Mikko Lehtonen Kärppiin

  • 36 024
  • 160
Suosikkijoukkue
Kärpät
Se, että Lehtonen laitettiin nyt menemään kertoo omalta osaltaan siitäkin, että vähän parempaa Kärppätoimistollakin mieheltä odotettiin vastoin aiempien kausien näyttöjä.

Voi olla että odotettiin. Luulen kuitenkin, että suurin syy sopimuksen purkuun on Manner, joka ei nähtävästi halunnut Lehtosta ensi kauden joukkueeseen, johon on tulossa pelkissä tehopisteissä mitattuna kehnompiakin kavereita. Uskon että joko Lehtosen asenteessa harjoitteluun, pelaamiseen, tai sitten ihan vain urheilullisuudessa on jotain mikä mätti. Manner tulee vaatimaan pelaajiltaan paljon. Sitoutumista, treeniä, pelitavan noudattamista. Lehtosen luonne tai fysiikka ei ilmeisesti valmentajan mielestä riitä.
 

JPL

Jäsen
Minä olen käsittänyt, että Lehtosen harjoittelumotivaatiossa tai fysiikassa ei ole ollut mitään vikaa. Hyvällä asenteella veti tietääkseni koko kauden. Mutta ei vain oppinut missään vaiheessa pelaamaan ketjun kanssa edes samalla karttakirjalla. Neliön mallista palikkaa ei saa ympyrän muotoiseen reikään sitten millään.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät & NHL
Jos pelaajalla ei ole 30-vuoden ikään mennessä juuri minkäänlaista pelikäsitystä, niin turhapa on odottaa, että se sieltä enää pulpahtaa pintaan. Lehtosella on hyviä fyysisiä ja teknisiä ominaisuuksia, mutta kulkee auttamattomasti kaukalossa kuin kiskoilla eikä huomaa pelikavereitaan ympärillä. Veti suunnilleen sellaisen kauden kuin odottaa saattoi, mutta hyvä, että tiet erosivat.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Mikko Lehtonen, tuo köyhänmiehen Patrik Laine.
 

lemponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mutta jotain spessua Lehtosessa kuitenkin on ja täytyy olla, kun noin paljon miehestä täällä spekuloidaan ja analysoidaan...
 

kop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Mutta jotain spessua Lehtosessa kuitenkin on ja täytyy olla, kun noin paljon miehestä täällä spekuloidaan ja analysoidaan...

Tuo on totta. Mikolla kun on periaatteessa kaikki eväät olla ykköskorin hyökkääjä Liigassa, mutta se jokin vaan puuttuu. Mikko kun ei ole se pelaaja joka tekee kavereistaan parempia vaan päin vastoin tarvii itse ne oikeat kaverit ympärilleen.
 

Päätykiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki vakavasti otettavat organisaatiot.
Kyllä Lehtosella se jokin on puuttunut jo useamman vuoden. Ei sekään sattumaa ole, että Ruotsissakin on joutunut kesken kauden vaihtamaan maisemaa. Tuskin aina syynä on joukkueen pelitapa tai valmentaja. Jotain se kertoo itse pelaajastakin.
 

lemponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kyllä Lehtosella se jokin on puuttunut jo useamman vuoden. Ei sekään sattumaa ole, että Ruotsissakin on joutunut kesken kauden vaihtamaan maisemaa. Tuskin aina syynä on joukkueen pelitapa tai valmentaja. Jotain se kertoo itse pelaajastakin.
Niin, itse olen kyllä ollut sitä mieltä, että siinä missä Kalapudas, Mäenalanen ja Leskinen saivat viime kaudella alkutalvesta treenata extraa, niin siinä samassa tähän extrausporukkaan olisi pitänyt liittyä myös Mikko Lehtonen ja maalivahti Sami Aittokallio.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös