Millaiseksi kuvittelet edellisen postaajan ulkonäöltään?

  • 76 529
  • 715

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
@redpecka Taitaa olla brunetti, pitkät osittain kiharat hiukset, todellinen kaunotar sekä missiainesta. lisäinfona tykkää hevosista ja en puhu tässä tykkää sillai!!
 

redpecka

Jäsen
@WarWas on tyylikäs nuori mies, kampaa viimeiset hiuksensa tyylikkäästi taaksepäin vesikammalla. Ajaa Jopolla kun Jaguaari on taas huollossa eikä Kanervakaan ole enää nopeuttamassa prosessin kulkua.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
@WarWas on tyylikäs nuori mies, kampaa viimeiset hiuksensa tyylikkäästi taaksepäin vesikammalla. Ajaa Jopolla kun Jaguaari on taas huollossa eikä Kanervakaan ole enää nopeuttamassa prosessin kulkua.
TIRSK :D
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mä olen puolestani ihan varma, että jäsenellä @WarWas on yhtä tuuheat viikset kuin Keke Rosbergilla konsanaan ja päällään kelistä riippumatta mokkanahkainen rotsi.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Minä jostain syystä luulen että @Everton on samanlainen kuin minä. Pitkä ja hoikka ilman partaa. Todennäköisesti menee ihan metsään kun suurin osa tapaamistani jatkislaisista on parrakkaita ja/tai pulleahkoja.
 
Viimeksi muokattu:

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
@Czescku sta olen joskus nähnyt kuvan (tälle palstalle itse jaetun) joten tiedän/muistan miltä hän näyttää.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
@Czescku sta olen joskus nähnyt kuvan (tälle palstalle itse jaetun) joten tiedän/muistan miltä hän näyttää.
Steril on semmoinen suunnilleen ikäisensä näköinen blondi jolle eivät kaljasta saatavat kalorit ole vielä alkaneet kertymään keskivartaloon. Blondi ja helposti auringossa palava keskimittainen tyyppi joita näkee terasseilla hieromassa itseensä aurinkorasvaa siinä kohtaa kun kädet helottavat jo punaisina.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Steril on semmoinen suunnilleen ikäisensä näköinen blondi jolle eivät kaljasta saatavat kalorit ole vielä alkaneet kertymään keskivartaloon. Blondi ja helposti auringossa palava keskimittainen tyyppi joita näkee terasseilla hieromassa itseensä aurinkorasvaa siinä kohtaa kun kädet helottavat jo punaisina.
@Ollakseni on metallimiehiä, tältä pohjalta lähdetään rakentamaan. Pituus 182cm, paino 66,6 kiloa+ 10. Pitkät tummanruskeat hiukset, jotka poninhännällä. Silmälasit. Käyttää tummia reisitaskuhousuja ja hupparia. Pari lävistystä korvissa.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
@Krepo on kokkina tietenkin kevyesti ylipainoinen, lyhythiuksinen ja erittäin runsaasti (hiha)tatuoitu. SaiPan pelipaita lähes joka paikassa päällä. Tanssii aina kun joku soittaa jossain Teuvo Lomania.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
@Krepo on kokkina tietenkin kevyesti ylipainoinen, lyhythiuksinen ja erittäin runsaasti (hiha)tatuoitu. SaiPan pelipaita lähes joka paikassa päällä. Tanssii aina kun joku soittaa jossain Teuvo Lomania.
Kait tätä saa kommentoida. Hieman ylipainoinen juu ja ruokaa teen ihmisille elannokseni, hiukset eivät ole lyhyet, tatuointeja vain 2, mistä kumpikaan ei ole käsivarsissa. SaiPan tuotteita usein päällä kyllä, toinen tatuointi on iso Sputnik logo pohkeessa, mikäli Teuvo soi, niin toki tanssin.
 

Glove

Jäsen
UnenNukkuja, kaunis keski ikäinen nainen. Tummat kastanjan väriset hiukstet. Tummat miehiin vetoavat silmät. Normaali vartaloinen.
Krepo on semmoinen tavallisen asiallisen mieshenkilön näköinen yksilö. Juuri semmoinen mikä viehättää rouva Krepoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös