Millä palvelulla seuraat liigaa ensi kaudella?

  • 11 089
  • 43

Millä palvelulla seuraat Liigaa ensi kaudella?

  • kanavapaketti

    Ääniä: 52 23,4%
  • Ruutu 12kk

    Ääniä: 40 18,0%
  • Ruutu toistaiseksi voimassa oleva sopimus

    Ääniä: 27 12,2%
  • en katso liigaa televisiosta/tietokoneelta TAI tilaan ainoastaan yksittäisiä pelejä

    Ääniä: 103 46,4%

  • Äänestäjiä
    222

BigJay

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Lähes kaikki SaiPan kotipelit kausarilla paikanpäällä, vieraspelit radiosta/teksti-tv:stä. Jos loppukaudesta sarjatilanne on pleijareihin pääsyn tms. takia äärimmäisen kriittinen niin sitten saatan alistua tilaamaan yksittäisiä otteluita. Mitään kanavapaketteja en ala enää nykyisen lisäksi tilaamaan vain SaiPan vieraspelien näkemisen vuoksi.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Äänestyksen tulos on aika yllättävä ja mielenkiintoinen tässä vaiheessa. Vaihtoehto 4 (en katso kiekkoa televisiosta/tietokoneelta TAI ostan yksittäisiä otteluita) on selvästi suosituin vaihtoehto. Tämä kertoo joko siitä, että kiekkobuumi on parhaimmillaan ja kaikki menevät hallille katsomaan otteluita, tai nelonen rahasti itsensä ulos köyhiltä jatkoaikalaisilta, ja rahaa ei ole kuin pirkka-olueen.

Itse saattaisin harkita tuon katseluoikeuden ostamista, mikäli tarvitsisi maksaa vain SM-liigasta. Mutta kun samalla pitäisi lunastaa myös NBA:ta, MotoGP:tä, Superpesistä ja UEFA:n Eurooppaliigaa, mitkä eivät taas kiinnosta pätkääkään, ei tuo maksa vaivaa. Toisaalta en usko, että ehtisin kuitenkaan katsoa kiekkoakaan hirvittävän usein, joten tuokin huomioiden kanavapaketin tilaus olisi aika turha ostos. Rahaa kyllä olisi, mutta periaatteellinen syy tulee tässä vastaan. Yksittäisiä pelejä ei tuolla näemmä ole edes myynnissä, joten sekin rahastuskeino on unohdettu kohdallani.

VeikkausTV on se, jota aion toisinaan tuijottaa.
 

August

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Itse saattaisin harkita tuon katseluoikeuden ostamista, mikäli tarvitsisi maksaa vain SM-liigasta. Mutta kun samalla pitäisi lunastaa myös NBA:ta, MotoGP:tä, Superpesistä ja UEFA:n Eurooppaliigaa, mitkä eivät taas kiinnosta pätkääkään, ei tuo maksa vaivaa. Toisaalta en usko, että ehtisin kuitenkaan katsoa kiekkoakaan hirvittävän usein, joten tuokin huomioiden kanavapaketin tilaus olisi aika turha ostos. Rahaa kyllä olisi, mutta periaatteellinen syy tulee tässä vastaan. Yksittäisiä pelejä ei tuolla näemmä ole edes myynnissä, joten sekin rahastuskeino on unohdettu kohdallani.

VeikkausTV on se, jota aion toisinaan tuijottaa.

Ensinnäkin. Jos sinulla on rahaa, mutta ei kiinnosta muu kuin liiga, miksi et katso vain liigaa. Et ole pakotettu seuraamaan superpesistä. Toiseksi, voit ostaa yksittäisiä otteluita ns. vuorokausikatseluoikeudella. Nyt vaan tilaamaan ruutu.fi eikä keksitä tekosyitä. Kolmanneksi, voit katsoa jälkilähetyksenä otteluita. Tämä ratkaisee ajankäyttöongelman.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ensinnäkin. Jos sinulla on rahaa, mutta ei kiinnosta muu kuin liiga, miksi et katso vain liigaa. Et ole pakotettu seuraamaan superpesistä. Toiseksi, voit ostaa yksittäisiä otteluita ns. vuorokausikatseluoikeudella. Nyt vaan tilaamaan ruutu.fi eikä keksitä tekosyitä. Kolmanneksi, voit katsoa jälkilähetyksenä otteluita. Tämä ratkaisee ajankäyttöongelman.

Ensimmäiseen: Kyllähän minä nyt sen tiedän, että kanavapaketin mukana ei tule vaikkapa pommia, joka räjäyttäisi minut maata kiertävälle radalle, jos en katsoisi samalla kiintiömäärää vaikkapa pesäpallosta ja MotoGP:stä. Enemmänkin tämä on ihan periaatekysymys. En halua maksaa ylimääräisestä. Samalla tämä on ns. toivomus siitä, että alkaisivat tarjota tällaista yksittäistä lajia edes hieman koko pakettia halvemmalla.

Toiseen: Kyllä, mutta vuorokausikatseluoikeus tarkoittaa koko kanavapakettia vuorokaudeksi. Minä haluaisin maksaa yksittäisestä ottelusta, jolloin oikeus kestäisi vain tuon yhden ottelun ajan. Vuorokauden hinta on muuten 15€, joten jo kaksi vuorokautta maksaa enemmän kuin yksi kuukausi. En pidä tätä hyvänä yksittäisten pelien markkinointina. Eikä se sellaiseksi edes ole tarkoitettukaan.

Kolmanteen: Ei ratkaise, koska aikataulut ovat sangen kireät kroonisestikin. Pitää käydä töissä, harrastaa ja viettää laatuaikaa avovaimon kanssa. OK, kyllä minä varmaan joillekin jälkilähetyksille löytäisin aikaa, mutta kun olen kuitenkin nähnyt tulokset jo jostain, niin peleistä menee aika lailla hohto. Ehkä enemmänkin kyse on siitä, että löydän helpostikin aikaa monelle muullekin asialle kuin SM-liigan seuraamiselle.

Siinä olet oikeassa, että jonkinlaisia tekosyitä nämä taitavat silti olla. Päällimmäinen syy on se, että SM-liiga ei taida kiinnostaa kuitenkaan niin paljoa, että viitsisin maksaa 12 kuukauden paketista reilua 200 euroa. Jos esim. yksittäisen pelin hinta olisi vaikkapa 5€, tulisi näitä katsottua aikataulujen sallimissa rajoissa varmaankin 0 - 3 kertaa kuukaudessa...
 

August

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
tekstiä...

Olen kanssasi pitkälti samaa mieltä. Ehkä tässä itsekin miettii tekosyitä palvelun tilaamiselle. En kuitenkaan jaksa olla järkevä tai periaatteellinen,joten valitsen helpon tien ja näen kiekkoa silloin kun kiinnostaa. Jääkiekon seuraaminen yleveron alle,niin kaikilla olisi hauskaa :)
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Ruutu+ ehdottomasti. Taloudessa kun ei telkkaria ole, niin vaihtoehdot ovat melkoisen vähissä. Toivottavasti palvelu paranee Urhoon verrattuna, pari kautta nyt palvelua käyttäneenä voisi tosiaan ottaa sen seuraavan askeleen ja jopa nauttia nettilähetyksistä.
 

McJugi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä se tulee nyt tuo Nelonen Pro Extra-hommattua, jotta näkee kaikki ottelut koko kauden mitä vain haluaa katsoa. Ainakin jokainen IFK:n peli tulee katsottua sekä muutamia muita mielenkiintoista ottelupareja varmasti silloin tällöin.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Aika selvää on, että tilaan tuon toistaiseksi voimassa olevan Ruudun palvelun, ja toivon että toimivuus olisi yhtä hyvää luokkaa kuin Urholla viime kaudella (uskokaa pois, se toimi meillä todella hyvin ihan yhtä tai kahta poikkeusta lukuunottamatta. Aiemmat kaudet olivatkin sitten eri juttu). Livenä Kärppien matseja en tule näkemään kymmentäkään (ainakaan runkosarjassa), joten aika selviä tuo tilaaminen on, koska pelit kuitenkin haluaa nähdä.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Minä seuraan tasan sillä samalla palvelulla, jolla olen seurannut kaikkia urheilulajeja vuosikausia, eli Yleisradion teksti-tv:llä. Sieltä näkee lopputulokset ja tärkeimmät yksityiskohdat. Liigasta nyt ei mitään maksaisikaan tv:n/netin kautta katsottuna. Eipä kyllä paikan päälläkään, mutta saatan jonkun liigapelin käydä katsomassa siitä syystä, että isä sattui saamaan ilmaiseksi tuttavaltaan kausikortin irtolippuja ensi kaudeksi, joita hän saattaa minullekin joskus antaa.
 

Noitarumpu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mä sitten menin valitsemaan Flex4 pro-kanavineen, että koko perhe on tyytyväinen, sillä tuohon sai sen kirotun Disneynkin mukaan:)

Se mua ihmetyttää, että miksi pro:lla on samojen joukkueiden pelejä välillä molemmilla kanavilla? Vähän huijattu olohan tuosta tulee.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
En katso. Livenä ehkä sitten ~5 matsia. Tuotteena liiga ei oikein kiinnosta ollenkaan. Yksittäiset pelaajat ainoastaan ne jotka kiinnostaa, kuten Aleksi Saarela. Jos Barkov tulee maitojunalla takaisin, niin sitten varmaan käyn katsomassa pari peliä enemmän.

Sitten jos liiga saisi 0-toleranssin voimaan, niin voisi alkaa harkitsemaan pelien säännöllistä katselua.
 

bulftrik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins, MM, LHC
Elisa Viihde (Nelonen Pro Extra), jälkeenpäin ajateltuna olisi ehkä pitänyt ottaa Ruutu.fi, olisi voinut katsoa jälkeenpäinkin matseja. Toisaalta kommenttien mukaan Ruutu.fi ei ole mitenkään sulavasti toiminut.
 
Teksti-tv:stä sitten kun (toivottavasti) jonain päivänä saavat tulospalvelun taas kuntoon. Sitä ennen en seuraa yksittäisiä pelejä vaan enemmänkin ilmiöitä lajin ja liigan ympärillä.
 

Jne

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal FC, Florida Panthers
Tällä hetkellä mulla on toistaiseksi voimassa oleva diili Nelosen nettipalvelussa. 30e/kk on melko paljon, mutta hyvää siinä on se, että voin lopettaa milloin haluan ja jatkaa taas esim. keväällä.
Alkutalvesta en todennäköisesti jurikaan ehdi katselemaan matseja, joten niistä kuukausista on minun turha maksaakaan.
Win-win diili.
 

viikst

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Washington Capitals
Kaikki JYPin kotipelit paikanpäällä, myös kaikki vieraspelit mitkä omaan aikatauluun ja budjettiin sopii. Myös ruutu+ palvelu löytyy kyllä toistaiseksi voimassa olevana. Onhan se mukava katsella muidenkin joukkueiden pelejä silloin kun JYP ei pelaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös