mikä biisi?

  • 1 761
  • 8

ossian

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt todella olennaisesti jääkiekkoon liittyvä kysymys: onko kellään expertillä tietoa, mikä kappale mahtaa olla tuo, joka soi pienen hetken Ylen kiekkolähetysten lopussa "Päivän paras"-pätkässä??? Kyseistä kipaletta olen kuullut soitettavan myös Jokereiden kotiotteluiden erätauoilla.
 

Euro71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, olosuhdesyistä HIFK
Eilen olin siinä koosteessa kuulevinani Offspringin "I Want You" -kappaleen soimassa. Sitäkö tarkoitat?
 

ossian

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
ei, en tarkoittanut minkään koosteen musiikkia. Tämä biisi (jossa ei muuten lauleta) soi hetken aikaa siinä aivan lähetyksen lopussa toistaiseksi näytetyssä "Päivän paras"-osiossa, johon session ohjaaja on valinnut kulloisenkin lähetyksen parhaan tai "parhaan" suorituksen, esim. Suomi-Itävalta -ottelussa ohjaajan mielestä paras oli tämä Divisin koppi Hentusen vetoon maalin edestä. Kyseisen osion alkaessa Tapio "mistä täältä saa p*llua" Suominen aina muistaa korostaa, että pätkä on nimenomaan ohjaajan, ei studioraadin valitsema.

JA sama kipale siis on soinut männä kaudella Hartwall-areenan erätauoilla/alkuverkassa...
 

Mr Referee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
R.L. Burnside - It's bad you know. Löytyy muun muassa Sopranosin soundtrackilta.
 

Janneone

Jäsen
Viestin lähettänyt käyttäjä Euro71
Eilen olin siinä koosteessa kuulevinani Offspringin "I Want You" -kappaleen soimassa. Sitäkö tarkoitat?

Pilkun nussintaa kun ei nyt muutakaan saa: se on "Want You Bad"
 

Ettan

Jäsen
Suosikkijoukkue
H.I.F.K
Täältä löytyy

En onnistu liittämään mpg / zip tidostoa tähän , mut jos todella haluut sen biisin
ni voi vaikka lähettää sen sulle s-postilla
 

ossian

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
kiitos

Kiitos tiedoista! Kiitos sinullekin Ettan avuliaisuudesta, mutta uskon, että saan biisin varsin nopsasti muutakin kautta. Ellette muuten ole huomanneet, Napsterkin toimii vielä aivan hyvin.
 

Euro71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, olosuhdesyistä HIFK
Janneone, ääh, tuohan se oli oikea biisin nimi. Kehtaakohan tässä enää mainostaa itseään Offspring-faniksi? Puolustuksena todettakoon, että eniten soitettu levy on edelleen "Smash" :-)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös