Ilmoitukset

Nimimerkki JypFabu on sivussa seuraavan viikon ajan sääntöjen 2§:n ja 6§:n perusteella.

Nimimerkki BlackWolf on poissa seuraavan viikon sääntöjen 6§:n ja 18§:n perusteella.

Nimimerkki Bobby on seuraavan viikon pelikiellossa sääntöjen 4§:n perusteella.

Mille naurat juuri nyt?

Viestiketju osiossa 'Kierrätyskeskus' , aloittajana Kaivanto, 21.08.2005 klo 23.28.

1. Le Banner Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105
    Lainaus:
    Aika huikeassa kondiksessa ukko näyttää olevan. Peukut sille.

2. Kirjoittelija Jäsen

Lainaus:
    Miesoletetut sekoilevat. Opettele sinäkin puhumaan ja kirjoittamaan inklusiivisesti, jos et halua paljastaa junttiuttasi heti kättelyssä.

3. Prof. Puck Jäsen

Suosikkijoukkue:
    ***HIFK*** & Norristolainen
    Lainaus:
    Joo ehkä tuo lohenpunainen oli haku menneisyydestä, mutta käytinkin sinä tuossa asiayhteydessä synonyymina vaalenpunaiseen, joita olen kyllä nähnyt kuluneenkin vuodenkin aikana miesten (siis oletettujen) yllä, sekä paitojen kuin myös "chino-shortsien" osalta. Ainoa kerta kun exä osti minulle vaatekappaleen (reilu vuosikymmen sitten) oli juurikin "lohenpunainen" kauluspaita. Kerran pidin sitä päällä; tämä tapahtui sovittaessa paitaa päälleni kotona ja yksi vilkaisu peiliin sai vakuuttumaan että pinkki ei ole mun juttu. Mutta varmaan se paita jossainpäin Afrikkaa ilahdutti jotain miesoletettua. Afrikassa tosin värikoodisto on muutenkin vähän kirjavampi vaatteiden oalta, joten ehkä siellä nairobilaisessa yökerhossa joku äijä on saanut pesää mun lahjoittama pinkki paita päällä.

Mikähän vimma muijilla on ylipäätään ostaa miehille vaatteita - minulla on teoria tietynlaisesta reviirinmerkkaamisesta? Jokunen vuosi sitten kun "sarja-deittailin" niin ei ollut yksi tai kaksi kertaa kun naiset toivat vaatteita lahjaksi, erityisesti solmioita ja paitoja, ja kyse oli naisista joiden kanssa ei oltu ehditty olla sillee kuin muutaman hassun kerran. Muutamaa noista solmioista käytän vieläkin, tosin myönnän että pitkälti nykyistä puolisoa kiusatakseni. Hänellä tuntuu menevän tunteisiin, kun tietää (toki olen kertonut), että tämä ja tämä solmio on saatu lahjaksi joltain löyhämoraaliselta hempukalta, heh.

4. NDT665 Jäsen

Suosikkijoukkue:
    TPS
    Lainaus:
    Hmm... mielenkiintoinen näkökulma. Onneksi valitsit nimimerkiksesi "Kirjoittelija". Nimimerkki "Ajattelija" olisi ollut jo surkea vitsi, jos syvyyttä on lumeen grillin taakse kustun reiän verran.
    Minä ja "Kirjoittelija" voisimme tiedustella nimimerkkien vaihdosta.
    Voisimme tiedustella moderaattoreilta, että onko vapaana nimivaihtoehdot:
    - sosiopaatti
    - narsisti
    - ykköstrolli
    - peklä muklu

"Mekkoon pukeutuva meikattu kukkahattupojunen" olisi varmaankin nimenä liian pitkä?
    Kaiketi sitten pysyn NTD:nä ja Kirjoittelija ja omana tragikoomillisena itsenään.

5. dana77 Jäsen

Suosikkijoukkue:
    vaikea selittää
    Lainaus:
    Lohenpunainen ei ole minun värini eikä ihan pinkkikään, mutta tietyt vaaleanpunaiset ja lilat ja jotkut sellaiset sävyt joiden nimeä en tiedä ovat minulle ihan jees. Jotenkin vaaleansinisten ja vastaavien aina pitäminen on tylsää ja vihreään, keltaiseen tai tumman sinisiin paitoihin en mielelläni koske. Valkoinen, musta ja harmaa ovat sitten joskus tietyissä tapauksessa sopivia.

En nyt ihan varma ole että pitääkö nauraa ja jos pitää, niin missä kohtaa.

6. Kirjoittelija Jäsen

Lainaus:
    Tuosta vihan määrästä päätellen "Latentti" voisi olla sinulle aika sopiva nimimerkki. Tulisit epäilemättä Hakkaraisen Tepin ja Oinosen Penan kanssa hyvin juttuun, jos keskustelun aiheena olisi sukupuoli-identiteettien moninaisuus.

7. NDT665 Jäsen

Suosikkijoukkue:
    TPS
    Juttelin tekstiviesteillä vanhempiesi kanssa, He yhdessä ehdottivat sinulle nimeä: Eutanasia.
    En tinkaa vanhempien ja viisaampien kanssa.

8. Kulttimörkö Jäsen

Suosikkijoukkue:
    JYP ja maajoukkueet
    Tälläiselle hiihtofanille tuli hörähdettyä.
    Linkki vie facebookin kautta Yle Areenan videoon. (Mennään nyt mutkitellen, perrrrkele.)

9. Wiljami Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
    Lainaus:
    Eikä taida olla edes nimimerkin henkilöllisyyden arvuuttelua kun kyllähän tämä jo on lähes julkinen kaapista tulo. Hieno video kyllä ja oivia ajatuksia Markuksella.

10. Varis Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Jokerit, KiVa, EK65
    Lainaus:
    "Tavallaan se on koko urheilukin perseestä, mutta perseestähän se on oikeastaan kaikki."

Siinä pystyy Markus kahteen lauseeseen tiivistämään kutakuinkin ihan kaiken. Tekisi mieli kommentoida jotain nokkelaa, mutta ei mulla oo tohon enää lisätä mitään.

11. Prof. Puck Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Lainaus:
    Ainakin minun puolesta (ja minun kirjoituksille) saa nauraa ihan vapaasti. Ei näitä niin vakavasti ole tänne kirjoitettu ;-) Lähinnä olen keskittynyt kuvailemaan omaa rajoittuneisuuttani tässä(kin) viestiketjussa.

Mutta bensaa liekkeihin.. Aiheeseen sopii - ainakin aasinsillan kautta - tällainen linkki vanhaan artikkeliin, johon tänään törmäsin miesten passivoitumisesta ja päätäntävallan antamisesta naisille parisuhteessa... ehkäpä myös pukeutumisen suhteen :-) http://yle.fi/uutiset/3-5254291

Minä itse asiassa veikkaan, että monet miehet pukeutuvat noihin limen-vihreisiin ja pinkkeihin vaatteisiin juurikin pillunsaannin toivossa; halutaan näyttäytyä trendikkäiltä (ellei kyse ole puhtaasti välinpitämättömyydestä). Mutta varmaan niitäkin löytyy, jotka oikeasti pitävät noista väreistä. En vain oikein jaksa uskoa, että montakaan naista on kaapattu kainaloon pinkkien shortsien vuoksi, ehkäpä jopa päinvastoin. Mutta mitäpä tällainen vanha setä muodista tai nykynuorista mitään tietää...

Viimeksi muokattu: 18.05.2017 klo 12.01
  12. NDT665 Jäsen

Suosikkijoukkue:
    TPS
    Tunnustaudun @Prof. Puck :n lailla vihreän värin inhoajaksi. Tällä ei välttämättä ole suinkaan poliittista kaikua, kai?
    Vihreä väri seinällä tai kuplimassa biojäteämpärin pohjalla ovat yhtä viehkoja.
    Siinä vaiheessa, kun minusta tulee seuraava Jumala eli Juhani Tamminen, niin poistan vihreän värikartalta.
    Tulee luontoa tjms katsellessa viesti: Kyseiset aallonpituudet eivät enää ole käytössä.

13. Prof. Puck Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Lainaus:
    Kyllä siinä - minun tapauksessani - on vähän poliittistakin inhoa taustalla ;-)

14. Barnes Jäsen

Suosikkijoukkue:
    KalPa, Leijonamiehistö
    Lainaus:
    Meni allekirjoitukseksi. Aivan loistavaa filosofiaa.

Tuli hivenen Risumies (rauha hänen muistolleen) mieleen tuosta Markuksesta, tosin Risumies ei tainnut missään tunnustautua hiihtomieheksi, eli olennainen ero löytyy.

15. Vintsukka Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Tappara, Suomi, Panthers
    Tuo transu romukauppias Markushan esiintyi Perjantai-ohjelmassa esitetyssä lyhytfilmissä Minun tieni, perkele, joka voitti jonkun palkinnonkin Tampereen lyhytelokuvafestivaaleilla.

16. Turha Kaukalo Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat, New York Jets
    Kävin Kalsarikänniketjussa että onhan siellä vakijäsen meiningeissä ja on. Tämä on hyväntahtoista naurua, itsekin tunnen vakavan juomisen menetelmän läheisesti.

17. calvin Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Yleismies Jantusen dynastia, Everton
    Lainaus:
    Markus on nyt mun uusi idoli. Huikeata settiä kaikki muutkin videot. "Joko minä olen yksin väärässä tai sitten tässä maassa ei ole yhtään järkevää ihmistä".

18. Styge Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HIFK, Pens, änärin suomalaiset
    Lisää kaupunkia Helsinkiin faceryhmän yhden äänekkäimmän hahmon ulostukselle:

"Minulle Espa näyttäytyy lähinnä kulkuesteenä, kun mietin kulkemista Helsingissä. Viimeksi tänään mietin, viitsiikö mennä ravintolaan, joka on Espan "väärällä puolella" — kävelen mieluusti, mutta en Espan yli."

Kaveri menee kyllä todella tuhdit värilasit päässä koskien ihan joka asiaa, että klovni se lähinnä on. Näillä perusteluilla ei kyllä yhtään täysijärkistä vakuutella. Sitten se toinen vakkari, joka on yksi kiihkeimmistä autoilulle asetettavien rajoitusten ajamisessa. Silti muistuttaa vähintään kerran joka ketjussa, että omistaa auton, vaikka 99% matkoista tekee julkisilla. Molemmat hahmokkeet siis asuu jossain ydinkeskustan tuntumassa.

19. Ollakseni Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Detroit Red Wings
    Lainaus:
    Ei viitsi kävellä Espan toiselle puolelle... Tämä on jo suoritus.

20. Zodiac Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Thunder Bay Bombers
  21. Kendo26 Jäsen

Suosikkijoukkue:
    TPS
    Piti hakea Googlesta ohjeita testamentin tekoon. Kirjoitin hakukenttään "miten voin" ja ensimmäisenä ehdotuksensa tuli "miten voin myydä itseäni". Kahvit tuli rinnuksille.

22. benicio Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Rauman Lukko
    Lainaus:
    Tarkoittikohan google sitä niinkuin itsesyytöksenä (miten saatat!) vai ihan kysymyksenä? Mulla tuli miten voin...puhua kielillä?

23. Joe Plop Jäsen

Suosikkijoukkue:
    JYP
  24. H.Incandenza Jäsen

Suosikkijoukkue:
    KalPa, KuPS, SiiPe, Chelsea FC
  25. Uncle Becker Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HIFK
    Lainaus:
    Jep.

Ajattelin just, että Tanskaan voisi olla kiva lähteä katsomaan pelejä huumorimielellä. No sitä kaivataan.