Millä mielin kauteen 06-07?

  • 22 245
  • 81
Tila
Viestiketju on suljettu.

scholl

Jäsen
Jos Snickers.fi juttu pitää paikkansa ja tänään julkistetaan pätevä sentteri, kenties jopa koko sm-liigan ykkönen niin siinä tapauksessa alkaa olla pullat hyvin uunissa. Jos Hauhtonen lisäksi pidetään niin IFK alkaa olla ehdottomasti ykkössuosikki mestariksi. Siinä mielessä odotukset kautta ajatellen nousevat koko ajan, vaikka olihan se tuskaa katsoa esim. viime pe ottelua.
 

Analyytikko_

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, QPR, ManU, Hertha BSC
Analyytikko_ kirjoitti:
Porthen päihittää myös fysiikassa Enlundin juuri liigakokemuksensa ansiosta, samat sanat Rammstedtin kohdalla.

Omaa tekstiä lainaten, tuli tuolta Tappara-Berlin raportista bongattua, että Enlundin johtama nuorisokenttä olisi pyörittänyt näppärästi, mutta ollut hukassa Eisbärenin fyysisyyden kasvaessa kolmannessa erässä. Taitoahan miehellä on, ja lihaa luiden ympärille, niin on kova pakkaus tässä liigassa. Mutta olisiko päässyt meillä mihinkään rooliin, jossa kehitys ei pysähdy?

Taisi olla Tapparan omasta foorumista, jossa kirjoitettiin suurinpiirtein suoraan näin: "erittäin taitava kaveri, mutta tarvitsee rutkasti lisää voimaa pärjätäkseen". Nyt, jos ajatellaan, että Enlund syrjäyttäisi Porthenin ja menisi kolmoseen, niin tuskin pelaisi koko kautta siinä, ei vaan riitä vielä haba. Vielä surkeampaa olisi ollut laittaa kaveri nelosen keskelle pelaamaan jotain vastustajan rikkovaa ketjua vastaan tai laittaa Enlund vain rikkomaan vastustajan peliä. Menisi hukkaan koko kausi kaverilta ja parhaassa tapauksessa unohtaisi sen yhden kerran pitää päänsä ylhäällä sillä seurauksella, että huilaa aivotärähdyksen vuoksi hieman pidempään.

Kuitenkin, mielenkiintoista nähdä mies Tapparan paidassa jäähallissa, toivottavasti Guolla ja Murray pääsevät jo silloin punapaidassa mittaamaan Enlundin tason.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Kyllä Murrayn hankinnan jälkeen tuntuu tilanne paljon paremmalta ja jos kävisi vielä hyvä munkki eikä loukkaantumisia tulisi kuin ns,pakolliset/kausi niin mahdollisuudet kasvavat päivä päivältä.
 

bambamcam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Boston Bruins
Lainaus:
scholl kirjoitti:Vinkkinä muuten muille, ei kannata hankkia IS SM-liigaliitettä. IFK-osio on peräti yhden sivun mittainen ja täyttä bullshittia. Jopa puolustus taisi olla huonompi kuin muilla joukkueilla. 8. sijaa veikkailevat.


Realistinen veikkaus IFK:n sijoituksesta. Aika matalalla ovat odotukset kauden alkaessa. Hyvä niin. Taito ja nopeus eivät ole IFK:n vahvuuksia. Valitettavasti niillä vahvuuksilla mennään pitkälle ensi kaudella. Viitaluoma ja Häppölä olisivat olleet hyviä kotimaisia pelaajia, joille olisi kannattanut maksaa.
 

IFK_Helsinki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, SaPKo ja Raine Hartus
Kyllä Murrayn hankinnan jälkeen tuntuu tilanne paljon paremmalta ja jos kävisi vielä hyvä munkki eikä loukkaantumisia tulisi kuin ns,pakolliset/kausi niin mahdollisuudet kasvavat päivä päivältä.

Kyllä. Itsekin näen IFK:n mahdollisuudet ihan hyvinä ja nyt kun Hrdina saatiin vielä remmiin (olkoonkin että pelaa vaan kuukauden mutta saadaan lisäaikaa case-Guollaan).
Kuten jo olen aiemminkin sanonut, puolustus+maalivahtitilanne on todellakin kunnossa. Kestää vertailun kaikkien kanssa.

Hyökkäyskin ihan OK, junnukaarti esiintyi pirteästi Kärppä-pelissä, joka antaa toivoa.

Mitaleille mennään....
 

botto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Mitäs me mitaleilla teemme. Eikö se ole mestaruus tai ei mitään. Olin itse katsomassa kärppä-peliä eikä se todellakaan näyttänyt hyvältä. Jere on huonossa kunnossa, yv. on aivan naurettavaa eikä pelin kääntäminenkään ole mistään kotoisin. Ainoa hyvä asia oli että taklauksia tuli jonkun verran. Itse olin positiivisesti yllättynyt nielikäisen panoksesta. Kaveri teki duunia, ajeli ja näytti esimerkkiä muille.
Ensi kauteen lähden kuitenkin luottavaisin mielin. Murray on todella hyvä pelimies ja murphystä on tulossa liigan paras pakki. Peli vaikutti hieman hitaalta ,mutta kai se siitä parantuu kun aletaan keskittyä enemmän itse peliin eikä enää luisteluun. Kunhan tuo sentteriongelma saataisiin lopultakin ratkaistua niin kyllä tästä pojat hyvä vielä tulee.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös