Mille naurat juuri nyt?

  • 13 187 423
  • 50 331

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
@cottonmouth Työasioissa olen miehen tavannut. Teki aivan fiksun vaikutelman kaikin puolin. Palstallakin vaikuttaa eräs toinen aito keisari, mutta enpä kerro kuka...
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Sama täällä ja oikeastaan kaikki Tampion puheet ovat aika paskaa. " legendaarisesta"( no oli se KalPalle legendaarinen) Kalpa- sarjasta, joka siis päättyi 4-0 ja sport ei tehnyt yhtäkään maalia finaaleissa. Noihin NHl kasvatteihin ja Kärppien nostamisesta huipulle.
Ei nyt liiotella. Kolmesta voitosta pelattiin, joten vain 3-0 sarja meni. Maalit 11-0. Mutta olihan se legendaarista.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
@cottonmouth Työasioissa olen miehen tavannut. Teki aivan fiksun vaikutelman kaikin puolin.

Juu, en epäile yhtään ja luonnollisesti ei millään pahalla ko. henkilöä kohtaan. Silti en vain voi olla tuolle hienoiselle stereotypialle hymähtämättä.
 

redlate

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ketterä
Tamin vastinetta tässä vesi kielellä odottelee. Montakohan sanaa kerkeää tulla ensin ennen kuin alkaa syytökset ajojahdista, buumin tappamisesta ja muistuttaa, että vanhalle kiekkoleijonalle ei kannata vittuilla, koska loi yksin sen buumin sinne ja nosti suomalaisen jääkiekon nykyiseen loistoonsa.
Eipäs nyt vähätellä. Ensinhän Juhani loi maailman Raamatun tarinan mukaan ja seitsemäntenä päivänä ei suinkaan levännyt vaan kehitti jääkiekon.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Pipolätkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Dallas
Ei nyt liiotella. Kolmesta voitosta pelattiin, joten vain 3-0 sarja meni. Maalit 11-0. Mutta olihan se legendaarista.
Hei montaks peliä olit kahtomassa, hei?! Olin kuule ite luomassa Monttuun tunnelmaa, jossa El clásicotkin kalpenee! KalPa ite pyysi mua mukaan kun tiesivät, että mun mukana tulee se +3000 katsojaa katsomaan mun kannustamista. Minä nostin KalPan silloin liigaan. Kuule lakimiehet ottaa seuraavan kerran yhteyttä.

Tai sitten muistin väärin. Sorry.
 
Katson jalkapalloa ystävyysottelu Suomi vs Itävalta ja repesin täysin. Itävalta valmistautuu kulmapotkuun ja joku Suomen pelaaja huutaa kuuluvasti: "Pitääkö mun pitää tätä?". Noin 10 sekuntia myöhemmin pallo on Suomen maalissa. Kuka näitä huuhkajien matseja käsikirjoittaa?
 

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots

Tamihan sanoo, että kirjaväitteet ovat täynnä alamittaisia valheita. Eikös tuo loogisesti tarkoita että on siis vähätelty ja oikeasti Tami on viljellyt vielä enemmän tuhoa? Tosi epäreiluja kavereita jos ei ole kaikkea kunniaa Tamille toilailuistaan kirjassa antaneet.

Onhan Tami ansioitunut kiekkomies, mutta kyllä vähän naurattaa nuo miehen röyheät vastineet omasta kirjamyynnistä ja oman yrityksen luottoluokituksista. Ihan kuin menestyjillä ei olisi myös niitä epäonnistumisia? Ilmeisesti ei ainakaan Tamilla jos kysytään niin, Tamilta.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
lisähauskaa Tamin itkuissa oli tuo kun peräsi että onko Sportin hallituksen pj ollut lähteenä ja heitti että yliopistopojat saavat väittää mitä vaan. Toinen kirjailijasta on ainakin tohtori (kuinka monta väikkäriä Tami olet itse vetänyt). Tamin puolustus on siis vähän mallia "kaiken maailman dosentit".
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Onhan Tami ansioitunut kiekkomies, mutta kyllä vähän naurattaa nuo miehen röyheät vastineet omasta kirjamyynnistä ja oman yrityksen luottoluokituksista.
Tami on itse tainnut keksiä myös tuon "viiden tähden luottoluokituksen".

AAA-luottoluokituksesta on moni kuullut, mutta veikkaan, että viiden tähden luottoluokituksesta ei ole kuullut edes Google.
 
Tami Tamminen oli suomalaisen jääkiekon Donald Trump jo ennenkuin ilmiö Donald Trump tuli presidentiksi. Voidaan siis sanoa, että on Tamin ansiota, että Donald Trumpista tuli presidentti.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Katselin puolidokumenttia: Gold Rush, Alaska. Porukka oli epätoivoissaan kaivanut lähes summamutikassa käsiteltävää maata, katsomatta, odottamatta sen kummoisempia. Kyseisen kaivuupaikan nicki oli Glory Hole.
Ujon nokkela tai kenties asiaan pahemmin vihkiytymätön suomentaja käänsi sen Kunnian kuopaksi.
Mitähän termiä edesmennyt George Michael olisi käyttänyt kyseisestä maa-alueesta?
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Petteri Orpolta kysytään päivän Hesarissa "Kannatatko feminististä tienpitoa?". No, Orpo nyt ei luonnollisestikaan tiennyt mitä helvettiä tämä tarkoittaa. Niinpä toimittaja oli selventänyt sen tarkoittavan sitä, että aurataan kevyen liikenteen väylät ennen ajoteitä. Sain keskivaikean huutonaurukohtauksen tuosta hyvästä. Tuossa on kaikki pielessä. Hahhah, ei saatana!
 

Joukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Twitter
Vasemmistolainen syyttää vihreitä rasismista. Koivulaaksollakin taitaa olla kovin kapea katsantokanta maailmaan, kannattaisi hieman löysätä pantaa pään ympärillä.
 
Twitter
Vasemmistolainen syyttää vihreitä rasismista. Koivulaaksollakin taitaa olla kovin kapea katsantokanta maailmaan, kannattaisi hieman löysätä pantaa pään ympärillä.

Onkohan Dännya kohtaan joku joskus ollut rasisti vai mistä lie moinen paranoia, jossa natsi pilkistää joka puun takaa tai lehden välistä? Vihreiden ja vassarien välinen rasismisota olisi kyllä varmasti viihdyttävä mediashow
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Isotissinen blondi sanoi just nelosella mobiilivisailussa, että nyt täytyy saada tähän onnellinen loppu. Kyllä mä onnellisen lopun tosta kisasta ottasin, mutta itse kisaan en osallistuisi ;)
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Isotissinen blondi sanoi just nelosella mobiilivisailussa, että nyt täytyy saada tähän onnellinen loppu. Kyllä mä onnellisen lopun tosta kisasta ottasin, mutta itse kisaan en osallistuisi ;)
Oliko kyseessä ylä-savoa vääntävä hieman muovisen oloinen kellä on aina kauhea tuska päällä kun "MIKS KUKKAA EI SOETA, NYT HYVÄ IHMISET SOETTAKAA! AEKA O LOPPUMASSA JA NYT O VIIMENE HETKI SOETTAA!" Kun kysytään että "suomalainen kaupunki, 5 A kirjainta" (kuten siellä kerran päivässä ilmeisesti pääkysymyksenä on ja monta tonnia jaossa ollut aina kun tuon olen sattunut näkemään. Kyllä toki itseänikin ihmetyttäisi että "MIKS ETTE SOETA", vai voisiko olla kyseessä jonkunlainen pisityshomma ja sinne ei ihan vaan soittamalla pääse läpi antamaan vastausta ja ottamaan ilmaisia rahoja kuleksimasta?).
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
@Wiljami olet erittäin kartalla ja varmasti seuraat kyseistä visaa ;)

Sanokaa mitä sanotte, mutta kun isotissinen nuori blondimuija haluaa onnellisen lopun niin olen kiinnostunut, erittäin kiinnostunut.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Televisiosta tuli Telian mainos "kun yhteys on poikki, se pitää korjata". Tismalleen samaan aikaan oma kodin 4g nettiyhteys (Telia) napsahtaa poikki. Hauska sattuma.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Ruotsin nössöille poliiseille. Facessa tuli vastaan video kun neljä poliisia ei saa pidätettyä riehuvaa miestä.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Ruotsin nössöille poliiseille. Facessa tuli vastaan video kun neljä poliisia ei saa pidätettyä riehuvaa miestä.
Vaatetuksesta ja ulkoasusta päätellen noista neljästä henkilöstä kaksi tai kolme oli naispuolisia ja yksi ei ollut poliisi vaan jonkun sortin vartija. Silti aika surullista, että eivät äijää nippuun saa vaikka joku siviili käy hänet valmiiksi kaatamassa. Eikö nöille mitään voimankäyttöön sopivia välineitä anneta? toisaalta näkemän perusteella voi olla ihan hyvä ettei anneta.
 

Romppanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Jokerit, Inter Milan, RoPS
Paikallislehdessä on kuntavaalikysely ehdokkaille. Yksi kysymyksistä on "Pitäisikö XXXnkin ottaa kiintiöpakolaisia?". Erään ehdokkaan vastaus herätti hilpeyttä (vaihtoehdot olivat Kyllä / Ei / En osaa sanoa + halutessa perustelut):

"En osaa sanoa. Ei uskalla vastata, ettei leimaudu rasistiksi."
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös