Mille naurat juuri nyt?

  • 13 148 564
  • 50 274

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Toki toivon että tulevaisuudessa menee paremmin.

Vihervassariksi en voi tunnustautua, se on nimittäin todella kaukana siitä, miten maailmaa katson.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Mä en henkilökohtaisesti suostuisi asumaan Suomessa muualla kuin Helsingissä ja nyt tämänkin asuinalueen poliittiseen viihtyvyyteen vaikuttaa näin paljon se, mitä jotkut keskisessä ja pohjoisessa Suomessa asuvat ihmiset ajattelevat (tai siis yrittävät ajatella huonoin tuloksin).

Kannattaisiko kuitenkin suostua, sillä maaseudulla välimatka lähimpään persuun tai kepulaiseen on pidempi kuin Helsingissä.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Kannattaisiko kuitenkin suostua, sillä maaseudulla välimatka lähimpään persuun tai kepulaiseen on pidempi kuin Helsingissä.

Naurattaa muuten miten edistyneiksi itsensä kokevat hesalaiset ovatkin todellisuudessa niitä maalaisia usein juntimpia.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Kannattaisiko kuitenkin suostua, sillä maaseudulla välimatka lähimpään persuun tai kepulaiseen on pidempi kuin Helsingissä.
Sillähän ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Ihminen voi olla dorka vaikka äänestäisikin jotain järkevää puoluetta. Muutenkin maalaiset ovat vain yksi syistä olla muuttamatta landelle. Ja landellakin voi asua fiksua jengiä.

Se ei yllätä, että Klose16 pitää edistystä junttina ja näköjään perinteisiä sanajärjestyksiä myös.
 

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Magneettimedian paperiversio teki paluun ja olihan taas tymäkkää paskalukemista, varttihan siinä vierähti pöntöllä tuota silmäillessä. Ei pettänyt tälläkään kertaa, veikkaan että perästä kuuluu, jälleen kerran :)
 

Saskatoon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Wild, HIFK, Hyvinkään Tahko
Tuolle Simon Elo/Suoranta sekaannukselle eduskuntavaaliketjussa.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Magneettimedian paperiversio...

Luin tänään jostain päin nettiä jutun Magneettimedian uudesta tulemisesta, siinä muistaakseni journalistiliiton lakimies pyöritteli, että "ei sen julkaisemiselle oikein mitään voi, sananvapautta ei voi etukäteen rajoittaa, ei vaikka lehti on aiemmin tuomittu kirjoituksistaan" tjsp. Kiihottamisesta kansanryhmää vastaan taisi olla aiempi tuomio ja kuulemma tuoreessakin lehdessä on runsaasti juutalaisvastaisia juttuja. Eiköhän tätä mediaa vastaan taas kohta joku syyte nosteta, saattaa vaan olla vaikeaa saada ketään vastuuseen, kun on ilmeisesti varsin epäselvää kuka lehteä tekee. Aikamoista.

Meinasin ihmetellä niitä jotka ottavat höpöhöpömedioiden jutut edes puoliksi tosissaan, mutta ei tämä ollutkaan ihmettelyketju, joten tyydyn vain naureskelemaan sellaisille ihmisille.

*e* Löysinpäs sen artikkelin:

Kookosöljy parantaa Alzheimerin ja syövän – sananvapaus sallii Magneettimedian kertoa mitä vain | Yle Uutiset | yle.fi
 
Viimeksi muokattu:

Tuamas

Jäsen
Kävin tuolla lukaisemassa noita juttuja, provokatiivisestihan noita asioita käsitellään. Useita artikkeleita läpi lukeneena, tosiasioihin siellä kuitenkin nojaudutaan. Tuo siis lähinnä noissa mainetta ja kunniaa niittäneissä juutalaisuuteen liittyvissä artikkeleissa.
Jos tämän maan uutisvälineissä saa julkaista totuuksina sen laatuista paskaa, ilman seuraamuksia, mitä viime viikollakin on nähnyt ja lukenut, niin ei tuo mielestäni ole mitenkään poikkeuksellista. Toki sävy kirjoituksissa on valtamedioita provosoivampi.
...

Ei saatana, siis sä ihan oikeesti kävit lukemassa niitä juttuja ja päädyit tuohon johtopäätökseen?

No, enää en ihmettele miksi Magneettimediaa julkaistaan, koska täältäkin löytyy idiootteja joiden mielestä "tosiasioihin siellä kuitenkin nojaudutaan".

Ei ristus.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Eiköhän tätä mediaa vastaan taas kohta joku syyte nosteta, saattaa vaan olla vaikeaa saada ketään vastuuseen, kun on ilmeisesti varsin epäselvää kuka lehteä tekee. Aikamoista.
Kärkkäinen on ilmeisesti virallisesti siirtynyt taustalle ja lehteä julkaisee nyt Pohjoinen perinne ry. Päätoimittajan toimii Markku Juutinen niminen nuori herrasmies, joka on omien sanojensa mukaan "sivutoiminen kirjailija ja kuvataiteilija". Kirjallista tuotantoa edustaa esim. teos "Maailman harvainvalta", jota saa kaikista suurimmista kirjakaupoista (Prisman verkkokauppa, Suomalainen kirjakauppa, booky.fi, Adlibris). Kuva kertonee mistä on kysymys. Pohjoinen perinne on ilmeisesti yhdistys Suomen Vastarintaliikkeen taustalla, tai ainakin vahvasti samaa porukkaa. Mukana Magneettimedian tekemisessä on Kansallisen vastarinnan lisäksi MV-lehti, joku Occidental Observer (antisemitistinen) ja YLE Watch -niminen "mediakriittinen" poppoo. Uusi tuleminen sattui sopivasti Hitlerin syntymäpäiväksi, kun 88-sivuinen(!) Magneettimedia kolahti onnekkaiden luukusta sisään. Natseilun lisäksi luvassa mm. artikkelia siitä miten kookosöljy parantaa syöpää ja Alzheimerin taudin.

Joo, tosiaan, "tosiasioihin nojaudutaan".
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tuli tuosta Magneettimediasta mieleen entinen ystäväni, joka kirjoitti kirjan, jossa käsitteli aihetta jota ei todellakaan hallitse. Pääsi hörähdys. Tämä kunniaton pikkunilkki, joka ehdottelee härskejä ystäviensä vaimoille, kirjoittelee törkeyksiä feseen, rymäyttää kyrpänsä baarin pöytään jne. - ja puhuu kunniasta, se todella on ironista ja höhötystä aiheuttavaa. Luonnollisestikaan hän ei ole käynyt armeijaa, vaikka marssiikin kadulla ja on hyvin "isänmaallinen". Me olimme kuin veljet, mutta tiemme erkanivat kun hän sekosi lopullisesti. Oikeastaan ihan vitun surullista.
 

Lumimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,Avs,NUFC
Kieltämättä tuntuu vastenmieliseltä asua samassa maassa sellaisten ihmisten kanssa, jotka oikeasti äänestävät keskustaa ja Persuja. Helsingissä noiden yhteenlaskettu kannatus on 18,5% eikä olisi lähellekään sitä ilman Rehniä. Mä en henkilökohtaisesti suostuisi asumaan Suomessa muualla kuin Helsingissä ja nyt tämänkin asuinalueen poliittiseen viihtyvyyteen vaikuttaa näin paljon se, mitä jotkut keskisessä ja pohjoisessa Suomessa asuvat ihmiset ajattelevat (tai siis yrittävät ajatella huonoin tuloksin).

Sitä taustaa vasten, että Vihreät oon Helsingissä paljon suositumpi kuin Suomen kaksi suosituinta puoluetta, ei pitäisi olla sinullekaan ihmetys, että vaalitulos järkyttää ja oksettaa. Mulle vaalitulos ei sinänsä ole syy muuttaa pois Suomesta, mutta olen harkinnut sitä vakavasti jo muutaman vuoden. Kieltämättä ajatus siitä, että joutuisi uutisissa kuuntelemaan taas Vanhasta, Väyrystä ja jotain Kike Elomaata ja Timo Soinia raivostuttaa siinä määrin, että voisin pikkuhiljaa palata Hammersmithiin. Tai Kungsholmenille. Päivänpolitiikka kiinnostaa ja haittaa ulkomailla paljon vähemmän, eli jos arvo- ja talousliberaali Suomi ei kerran ole mahdollisuus, niin ei Suomenkaan tarvitse olla mikään velvollisuus.

Niin, ja Hakkaraisen känniääliöydessä ei ole mitään hauskaa. Se on yksinomaan surullista, ikävää ja hävettävää.
Mulla on samat ajatukse käänteisenä. Itse en ole koskaan asunut muualla kuin stadissa ja en voisi kuvitella muuttavani poiskaan täältä, mutta olen suuresti harkinnut muuttoa pois Kalliosta. Mua ahdistaa ja vituttaa nämä ituhipit joita alueella on kokoajan vain enemmän. Juuri nämä ihmiset jotka toitottavat suvaitsevaisuuden ja tasa-arvon puolesta ovat itse niitä suurimpia muiden vihaajia ja arvostelijoita. Kuten faijanikin sanoi, että nämähän ovat pahempia jo kuin kommarit.

Mutta joo, naurattaa kyllä Hakkaraisen uusi esiintyminen hallituksessa. Nyt vain odotan vesikielellä tuleeko ensimmäisenä päivänä sanottua mitään legendaarista.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Mulla on samat ajatukse käänteisenä. Itse en ole koskaan asunut muualla kuin stadissa ja en voisi kuvitella muuttavani poiskaan täältä, mutta olen suuresti harkinnut muuttoa pois Kalliosta. Mua ahdistaa ja vituttaa nämä ituhipit joita alueella on kokoajan vain enemmän. Juuri nämä ihmiset jotka toitottavat suvaitsevaisuuden ja tasa-arvon puolesta ovat itse niitä suurimpia muiden vihaajia ja arvostelijoita.
Mä luulen, että sä olet oikeastaan samaa mieltä mun kanssa. En ole nimittäin ikinä asunut Kalliossa päinkään ja viihdyn siellä vain vahvasti humaltuneena. Vihervassareistakin ollaan samaa mieltä, niitä ei pääasiassa jaksa kuunnella yhtään. Sen lisäksi ne ovat väärässä melkein kaikesta. Mä en siis ole Kallio- vaan Helsinki-keskeinen. Tokikin Kallion puolesta on sanottava, että se kaikkein pahin itupiipittäjäporukka joka siellä on julistamassa vegaanibrunssin ilosanomaa ilman kenkiä, puhuu yleensä murteella. Matka Kuopiosta Käpylään kulkee Kallion kautta.
 

Lumimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,Avs,NUFC
Mä luulen, että sä olet oikeastaan samaa mieltä mun kanssa. En ole nimittäin ikinä asunut Kalliossa päinkään ja viihdyn siellä vain vahvasti humaltuneena. Vihervassareistakin ollaan samaa mieltä, niitä ei pääasiassa jaksa kuunnella yhtään. Sen lisäksi ne ovat väärässä melkein kaikesta. Mä en siis ole Kallio- vaan Helsinki-keskeinen. Tokikin Kallion puolesta on sanottava, että se kaikkein pahin itupiipittäjäporukka joka siellä on julistamassa vegaanibrunssin ilosanomaa ilman kenkiä, puhuu yleensä murteella. Matka Kuopiosta Käpylään kulkee Kallion kautta.
Voi ollakkin, että ollaan hyvin lähellä toisiamme mielipiteissä. Sen olen itsekkin huomannut, että useat rastapäät nenälävistyksineen puhuvat vahvalla murteella. Ja kyllä, he elävät jossain käsittämättömässä kuplassa, jossa ei ole mitään järjen hiventäkään. Mutta he ovat ikävä kyllä äänestäjiä siinä missä muutkin ja täten saavat stadin äänestystuloksen näyttämään erittäin vihreältä. Mutta joo, se ot:stä.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Hyvä Tuamas, älä kiihdy. Niinkuin sanoin luin muutaman artikkelin, ne ainakin faktoiltaan pitävät paikkaansa. Tarkoitus olikin kyseenalaistaa Mediaa yleensä, nythän tuo "media" sai tuomion, vaikka juttujen totuudenperäisyyttä ei yritetty, eikä pystytty kiistämään. Toki provosoivaa, mutta.... pitäisikö nyt kaikki julkaisut asettaa mielestäsi julkaisukieltoon, jos ei anti miellytä? Eihän niitä ole pakko lukea, kuten en itse aio lukea noita MM:n julkaisuja, tyyli ei ole mun makuun.
Mitkä muutamat artikkelit?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Itse hihittelen nyt tämmöselle vähän köykäsemmälle asialle. Olin tossa hetki sitten eräässä autokaupassa potkimassa renkaita kun on pitänyt jo hetken aikaa vaihtaa kiesiä. Samassa paikassa pyörivät kaksi naiseläjää, ilmeisesti äiti ja tytär, jotka ymmärtääkseni jonkinsortin kimppapirssiä etsivät. Ihan hehkeitä tapauksia molemmat ja jobbari tietty haaskalla kuin hyeena. Oli kylläkin tosi asiallinen ja saatuaan sen verran leideiltä kyseltyä mitä etsivät, sai tietää että jotain pientä ja "helppoa" kauppakassia. No kysyi sitten jossain vaiheessa että olisiko jotain ehdottomia kriteerejä mitä pitäisi olla? Tähän tytär (?): "Ei ainakaa punast. Se o iha kamala väri." Ja tähän äiti (?!!): "SAMA! Sitä paits mullei oo ees mitään punasii vaatteit!"

Olisi oikeasti hauska olla yhden viikon autojobbarina jos saisi palvella ainoastaan äitejä ja tyttäriä... *hymiö*
 

Nicotsein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Pittsburgh Penguins (Geno <3)
Heh, tulipahan facepookin tuputtamana mainoksena vastaan uuden Jurassic Park, tai siis Jurassic World leffan traileri.

Ilmeisesti siinä geenimuunnellaan T-Rexiä isommaksi tai jotain sen kaltaista. Noh, mitenköhän siinä sitten käy, siitä tulee vitun iso ja vitun viisas, ja se karkaa. Tottakai.

Tietenkin siellä puistossa sattuu olemaan yks vähän rämäpäisempi hemmo (komea tietenkin) joka yrittää ymmärtää dinosauruksia ja onkin kokeillut niiden kouluttamista. Ilmeisesti ei oo kuitenkaan ihan täysin onnistunut saamaan Raptoreista kavereita, vaikka ne rappet ilmeisesti siitä pitääkin.

SuperT-Rex taitaa olla liikaa kaikenmaailman aseille sun muille, ja Mr.raptorinkouluttaja haluaa olla sankari: "Asiat tehdään joko minun tavallani tai ei ollenkaan!". Seuraavana mies ajaa mönkijää ja Raptorit seuraa kiltisti vieressä vaikka ne vissiin onkin ekaa kertaa ikinä vapaudessa. Siinä vaiheessa sammui traileri, ja oletan että saatana elävät-vitun-dinosaurukset auttaa yhden äijän jonkunlaisen siteen takia metsästämään, sekä tappamaan Steroidrexin.

Mä en oikeesti enää vaan ymmärrä että tuleeko tää ees oikeeseen ketjuun. Tätä kirjottaessani tulikin mieleen, että pitäiskö tän tulla johonkin "Asiat jotka eivät avaudu minulle"-tyyliseen ketjuun, koska en ymmärrä että miten kukaan voi helvetti tehdä tollasta vitun tuubaa. Ja ihmiset varmaan menee sitä vielä katsomaankin.
 

TomiP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Suomi
Heh, tulipahan facepookin tuputtamana mainoksena vastaan uuden Jurassic Park, tai siis Jurassic World leffan traileri.

Ilmeisesti siinä geenimuunnellaan T-Rexiä isommaksi tai jotain sen kaltaista. Noh, mitenköhän siinä sitten käy, siitä tulee vitun iso ja vitun viisas, ja se karkaa. Tottakai.

Tietenkin siellä puistossa sattuu olemaan yks vähän rämäpäisempi hemmo (komea tietenkin) joka yrittää ymmärtää dinosauruksia ja onkin kokeillut niiden kouluttamista. Ilmeisesti ei oo kuitenkaan ihan täysin onnistunut saamaan Raptoreista kavereita, vaikka ne rappet ilmeisesti siitä pitääkin.

SuperT-Rex taitaa olla liikaa kaikenmaailman aseille sun muille, ja Mr.raptorinkouluttaja haluaa olla sankari: "Asiat tehdään joko minun tavallani tai ei ollenkaan!". Seuraavana mies ajaa mönkijää ja Raptorit seuraa kiltisti vieressä vaikka ne vissiin onkin ekaa kertaa ikinä vapaudessa. Siinä vaiheessa sammui traileri, ja oletan että saatana elävät-vitun-dinosaurukset auttaa yhden äijän jonkunlaisen siteen takia metsästämään, sekä tappamaan Steroidrexin.

Mä en oikeesti enää vaan ymmärrä että tuleeko tää ees oikeeseen ketjuun, tätä kirjottaessani tulikin mieleen että että pitäiskö tän tulla johonkin "Asiat jotka eivät avaudu minulle"-tyyliseen ketjuun koska en ymmärrä että miten kukaan voi helvetti tehdä tollasta vitun tuubaa. Ja ihmiset varmaan menee sitä vielä katsomaankin.

No eikö meidän Renny tehnyt elokuvan, jossa oli huippuälykkäitä haita? Jos sille oli katsojia, niin eikö tällekin.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Heh, tulipahan facepookin tuputtamana mainoksena vastaan uuden Jurassic Park, tai siis Jurassic World leffan traileri.
(...)
Ja ihmiset varmaan menee sitä vielä katsomaankin.

Leffan ensimmäisellä trailerilla Youtubessa 56 miljoonaa katselukertaa.. Like/Dislike-mittari näyttää lukemia 232 199/11 463. Tyhmiä siis tuntuu riittävän. :D
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Leffan ensimmäisellä trailerilla Youtubessa 56 miljoonaa katselukertaa.. Like/Dislike-mittari näyttää lukemia 232 199/11 463. Tyhmiä siis tuntuu riittävän. :D
Leffateatteriin en menisi katsomaan, mutta himassa äijäporukalla... Bisseä, wingsejä, sticky ribsejä ja pizzaa... Ehkä vähän krapula eiliseltä ja tänäänkin vielä kenties aikeita lähteä baariin... Ohut, ohut slotti, mutta kyllä mä tollaselle leffalle pystyn jonkinlaisen olosuhteen näkemään.
 

Anonymous

Jäsen
Eduskuntavaaliosiossa kirjoittaa eräs Jyp-fani, joka on joko a) trolli tai b) kertakaikkiaan aivan pihalla.

Miten kyseiseen ketjuun kirjoittavat henkilöt jaksatte käydä ks. henkilön kanssa asiallista vuoropuhelua? Kaverin jututhan on aivan täyttä tuubaa. Uskomatonta.

Pakko sen on olla trolli. Siellä se tyytyväisenä hyräilee koneen ääressä itsekseen. Jos ei ole trolli, vaan ihan tosissaan juttujensa kanssa, niin sydämestä riipii.
 

TomiP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Suomi
Eduskuntavaaliosiossa kirjoittaa eräs Jyp-fani, joka on joko a) trolli tai b) kertakaikkiaan aivan pihalla.

Miten kyseiseen ketjuun kirjoittavat henkilöt jaksatte käydä ks. henkilön kanssa asiallista vuoropuhelua? Kaverin jututhan on aivan täyttä tuubaa. Uskomatonta.

Pakko sen on olla trolli. Siellä se tyytyväisenä hyräilee koneen ääressä itsekseen. Jos ei ole trolli, vaan ihan tosissaan juttujensa kanssa, niin sydämestä riipii.

Korjaan. En ole jyp-fani. Nimesin jypin, koska ajattelin, että joku on laitettava. En ole trolli. Persut vaan luulevat kaiken kritiikin olevan trollausta. Veikkaan tietäväni politiikasta, jos muustakin, enemmän kuin arvon Ano.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Veikkaan tietäväni politiikasta, jos muustakin, enemmän kuin arvon Ano.

Se, jos mikä, on tullut kyllä selväksi.

Ei muuta jatkakaa, minä koetan löytää sillä välin jotain naurettavaa/naurattavaa. Tai muutoin itse itseäni viihdyttää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös