kouraan ja nauttisin keleistä terassilla. Ja on mullakin muksu, veikkaan että ei hänkään tuossa tilanteessa itkisi lehdille, kun saakin olla mulavassa kelissä hiekkarannalla.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Ei kai sitä alkuperäistä tarkoitusta tarvitse tunnustaa, että tajuaa, kuinka se eroaa muista päivistä. Hyvin kapeakatseiselta näkökannalta vaikuttaa tuollainen.

On oikeastaan jopa aika dorkaa väittää, että joulu ei eroaisi muista päivistä muuten kuin kauppojen aukioloajoilla. Oli siitä alkuperästä sitten mitä tahansa mieltä. Kyllähän se eroaa, juuri esimerkiksi sukulaisten kokoontumisella, jota tavallisena tiistai arkipäivänä ei kovin usein koe.

Alkuperäistä tarkoitusta tuskin kukaan edes tietää jos haastattelee kadullakulkijoita. Sen sijaan kulttuuri esimerkiksi täällä peräpohjolassa tuntuu velvoittavan henkisesti olemaan jotain mitä tuskin edelleenkään kukaan tietää kadullakulkijoista. Joulu on ja sitä pitää juhlia lammaslauman mukaisesti. Vaan aina on vapaus olla juhlimatta ja siihen ei ole perinteillä onneksi valtaa.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Ja miten vitussa voi olla huono asia jäädä jouluksi hienoon, lämpimään keliin ulkomaille vs. vesisadetta/räntää ja ankeaa pimeyttä? Itse kyllä vetäisin jalat jakkaralle ja oluen kouraan ja nauttisin keleistä terassilla. Ja on mullakin muksu, veikkaan että ei hänkään tuossa tilanteessa itkisi lehdille, kun saakin olla mulavassa kelissä hiekkarannalla.

Kaksi joulua olen lyhyen ikäni aikana ollut ulkomailla, ja kummallakaan kerralla en kaivannut Suomen Joulua. Oli itseasiassa virkistävää, kun koko homma siellä ei ollutkaan pelkästään ja joka puolelta jotain keinotekoisia perinteitä tyrkyttävä kaupallinen sirkus.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Paitsi että jenkit kävi molemmilla kerroilla voittamassa sen matsin lädien puolesta

Paitsi että venäläiset hoiti homman toisella kerralla futuramasta tutun Zapp Branniganin sotataktiikalla.
zap branningan explains his genius strategy for defeating killbots futurama - YouTube

Siellä meni reilu miljoona punakonelaista ensin ja sen jälkeen hitlerillä oli vaan pakki jäljellä volkkarista.

Edit. Ja kyse tietenkin staliningradin taistelusta. Marssihan puna-armeija berliiniinkin mutta siinä jenkeillä oli jo oma osansa.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Paitsi että venäläiset hoiti homman toisella kerralla futuramasta tutun Zapp Branniganin sotataktiikalla.
zap branningan explains his genius strategy for defeating killbots futurama - YouTube

Siellä meni reilu miljoona punakonelaista ensin ja sen jälkeen hitlerillä oli vaan pakki jäljellä volkkarista.

Edit. Ja kyse tietenkin staliningradin taistelusta. Marssihan puna-armeija berliiniinkin mutta siinä jenkeillä oli jo oma osansa.
En nyt jaksa piirrettyjä katsoa ja teen nyt rohkean oletuksen, että kyseessä ei ole vitsi.
Venäläiset eivät olisi ilman jenkkien apua voittaneet Stalingradin taisteluitakaan. Heille annettu kalustoapu (erityisesti kulketuskalusto) oli elintärkeää taisteluiden kannalta.
 

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Aamulehdessä (ja varmaan kaikissa saman puljun lehdissä) oli juttu suomalaisista Etelä-Korealaisessa tosi-tv ohjelmassa. Yksi näistä oli tykännyt paikallisestä itse käytetystä alkoholijuomasta ja tuotantotiimi oli lähettänyt sitten Suomeen tarpeet ja hiivat sen tekemiseen. Homma ei vaan jostain syystä onnistunut ja kaveri oli erehtynyt toteamaan, että juoma maistuu ihan kiljulta. Nyt sitten ovat pulassa kun Etelä-Koreasta tulee jatkuvasti kyselyitä "aidon suomalaisen kiljun" reseptistä.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
En nyt jaksa piirrettyjä katsoa ja teen nyt rohkean oletuksen, että kyseessä ei ole vitsi.
Venäläiset eivät olisi ilman jenkkien apua voittaneet Stalingradin taisteluitakaan. Heille annettu kalustoapu (erityisesti kulketuskalusto) oli elintärkeää taisteluiden kannalta.

Siinä "piirretyssä" oli strategia jolla saksa nujerrettiin.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Nauran näille tämänkin ketjun joulunvihaajille. Joo, ette ole lampaita ja laumasieluja, kun uskallatte olla tykkäämättä joulusta. Todella uniikkia ja antaa älykkään kuvan teistä näin netissä!
 
Viimeksi muokattu:

Ralph

Jäsen
Nauran näille tämänkin ketjun joulunvihaajille. Joo, ette ole lampaita ja laumasieluja, kun uskallatte olla tykkäämättä joulusta. Todella uniikkia ja antaa älykkään kuvan teitä näin netissä!
Enemmän naurattaa vielä se, että joulun vihaamista pitää hehkuttaa ja mainostaa mahdollisimman paljon. Luulisi olevan heille itsellekin helpompaa olla puhumatta joulusta, mutta ei, puhuvat enemmän joulusta kuin normaali jouluihminen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös